Zobacz wyniki ankiety: Którą z profesji preferujesz?

Głosujących
1065. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Mag

    591 55.49%
  • Woj

    474 44.51%
Strona 16 z 41 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 226 do 240 z 602

Temat: Mag vs Woj

  1. #226
    Smoczy
    Konto usunięte
    Moim zdaniem lepsi są wojownicy ponieważ :
    -Mogą dać mocnego Krytyka
    -Nie musi co chwile mp (many) w walce używać przez co przeciwnik zada o x2 ciosów więcej
    -Duży wybór broni

  2. #227
    Użytkownik Avatar Something
    Dołączył
    05-01-2013
    Postów
    249
    Cytat Napisał Mangue Zobacz post
    Ja widziałam wojów 33 lvl co sie z banitami męczyli
    Ja widziałem magów 33 lvl co się z banitami męczyli

  3. #228
    Użytkownik
    Dołączył
    11-02-2013
    Postów
    5
    Gram wojem i dobrze mi z tym
    TYLKO wojów ''niby'' jest więcej a w czołówce expa sami madzy aktualnie (03 06 2014 r.) do dziesiątego miejsca jest tak
    mag
    wojownik
    mag
    mag
    mag
    mag
    mag
    mag
    wojownik
    mag
    2 wojowników na 8 magów tochę słabo

  4. #229
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Profesja nie ma nic do rzeczy przy miejscu w expie.

  5. #230
    Użytkownik
    Dołączył
    11-02-2013
    Postów
    5
    aha ok

  6. #231
    Użytkownik
    Dołączył
    11-02-2013
    Postów
    5
    ale w czołówce PVP są głównie wojownicy ;D

  7. #232
    Osobiście wolę grać magiem, chociaż obie profesje mają swoje plusy i minusy.
    Moja obecna postać jest magiem, jednak moja pierwsza była wojem, więc nieco wiem jak się gra obiema profesjami.

    ~*~

    Plusy grania wojem:
    - większy wybór broni (może i atrybutów tyle samo co mag, ale mag ma tylko różdżkę, a woj rękawicę/miecz/buławę/topór/włócznię)
    - możliwość walnięcia krytyka
    - mają większe szanse z Gryfem (Furia)
    - prawie niczym nie ograniczony atak (prawie? o tym w minusach)

    Minusy grania wojem:
    - chybienia (szczególnie waląc włócznią i buławą, które przeważnie odejmują celność)
    - trzeba dawać dużo w szczęście (zmniejsza ryzyko chybień a zwiększa możliwość trafienia krytyka, ale inwestowanie w nią zazwyczaj kosztem innych statystyk)
    - może i musi ładować rzadziej manę niż mag, ale i tak często (przeciętnemu wojowi mana starcza na góra dwa Leczenia, by dalej się leczyć albo używać Normy/Bryzy/Przeczekania/[tu wpisz zdolność przydatną wojowi i z dużą maną do zużycia] trzeba podładować i tracić kolejkę czy więcej)

    ~*~

    Plusy grania magiem:
    - nie chybia (chyba, że przeciwnik ma Nietykalność :'D) (chybia jedynie zdolnościami, ale to obie profesje tak mają [poza wojem z dużym szczęściem])
    - może atakować trzema różnymi atakami/zaklęciami (np. ziemią, lodem i pociskiem magicznym, bo się wzajemnie nie wykluczają)
    - dużo many na zdolności/zaklęcia
    - łatwiej z Kobrą (jak sam siebie trafi podczas Pomylenia to się nie zabije)
    - większe pole do popisu (zaklęcia + zdolności obszarowe + miks skupienia)
    - nie musi aż tak inwestować w szczęście
    - od początku gry ma łatwiej (nie chybia)

    Minusy grania magiem:
    - częste ładowanie many (chociaż jak raz się da miks many 2/3 to starcza na dłużej)
    - musi się bardziej namęczyć z nabijaniem gwiazdek (zaklęcia + zdolności, a woj tylko zdolności)
    - jedna broń (chociaż cztery atrybuty + pocisk magiczny oraz specjalne moce różdżek)
    - musi dużo inwestować w MP
    - brak krytyków (chyba, że przy zdolnościach, ale nie jestem pewna)

    ~*~

    Na temat PvP/PvE/TvT/bójek/IŚ się nie wypowiadam, bo nie biorę udziału w takich rzeczach o:

  8. #233
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Woj ma jeszcze tańsze expienie bo nie musi ładować many, a i włócznia ofensywy swoje robi.

  9. #234
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,355
    Woj ma jeszcze tańsze expienie bo nie musi ładować many, a i włócznia ofensywy swoje robi.
    albo może użyć buławy many

    łatwiej z Kobrą (jak sam siebie trafi podczas Pomylenia to się nie zabije)
    tutaj wystarczą odpowiednie staty (np. tank nie ma takiego problemu), lub po prostu zmniejszenie szansy na pomylenie.
    Dlatego ja wolę woja.

  10. #235
    Houqe
    Konto usunięte
    Woj moze operować 5 rodzajami broni, a mag tylko rózdzką? Magowie mają po 3-4 rodzaje rózdzek na dany poziom, a kazda inne własciwosci.

    Woj do walki moze wygrać tylko jedną broń i jak trafi atrem to jest dobrze jak nie, to się męczy.
    Mag w walce moze sobie wybrać czym bije przeciwnika wybierając zaklęcie któe bije najmocniej.

    Według mnie powinni to zmienić. Skoro woj do walki moze wybrać tylko jeden atrybut, to mag tak samo powinien startować do walki z jednym zaklęciem. (obydwie prefesje mogą sobie dorzucać zdolnosci "Cios Buławy, Cios Miecza, Lodowy atak, Ognisty Atak - Magowie też takie powinni mieć"

  11. #236
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,277
    Cytat Napisał Houqe Zobacz post
    Woj moze operować 5 rodzajami broni, a mag tylko rózdzką? Magowie mają po 3-4 rodzaje rózdzek na dany poziom, a kazda inne własciwosci.

    Woj do walki moze wygrać tylko jedną broń i jak trafi atrem to jest dobrze jak nie, to się męczy.
    Mag w walce moze sobie wybrać czym bije przeciwnika wybierając zaklęcie któe bije najmocniej.

    Według mnie powinni to zmienić. Skoro woj do walki moze wybrać tylko jeden atrybut, to mag tak samo powinien startować do walki z jednym zaklęciem. (obydwie prefesje mogą sobie dorzucać zdolnosci "Cios Buławy, Cios Miecza, Lodowy atak, Ognisty Atak - Magowie też takie powinni mieć"
    No mag ciosu krytycznego nie ma. I wojownik ma zdolności które mogą zaskoczyć. Mag nie wyciśnie z żadną zdolnością hitu przekraczającego 1.54 hitu średniego.
    Zaś wojownik na ryzykownym z krytem może sięgnąć modyfikator 2, co przy wiedzy częstotliwości ciosów krytycznych można wykorzystać na swoją korzyść.
    https://mfo3.pl/r/b3a43d0b3
    https://mfo3.pl/r/b28363206
    https://mfo3.pl/r/bee8ad296 - tu trochę tych prób miałem

  12. #237
    Użytkownik
    Dołączył
    06-08-2013
    Postów
    177
    No wojownik jest o wiele lepszy. Mag niczym wojownika nie zaskoczy, i o ile w auto walkach da się to jakoś jeszcze minimalnie zrobić to na manualu nie ma żadnych szans. Wojownik nie musi się leczyć tak szybko jak mag bo wie za ile magik średnio bije i te 100-200 dmg w zapasie to jest max jaki musi zostawić. Magik musi sie leczyć 400-500 hp w zapasie bo ten moze walnać kryta. Wojownik praktycznie nie chybia na wyższych poziomach. Oglądam większość swoich walk i naprawdę 1 chybienie / 15 uderzeń to przeciętnie, a nie rzadko się zdarza, że w całej walce nie chybi ani razu, a nawet jak chybi 3-4 razy to 2-3 walnie kryta więc wyjdzie i tak na plus.

    Dodatkowo nie ma bosów na które mag byłby silniejszy, a wojownicy mają takie ( gryf, ork).

  13. #238
    Houqe
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    No mag ciosu krytycznego nie ma. I wojownik ma zdolności które mogą zaskoczyć. Mag nie wyciśnie z żadną zdolnością hitu przekraczającego 1.54 hitu średniego.
    Zaś wojownik na ryzykownym z krytem może sięgnąć modyfikator 2, co przy wiedzy częstotliwości ciosów krytycznych można wykorzystać na swoją korzyść.
    https://mfo3.pl/r/b3a43d0b3
    https://mfo3.pl/r/b28363206
    https://mfo3.pl/r/bee8ad296 - tu trochę tych prób miałem
    Nie mają? A gniewny? - wyjątkowo upierdliwe cholerstwo. Mozliwość wyboru zaklęcia które mocniej bije to juz ogromna przewaga. Na woja mozna wyskoczyć z malą obroną i trafić jego atr. Na maga trzeba wyskoczyć z duzą obroną, bo gdy ma atr na 25% to będzie bił obromnymi ciosami. A ten kto wymyslił gemy atrów dla magów ma chyba nierówno pod czerepem. Do walk się na pewno nei przydadzą.

  14. #239
    Użytkownik
    Dołączył
    06-08-2013
    Postów
    177
    Przecież nie można bić gniewnym pociskiem co chwilę. Odpowiedź bez sensu pozatym wojownik ma możliwośc wyboru broni która więcej ma ataku nie wiem o co w ógole chodzi w tej wypowiedzi. Mag może wybrac ogień lub lód a wojownik topór lub buławę. Jak wojownik ma atr 25% to nie bije ogromnymi ciosami? Przeciez to są te same przeliczniki xd

  15. #240
    Użytkownik
    Dołączył
    22-06-2014
    Postów
    12
    Mag lepszy

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •