Jak już takie coś, to w sumie dobra by była też zdolność odwrotna do mega leczenia. Nie mogę póki co za dużo mówić, ale z pewnością byłaby pomocna i nadałaby walkom trochę inny wymiar xd
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Multi atak / dowolna zdolnosc obszarowa maga na swoj team? ;dJak już takie coś, to w sumie dobra by była też zdolność odwrotna do mega leczenia.
w sumie racja
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Połączenie
Umiejętność grupy minibossów/ Tvt(?)
Koszt 110mp
Opis: Zabija sprzymierzeńców oddając ich HP rzucającemu. Nadaje regeneracje na 1 turę.
Przykład
Potwór B ma 12000/12500 hp
Potwór A 1000
Potwór C 2300
Po użyciu zdolności potwory A i C giną. Potwór B ma 15300/15500 Hp (można też dać 15300/12500 jeśli 15300 będzie za mocne przy regeneracji).
[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
Mega bryza
Gwiazdki. maks 3
Lvl. * 50 , ** 60 , *** 65.
MP. *-50,**-85,***-125
Nadaję całej drużynie statusy obrona, obrona magiczna i regeneracja na 5 tur, jest 50% ze nada dodatkowo status nietykalność na 3 tury. Po użyciu mega bryzy dla całej drużyny, przeciwnicy mają zregenerowane 25% życia i many.
Klątwa bogów
Gwiazdka ******Makx ok. 6 chyba
Lvl. *-1,**-25,***-40,****-55,*****-60,******-75.
Mp. *-10,**-32,***-75,****-115,*****-175,******-250.
Info:
*- Zadaje obrażenia 50-200, 10% na status zatrucie na 1 turę.
**- Zadaje obrażenia 200-400, 20% na status zatrucie na 3 tury + status zombie na 1 turę.
***- Zadaje obrażenia 400-700, 30% na status zatrucie na 4 tury + status zombie na 3 tury oraz cała drużyna używającej dostaje status regeneracja i refleks na 4 tury.
****- Zadaje obrażenia 500-800, 40% na status zatrucie i zombie na 5 tur oraz zabiera każdemu nawet używającemu całą manę.
*****- Zadaje obrażenia 700-1200, 65% na status zatrucie i zombie na 3 tury oraz 50% na uśpienie (3 tury), spowolnienie(3 tury), pomylenie (3 tury), ślepota ( 4 tury ) i klątwa na 3 tury + 25% na skamienienie.
Słaby Atak
Poziom: 70/75/80
Gwiazdki: 3
Sloty: 1
Koszt MP: 0
Limit użyć: 2/3/4
Atak fizyczny o mocy 50% zwykłego ciosu. Odnawia użytkownikowi ilość HP równą ilości zadanych obrażeń.
Szczęśliwa Gwiazdka
Poziom: 70/75/80/85/90
Gwiazdki: 5
Sloty: 1
Koszt MP: 36/38/40/42/44
Limit użyć: 5
Atak magiczny bez atrybutu zadający nieregularne obrażenia z rozrzutem 70-130%.
Pnącza
Poziom: 80
Gwiazdki: 1
Sloty: 1
Koszt MP: 100
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Ma 90% szans na nadanie statusu Paraliż na 2 tury wszystkim przeciwnikom. (nie zadaje obrażeń)
Przygotowanie
Poziom: 80
Gwiazdki: 1
Sloty: 1
Koszt MP: 0
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Nadaje statusy Skupienie i Mobilizacja na 1 turę oraz odnawia całe MP.
Ostatnio edytowane przez Fatal ; 20-02-2015 o 21:16
Dla Wojowników:
Cios Szykujący
Poziom: 50 - 55 - 60
Gwiazdki: ***
Sloty: 1
MP: 20 - 25 - 30
Limit użyć: 2
Zadaje 25% obrażeń głównych oraz losowy status pozytywny (oprócz Nietykalności) na 1 turę. Po użyciu następny atak fiz. zada 50% więcej obrażeń.
Dla Magów:
Ukłucie Ciemności
Poziom: 50 - 55 - 60
Gwiazdki: ***
Sloty: 1
MP: 25 - 30 - 40
Limit użyć: 1
Magiczny atak obszarowy bez atrybutu ze zwiększonymi obrażeniami o 25%. 50% szansy na nałożenie Zombie na pzeciwników oraz rzucającego.
Ostatnio edytowane przez Naishukketsu ; 28-02-2015 o 11:43 Powód: Brak infromacji
Szarża
poziom 55/60/65
Gwiazdki ***
Umiejętność dla woja
Mp 50/55/60
sloty: 1
limit użyć: 1
Nadaje statusy: mobilizacja, furia, nietykalność na 1/2/3 tury
Ochronny Atak
Poziom: 70/75
MP: 10
Sloty: 1
Limit użyć: 4/5
Opis: Standardowy atak fizyczny. Nadaje przeciwnikowi status Bariera na 1 turę
Ochronny Pocisk
Poziom: 70/75
MP: 30
Sloty: 1
Limit użyć: 4/5
Opis: Standardowy atak magiczny. Nadaje przeciwnikowi status Bariera Magiczna na 1 turę.
Statyczny Pocisk
Poziom: 70/75/80
MP: 34/36/38
Limit Użyć: 1/2/3
Sloty: 1
Opis: Standardowy atak magiczny. Powoduje efekt zatrzymania czasu(Nie zmniejsza się długość trwania statusu, statusy Zatrucie, Regeneracja nie zmieniają wartości HP etc.)
Statyczny Atak
Poziom: 70/75/80
MP: 8/10/12
Limit Użyć: 1/2/3
Sloty: 1
Opis: Standardowy atak fizyczny. Powoduje efekt zatrzymania czasu(Nie zmniejsza się długość trwania statusu, statusy Zatrucie, Regeneracja nie zmieniają wartości HP etc.)