Strona 65 z 107 PierwszyPierwszy ... 1555636465666775 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 961 do 975 z 1593

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #961
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Zakaz
    Poziom: 1/50/75/85/90
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 2
    Koszt MP: 20/50/75
    Limit użyć: 3
    Limit drużynowy: 2

    Blokuje przeciwnika na 2 tury, po dwóch turach gracz traci 17% życia.

    łamacz kości
    Poziom: 50/65/80
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 3
    Koszt MP: 200
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Po użyciu na przeciwnika, przeciwnik traci 75% życia i many oraz osłabia jego obronę o 33% i obronę magiczną o 33% oraz nakłada status zatrucie na 4 tury.

    Trujący gaz
    Poziom: 60
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 40
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Nadaje całej drużynie przeciwnej status zatrucie na 6 tur + Zwiększa szybkość przeciwnika/ów o 16%.

    Ognisty podmuch
    Poziom: 1/10/20/30/40
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 5/10/20/25/40
    Limit użyć: 3
    Limit drużynowy: 2

    Zadaje obrażenia atrybutem ognia ( 400-1600 obrażenia ) dla woja -> ( 200-1350 obrażenia ) oraz nakłada status pomylenie.

    Promienie słoneczne
    Poziom: 1/5/10
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 5/10/15
    Limit użyć: 3
    Limit drużynowy: 9

    Zadaje obrażenia ogniem,ziemią,lodem i wiatrem (200-750 obrażenia)

    Życzę miłego dnia
    Ostatnio edytowane przez Zbiru ; 14-12-2014 o 10:48

  2. #962
    Fatal
    Konto usunięte
    Wybuch Many
    Poziom: 75/85
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 30/40
    Limit użyć: 2

    Zabiera wszystkim wrogom (20%/25%) aktualnego MP i zabiera (zabrana ilość MP * 10) HP. Bazowa celność wynosi 50%+(% MP użytkownika/2).

    Łzawiąca Chmura
    Poziom: 70/80
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 56/84
    Limit użyć: 2/3

    Nadaje statusy Ślepota i Paraliż na 1 turę. Bazowa celność wynosi (90%/100%).

    Kamikadze
    Poziom: 80
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 2
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 1

    Zadaje każdemu przeciwnikowi obrażenia równe (((%HP użytkownika + %MP użytkownika + statusy użytkownika) * poziom użytkownika) / 24) i o tyle samo leczy każdego sojusznika, losowo rozdziela na wrogów posiadane przez użytkownika statusy negatywne, na sojuszników pozytywne i uśmierca użytkownika, zabierając mu całe MP.

    Meteor
    Poziom: 75/80/85/90/95
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 76/80/84/88/92
    Limit użyć: 2
    Limit drużynowy: 4

    Zadaje jednemu przeciwnikowi 10% większe obrażenia od ognia i obniża jego obrony o 5%(debuff znika po śmierci)

    ???
    Poziom: ???
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 3

    Zabiera przeciwnikowi 1/3 max HP kosztem 25% max MP użytkownika.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 21-12-2014 o 16:32

  3. #963
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    551
    Widzę że te zdoności to na wysoki lvl

  4. #964
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    551
    Bym dodał zdolność podpalenie która nadawała by status który nic by nie robił przez 5 tur, a później zabijał gracza z tym statusem.
    Zdolność trudna do zdobycia. Można zdjąć za pomocą przedmiotu wiadro wody.
    Ostatnio edytowane przez Alvi ; 23-12-2014 o 08:53

  5. #965
    Użytkownik
    Dołączył
    20-02-2014
    Postów
    91
    Miecz

    Ma 15% ze zabierze statusy przeciwnika

    Zdolnosc

    Zamiana

    Gracze zamieniaja sie statusami


    Rekawice magii

    Atakujesz fizycznie a zabieram dmg fizyczne i magiczne np lodu labo ognia

  6. #966
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Żniwiarz z kosą.
    poziom minibossa: 76 //- Solo 80lvl //- Grupa 2 70lvl //- Grupa 3 68lvl //- Grupa 4 65lvl.
    Życie: losowo 20-35k
    Mana: losowo 1k-3k
    Atak: losowo 125-200
    Atak magiczny: losowo 100-175
    Obrona: losowo 175-300
    Obrona magiczna: losowo 125-250
    Szczęście: losowo 50-170
    Szybkość: losowo 65-150

    Używa mikstur: Życia 4 x3 , Many 4 x5 , antidotum x5 , krople do oczów x5 , woda święcona x3.
    Używa przedmioty: Kamień x3 , Runa magii x6 , osłona x3 , osłona magiczna x2.
    Używa zdolności:
    Atak kosą-Zadaję obrażenia , jest 50% że nada status losowy od profesji [ Mag <- Klątwa // Wój <- uśpienie ] na 3 tury.
    Strzał z kosy- Zadaję obrażenia magiczne z atrybutu wiatru , za każde obrażenia , gracz traci 33% many .
    Rzut kosą-Zadaję krytyczne obrażenia powodując natychmiastowy zgon w polu walce. Krytyk u żniwiarza wzrasta obrażenia o 32%
    Wzrok Żniwiarza- Nadaję przeciwnikowi status klątwa(5 tur), zombie(1 tura) i odnawia przeciwnikowi 25% many.

    Drop z minibossa "Żniwiarz ciemności".

    Karta minibossu Żniwiarz ciemności 1% na drop.
    Kosa żniwiarza ( atr. Włócznia//topór )
    Głowa żniwiarza
    Pancerz żniwiarza
    Stopy żniwiarza
    Amulet Żniwiarza

    Kość żniwiarza ( za każda ilość możemy wymienić u npc na eq/przedmioty/zdolności/gemy takie już od 50lvla )

    50 szt kości - coś na 50-51 lvl , losowe zdolności/gemy i przedmioty
    125 szt kości - coś na 65 lvl , losowe zdolności/gemy i przedmioty
    300 szt kości - coś na 75 lvl , losowe zdolności/gemy i przedmioty

  7. #967
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Nie piszę na który to poziom i ile to many pobiera.
    Wyzwolenie Zdejmuje wszystkie negatywne statusy
    Wzmocnienie Przywraca 50% hp i mp Nadaje status regeneracja

    Coś dla maga
    Podpalenie atak magiczny o atrybucie ogień czasami nadaje status pomylenie we wszystkich przeciwników
    Huragan Atak magiczny o atrybucie wiatr we wszystkich przeciwników

    Coś dla woja
    Krwawy atak Atak fizyczny wzmocniony o 30% nadaje losowo zombie,zatrucie,klątwa
    Szeroki atak Atak fizyczny wzmocniony o 50% we wszystkich przeciwników czasami nakłada status ślepota,paraliż

  8. #968
    Fatal
    Konto usunięte
    Oczyszczenie
    Poziom: 75
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 2
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Za każdy posiadany status negatywny gracz traci (jeśli tyle ma) 50% maxmp (czyli maksymalnie 2 statusy) i zostaje wyleczony z tego statusu. Działa na wszystkich sprzymierzeńców.

    Panika
    Poziom: 75/95
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 2
    Koszt MP: 128/192
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Ma (65%/75%) szans na nadanie statusu (losowo Pomylenie lub Furia) na 1 turę wszystkim przeciwnikom. Jedna z osób zawsze zostaje nietrafiona. (czyli 1 osobie nigdy nie trafi, gdy są 2 osoby to jedna z nich może otrzymać status, gdy są 3 to dwie itd.)

    Przebicie
    Poziom: 70
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 24
    Limit użyć: 2

    Zadaje cios fizyczny, którego moc zależy od ataku i szybkości przeciwnika zamiast od jego obrony. (we wzorze zamiast przeciwnik_obrona jest (przeciwnik_atak(magiczny jeśli mag)+przeciwnik_szybkość)/2 )
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 09-01-2015 o 17:53

  9. #969
    Użytkownik Avatar shayne
    Dołączył
    22-01-2014
    Postów
    197
    Podmuch Lodu:
    Poziom:65
    Gwiazdki:1
    Sloty:1
    Koszt MP:64
    Limit użyć: 2

    Ta zdolność zawiera w sobie wiatr i lód naraz czasami nakłada status Paraliż,Furia,Oślepienie/ Może dodacie?


    Mega Skupienie:

    Poziom:75
    Gwiazdki:2
    Sloty:1
    Koszt MP:79
    Limit Użyć: 1

    Ta zdolność podczas walki nakłada wszystkim członkom drużyny status Skupienie.


    Dodacie?

  10. #970
    Grzesiek
    Konto usunięte
    Tarcza many
    Poziom: 70
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 10
    Limit użyć: 2
    Działanie: Po użyciu nakłada na siebie lub wybranego sojusznika tarczę many, która absorbuje 15% obrażeń magicznych pobierając manę równą 100% odbitych obrażeń.

  11. #971
    Użytkownik
    Dołączył
    03-04-2012
    Postów
    13
    mega kuracja - leczy wszystkich w grupie z tego samego co leczy kuracja

  12. #972
    Użytkownik Avatar Tesshu
    Dołączył
    12-06-2011
    Postów
    103
    Mega kuracja była proponowana milion razy

  13. #973
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    zajrzyj

    opisane czerwonym

  14. #974
    Użytkownik
    Dołączył
    11-01-2015
    Postów
    1
    Męczący cios- Słaby cios fizyczny, ale zabiera przez 3 tury 10 % aktualnego HP. "Klątwa" jest niezdejmowalna póki nie upłynie limit tur.
    Bezkarny gniew-Nadaje statusy furia i nietykalność na 2 tury.
    Ostatnio edytowane przez Indestrucible ; 30-01-2015 o 15:29 Powód: Błąd

  15. #975
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,145
    Akurat furia nieboszczyka to ciekawy pomysł, tylko bym zrobił coś takiego:
    Gracz umiera i jeśli nie zostanie ożywiony, aktywuje się coś w stylu zdolności mythrilowej różdżki (https://mfo3.pl/view/a/440)
    I tak max 2 razy.
    Ofc. dla woja analogicznie multi atak +10% za cel.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •