Demon Śniegu(Mag.Atrybut Lód)
3k hp - 3,1k hp
Potwór
Zdolności
Lawina Śnieżna(Zabiera 1 ture )
Drop:XD
Śnieżki(coś w stylu Kamienia i runy tylko że nadają spowolnienie na 2 Tury)
Regeneracja
Demon Śniegu(Mag.Atrybut Lód)
3k hp - 3,1k hp
Potwór
Zdolności
Lawina Śnieżna(Zabiera 1 ture )
Drop:XD
Śnieżki(coś w stylu Kamienia i runy tylko że nadają spowolnienie na 2 Tury)
Regeneracja
Ostatnio edytowane przez Tares ; 27-11-2014 o 20:57
Przerobiłem pewną grafikę https://pl.tinypic.com/r/1zlue0p/8
z myślą o jednym z bossów - Serafinie.
Opis
Statystyki
Jest to luźna propozycja, zarówno rozwój bossa w tym kierunku, jak i grafika są tylko sugestią
MINI BOSS:
Metalowy Tytan poz: 91 Odnawia się co 36h.
solo group: +90lvl
2-4 group: +75lvl
Hp: 30k-60k
Mp: 10k-45k
Obrażenia: [ 1000-40.000 ] MAG: Używa atrybutu ziemia 6***
Obrona: 200-350
Obrona magiczna: 200-300
Szczęście: 200-500
szybkość: 200-500
Nie odporny na: Kamien, rękawice, atak magiczny.
Przedmioty które używa miniboss.
- Tytanic miks 1 [ Odnawia 25k hp ] maks 3x .
- Tytanic m.miks 1 [ Odnawia 10k mp ] maks 3x .
- Antidotum maks 6.
- Mikstura Przyśpieszenia maks 2x.
- Runa magii 30x
- kamienie 30x
Zdolności które używa:
- Tytanic cios [ zadaje obrażenia ok. 10-40% + nadaje status utrata kontroli nad postacią na 2 tury ] koszt mp 100
- Choroba tytana [ Wszyscy przeciwnicy mają wszystkie negatywne statusy oprócz skamienienia na 1 turę ] koszt mp 400
- Młodzi tytanie [ Ożywia 3 młodych tytanów ] koszt mp 500
- Klątwa tytanów [ 2 losowe! osoby otrzymuje status klątwa na 3 tury ] koszt mp 300
- Bomba tytana [ losowy gracz ginie w polu bitwie ] koszt mp 1000
- Multi atak.
- Podwójny cios.
- Pewny cios.
- Ryzykowny cios.
- Drenaż.
- Podwójny drenaż.
- Magiczna Bariera.
- Wyrok Śmierci.
- Eksplozja.
Drop:
Możliwy item/itemy z setu. 50%
Zawsze wypada kilka run albo kamieni.
50% na zdolność losową.
25% na odnowienie x6 [losowy poziom]
1% na karte.
Złoto od 5000 do 30000
Exp od 1000 do 59000
Ap od 1000 do 25000
Mini boss
Zabójczy Komar
Hp: 16000-18500 (losowo)
Duży atak fizyczny i magiczny, bardzo mała obrona fizyczna i magiczna, normalne szczęście, ogromna szybkość
Atak fizyczny bez atrybutu, atak magiczny wiatr i ogień 0% na 0%
Używa zaklęć:
Ogień 3*****
Wiatr 4 **
Drenaż **
Mega drenaż*
Krwawienie* (silny atak fizyczny, nakłada status krwawienie na 4 tury, odejmuje graczowi 12% maksymalnego HP co turę)
Ognisty Podmuch** (średni atak magiczny na wszystkich graczy, może nadać status spowolnienie[45% szans] lub podpalenie[20% szans, odejmuje 5% pozostałego życia graczowi]
Zatrucie:
- Żółta gorączka* [20% szans], odejmuje graczowi 40% pozostałego życia
- Malaria* [30% szans], odejmuje graczowi 30% całkowitego HP co turę
Przyssanie** [Przysysa się do gracza odejmując mu a dając sobie 50% pozostałego jego życia]
Przedmioty których używa:
- obrona fizyczna, magiczna [w zależności od ostatniego ataku] (ilość każdej: 4)
- mikstura życia 5,4,3 (ilość każdej:5)
Wypadają z niego głównie zwoje (prócz zatruć), set życia.
Ostatnio edytowane przez Tensa Zangetsu ; 16-12-2014 o 19:42 Powód: trzeba był0
Potwór:
Latający pstrąg poziom: 12
HP: losowo 500-2k
MP: losowo 50-250
słaby atak (100-900)
średnia obrona/magiczna
duży speed ale słąbe szczęście.
Używa zaklęć:
Wiatr 1 ***
Używa przedmioty:
mikstura życia 1 -> 3x
Używa zdolności:
ukąszenie pstrąga: nadaje status zatrucie i klątwe na 3 tury + obrażenia.
Atak pstrąga: zadaje obrażenia.
multi atak
Sprawiedliwość: jeżeli w walce przeciwko latajacym pstrągom(1) jest więcej niż 2 graczy są automatycznie zwłokami. Czyli z 4/3 walczy tylko 2.
Podwójny atak.
1% karta latający pstrąg.
Potwór:
Lodowa owca
prof. wój
poz. 14
hp. losowo 500-3000
mp. losowo 10-200
średnie statystyki (do maks 60)
Lód 1***
nie używa zdolności ani przedmiotów.
Potwór
Naiwny centaur
pzm. 57
hp max ok. 5k
mp max ok. 500
atak magiczny średni atrybut ziemia.
obrona i obrona magiczna średni
szybkość duży
szczęście mały
używa zdolności:
1. Kopniak centaura. Zadaję obrażenia i nadaję losowy status na 3 tury.
STAROŻYTNY GOLEM
Miniboss
HP:baaardzo duuuże
MP:dosyć małe
atak/atak magiczny: silny
obrona/obrona magiczna: w miarę mocna
szczęście:normalne albo mniej
szybkość baaaaaaardzo maaałaa
Używa:
-atak/multi atak(buława)
-Ziemia(lv zależny od miasta w którego okolicy by się znajdował{najlepsze dostępne tam zaklęcie + 1})****(*[*])
-Pocisk magiczny(najlepsze dostępne zaklęcie - 1)***
-wstrząs(multi ziemia)
-bryza
-multibariera
-śmierdź przez 4
-skamienienie
-leczenie(z 2 miast wstecz)
-zombie atak
-zatruty atak
-trujący pocisk
-czysty cios
-gniewny pocisk
-ślepa furia
-zmiażdżenie(normalizacja+duże dmg+nakłada Pomylenie na 5 tur)
-zapomniana klątwa(obszarowe)(duże magiczne obrażenia+statusy: klątwa i ślepota[6 do 8 tur], furia[3 tury, 33% szans], Zombie[Bez limitu ale tylko 15% szans] i spowolnienie[9 tur i 85% szans] ale paraliżuje go na 3 tury)(używa tylko raz)
-przeczekanie
-plaga(zatrucia(11 tur), zombie(14 tur) i pomylenie(3 tury) na WSZYSTKICH[jego też])(raz użyte)
-gaz(używa 3 razy)(leczy ale zatruwa[99% szans] i usypia[60% szans] bez limitu wszystkich przeciwników{leczenie zależne od atrybutu wiatru "leczonych"[większy atrybut=większe leczenie]})
-cios krytyczny
-mix. many(jakakolwiek lecząca go do pełna)x7(bo tak)
-mix. regeneracji
-osłona/o. mag x2
-mix. szybkości x3
-kamień/runa x5
SPECJALNE:
Całkowita Odporność na ziemię i buławę, miecz i ogień na 40%(chyba że to niemożliwe, w takim wypadku na 25% jak zwykły śmiertelnik), Lód i topór -40%(ew. -25%) i podwójna podatność na wiatr i włócznię.
Po zabiciu gracza leczy się o MAXHPx2 i MAXMPx3,5 tego gracza (jeśli to możliwe do zrobienia)
Przy śmierci WYBUCHA zadając 60% najwyższego MAXHP(ale oczywiście nie swojego) wszystkim przeciwnikom LUB odbiera im 60% MAXHP.
1. Przy minibossie , bossie i potworze podaje się lvl jego.
2. Zbyt dużo zdolności.
3. Po pracuj nad wyobraźnią.
Potwór-Smok
Atak magiczny o atrybucie Ognia
HP-2300
MP-215
Lvl-45
Ataki
Ogień 2***
Uderzenie smoka-Atak fizyczny odejmujący połowę życia brakującą do pełnej ilości Hp
Drenaż
Przedmioty
Mikstura Życia 2
Zły Klaun
Typ:boss
Atak fizyczny atrybut buława
HP 7400
MP 70
Zdolnośći
Kulka-atak odejmujący 10% hp i nadający status ślepota
Drenaż
Furia Klauna-Mobilizacja i Pomyślność na 6 tur
drop
Kręgiel
Czapka klauna
Kombinezon klauna
Szpiczaste buty
Rękawice Ruletki
Trujak
Hp~ 10000
Zadaje obrażenia fizyczne bez atrybutu. Ma 33% szans, na nałożenie statust zatrucie.
dosyć wolny, dużo obrony, szczęście i atak na przecietnym poziomie
Zdolności
Pechowa chmura
Multibarier
multi atak
Mega zatrucie
Drop:
Obrona plus/magiczna plus
Mega zatrucie
Roślinne rekawice( atak i obrażenia przeciętne, poziom 40-50, daają mp, 15% szansy na nałozenie ststusu zatrucie
Ważka
lvl:6
Hp:360-400
Mp:130-140
Atakuje atrybutem Wiatr1**
Szybka ale Słaba na ataki
Na nie, duże nie. Bossy mają teraz max. 25k hp a ty mówisz, że ten ma milion. Następnie
Chodziło Tobie raczej o dużą obronę magiczną, co nie przejdzie. Każdy boss ma prawie równą ilość obron, by takiego bossa mógł zabić mag i woj.
Tym już przesadziłeś. Boss ma 1kk hp, da sobie błogosławieństwo + miksturka rege. Rege ma 7 tur, czyli odnowi ponad 700k hp. Jest jeszcze bryza.
Boss 100% na nie, najprawdopodobniej nie wejdzie...