Strona 26 z 55 PierwszyPierwszy ... 16242526272836 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 376 do 390 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #376
    kamkazexd
    Konto usunięte
    witam moim zdaniem przydały by się inne przedmioty dlaczego ?, gra się rozwija ja mam na mysli przedmioty *heroiczne* które miałyby o 20% więcej do bonów ale szansa na zdobycie wynosiła by 0,0001%

  2. #377
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Uznaj, że przedmiotami heroicznymi jest uzbrojenie +8/9.

  3. #378
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Kolczasta różdżka
    Typ: Różdżka (6 slotów)
    Wymagany poziom: 56
    Statystyki:
    Atak magiczny 65
    MP 58
    Szybkość 5
    Szczęście 5
    Ślepota 50%
    Specjalne zdolności/autostatusy: atak fizyczny zabiera losowo 200-500 HP

    Nazwa: Różdżka pomocy
    Typ: Różdżka (10 slotów)
    Wymagany poziom: 56
    Statystyki:
    Atak magiczny 32
    MP 80
    Szybkość -15
    Szczęście -15
    HP -300
    Klątwa 25%
    Specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus Nietykalność na 1 turę

    Nazwa: Krwisty sztylet
    Typ: Miecz (7 slotów)
    Wymagany poziom: 65
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak 60
    MP -20
    Specjalne zdolności/autostatusy: Zwiększa atak fizyczny o 15%. Zdolność zostaje usunięta, gdy użytkownik ginie.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 26-03-2014 o 15:43

  4. #379
    Użytkownik
    Dołączył
    06-12-2013
    Postów
    4
    Miecz paladyna o szerokiej klindze
    Typ:Miecz(4sloty)
    Wymagany lv: 53
    Statystyki:
    Obrona 75
    Szybkość -20%
    Opis: Posiada w rękojeści 4 dziury na klejnoty, szeroka klinga umożliwia lepszą obronę zmniejszając jednocześnie szybkość.
    Nadaje auto-status: Garda(zwiększa obronę o 50% i zmniejsza atak o 50%)
    PS.Jeśli pomysł ci się spodobał daj reputacje- dla ciebie 2 kliki dla wyjście z minusa Z góry dziękuje

  5. #380
    czakialozo
    Konto usunięte

    Pechowe buty
    typ: nogi
    lvl: 30
    statystyki: szybkość -90 , szczęście 78 , celność - 10% , obrona 20 , obrona magiczna -40 , mp 80 , hp -500 , atak 15 .
    Opis: posiada pozytywne i negatywne statystki , uwaga ! jeśli gracz ma większy lvl niż 34 dodatkowo może na sobie nałożyć ślepotę na 2 tury !.

    Amulet piękności
    typ: dodatek
    wym. lvl 68
    Statystyki:
    szczęście 113
    szybkość 107
    celność -20%
    obrona -40
    obrona magiczna -40
    atak -10
    atak magiczny -10
    opis: podczas walki może nałożyć status przeciwnikowi "ślepota , zombie i klątwę na 3tury oraz zatrucie na 1ture",a nam nałoży status regeneracja na 4tury.

    Zniszczona i ciężka zbroja maga
    typ zbroja ( 10gemów )
    wym. poz. 95
    statystyki:
    obrona 53
    obrona magiczna 192
    szczęście 37
    szybkość -40
    celność -10%
    Opis: Bardzo zniszczona, ciężka zbroja maga bardzo dobre statystyki ale pechowe szybkość i celność , nadaję status przeciwnikowi mobilizacja na 3tury.
    Ostatnio edytowane przez czakialozo ; 28-03-2014 o 14:52

  6. #381
    Użytkownik
    Dołączył
    28-03-2014
    Postów
    8
    Różdżka Cierpliwości

    9 slotów

    263 obrażeń
    95 mp
    95 ataku magicznego
    -8 szczęście

    Info : 25% szans na nadanie posiadaczowi statusu skupienie ( 3 tury ) przy własnej podwójnej turze.

    Lvl 60



    Hełm Cierpliwości

    75 obr. magicznej
    10 speed

    Info : Wzmacnia szybkość posiadającego o 0,5 % co turę ( max 5% )

    60 lvl


    Zbroja Cierpliwości

    9 slotów

    86 obrony
    - 9 speed

    Info : Po zainkasowaniu 10000 obrażeń nadaje posiadaczowi status Bariera/Bariera Magiczna ( 3 tury )

    lvl 60



    Buty Cierpliwości

    86 speed
    - 9 szczęście

    Info : Po 100 turze nadaje posiadaczowi status przyspieszenie ( 4-5 tur )

    lvl 60



    Pierścień Cierpliwości

    65 szczęścia
    5 speed
    200 hp
    - 25 mp

    Info : Odnawia 15 mp co turę.
    Ostatnio edytowane przez Bellator Bank ; 01-04-2014 o 21:11

  7. #382
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Włócznia słabości
    Typ: Włócznia (6 slotów)
    Wymagany poziom: 54
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak niższy
    Celność -10%
    Obrona -3
    Obrona magiczna -3
    MP -10
    Specjalne zdolności/autostatusy: minimalne obrażenia to 20% maksymalnego HP wroga - przy bossach 1%. ma 3% szansy na nadanie przeciwnikowi statusu podatnosć na 1 turę.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 07-05-2014 o 18:56

  8. #383
    Użytkownik
    Dołączył
    14-12-2012
    Postów
    15
    Buty Amora
    Szczęście : 40
    Szybkość 55
    Obrona Magiczna 15
    Celność +10%
    Uniki +10%
    Wiatr +8%
    Zatrucie +25%

    Dodatkowe zdolności : Nadaje auto status Pomyślność na 5 tur

    Wymagany poziom...sądzę że coś około 65

    Oczywiście statystyki ciągle można zmieniać.Podałem tylko przykład
    Ostatnio edytowane przez Green Cheese ; 12-05-2014 o 19:37

  9. #384
    Pozwoliłem sobie zebrać według mnie ciekawsze propozycje, które pojawiły się przez ostatnie 2 lata

    Oko Sokoła
    Poziom: 70
    Statystyki:
    Szczęście 75
    Obrona 10
    Obrona Mag. 10
    Szybkość -10
    Zatrucie 50%
    Opis: Gdy przeciwnik w następnej turze może zadać ostateczny cios, to w tej turze automatycznie nadaje status Regeneracja na 3 tury. Brak limitu nakładania statusu.
    Ciekawe. Trzeba dorzucić jakieś limity i zdefiniować kiedy może zostać nadana regeneracja

    Eteryczne rękawice
    Cecha: Za każde użyte 5 punktów MP przez przeciwnika użytkownik otrzymuje 1 MP
    Dorobić inne stosunki zużytego mp do uzyskanego. I zmienić na tylko mp ze zdolności

    Kamienny kastet
    Cecha: Za każdy zużyty punkt MP użytkownik otrzymuje 10 HP
    Ciekawe. Trzeba tylko sprawdzić czy mag nie mógłby tego ubrać przypadkiem i leczyć sie po 300+ za ture.

    Zardzewiały kastet
    Cecha: Regeneruje 100HP brzy celnym ciosie
    Sprawdzić zadaną cechę i może być nawet nawet

    Zardzewiały miecz
    Cecha: Zadaje o 5% większe obrażenia na każdy status przeciwnika
    Zwiększyć troche wartość % i jest dobre

    Topór banshee
    Cecha: Zadaje większe obrażenia im większa różnica szczęścia pomiędzy walczącymi maksymalny bonus to 15%
    Pewna wlocznia
    lv 58 sloty 8
    Atak 69
    Obrazenia(ze wzoru)
    Kazdy atak ma zdolnosc pewny cios. Pobiera 3mp CO TURE.
    Wlocznia łowcy

    Zadaje 13% bonusowych obrazen kiedy wlasciciel posiada przyspieszenie lub mobilizacje. Kiedy posiada oba zadaje 28% bonusowych obrazen
    Różdżka kontrataku
    Poziom: 58
    statystyki: podobne do sklepowej różdżki na lv60, ale ze zmniejszonym MP i dodatkowo +14 do ataku fizycznego
    zdolność: gdy otrzymasz obrażenia, losowy przeciwnik otrzymuje takie obrażenia, jakie byś zadał atakiem fizycznym(ale maksymalnie 75)
    Zmienilbym formułe na odbija 5% ciosu fizycznego w przeciwnika

    Pocałunek Shivy
    Wymagany Poziom:80
    Atak niski,mp i sloty proporcjonalnie
    Obrażenia 80% lód 20% wiatr, dodatkowo 1% z odebranego hp dochodzi do mp
    Konwersja odebranego hp w mp wydaje się być ciekawa.

    Topor 60lv
    *za kazdy status jaki posiada nasza postac jej atak rosnie o 8%*
    -oczywiscie uzywauac zdolnosci np mp atak. Niezaleznie od ilosci statusow modyfikator i tak bedzie 20%
    - kumuluje sie z mobilizacja. Czyli majac tylko mobilizacje nasz bonus do obrazen bedzie wynosil ~41%
    Zbroja dajaca luck 60lv
    Sloty 8
    Kiedy przeciwnik ma mobilizacje/skupienie obrazenia jakie zadaje posiadaczowi tej zbroji sa o 20% mniejsze.
    Okulary z antyrefleksem
    Celnosc 5%
    Obrona mag 54
    Szczescie -10
    *nie mozna w nich spudlowac* *jezeli nasza postac miala chybic maja 30% szans na zamiane ciosu na cios krytyczny*
    Rozga 60lv
    Celnosc -10%
    *celny cios wysysa 17% aktualnego hp przeciwnika*
    Chyba tylko zmniejszyć %hp

    Anielska Różdżka
    Sloty: 8
    Poziom: 60
    Obrażenia: 210
    Atak Magiczny: 80
    MP: 62
    Szybkość: 13

    Info: Nadaje status Regeneracja na 4 tury. Posiada 50% szans na zdjęcie negatywnych statusów przy celnym ciosie.
    Jak przy uderzeniu w postać ma ona negatywny status leczy ona 20% hp i zdejmuje status. To by pasowało

    SLOTY: 8
    Poziom 54
    Obrażenia: 210
    MP: 25
    Atak mag: 65
    Szybkość: -10
    Info: Po każdym ataku magicznym na 1 turę nadaje jeden losowy wspomagający status.
    Hmm jeżeli po celnym ataku fizycznym naklada pozytywny status na 3 tury to czemu nie?

    Różdżka

    Info : x% szans na przeniesienie wrogowi naszych wszystkich negatywnych statusów.
    Dobre!

    Info:Legendarna różdżka króla ogników.Zmniejsza koszt zaklęć o x mp. Nadaje status Skupienie na 3 tury.
    Przerobić na : po użyciu zaklęcia odnawia x mp.

    Proponuję dodać gem dodający MP co turę.
    Niedużo, nawet 1mp.
    Specjalne zdolności/autostatusy: Obrażenia są większe, gdy użytkownik ma pełne MP. Maksymalny bonus wynosi 15%.
    Drop: Wywerna
    W sumie nawet ok ,bo nie często lata się z full mp

  10. #385
    musaraj
    Konto usunięte
    Oko Sokoła
    Poziom: 70
    Statystyki:
    Szczęście 75
    Obrona 10
    Obrona Mag. 10
    Szybkość -10
    Zatrucie 50%
    Opis: Gdy przeciwnik w następnej turze może zadać ostateczny cios, to w tej turze automatycznie nadaje status Regeneracja na 3 tury. Brak limitu nakładania statusu.
    Ciekawe. Trzeba dorzucić jakieś limity i zdefiniować kiedy może zostać nadana regeneracja
    Odpada moim zdaniem. Po pierwsze jak to będzie rozliczane - mechanizm byłby skomplikowany, o ile w ogóle możliwy, bo jak? Poprzez badanie HP i średnich/max. obrażeń? Jeżeli tak, to jak będzie ta regeneracja działać? Dodawać HP od danej tury czy od następnej?
    Jak pisałem, sporo tych komplikacji dla jednego przedmiotu. Może w TvT marginalne zastosowanie (jeżeli nie będzie alternatywy).
    Abstrahując, rozkład statystyk jest bardzo dobry, może jedynie wartości obu obron +5 (jeżeli to unikat)

    Eteryczne rękawice
    Cecha: Za każde użyte 5 punktów MP przez przeciwnika użytkownik otrzymuje 1 MP
    Dorobić inne stosunki zużytego mp do uzyskanego. I zmienić na tylko mp ze zdolności
    Bezsensowna właściwość.

    Kamienny kastet
    Cecha: Za każdy zużyty punkt MP użytkownik otrzymuje 10 HP
    Ciekawe. Trzeba tylko sprawdzić czy mag nie mógłby tego ubrać przypadkiem i leczyć sie po 300+ za ture.
    Też mnie zastanowiło, czy mag nie mógłby tego używać. Zresztą nawet bez tego parę zdolności wojownika i uniwersalnych mogłoby dawać spory boost do HP (Pechowa Chmurka o_O), dlatego byłoby sporo do balansowania.

    Zardzewiały kastet
    Cecha: Regeneruje 100HP brzy celnym ciosie
    Sprawdzić zadaną cechę i może być nawet nawet
    Lepsza by była wartość procentowa... ale takie przedmioty już są (Ogrza Maczuga i Topór Życia). Wartość stała to słaby pomysł.

    Zardzewiały miecz
    Cecha: Zadaje o 5% większe obrażenia na każdy status przeciwnika
    Zwiększyć troche wartość % i jest dobre
    To jest rzeczywiście super. 8% by pasowało (przy czymś typu Bryza + Mobilizacja ignoruje barierę w zasadzie).

    Topór banshee
    Cecha: Zadaje większe obrażenia im większa różnica szczęścia pomiędzy walczącymi maksymalny bonus to 15%
    Bardzo dobre, ale przerzuciłbym to do rękawic (powstaje ładna kontra na unikera)
    Pewna wlocznia
    lv 58 sloty 8
    Atak 69
    Obrazenia(ze wzoru)
    Kazdy atak ma zdolnosc pewny cios. Pobiera 3mp CO TURE.
    Na pewno nie we włóczni, poza tym ogólnie broń, która zawsze trafia, tylko przy jakichś osłabieniach (choć pobieranie MP nawet znośne, ale i tak taki bonus jedynie w mieczu/rękawicach)
    Wlocznia łowcy

    Zadaje 13% bonusowych obrazen kiedy wlasciciel posiada przyspieszenie lub mobilizacje. Kiedy posiada oba zadaje 28% bonusowych obrazen
    Dobry pomysł.
    Różdżka kontrataku
    Poziom: 58
    statystyki: podobne do sklepowej różdżki na lv60, ale ze zmniejszonym MP i dodatkowo +14 do ataku fizycznego
    zdolność: gdy otrzymasz obrażenia, losowy przeciwnik otrzymuje takie obrażenia, jakie byś zadał atakiem fizycznym(ale maksymalnie 75)
    Skomplikowane i pewnie nie warte zachodu. Szczególnie z tym limitem 75 obrażeń - to nie ma sensu.

    Topor 60lv
    *za kazdy status jaki posiada nasza postac jej atak rosnie o 8%*
    -oczywiscie uzywauac zdolnosci np mp atak. Niezaleznie od ilosci statusow modyfikator i tak bedzie 20%
    - kumuluje sie z mobilizacja. Czyli majac tylko mobilizacje nasz bonus do obrazen bedzie wynosil ~41%
    Choinkowate... ale interesujące. Jeżeli wystąpi na tym samym poziomie, co ten mieczyk zwiększający obrażenia za statusy przeciwnika wyszłoby ciekawie... ale taki Toporek byłby za silny.

    Zbroja dajaca luck 60lv
    Sloty 8
    Kiedy przeciwnik ma mobilizacje/skupienie obrazenia jakie zadaje posiadaczowi tej zbroji sa o 20% mniejsze.
    Takie wtrącenie 4x/3 *4/5 = 16x/15 niezauważalne. Mogłoby wejść tylko pod warunkiem, że będzie to jakoś widać na samym początku walki (charakterystyczny autostatus typu Zatrucie na 1 Turę lub coś).

    Okulary z antyrefleksem
    Celnosc 5%
    Obrona mag 54
    Szczescie -10
    *nie mozna w nich spudlowac* *jezeli nasza postac miala chybic maja 30% szans na zamiane ciosu na cios krytyczny*
    Statystyk nie będę komentował... Sama zdolność odpada z pisanego gdzieś wcześniej powodu - nie ma szans, żeby stworzyć szansę na gwarantowany brak chybień dla wojownika, jeżeli nie będzie za to "kary".

    Rozga 60lv
    Celnosc -10%
    *celny cios wysysa 17% aktualnego hp przeciwnika*
    Chyba tylko zmniejszyć %hp
    Nie, wszystko jest ok. 17% to mniej niż zadawane przeciętne obrażenia zaklęciami, tym bardziej, że celność jest zmniejszona.

    Anielska Różdżka
    Sloty: 8
    Poziom: 60
    Obrażenia: 210
    Atak Magiczny: 80
    MP: 62
    Szybkość: 13

    Info: Nadaje status Regeneracja na 4 tury. Posiada 50% szans na zdjęcie negatywnych statusów przy celnym ciosie.
    Jakby się zastanowić...

    SLOTY: 8
    Poziom 54
    Obrażenia: 210
    MP: 25
    Atak mag: 65
    Szybkość: -10
    Info: Po każdym ataku magicznym na 1 turę nadaje jeden losowy wspomagający status.
    Hmm jeżeli po celnym ataku fizycznym naklada pozytywny status na 3 tury to czemu nie?
    Nie da się rozliczyć zdolności przy ataku magicznym, ale z modyfikacją MoPa całkiem dobre. Jedynie MP bym podbił.

    Różdżka

    Info : x% szans na przeniesienie wrogowi naszych wszystkich negatywnych statusów.
    Przy czym? Przy ataku magicznym? Nie do rozliczenia. Przy ataku przeciwnika? Faworyzujące magów. Przy turze? Nie wiem jakby to wyszło, ale na moje zbyt losowe (tym bardziej sytuacja typu przeczekanie na nas i potem Paraliż na przeciwnika... albo pechowa chmurka... albo mgły Ślepe Furie etc.)

    Info:Legendarna różdżka króla ogników.Zmniejsza koszt zaklęć o x mp. Nadaje status Skupienie na 3 tury.
    Przerobić na : po użyciu zaklęcia odnawia x mp.
    I wywalić Skupienie.

    Proponuję dodać gem dodający MP co turę.
    Niedużo, nawet 1mp.
    Ogółem gemy auto-statusowe to rzecz warta uwagi.
    Specjalne zdolności/autostatusy: Obrażenia są większe, gdy użytkownik ma pełne MP. Maksymalny bonus wynosi 15%.
    Drop: Wywerna
    W sumie nawet ok ,bo nie często lata się z full mp
    Bardzo fajny item. Tym bardziej, że to chyba rękawice były.

  11. #386
    Tytan Wars
    Konto usunięte
    xd
    Ostatnio edytowane przez Tytan Wars ; 02-08-2014 o 10:53

  12. #387
    Tytan Wars
    Konto usunięte
    Różdżka z czarnego metorytu nadaje status przyspieszenie na 2 tury.
    sloty :8 MANA :50
    ATAK MAG.90
    WymAGANY POZIOM:60
    SZYBKOŚĆ +5
    Opis:Różdżka z czarnego meteorytu została wytworzona przez kowala z Devos
    czarny meteoryt;pewnego dnia w kopalni w Devos odkryto nowy minerał który był nazywanym czarnym meteorytem.
    2 LATA PÓZNIEJ ZROBIONO Z NIEGO RÓŻDŻKE KTÓRA JEST 6 NAJLEPSZĄ RÓŻDŻKĄ W Devos

  13. #388
    Szmaragdowe rękawice
    Poziom: 75/80
    Statystyki: Przeciętne, +5% Włócznia, +5% Buława
    Opis: Niweluje specjalne umiejętności broni atakującego.

    Szmaragdowa Włócznia
    Poziom: 75/80
    Staty: Przeciętne, +10% Miecz
    Opis: Każde chybienie zwiększa siłę ataku o 5% na czas walki. Maksymalny bon wynosi 20%.

    Szmaragdowa Różdżka
    Statystyki: Przeciętne, +Szybkość, +25% Furia
    Opis: Nadaje status Bariera i Bariera Magiczna na 2 tury kiedy otrzymamy cios krytyczny.*

    Szmaragdowy Wisior
    Statystyki: Szczęście średnie
    MP +50
    Opis: Jednorazowo pozwala na przeżycie kończącego ciosu.*

    * - Zamieniłabym ze sobą.
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 02-08-2014 o 13:41

  14. #389
    Szmaragdowa Włócznia
    Poziom: 75/80
    Staty: Przeciętne, +10% Miecz
    Opis: Każde chybienie zwiększa siłę ataku o 5% na czas walki. Maksymalny bon wynosi 20%.
    ---------
    Coś podobnego jest w planach, tylko zwiększać obrażenia broni, która i tak ma ich dużo, ryzykownie.
    Ja myślałem nad czymś co za każde chybienia zwieksza swoja celność.

    Szmaragdowa Różdżka
    Statystyki: Przeciętne, +Szybkość, +25% Furia
    Opis: Nadaje status Bariera i Bariera Magiczna na 2 tury kiedy otrzymamy cios krytyczny
    Chyba broń może mieć interakcje z naszym atakiem, nie przeciwnika.

    Szmaragdowe rękawice
    Poziom: 75/80
    Statystyki: Przeciętne, +5% Włócznia, +5% Buława
    Opis: Niweluje specjalne umiejętności broni atakującego.
    Jak wyżej

    Szmaragdowy Wisior
    Statystyki: Szczęście średnie
    MP +50
    Opis: Jednorazowo pozwala na przeżycie kończącego ciosu.
    Ryzkowna gra bez ryzyka?

  15. #390
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Szpony Rapsa
    Typ: Rękawice - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Celność +10%
    MP 10
    Szybkość 15
    Specjalne zdolności/autostatusy: Mają 15% szansy na zadanie ciosu silniejszego o 25%.

    Nazwa: Miecz bohatera
    Typ: Miecz - 7 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Ślepota 25%
    Zatrucie 25%
    Furia 25%
    Specjalne zdolności/autostatusy: Absorbuje 30% obrażeń zadanych ciosami krytycznymi.

    Nazwa: Włócznia pewności
    Typ: Włócznia - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Celność -10%
    Szczęście 10
    Specjalne zdolności/autostatusy: Zawsze trafia, gdy wróg ma 10% HP lub mniej. Celność spada o 20%, gdy wróg ma 90% HP lub więcej.

    Nazwa: Topór śmierci
    Typ: Topór - 6 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Szybkość normalna
    Zombie 50%
    Szczęście -20
    MP -15
    Specjalne zdolności/autostatusy: Ma 20% szansy na 3x silniejszy cios i nałożenie zatrucia na 5 tur gdy przeciwna drużyna ma przewagę liczebną i składa się wyłącznie z graczy. Zdolność aktywuje się raz w jednej walce i nie działa na sprzymierzeńców.

    Nazwa: Buława życia
    Typ: Buława - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Celność -10%
    Szybkość normalna
    HP 250
    Obrona -10
    Obrona mag -10
    Specjalne zdolności/autostatusy: Odnawia 15 HP co turę. Celny cios odnawia dodatkowe 25 HP.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 02-08-2014 o 15:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •