Strona 22 z 56 PierwszyPierwszy ... 12202122232432 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 316 do 330 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #316
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Demon Śniegu(Mag.Atrybut Lód)
    3k hp - 3,1k hp
    Potwór

    Zdolności
    Lawina Śnieżna(Zabiera 1 ture )
    Drop:XD
    Śnieżki(coś w stylu Kamienia i runy tylko że nadają spowolnienie na 2 Tury)
    Regeneracja
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 27-11-2014 o 20:57

  2. #317
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    zbytnio robiony pod wojów, nie przejdzie
    trudno są sposoby np. żeby kupić broń sporo ataku i lać go tym XD

  3. #318
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Przerobiłem pewną grafikę https://pl.tinypic.com/r/1zlue0p/8
    z myślą o jednym z bossów - Serafinie.
    Opis

    Statystyki

    Jest to luźna propozycja, zarówno rozwój bossa w tym kierunku, jak i grafika są tylko sugestią

  4. #319
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    MINI BOSS:

    Metalowy Tytan poz: 91 Odnawia się co 36h.
    solo group: +90lvl
    2-4 group: +75lvl

    Hp: 30k-60k
    Mp: 10k-45k

    Obrażenia: [ 1000-40.000 ] MAG: Używa atrybutu ziemia 6***
    Obrona: 200-350
    Obrona magiczna: 200-300
    Szczęście: 200-500
    szybkość: 200-500

    Nie odporny na: Kamien, rękawice, atak magiczny.

    Przedmioty które używa miniboss.
    - Tytanic miks 1 [ Odnawia 25k hp ] maks 3x .
    - Tytanic m.miks 1 [ Odnawia 10k mp ] maks 3x .
    - Antidotum maks 6.
    - Mikstura Przyśpieszenia maks 2x.
    - Runa magii 30x
    - kamienie 30x

    Zdolności które używa:
    - Tytanic cios [ zadaje obrażenia ok. 10-40% + nadaje status utrata kontroli nad postacią na 2 tury ] koszt mp 100
    - Choroba tytana [ Wszyscy przeciwnicy mają wszystkie negatywne statusy oprócz skamienienia na 1 turę ] koszt mp 400
    - Młodzi tytanie [ Ożywia 3 młodych tytanów ] koszt mp 500
    - Klątwa tytanów [ 2 losowe! osoby otrzymuje status klątwa na 3 tury ] koszt mp 300
    - Bomba tytana [ losowy gracz ginie w polu bitwie ] koszt mp 1000
    - Multi atak.
    - Podwójny cios.
    - Pewny cios.
    - Ryzykowny cios.
    - Drenaż.
    - Podwójny drenaż.
    - Magiczna Bariera.
    - Wyrok Śmierci.
    - Eksplozja.

    Drop:

    Możliwy item/itemy z setu. 50%
    Zawsze wypada kilka run albo kamieni.
    50% na zdolność losową.
    25% na odnowienie x6 [losowy poziom]
    1% na karte.

    Złoto od 5000 do 30000
    Exp od 1000 do 59000
    Ap od 1000 do 25000

  5. #320
    Mini boss

    Zabójczy Komar
    Hp: 16000-18500 (losowo)

    Duży atak fizyczny i magiczny, bardzo mała obrona fizyczna i magiczna, normalne szczęście, ogromna szybkość

    Atak fizyczny bez atrybutu, atak magiczny wiatr i ogień 0% na 0%

    Używa zaklęć:

    Ogień 3*****
    Wiatr 4 **
    Drenaż **
    Mega drenaż*
    Krwawienie* (silny atak fizyczny, nakłada status krwawienie na 4 tury, odejmuje graczowi 12% maksymalnego HP co turę)
    Ognisty Podmuch** (średni atak magiczny na wszystkich graczy, może nadać status spowolnienie[45% szans] lub podpalenie[20% szans, odejmuje 5% pozostałego życia graczowi]
    Zatrucie:
    - Żółta gorączka* [20% szans], odejmuje graczowi 40% pozostałego życia
    - Malaria* [30% szans], odejmuje graczowi 30% całkowitego HP co turę
    Przyssanie** [Przysysa się do gracza odejmując mu a dając sobie 50% pozostałego jego życia]

    Przedmioty których używa:
    - obrona fizyczna, magiczna [w zależności od ostatniego ataku] (ilość każdej: 4)
    - mikstura życia 5,4,3 (ilość każdej:5)

    Wypadają z niego głównie zwoje (prócz zatruć), set życia.
    Ostatnio edytowane przez Tensa Zangetsu ; 16-12-2014 o 19:42 Powód: trzeba był0

  6. #321
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Potwór:

    Latający pstrąg poziom: 12
    HP: losowo 500-2k
    MP: losowo 50-250
    słaby atak (100-900)
    średnia obrona/magiczna
    duży speed ale słąbe szczęście.

    Używa zaklęć:

    Wiatr 1 ***

    Używa przedmioty:

    mikstura życia 1 -> 3x

    Używa zdolności:
    ukąszenie pstrąga: nadaje status zatrucie i klątwe na 3 tury + obrażenia.
    Atak pstrąga: zadaje obrażenia.
    multi atak
    Sprawiedliwość: jeżeli w walce przeciwko latajacym pstrągom(1) jest więcej niż 2 graczy są automatycznie zwłokami. Czyli z 4/3 walczy tylko 2.
    Podwójny atak.

    1% karta latający pstrąg.

    Potwór:

    Lodowa owca
    prof. wój
    poz. 14
    hp. losowo 500-3000
    mp. losowo 10-200
    średnie statystyki (do maks 60)

    Lód 1***

    nie używa zdolności ani przedmiotów.

  7. #322
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Potwór
    Naiwny centaur
    pzm. 57
    hp max ok. 5k
    mp max ok. 500
    atak magiczny średni atrybut ziemia.
    obrona i obrona magiczna średni
    szybkość duży
    szczęście mały

    używa zdolności:
    1. Kopniak centaura. Zadaję obrażenia i nadaję losowy status na 3 tury.

  8. #323
    Użytkownik
    Dołączył
    01-03-2013
    Postów
    44
    STAROŻYTNY GOLEM
    Miniboss

    HP:baaardzo duuuże
    MP:dosyć małe
    atak/atak magiczny: silny
    obrona/obrona magiczna: w miarę mocna
    szczęście:normalne albo mniej
    szybkość baaaaaaardzo maaałaa

    Używa:
    -atak/multi atak(buława)
    -Ziemia(lv zależny od miasta w którego okolicy by się znajdował{najlepsze dostępne tam zaklęcie + 1})****(*[*])
    -Pocisk magiczny(najlepsze dostępne zaklęcie - 1)***
    -wstrząs(multi ziemia)
    -bryza
    -multibariera
    -śmierdź przez 4
    -skamienienie
    -leczenie(z 2 miast wstecz)
    -zombie atak
    -zatruty atak
    -trujący pocisk
    -czysty cios
    -gniewny pocisk
    -ślepa furia
    -zmiażdżenie(normalizacja+duże dmg+nakłada Pomylenie na 5 tur)
    -zapomniana klątwa(obszarowe)(duże magiczne obrażenia+statusy: klątwa i ślepota[6 do 8 tur], furia[3 tury, 33% szans], Zombie[Bez limitu ale tylko 15% szans] i spowolnienie[9 tur i 85% szans] ale paraliżuje go na 3 tury)(używa tylko raz)
    -przeczekanie
    -plaga(zatrucia(11 tur), zombie(14 tur) i pomylenie(3 tury) na WSZYSTKICH[jego też])(raz użyte)
    -gaz(używa 3 razy)(leczy ale zatruwa[99% szans] i usypia[60% szans] bez limitu wszystkich przeciwników{leczenie zależne od atrybutu wiatru "leczonych"[większy atrybut=większe leczenie]})
    -cios krytyczny
    -mix. many(jakakolwiek lecząca go do pełna)x7(bo tak)
    -mix. regeneracji
    -osłona/o. mag x2
    -mix. szybkości x3
    -kamień/runa x5


    SPECJALNE:

    Całkowita Odporność na ziemię i buławę, miecz i ogień na 40%(chyba że to niemożliwe, w takim wypadku na 25% jak zwykły śmiertelnik), Lód i topór -40%(ew. -25%) i podwójna podatność na wiatr i włócznię.
    Po zabiciu gracza leczy się o MAXHPx2 i MAXMPx3,5 tego gracza (jeśli to możliwe do zrobienia)
    Przy śmierci WYBUCHA zadając 60% najwyższego MAXHP(ale oczywiście nie swojego) wszystkim przeciwnikom LUB odbiera im 60% MAXHP.

  9. #324
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    1. Przy minibossie , bossie i potworze podaje się lvl jego.
    2. Zbyt dużo zdolności.
    3. Po pracuj nad wyobraźnią.

  10. #325
    Użytkownik Avatar zxv
    Dołączył
    11-05-2013
    Postów
    25
    Potwór-Smok
    Atak magiczny o atrybucie Ognia
    HP-2300
    MP-215
    Lvl-45
    Ataki
    Ogień 2***
    Uderzenie smoka-Atak fizyczny odejmujący połowę życia brakującą do pełnej ilości Hp
    Drenaż
    Przedmioty
    Mikstura Życia 2

  11. #326
    Użytkownik Avatar zxv
    Dołączył
    11-05-2013
    Postów
    25
    Zły Klaun
    Typ:boss
    Atak fizyczny atrybut buława
    HP 7400
    MP 70
    Zdolnośći
    Kulka-atak odejmujący 10% hp i nadający status ślepota
    Drenaż
    Furia Klauna-Mobilizacja i Pomyślność na 6 tur
    drop
    Kręgiel
    Czapka klauna
    Kombinezon klauna
    Szpiczaste buty
    Rękawice Ruletki

  12. #327
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Cytat Napisał zxv Zobacz post
    Zły Klaun
    Typ:boss
    Atak fizyczny atrybut buława
    HP 7400
    MP 70
    Zdolnośći
    Kulka-atak odejmujący 10% hp i nadający status ślepota
    Drenaż
    Furia Klauna-Mobilizacja i Pomyślność na 6 tur
    drop
    Kręgiel
    Czapka klauna
    Kombinezon klauna
    Szpiczaste buty
    Rękawice Ruletki
    Człowieku, od kiedy klaun istnieje w mfo3?
    jeszcze niema devos a ty wychodzisz z klaunem!@~

  13. #328
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Trujak

    Hp~ 10000
    Zadaje obrażenia fizyczne bez atrybutu. Ma 33% szans, na nałożenie statust zatrucie.

    dosyć wolny, dużo obrony, szczęście i atak na przecietnym poziomie

    Zdolności
    Pechowa chmura
    Multibarier
    multi atak
    Mega zatrucie

    Drop:
    Obrona plus/magiczna plus
    Mega zatrucie
    Roślinne rekawice( atak i obrażenia przeciętne, poziom 40-50, daają mp, 15% szansy na nałozenie ststusu zatrucie

  14. #329
    Użytkownik Avatar zxv
    Dołączył
    11-05-2013
    Postów
    25
    Ważka
    lvl:6
    Hp:360-400
    Mp:130-140
    Atakuje atrybutem Wiatr1**
    Szybka ale Słaba na ataki

  15. #330
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,829
    Cytat Napisał Slimer Zobacz post
    Boss
    Upadły Anioł
    HP: 1.000.000
    Duży atak magiczny, troche mniejszy atak fizyczny o atrybucie miecza, duża obrona fizyczna, mała obrona fizyczna, bardzo duże szczęście, zwykła szybkość
    Po pokonaniu jest mini-bossem

    Używa zdolności i zaklęć:
    Wiatr 5 *****
    Błogosławieństwo **
    Bryza **
    Kuracja ***
    Podwójny Drenaż * mini-boss: Mega Podwójny Drenaż *, podwójny Drenaż *
    Leczenie 4 *****
    Wietrzny atak *
    Normalizacja ***

    Używa przedmiotów:
    Osłona Mag/Fiz
    Mikstura Skupienia
    Mikstura Regeneracji

    Wypada z niej:
    Wietrzny atak
    Błogosławieństwo
    Osłona Mag/Fiz
    mikstura skupienia/regeneracji
    Miecz Anioła (daje status Mobilizacja na 5 tur)
    Różdżka Anioła (daje status Skupienie na 5 tur)
    Hełm Anioła (daje status Bariera na 5 tur)
    Zbroja Anioła (daje status Bariera Magiczna na 5 tur)
    Buty Anioła (daje status Refleks na 5 tur)
    Amulet Anioła (daje status Błogosławieństwo na całą walkę)

    Błogosławieństwo - nadaje status Błogosławieństwo na całą walkę które sprawia że na nosiciela nie można użyć normalizacji
    Na nie, duże nie. Bossy mają teraz max. 25k hp a ty mówisz, że ten ma milion. Następnie
    Cytat Napisał Slimer Zobacz post
    duża obrona fizyczna, mała obrona fizyczna
    Chodziło Tobie raczej o dużą obronę magiczną, co nie przejdzie. Każdy boss ma prawie równą ilość obron, by takiego bossa mógł zabić mag i woj.
    Cytat Napisał Slimer Zobacz post
    Błogosławieństwo - nadaje status Błogosławieństwo na całą walkę które sprawia że na nosiciela nie można użyć normalizacji

    Używa zdolności i zaklęć:
    Wiatr 5 *****
    Błogosławieństwo **
    Bryza **
    Kuracja ***
    Podwójny Drenaż * mini-boss: Mega Podwójny Drenaż *, podwójny Drenaż *
    Leczenie 4 *****
    Wietrzny atak *
    Normalizacja ***

    Używa przedmiotów:
    Osłona Mag/Fiz
    Mikstura Skupienia
    Mikstura Regeneracji
    Tym już przesadziłeś. Boss ma 1kk hp, da sobie błogosławieństwo + miksturka rege. Rege ma 7 tur, czyli odnowi ponad 700k hp. Jest jeszcze bryza.

    Boss 100% na nie, najprawdopodobniej nie wejdzie...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •