Strona 19 z 55 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 285 z 811

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #271
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    681
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Niebieski smok (boss fabularny)
    HP: 7000
    Atak 80
    Atak magiczny 120
    Obrona 60
    Obrona magiczna 60
    Szczęście 150
    Szybkość 110
    Lód 10%
    Ogień -10%
    Można nałożyć zatrucie

    1) gdy ma zatrucie:
    Zamiana - na gracza
    2) gdy gracz ma regenke:
    Zamiana - na gracza
    3) gdy gracz ma przeczekanie:
    Mikstura regeneracji - na siebie
    4) gdy gracz ma 100% hp:
    Drenaz - na gracza
    5) ot tak:
    Mikstura skupienia - na siebie
    Trujacy pocisk - na gracza
    Smocze Szpony - na gracza
    Lod 3** - na gracza


    Zamiana: zamienia statusy użytkownika i celu
    Smocze Szpony: słaby cios fizyczny nadający ślepotę, spowolnienie i podatność(zmniejsza obronę o 50%)


    Skalny straznik (jednorazowy boss druzynowy)
    HP: 6 000
    Atak: 120
    Atak magiczny: 120
    Obrona: 150
    Obrona magiczna: 100
    Szczescie: 70
    Szybkosc: 80

    1) gdy ma mniej niz 50% hp:
    Przeczekanie - na siebie
    Leczenie 3***** - na siebie
    2) ot tak:
    Multi bariera - na siebie
    Skamienienie - na gracza
    Pechowa chmura - na gracza
    Zombie atak - na graczy
    Ziemia 3***** - na gracza
    Atak fizyczny - na gracza
    Niebieski smok jest zdecydowanie za słaby ( gdyby zabrać mu regenerację, był by podobnie silny jak zielony smok). To samo skalny strażnik, gdyby nie skamienienie gracz z 50 poziomem, z uzbrojeniem +0 nie powinien mieć żadnego kłopotu z ubiciem czegoś takiego ( no chyba że weźmie się pod uwagę totalnie nieogarniające gry osoby).
    Daj 2x razy więcej hp w obu przypadkach + odnówka 4 dla strażnika przy hp<3000 i powinno być nieco ciekawiej.
    Ostatnio edytowane przez Leonardo ; 26-01-2014 o 15:23

  2. #272
    Użytkownik
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    51
    Brudno Pirat( mini boss )
    profesja ; hybryda
    HP; 15.000
    MP; 220
    Atak magiczny ; 100
    atak ; 190
    obrona ; 130
    obrona magiczna; 150
    szczescie; 150
    szybkosc ; 140

    opis : trudny miniboss najlepiej w grupie 3-4osobowej +55lvl.

    1) gdy ma mniej niz 9000hp używa odnowa pirata * i dodaje sobie 5000hp i 500mp i nakłada status skupienie i mobilizacja .
    2) multi barriera - na siebie
    skamienienie - na gracza
    pehowa chmura - na gracza
    celny cioś - na gracza
    ziemia 3***** - na gracza
    atak fizyczny - na gracza

    celny atak - zwiększa cios o 50% i nadaje status mobilizacja i dodaje 1ture rzucającemu i zadaje przeciwnikowi o 20% więcej i zadaje obrażenia.
    ____________

    Olbrzymi shrek ( boss faburalny/miniboss po zabiciu bossa fabrualnego z georgiem 80lvl i patrickiem 78lvl )
    hp 50.000
    mp 2000-10000
    atak 200
    atak magiczny 150
    obrona 300
    obrona magiczna 120
    szczęście 190
    szybkość 240
    ziemia +25
    ogien +25
    lód + 20
    wiatr +25
    Nieodporny na: zatrucie , paraliż , rekawice , miecz , pewny cios , ryzykowny cios , szczesliwy cios , trujący atak/pocisk , normalizacja , drenąż.
    odporny na : ziemia , lód , ogien , wiatr , topór , włócznia , różdżka , kamien , runa magii , niepozytywne statusy i pozytywne , wszystkie zdolności.
    podczas paraliżu używa run magii ( 400-1600 ) i kamienia (300-2000 )
    przedmioty:
    duża mikstura życia 1 (odnawia 1000hp , używa gdy ma poniżej 1500hp)
    duza mikstura życia 2 (odnawia 2500hp , używa gdy ma ok. 5000 a 10000hp)
    duża mikstura życia 3 (odnawia 5000hp , używa gdy ma ok. 15.000hp )
    duża mikstura magii ( nadaje status refleks , pomyślność i mobilizacje na 7 tur )
    duza mikstura many 1 ( odnawia 5000mp , używa gdy ma 0mp )
    duża mikstura szczęścia ( nadaje status nietykalnośc i mobilizacje oraz pomyślność na 7 tur przez 7 tur odnawia mu się 500hp i 50mp )
    duża mikstura golgoty ( jest 50% że nada przeciwnikowi status skamienienie )
    eliksir shreka ( odnawia 10k hp i 5k mp oraż nadaje status nietykalność na 1ture)
    zdolność;
    pech shreka ( jest 75% że nada przeciwnikowi status uśpienie na 10tur oraz zatrucie na 7 tur )
    wybuch shreka ( jeśli z którysz graczy zada więcej niż 1000hp to shrek używa wychuchu shreka i remis )
    cios shreka ( cios 90% że nada status zombie i zatrucie na 14tur oraz żada 500-10k obrażen )
    mega mobilizacja ( nadaje status mobilizacja i skupienie na 14tur oraż paraliż na 3tury)
    dar shreka ( nadaje status przeciwnikowi mobilizacja na 7 tur gdy są słabe szanse na wygranie )
    cios nie umarlaków ( cios 100-1000 oraz pobiera 50% mp )
    wielki cios mutanta 1 ( nakłada status klątwa i paraliż na cała walke oraz zadaje krytyki na 3tury i pobiera hp i mp 50% )
    wielki cios mutanta 2 ( nakłada status odporność na zatrucie i paraliż na 7tur oraz zwiększa atak o 20 i atak magiczny o 50 )
    noc shreka ( nakłada status uśpienie na 7tur oraz zabiera 500hp )
    klęska shreka ( po przegranej tracimy mf max 10 )
    burza shrekowisk ( 2osoby wybrane przez graczy tracą całe hp i mp)
    unieruchomienie ( każdy z graczy traci miksturę 4 x3 i mp 4 x6)
    unieruchomienie + problem zezwrokiem ( każdy z graczy traci wszystkie miksturki many 1,2,3,4,5, i nadaje status przeciwnikowi slepote na 1ture )
    drenaż ( pobiera hp od przeciwnikia )
    oko shreka ( nadaje status skamienienie )
    blokujący cios ( po użyciu zdolności ' blokujący cios ' wszyscy przeciwnicy tracą ożywienie również w zdolnościach i przedmiotach )
    nagi cios ( zabiera atak przeciwnikowi i dodaje sobie )
    bomba shreka ( nakłada status zombie na 3tur i tracimy 1000hp )
    multi barriera (obr i obr magiczna 7tur)
    regeneracja (regeneracja 7tur)
    pechowa chmura ( nakłada przeciwnikowi status zatrucie , pomylenie , zombie , uśpienie , furie , spowolnienie , paraliż na 1ture)

    EQ shreka:
    broń : różdzka shreka lvl 75 ( atk mag 350 , mp 1000 , uniki +30 )
    hełm ; hełm shreka lvl 78 ( obrona 30 , obrona magiczna 40 mp +50 )
    zbroja ; zbroja brzydkiego shreka lvl 80 ( obrona 120 , obr magiczna 100 , hp 300 , szczęście 90 , szybkość 30 )
    buty : buty shrek lvl 81 ( szybkość 150 , obrona 30 , obrona magiczna 50,szczescie 90 )
    dodatek ; naszyjnik shreka lvl 84 ( autostatus : regeneracja na 7tur obr 40 obr mag 50 , szczęście 60 , szybkość 70 )
    artefakt: księga shreka ( prastara ksiega shreka zrobiono z liści i pięń drzew i gałężi prosto z Afryki północznej , ksiega zawiera czary takie jak : mobilizacja i skupienie) , młot shreka ( potrzebny do zbudowania mostu ! ).
    opis bossa: dość ciężki boss/miniboss posiada bardzo dużo umiejętności jest na solo 100lvl grupowo 3-4osoby.
    drop. % szans na drop
    eq shreka . 60%
    dar shreka . 60%
    pechowa chmura .50%
    normalizacja. 50%
    odbicie. 75%
    wyrok śmierci. 50%
    ziemia 4 60%
    drenaż. 90%
    ogien 4 100%
    lód 3 100%
    wiatr 3 100%
    regeneracja 10x 95%
    osłona 10x 95%
    osłona magiczna 10x 95%
    mobilizacja 5x 80%
    skupienie 5x 85%
    szybkość 5x 99%
    exp; 20k
    złoto;30k
    ap; 5k
    cios krytyczny 100%
    eliksir 60%
    cios buławy 90%
    jajo shreka ( po użyciu shrek od razu się pojawia !) 55%
    Shrek respi się 24h - 200zabiciu małych shreków )
    _____________________

    Wielki Pająk
    hp 100k
    mp 10k
    atak 100
    atk magiczny 100
    obr. 200
    obr mag. 200
    szczęście 200
    szybkość 150
    przedmioty.
    odnowa pająka ( 50k hp )
    zdolności
    truciżna pająka ( zatrucie na 7tur )
    dar pająka ( zatrucie + zombie na 7tur)
    drop.
    x10regeneracji , x3 osłonek i osłonek magicznych , mobilizacja 10x i skupien 10x, kuracja,żiemia 4,cios włóczni , refleks.
    __________________

    Marychłana poziom 30
    hp 900
    mp obojętnie
    atak 50
    atk mag 60
    obr 200
    obr mag 200
    szczęście 70
    szybkość 40
    ziemia 3 *
    ogien 3 *
    drop.
    regeneracja x20
    zeton (10-100szt)
    ___________________

    Olbrzymi gnom (miniboss ) średni poziom (80-140)
    hp 60k
    mp 10k
    atak 500
    atak magiczny 300
    obrona 100
    obrona magiczna 200
    szczescie 100
    szybkosć 100
    przedmioty
    eliksir gnoma 3x - odnawia 10k hp i mp .

    Opis - bardzo silny boss jest hybrydą , ma słaba obrone ale wysokie ciosy na solo 150lvl grupowo 3-4osoby +90

    Zdolności gnoma.
    cios gnoma - zadaje obrażenia fizyczny i jako magiczny.
    odnowa gnoma - po użyciu odnowa gnoma to walka zaczyna się od nowa!.
    wielka orkiestra gnoma - każdy ma status pomylenie na 30tur.
    połykacz gnoma - połyka wszystkie zdolnosci i przedmioty przeciwnika/ów.
    utrata mocy - nadaje status przeciwnikowi/ów pomylenie na 14tur .
    wielki drenaż - nadaje status kradnież życia przeciwnikowi/ów .
    detenator gnoma - ( eksplozja + drenaż + cios krytyczny + cios buławy + multi barriera )
    pech gnomisty - pierwszej osobie nadaje status klątwa na 7 tur , drugiej osobie nadaje status paraliż na 7 tur , trzeciej osobie nadaje status pomylenie na 7 tur , czwartej osobie nadaje status zombie+zatrucie na 7tur oraż zabiera 25%hp i mp .
    _________________________

    Zły Górnik ( miniboss )

    hp 15k
    mp 5k
    atk 200
    atk mag 200
    obr 150
    obr mag 200
    szczescie 200
    szybkosc 145

    przedmioty
    Magiczny cios x3 ( zabiera 50% hp przeciwnikowi )
    zdolności
    cios buławy
    drenaż
    cios krytyczny
    pechowa chmura
    wyrok smierci
    mega wybuch ( nadaje status rzucającemu ochrona na 7tur oraz 65%bazowych ze przeciwnik umrze max1/2 x2.
    cios smierci ( nadaje status zombie i zatrucie na 14tur oraz traci co ture 500hp )
    Wielka orkiestra górnika ( każdy ma status klątwa i pomylenie na 14tur oraż traci 20%hp co ture i po 50turze każdy ma status zombie i zatrucie na koniec walki oraz blokujący uleczenia statusu zombie i zatrucie )
    drop %szans na drop!
    eq górnika 50%
    10żetonów 100%
    10rege 75%
    10osłon i osłon mag 65%
    10mobilizacji i skupien 70%
    10szybkosci 55%
    runa magii 5x 90%
    kamien 5x 90%
    legendarna karta 1x 10%
    magiczny cios 1x 1%
    cios smierci 1x 20%
    mega wybuch 1x 39%
    5mf 15%
    cios pomocznicy 1x 40% ( po użyciu ciosu wszyscy sprzymierzęncy atakuja wroga automatycznie !)
    _____

    Demon ciemności (boss-180-200lvl)
    hp 100k
    mp 30k
    atak 500
    atak magiczny 600
    ziemia 6*****
    obrona 600
    obrona magiczna 640
    szczescie 500
    szybkosc 450
    przedmioty
    odnowa demona - 80k hp i 10k mp .
    zdolności
    klątwa demona - każdy ma status klątwa na 7tur a demon nie.
    cios demona - zwykły cios .
    drop. % szans na drop .
    eq demona 60%
    100zetonów 50%
    Legendarna karta 2/2 79%
    __________

    żłośliwa Hiena
    typ : miniboss
    hp 20000
    mp 500
    atak magiczny 200
    atak fizyczny 190
    obrona 200
    obrona magiczna 190
    szczescie 200
    szybkość 220
    (trzeba uważać na hiene ponieważ ma dużo szybkości i szczęścia ! )
    atak fizyczny:
    miecz 25%
    buława 25%
    topór 24%
    włócznia 24%
    zaklęcia:
    lód 4 **
    ziemia 4 **
    wiatr 4 **
    ogien 4 *
    ( jest szansa że będzie używała ognia 4 * przez 1-14 tur żalezy od szczęścia od nasz ! )
    przedmioty które używa :
    mikstura hieny - dodaje status regeneracja na 7 tur limit użyć 6 razy .
    mikstura złej hieny - dodaje 30 mp przez 7 tur .
    zdolności które używa podczas walki! :
    ślepota hieny - nadaję status ślepota na 7tur . Uwaga gdy po nałożeniu tego statusu hiena nadaje sobie status ochrona hieny która nadaje jej status obrona i obrona magiczna oraz regeneracje na 7 tur .
    cios hieny - zdejmuje pozytywne statusy u wroga , jeśli będzie miała statusy takie jak:ślepota czy zatrucie ! nadaje sobie i zdejmuje sobie statusy!.
    _____________

    Skalisty kościotrup ( mini boss , po zabiciu szkieletów 1/2/3 100x )
    potwór
    hp losowo 1200-2000


    mp losowo 50-300

    miniboss
    hp losowo 3000-15k
    mp losowo 500-1,2k

    potwór
    poziom 55 solo , grp 2 osoby 52 lvl lub grp 4 osoby po 50-51 lvlu
    x1 skalisty kościotrup 55 lvl , x2 skalisty kościotrup 59 lvl , x3 skalisty kościotrup 64 lvl .

    potwór / miniboss
    atak magiczny losowo 150-200 / 160-300
    atak fizyczny losowo 150-210 / 150 - 310
    obrona losowo 120-190 / 140-200
    obrona magiczna losowo 100-190 / 100 - 200
    szczęście 100-160 / 120 - 200
    szybkość 100-190 / 120 - 200

    potwór
    atak fizyczny o atrybucie x1 a włócznia , x2 b buława , x3 c topór .

    potwór i mini boss .
    zdolności i przedmioty które używa/używają podczas walki .
    klątwa szkieleta - nadaje status klątwa na 3 tury
    cios szkieleta - zabiera 20%hp przeciwnika i dodaje sobie
    zmiana domeny broni - zamiast włóczni to topór , topór na buławe a buława na włócznie .
    pułapka szkieleta - nadaje status zombie na 3 tury .
    zatrucie szkieleta - nadaje status zatrucie na 3 tury .
    wybuch szkieleta - zabija każdego wyjątek : nietykalność , gdy któryś graczy ma większy/większa niż 60 lvl .
    runa magii - używa runy gdy ma status paraliż .
    kamień - używa kamieni gdy ma status paraliż .
    podwójny cios + trujący atak - zabiera 2x więcej obrażeń oraz jest 50% szans na nadanie statusu zatrucie na 4 tury .
    cios krytyczny + drenaż - po ciosie krytycznym jak trafi to zabiera tyle ile zabrał z ciosu krytycznego i dodaje sobie .
    zaraża szkieleta - po użyciu nadaje status zombie i klątwa na 3 tury .
    duch szkieletów - nadaje status uśpienie i ślepota na 3 tury .
    moc szkieletów - nadaje całej drużynie szkieletów status mobilizacja na 1 ture .
    skamienienie - jest 50% szans na nadanie jednej osobie status skamienienie .
    mega skamienienie - jest 35% szans na nadanie całej drużynie przeciwników status skamienienie .
    oddech szkieleta - nadaje status uśpienie na 4 tury również jest 15% szans na nadanie przeciwnikowi zatrucie na 7 tur .
    pomoc szkieletowi - jeśli jest mniej niż 4 szkieletów w walce to używa pomoc szkieletowi i dodaje szkielety do 4x czyli do pełna i maja 0 mp .
    mikstura many 4 - limit użyć 6 .
    olej głowowy - dodaje 500 hp limit użyć 3 .
    wkurzający cios - nakłada status furia na 7 tur i zabiera 500 hp .
    słaby cios - zabiera 200 hp przeciwnikowi koszt mp 10 .
    niewidzialny cios - nadaje status ślepota na 7 tur i blokuje używania zdolnośći na 3 tur.
    bariera szkieleta - nadaje całej drużynie status obrona i obrona magiczna na 3 tury a przeciwnikowi nadaje status regeneracja na 3tury i mobilizacje/skupienie na 2tury .

    Cechy Artybutowe i inne .

    ziemia 3 ** 25%
    ogień 3 ** 25%
    wiatr 3 ** 15%
    lód 3 * 5%

    buława 25%
    włócznia 20%
    topór 20%
    ******************************
    położenie : jaskinia szkieletów
    odporny : każdy status typu: zatrucie czy paraliż.
    nieodporny : zombie i klątwa .
    potwór / miniboss
    Exp: 400 / 10000
    złoto: 300 / 7000
    ap: 40 / 795
    drop: mikstura regeneracji x1 50% szans na drop . / eq szkieleta , rege x1 , osł i osł magiczne x3 , mobilizacja i skupienie x3 , szybkość x2.
    potwór
    Opis szkieleta: dość dobry dla niszych leveli ale powyzej 55 lvl są już słabe dla nich/wasz.
    miniboss
    Opis skalisty szkielet jest dość silny najlepiej solo 55-60 a grp 51-54lvl .
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 19-02-2014 o 22:54 Powód: łączę

  3. #273
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Troche sam sobie przeczysz...
    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    odporny : każdy status typu: zatrucie czy paraliż.
    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    runa magii - używa runy gdy ma status paraliż .
    kamień - używa kamieni gdy ma status paraliż .
    wybuch szkieleta - zabija każdego wyjątek : nietykalność , gdy któryś graczy ma większy/większa niż 60lvl . -> jak niby ma ktoś z wyższym lev przejść jeśli go taki potworek odeśle.

    I jeśli chodzi o rodzaj raczej mini boss.
    furia na 7 tur to za dużo... szczególnie jak będzie to obszarowa zdolność.
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  4. #274
    Użytkownik
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    51
    Metalowy golem
    potwór
    lvl 60
    hp 2500
    mp losowo 50-250
    atak 160
    obrona 150
    obrona magiczna 155
    szczęście losowo 120-150
    szybkość losowo 100-150

    typ potwora : wojownik

    golem używa włóczni / 25%

    jego zdolności;
    oddech golema - nadaje status uśpienie na 7 tur i zdejmuje 1 negatywny status z przeciwnika .
    cios golema - zabiera 20-50% hp i dodaje jako mp sobie.

    Solo 57 lvl
    grupowo 2 osb po 56 lvl
    grupowo 3 osb po 54 lvl
    grupowo 4 osb po 53 czy 52 lvl

    drop;
    350 expa
    400 golda
    90 ap
    1% na karte metalowy golem
    5% na zdolność metalowy cios ( zadaje obrażenia i jest 30% że nada status spowolnienie na 3 tury ) poziom 55 limit użyć 3 gwiazdka max 3 - 55/58/61 .

    metalowy cios wypada 3 razy max na gracza .
    zdolność o wartości 100-300k .
    ___________
    mały goryl
    unikat
    poziom 50-60
    hp losowo 2000-5000
    mp losowo 60-1000
    atak 250
    atak magiczny 150
    obrona 150
    obrona magiczna 180
    szczęście 120
    szybkość 130

    zdolności które używa w walce.
    cios goryla - zabiera obrażenia fizyczne i magiczne o arty- lód-ogień-wiatru-ziemi.

    drop;
    karta małego goryla 1%
    odnowienie 3 x3 20%
    atak plus 50%
    atak magiczny plus 50%
    hp plus 25%
    czerwona szata 40%
    brążowa szata 40%
    set orka 30%
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 28-02-2014 o 14:17

  5. #275
    Użytkownik
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    51
    Mały pterodaktyl miniboss
    lvl 50
    staty losowe 100-150
    hp 5000
    mp losowo 100-200

    zdolności które używa:
    cios ery - co ture zabiera 500hp przeciwnikowi .
    odgłos małego ptarodaktyla - nadaje status slepota i klatwa na 3 tury.

    drop;
    mały napój energetyczny - odnawia 10energi szansa na drop 1%
    cios ery 50%
    karta 1%
    eq +50.

  6. #276
    NNO
    Konto usunięte
    Niszczyciel
    lvl 60
    HP - 20581
    Atrybut - Brak , fizyczny
    Obrona/Obrona mag. - wysoka
    Szczęście - Średnie
    Szybkość - Niska
    Zerowe uniki

    Zdolności
    Mikstura lek 4 x1
    Mikstura lek 3 x2
    Krytyczny cios x4
    Trzęsienie Ziemi x2 (atak fizyczny bez atrybutu czasem nadaje status pomylenie[2tury],ślepota[3tury])
    Finałowy Bastion x1 (Nadaje bossowi statusy pomyślności,obrony,obrony mag.(wszystko 4 tury), oraz odnawia 5k HP

    drop:
    Zwój Trzęsienie Ziemi
    Ciężki Miecz

  7. #277
    NNO
    Konto usunięte
    Kapitan Piratów
    Położenie Okręt Piratów
    Poziom 70
    HP - 23810
    Atrybut - fizyczny/miecz
    Szczęście - Duże
    Szybkość - Duża
    Obrażenia - Średnie
    Celność - Duża
    Uniki - Średnie
    Obrona/mag. - Słaba
    Odporność na :
    Wszystkie negatywne statusy prócz spowolnienia.

    Zdolności
    Przecięcie x3 (Zabiera graczowi połowę posiadanego HP)
    Trujący atak x2
    Drenaż x2
    Denerwujący Atak (Czasem nadaje statusy furia[3tury],spowolnienie[5tur])
    Rum (Osłabia swoją szybkość i HP[1005] lecz nadaje regeneracje[3tury], Mobilizacje[5tur]

    drop:
    Zdolność Przecięcie

  8. #278
    Użytkownik
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    51
    Przeklęta złota skrzynia
    lvl 100
    hp - 20000-50000
    mp losowo
    atk dużo
    obr mało
    szczęście i szybkość średnie
    artb. fizyczny / miecz .
    zdolności :
    trójowy cios - zadaje obrażenia 3x więcej niż normalnie.
    połyk skrzyni - po użyciu tej skrzyni gracz ma status skamienienie .
    lek pierwiastkowy - dodaje co ture 500hp , bo chybieniu gracz otrzymuje status spowolnienie na 2 tury.

    drop ze skrzyni losowo 50-100lvl po kilka rzeczy 1-10 .

  9. #279
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    lvl 100
    hp - 20000-50000
    Nie podawaj sztywnych statystyk, tylko określaj liczebnikami dużo, mało itp. 20k HP na 100lv to będzie HP do zbicia na kilka hitów.

    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    mp losowo
    Czyli, że raz ma MP 12k, a raz 500? Chyba nie o to Ci chodziło.

    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    artb. fizyczny / miecz .
    Atr. fizyczny - miecz.

    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    trójowy cios - zadaje obrażenia 3x więcej niż normalnie.
    Trójowy cios to cios należący do Trói. Never mind. Te Twoje zdolności są za mocne i prawie uniemożliwiają zabicie tego w pojedynkę.

    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    połyk skrzyni - po użyciu tej skrzyni gracz ma status skamienienie .
    Pozwolę sobie nie skomentować nazwy
    po użyciu tej skrzyni gracz ma status skamienienie .
    Znowu przekoksowałeś.

    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    lek pierwiastkowy - dodaje co ture 500hp , bo chybieniu gracz otrzymuje status spowolnienie na 2 tury.
    Lek pierwiastkowy?
    dodaje co ture 500hp , bo chybieniu gracz otrzymuje status spowolnienie na 2 tury.
    Nie widzę związku między regeneracją 500 HP/turę, a otrzymaniem Spowolnienia na 2 tury.
    Kolejna bezsensowna zdolność

    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    drop ze skrzyni losowo 50-100lvl
    Przecież każdy 100lv marzy o Czepku Garudy jako drop ze zbyt trudnego potwora unikatowego.
    po kilka rzeczy 1-10 .
    Nie daje się spacji po znaku interpunkcyjnym!
    O co chodzi z tymi rzeczami? Możemy dostać 1-10 itemów? Czy jak?

  10. #280
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Wężowa Pistacja - Potwór magiczny, używa ziemi 3**
    Level 55
    Niewiele HP, ale dużo obronek i szybkości, a także szczęścia.
    Gdy jest quest, który opisałam w odpowiednim wątku, loocą Pistacjowe Skorupki.
    Pistacjowa Królowa, mini-boss magiczny, używa ziemi i ognia 3***
    Level 60
    Mocna, dużo HP, dużo obron, szczęścia, ale wolna.
    zdolki i przedmioty:
    Pistacjowa Klątwa - nadaje klątwę i uśpienie, dwuturowe.
    Pistacjowy Wielki Cios: zadaje obrażenia magiczne o atrybutach ziemi i ognia.
    Miksy życia i many 4
    Regenka
    Trujący Pocisk
    Spowolnienie Pistacji - spowolnienie na 4 tury
    Porażenie
    Loot:
    Pistacjowe uzbrojenie: peleryna, korona, różdżka, kozaki, bransoleta.
    Jeśli mamy questa (patrz: Znajdź składniki do tortu), to loocą też Pistacje.
    Odradza się po zabiciu 300 Wężowych Pistacji
    Kiedy się odradza i ją "zaczepiamy", mówi:
    -Skoro zabiłeś moich poddanych, teraz ty zginiesz!
    Skiny na podstawie mego bazgrołu (ta wyższa i w pelerynce to Królowa, ten niższy to Wężowa Pistacyjka):
    Wężyki

    Wiem, głupie nazwy.
    Ostatnio edytowane przez Mangue ; 14-03-2014 o 18:41

  11. #281
    Użytkownik
    Dołączył
    20-03-2013
    Postów
    166
    Diabeł (45 lvl)

    5 600 HP
    70 MP

    Używa głównie ataku fizycznego
    Może użyć zdolności:
    Trujący atak, Drenaż, Krótka Bryza (to samo co bryza, tyle że na 2 tury).
    Trafia w niego każdy atak fizyczny o atrybucie "Włócznia" oraz bez atrybutu. Po za tym, nie jest odporny a 'pocisk magiczny'.

    Znajduje się tam, gdzie jest ogr dostępny na Diablikach x2. Szansa trafienia wynosi ok. 2%

    Loot: Mikstura Regeneracji, Osłona, Osłona Magiczna, Jakieś eq i zwoje...

  12. #282
    czakialozo
    Konto usunięte
    Obrzydliwy kolekcjoner ( miniboss ) poziom solo 48lvl , grp 4 osób po 42lvl-43lvl
    HP losowo 3000-10000
    MP losowo 100-1000
    atak ok. 100-180
    atak mag. ok. 120-190
    obrona ok. 100-170
    obrona magiczna ok. 110-160
    szczęście ok. 50-150
    szybkość ok. 70-150
    zdolności używane przez kolekcjonera:
    obrzydliwy cios - zadaję obrażenia i nadaje status zatrucie na 7tur oraz 60% że nada paraliż na 5tur.
    wybuch kolekcjonera - kolekcjoner wybucha z nami chyba że ktoś z graczy ma nietykalność na sobie.
    drenaż kolekcjonera - kradnie nam 20%hp i 40%mp oraz pobiera od nasz 5% ataku i dodaje sobie.
    szczęśliwy drenaż - zabiera całej drużynie 50%hp i 60%mp nam oraz 5% ataku i ataku magicznego.
    szczęśliwy duży drenaż pociskowy - zabiera całej drużynie 99%hp i mp i dodaje sobie oraz otrzymuję status nietykalność na 4tury.
    ożywienie małego kolekcjonera - ożywia małego kolekcjonera ( solo lvl 38! ) losowe statystki ! .

    drop:
    złoto losowo 1500-10k doświadczenie losowo 1000-15k
    łatwo zdobytych kart to :
    75%- królik , osa , wróżka , nietoperz , smok mroku , tygrys brunatny , ogr , żaba , wilk , wąż , plazma energetyczny , tygrys , mroczna zjawa , szkielet .
    50%- skrzydłata kobra , dzikus , skrzat , mewa , ptak gromu , niebieski ognik , czerwony ognik, zabłąkany anioł , bandyta, lis , goblin , diablik , lew , szczur , magiczny dzban , wodny żółw .
    25%- troll , zielona poczwara , syrena , wilczy sługa , wampir , rusałka , rosliniak , leśny gnom , błotnista czaska, Wywerna pasiasta , gryf , szczurołak , garuda .
    15%-mroczny elf , nieumarły , rozbójnik , skalny golem , zielony ognik , wampirzyca , nieumarły kapłan ,
    5%- ork , pędrak , bomb , Ork królewski .
    50% poświecenie , 50% wyrok śmierci , 50% normalizacja , 50% klatwa umarlaka , 75% szczęśliwy cios , 85% kuracja .

  13. #283
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Nazwa:  postac(2).png
Wyświetleń: 503
Rozmiar:  12.3 KB
    Dama Magii
    level: 66
    Magiczny boss unikatowy.
    Używa wiatru 3*** i truja, paraliżu i spowolnienia z pomyleniem
    Loot: Unikaty na 60/65 lvl
    Nazwa:  postac(3).png
Wyświetleń: 541
Rozmiar:  12.3 KB
    Tygrysia Pani
    Boss unikatowy w Wiekowym na 25 lvl solo
    Spotkasz ją na 3x Tygrysach
    Używa trujków i wali bez atrybutu fizycznie
    Loot: na 25 lvl unikatki
    Nazwa:  postac(4).png
Wyświetleń: 510
Rozmiar:  9.9 KB
    Czarny Rycerz
    Potworek, jak go atakujesz, możesz mieć Damę
    Używa Wiatru 3* i truja oraz spowolnienia

    Wszystkie mają dużo HP, ale Dama jest wolna i słaba, Pani nie ma odporności magicznej i jest powolna, a Rycerz jest wolny, słaby i czuły na fizy.

  14. #284
    Użytkownik
    Dołączył
    18-02-2014
    Postów
    58

    Propozycja Dodania Bossa ,,Ślepy Dawid''

    Witam, mam propozycję dodania bossa ,, Ślepy Dawid '' czyli kolejne dziecko opętane przez Thinkera
    Miejsce gdzie występuje: Ciemna Grota
    LVL Bossa: 55
    Zdolności ktorych używa: oślepiający pocisk,krytyczny cios,drenaż,trujący atak,klątwa,zoombie
    Atak Miecz,Zaklęcie Pocisk Magiczny 4 ***
    Ma jedną miksturkę 4
    Możliwy Lot
    Uzbrojenie: Miecz Dawida, Laska Dawida,Pierścień Dawida,Pancerz Dawida,Buty Dawida
    Zdolności: Trujący atak,Ślepa furia,Krytyczny Cios,Klątwa Umarlaka
    Gemy: Celności,Hp,Szczęścia
    Wygląd: Bossa Nazwa:  postac (2).png
Wyświetleń: 610
Rozmiar:  10.9 KB
    Na dole można dawać swoje propozycje

  15. #285
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    To ze zdolnosciami co dropia mi sie nie podoba. Moglby miec ktoras z proponowanych. I zaraz wszystkie Dawidy maja problem :d

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •