Miecz
Ma 15% ze zabierze statusy przeciwnika
Zdolnosc
Zamiana
Gracze zamieniaja sie statusami
Rekawice magii
Atakujesz fizycznie a zabieram dmg fizyczne i magiczne np lodu labo ognia
Miecz
Ma 15% ze zabierze statusy przeciwnika
Zdolnosc
Zamiana
Gracze zamieniaja sie statusami
Rekawice magii
Atakujesz fizycznie a zabieram dmg fizyczne i magiczne np lodu labo ognia
Żniwiarz z kosą.
poziom minibossa: 76 //- Solo 80lvl //- Grupa 2 70lvl //- Grupa 3 68lvl //- Grupa 4 65lvl.
Życie: losowo 20-35k
Mana: losowo 1k-3k
Atak: losowo 125-200
Atak magiczny: losowo 100-175
Obrona: losowo 175-300
Obrona magiczna: losowo 125-250
Szczęście: losowo 50-170
Szybkość: losowo 65-150
Używa mikstur: Życia 4 x3 , Many 4 x5 , antidotum x5 , krople do oczów x5 , woda święcona x3.
Używa przedmioty: Kamień x3 , Runa magii x6 , osłona x3 , osłona magiczna x2.
Używa zdolności:
Atak kosą-Zadaję obrażenia , jest 50% że nada status losowy od profesji [ Mag <- Klątwa // Wój <- uśpienie ] na 3 tury.
Strzał z kosy- Zadaję obrażenia magiczne z atrybutu wiatru , za każde obrażenia , gracz traci 33% many .
Rzut kosą-Zadaję krytyczne obrażenia powodując natychmiastowy zgon w polu walce. Krytyk u żniwiarza wzrasta obrażenia o 32%
Wzrok Żniwiarza- Nadaję przeciwnikowi status klątwa(5 tur), zombie(1 tura) i odnawia przeciwnikowi 25% many.
Drop z minibossa "Żniwiarz ciemności".
Karta minibossu Żniwiarz ciemności 1% na drop.
Kosa żniwiarza ( atr. Włócznia//topór )
Głowa żniwiarza
Pancerz żniwiarza
Stopy żniwiarza
Amulet Żniwiarza
Kość żniwiarza ( za każda ilość możemy wymienić u npc na eq/przedmioty/zdolności/gemy takie już od 50lvla )
50 szt kości - coś na 50-51 lvl , losowe zdolności/gemy i przedmioty
125 szt kości - coś na 65 lvl , losowe zdolności/gemy i przedmioty
300 szt kości - coś na 75 lvl , losowe zdolności/gemy i przedmioty
Nie piszę na który to poziom i ile to many pobiera.
Wyzwolenie Zdejmuje wszystkie negatywne statusy
Wzmocnienie Przywraca 50% hp i mp Nadaje status regeneracja
Coś dla maga
Podpalenie atak magiczny o atrybucie ogień czasami nadaje status pomylenie we wszystkich przeciwników
Huragan Atak magiczny o atrybucie wiatr we wszystkich przeciwników
Coś dla woja
Krwawy atak Atak fizyczny wzmocniony o 30% nadaje losowo zombie,zatrucie,klątwa
Szeroki atak Atak fizyczny wzmocniony o 50% we wszystkich przeciwników czasami nakłada status ślepota,paraliż
Oczyszczenie
Poziom: 75
Gwiazdki: 1
Sloty: 2
Koszt MP: 0
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Za każdy posiadany status negatywny gracz traci (jeśli tyle ma) 50% maxmp (czyli maksymalnie 2 statusy) i zostaje wyleczony z tego statusu. Działa na wszystkich sprzymierzeńców.
Panika
Poziom: 75/95
Gwiazdki: 2
Sloty: 2
Koszt MP: 128/192
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Ma (65%/75%) szans na nadanie statusu (losowo Pomylenie lub Furia) na 1 turę wszystkim przeciwnikom. Jedna z osób zawsze zostaje nietrafiona. (czyli 1 osobie nigdy nie trafi, gdy są 2 osoby to jedna z nich może otrzymać status, gdy są 3 to dwie itd.)
Przebicie
Poziom: 70
Gwiazdki: 1
Sloty: 1
Koszt MP: 24
Limit użyć: 2
Zadaje cios fizyczny, którego moc zależy od ataku i szybkości przeciwnika zamiast od jego obrony. (we wzorze zamiast przeciwnik_obrona jest (przeciwnik_atak(magiczny jeśli mag)+przeciwnik_szybkość)/2 )
Ostatnio edytowane przez Fatal ; 09-01-2015 o 18:53
Tarcza many
Poziom: 70
Gwiazdki: 1
Sloty: 1
Koszt MP: 10
Limit użyć: 2
Działanie: Po użyciu nakłada na siebie lub wybranego sojusznika tarczę many, która absorbuje 15% obrażeń magicznych pobierając manę równą 100% odbitych obrażeń.
mega kuracja - leczy wszystkich w grupie z tego samego co leczy kuracja
Męczący cios- Słaby cios fizyczny, ale zabiera przez 3 tury 10 % aktualnego HP. "Klątwa" jest niezdejmowalna póki nie upłynie limit tur.
Bezkarny gniew-Nadaje statusy furia i nietykalność na 2 tury.
Ostatnio edytowane przez Indestrucible ; 30-01-2015 o 16:29 Powód: Błąd
Akurat furia nieboszczyka to ciekawy pomysł, tylko bym zrobił coś takiego:
Gracz umiera i jeśli nie zostanie ożywiony, aktywuje się coś w stylu zdolności mythrilowej różdżki (https://mfo3.pl/view/a/440)
I tak max 2 razy.
Ofc. dla woja analogicznie multi atak +10% za cel.
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Bohaterskie Cięcie
Poziom: 80/90/100
Gwiazdki: 3
Sloty: 2
Koszt MP: 75
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 1
Atak fizyczny na wszystkich wrogów. Za każdą barierę przeciwnika zadaje 15% większe obrażenia, ignoruje ją i zamienia na Spowolnienie(czyli jeśli jeden z wrogów ma obie bariery, to obrażenia rosną o 30%. Tury spowolnienia = ilość_barier). Jeżeli przeciwnik ma inne statusy pozytywne niż bariery to nadaje mu dodatkowo status negatywny(losowo: zatrucie/ślepota/klątwa/paraliż) na ilość tur równą ilości statusów pozytywnych(nie licząc barier) przeciwnika. Kolejne gwiazdki zwiększają obrażenia.
Pozytywna Aura
Poziom: 80
Gwiazdki: 1
Sloty: 1
Koszt MP: 50
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Nadaje wszystkie statusy pozytywne(oprócz nietykalności) na 1 turę. Nie działa na przeciwników. (<-- no bo różdżka garudy)
Ściągacz-zdolność która zdejmuje jeden pozytywny status z przeciwnika,w przypadku wiekszej liczby statusów jest on wybierany losowo.
koszt mp 40,gwiazdek 4 wraz z kazdą gwiazdką mp podnosi sie o 10.Myśle że byla by to dobra zdolność na 50 lv.[zaczynając od 1-ej gwiazdki].
Prawdopodobieństwo bazowe na trafienie wynosi 50-80 procent,tak jak mp lecz w miejszej liczbie mogły by sie podnośic procentynp;
1 gwiazdka-50 lv-50 80 procent,2g.-55lv-55 80itd.
40mp 50mp
Każdy będzie grał luckerem wtedy, więc zdolność w takiej formie odpada, a inną formą jest właśnie normalizacja, więc starczy.
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Bratobójstwo - natychmiast zabija wybranego sojusznika. 1 użycie, drużynowy limit 2.
Przydatne w igrzyskach do eliminowania sabota (lub może nawet do przyszłych mini, które nastawią sojusznika przeciwko nam). Drużynowy limit 2, bo pewnie sabot też tego użyje.