Brudno Pirat( mini boss )
profesja ; hybryda
HP; 15.000
MP; 220
Atak magiczny ; 100
atak ; 190
obrona ; 130
obrona magiczna; 150
szczescie; 150
szybkosc ; 140
opis : trudny miniboss najlepiej w grupie 3-4osobowej +55lvl.
1) gdy ma mniej niz 9000hp używa odnowa pirata * i dodaje sobie 5000hp i 500mp i nakłada status skupienie i mobilizacja .
2) multi barriera - na siebie
skamienienie - na gracza
pehowa chmura - na gracza
celny cioś - na gracza
ziemia 3***** - na gracza
atak fizyczny - na gracza
celny atak - zwiększa cios o 50% i nadaje status mobilizacja i dodaje 1ture rzucającemu i zadaje przeciwnikowi o 20% więcej i zadaje obrażenia.
____________
Olbrzymi shrek ( boss faburalny/miniboss po zabiciu bossa fabrualnego z georgiem 80lvl i patrickiem 78lvl )
hp 50.000
mp 2000-10000
atak 200
atak magiczny 150
obrona 300
obrona magiczna 120
szczęście 190
szybkość 240
ziemia +25
ogien +25
lód + 20
wiatr +25
Nieodporny na: zatrucie , paraliż , rekawice , miecz , pewny cios , ryzykowny cios , szczesliwy cios , trujący atak/pocisk , normalizacja , drenąż.
odporny na : ziemia , lód , ogien , wiatr , topór , włócznia , różdżka , kamien , runa magii , niepozytywne statusy i pozytywne , wszystkie zdolności.
podczas paraliżu używa run magii ( 400-1600 ) i kamienia (300-2000 )
przedmioty:
duża mikstura życia 1 (odnawia 1000hp , używa gdy ma poniżej 1500hp)
duza mikstura życia 2 (odnawia 2500hp , używa gdy ma ok. 5000 a 10000hp)
duża mikstura życia 3 (odnawia 5000hp , używa gdy ma ok. 15.000hp )
duża mikstura magii ( nadaje status refleks , pomyślność i mobilizacje na 7 tur )
duza mikstura many 1 ( odnawia 5000mp , używa gdy ma 0mp )
duża mikstura szczęścia ( nadaje status nietykalnośc i mobilizacje oraz pomyślność na 7 tur przez 7 tur odnawia mu się 500hp i 50mp )
duża mikstura golgoty ( jest 50% że nada przeciwnikowi status skamienienie )
eliksir shreka ( odnawia 10k hp i 5k mp oraż nadaje status nietykalność na 1ture)
zdolność;
pech shreka ( jest 75% że nada przeciwnikowi status uśpienie na 10tur oraz zatrucie na 7 tur )
wybuch shreka ( jeśli z którysz graczy zada więcej niż 1000hp to shrek używa wychuchu shreka i remis )
cios shreka ( cios 90% że nada status zombie i zatrucie na 14tur oraz żada 500-10k obrażen )
mega mobilizacja ( nadaje status mobilizacja i skupienie na 14tur oraż paraliż na 3tury)
dar shreka ( nadaje status przeciwnikowi mobilizacja na 7 tur gdy są słabe szanse na wygranie )
cios nie umarlaków ( cios 100-1000 oraz pobiera 50% mp )
wielki cios mutanta 1 ( nakłada status klątwa i paraliż na cała walke oraz zadaje krytyki na 3tury i pobiera hp i mp 50% )
wielki cios mutanta 2 ( nakłada status odporność na zatrucie i paraliż na 7tur oraz zwiększa atak o 20 i atak magiczny o 50 )
noc shreka ( nakłada status uśpienie na 7tur oraz zabiera 500hp )
klęska shreka ( po przegranej tracimy mf max 10 )
burza shrekowisk ( 2osoby wybrane przez graczy tracą całe hp i mp)
unieruchomienie ( każdy z graczy traci miksturę 4 x3 i mp 4 x6)
unieruchomienie + problem zezwrokiem ( każdy z graczy traci wszystkie miksturki many 1,2,3,4,5, i nadaje status przeciwnikowi slepote na 1ture )
drenaż ( pobiera hp od przeciwnikia )
oko shreka ( nadaje status skamienienie )
blokujący cios ( po użyciu zdolności ' blokujący cios ' wszyscy przeciwnicy tracą ożywienie również w zdolnościach i przedmiotach )
nagi cios ( zabiera atak przeciwnikowi i dodaje sobie )
bomba shreka ( nakłada status zombie na 3tur i tracimy 1000hp )
multi barriera (obr i obr magiczna 7tur)
regeneracja (regeneracja 7tur)
pechowa chmura ( nakłada przeciwnikowi status zatrucie , pomylenie , zombie , uśpienie , furie , spowolnienie , paraliż na 1ture)
EQ shreka:
broń : różdzka shreka lvl 75 ( atk mag 350 , mp 1000 , uniki +30 )
hełm ; hełm shreka lvl 78 ( obrona 30 , obrona magiczna 40 mp +50 )
zbroja ; zbroja brzydkiego shreka lvl 80 ( obrona 120 , obr magiczna 100 , hp 300 , szczęście 90 , szybkość 30 )
buty : buty shrek lvl 81 ( szybkość 150 , obrona 30 , obrona magiczna 50,szczescie 90 )
dodatek ; naszyjnik shreka lvl 84 ( autostatus : regeneracja na 7tur obr 40 obr mag 50 , szczęście 60 , szybkość 70 )
artefakt: księga shreka ( prastara ksiega shreka zrobiono z liści i pięń drzew i gałężi prosto z Afryki północznej , ksiega zawiera czary takie jak : mobilizacja i skupienie) , młot shreka ( potrzebny do zbudowania mostu ! ).
opis bossa: dość ciężki boss/miniboss posiada bardzo dużo umiejętności jest na solo 100lvl grupowo 3-4osoby.
drop. % szans na drop
eq shreka . 60%
dar shreka . 60%
pechowa chmura .50%
normalizacja. 50%
odbicie. 75%
wyrok śmierci. 50%
ziemia 4 60%
drenaż. 90%
ogien 4 100%
lód 3 100%
wiatr 3 100%
regeneracja 10x 95%
osłona 10x 95%
osłona magiczna 10x 95%
mobilizacja 5x 80%
skupienie 5x 85%
szybkość 5x 99%
exp; 20k
złoto;30k
ap; 5k
cios krytyczny 100%
eliksir 60%
cios buławy 90%
jajo shreka ( po użyciu shrek od razu się pojawia !) 55%
Shrek respi się 24h - 200zabiciu małych shreków )
_____________________
Wielki Pająk
hp 100k
mp 10k
atak 100
atk magiczny 100
obr. 200
obr mag. 200
szczęście 200
szybkość 150
przedmioty.
odnowa pająka ( 50k hp )
zdolności
truciżna pająka ( zatrucie na 7tur )
dar pająka ( zatrucie + zombie na 7tur)
drop.
x10regeneracji , x3 osłonek i osłonek magicznych , mobilizacja 10x i skupien 10x, kuracja,żiemia 4,cios włóczni , refleks.
__________________
Marychłana poziom 30
hp 900
mp obojętnie
atak 50
atk mag 60
obr 200
obr mag 200
szczęście 70
szybkość 40
ziemia 3 *
ogien 3 *
drop.
regeneracja x20
zeton (10-100szt)
___________________
Olbrzymi gnom (miniboss ) średni poziom (80-140)
hp 60k
mp 10k
atak 500
atak magiczny 300
obrona 100
obrona magiczna 200
szczescie 100
szybkosć 100
przedmioty
eliksir gnoma 3x - odnawia 10k hp i mp .
Opis - bardzo silny boss jest hybrydą , ma słaba obrone ale wysokie ciosy na solo 150lvl grupowo 3-4osoby +90
Zdolności gnoma.
cios gnoma - zadaje obrażenia fizyczny i jako magiczny.
odnowa gnoma - po użyciu odnowa gnoma to walka zaczyna się od nowa!.
wielka orkiestra gnoma - każdy ma status pomylenie na 30tur.
połykacz gnoma - połyka wszystkie zdolnosci i przedmioty przeciwnika/ów.
utrata mocy - nadaje status przeciwnikowi/ów pomylenie na 14tur .
wielki drenaż - nadaje status kradnież życia przeciwnikowi/ów .
detenator gnoma - ( eksplozja + drenaż + cios krytyczny + cios buławy + multi barriera )
pech gnomisty - pierwszej osobie nadaje status klątwa na 7 tur , drugiej osobie nadaje status paraliż na 7 tur , trzeciej osobie nadaje status pomylenie na 7 tur , czwartej osobie nadaje status zombie+zatrucie na 7tur oraż zabiera 25%hp i mp .
_________________________
Zły Górnik ( miniboss )
hp 15k
mp 5k
atk 200
atk mag 200
obr 150
obr mag 200
szczescie 200
szybkosc 145
przedmioty
Magiczny cios x3 ( zabiera 50% hp przeciwnikowi )
zdolności
cios buławy
drenaż
cios krytyczny
pechowa chmura
wyrok smierci
mega wybuch ( nadaje status rzucającemu ochrona na 7tur oraz 65%bazowych ze przeciwnik umrze max1/2 x2.
cios smierci ( nadaje status zombie i zatrucie na 14tur oraz traci co ture 500hp )
Wielka orkiestra górnika ( każdy ma status klątwa i pomylenie na 14tur oraż traci 20%hp co ture i po 50turze każdy ma status zombie i zatrucie na koniec walki oraz blokujący uleczenia statusu zombie i zatrucie )
drop %szans na drop!
eq górnika 50%
10żetonów 100%
10rege 75%
10osłon i osłon mag 65%
10mobilizacji i skupien 70%
10szybkosci 55%
runa magii 5x 90%
kamien 5x 90%
legendarna karta 1x 10%
magiczny cios 1x 1%
cios smierci 1x 20%
mega wybuch 1x 39%
5mf 15%
cios pomocznicy 1x 40% ( po użyciu ciosu wszyscy sprzymierzęncy atakuja wroga automatycznie !)
_____
Demon ciemności (boss-180-200lvl)
hp 100k
mp 30k
atak 500
atak magiczny 600
ziemia 6*****
obrona 600
obrona magiczna 640
szczescie 500
szybkosc 450
przedmioty
odnowa demona - 80k hp i 10k mp .
zdolności
klątwa demona - każdy ma status klątwa na 7tur a demon nie.
cios demona - zwykły cios .
drop. % szans na drop .
eq demona 60%
100zetonów 50%
Legendarna karta 2/2 79%
__________
żłośliwa Hiena
typ : miniboss
hp 20000
mp 500
atak magiczny 200
atak fizyczny 190
obrona 200
obrona magiczna 190
szczescie 200
szybkość 220
(trzeba uważać na hiene ponieważ ma dużo szybkości i szczęścia ! )
atak fizyczny:
miecz 25%
buława 25%
topór 24%
włócznia 24%
zaklęcia:
lód 4 **
ziemia 4 **
wiatr 4 **
ogien 4 *
( jest szansa że będzie używała ognia 4 * przez 1-14 tur żalezy od szczęścia od nasz ! )
przedmioty które używa :
mikstura hieny - dodaje status regeneracja na 7 tur limit użyć 6 razy .
mikstura złej hieny - dodaje 30 mp przez 7 tur .
zdolności które używa podczas walki! :
ślepota hieny - nadaję status ślepota na 7tur . Uwaga gdy po nałożeniu tego statusu hiena nadaje sobie status ochrona hieny która nadaje jej status obrona i obrona magiczna oraz regeneracje na 7 tur .
cios hieny - zdejmuje pozytywne statusy u wroga , jeśli będzie miała statusy takie jak:ślepota czy zatrucie ! nadaje sobie i zdejmuje sobie statusy!.
_____________
Skalisty kościotrup ( mini boss , po zabiciu szkieletów 1/2/3 100x )
potwór
hp losowo 1200-2000
mp losowo 50-300
miniboss
hp losowo 3000-15k
mp losowo 500-1,2k
potwór
poziom 55 solo , grp 2 osoby 52 lvl lub grp 4 osoby po 50-51 lvlu
x1 skalisty kościotrup 55 lvl , x2 skalisty kościotrup 59 lvl , x3 skalisty kościotrup 64 lvl .
potwór / miniboss
atak magiczny losowo 150-200 / 160-300
atak fizyczny losowo 150-210 / 150 - 310
obrona losowo 120-190 / 140-200
obrona magiczna losowo 100-190 / 100 - 200
szczęście 100-160 / 120 - 200
szybkość 100-190 / 120 - 200
potwór
atak fizyczny o atrybucie x1 a włócznia , x2 b buława , x3 c topór .
potwór i mini boss .
zdolności i przedmioty które używa/używają podczas walki .
klątwa szkieleta - nadaje status klątwa na 3 tury
cios szkieleta - zabiera 20%hp przeciwnika i dodaje sobie
zmiana domeny broni - zamiast włóczni to topór , topór na buławe a buława na włócznie .
pułapka szkieleta - nadaje status zombie na 3 tury .
zatrucie szkieleta - nadaje status zatrucie na 3 tury .
wybuch szkieleta - zabija każdego wyjątek : nietykalność , gdy któryś graczy ma większy/większa niż 60 lvl .
runa magii - używa runy gdy ma status paraliż .
kamień - używa kamieni gdy ma status paraliż .
podwójny cios + trujący atak - zabiera 2x więcej obrażeń oraz jest 50% szans na nadanie statusu zatrucie na 4 tury .
cios krytyczny + drenaż - po ciosie krytycznym jak trafi to zabiera tyle ile zabrał z ciosu krytycznego i dodaje sobie .
zaraża szkieleta - po użyciu nadaje status zombie i klątwa na 3 tury .
duch szkieletów - nadaje status uśpienie i ślepota na 3 tury .
moc szkieletów - nadaje całej drużynie szkieletów status mobilizacja na 1 ture .
skamienienie - jest 50% szans na nadanie jednej osobie status skamienienie .
mega skamienienie - jest 35% szans na nadanie całej drużynie przeciwników status skamienienie .
oddech szkieleta - nadaje status uśpienie na 4 tury również jest 15% szans na nadanie przeciwnikowi zatrucie na 7 tur .
pomoc szkieletowi - jeśli jest mniej niż 4 szkieletów w walce to używa pomoc szkieletowi i dodaje szkielety do 4x czyli do pełna i maja 0 mp .
mikstura many 4 - limit użyć 6 .
olej głowowy - dodaje 500 hp limit użyć 3 .
wkurzający cios - nakłada status furia na 7 tur i zabiera 500 hp .
słaby cios - zabiera 200 hp przeciwnikowi koszt mp 10 .
niewidzialny cios - nadaje status ślepota na 7 tur i blokuje używania zdolnośći na 3 tur.
bariera szkieleta - nadaje całej drużynie status obrona i obrona magiczna na 3 tury a przeciwnikowi nadaje status regeneracja na 3tury i mobilizacje/skupienie na 2tury .
Cechy Artybutowe i inne .
ziemia 3 ** 25%
ogień 3 ** 25%
wiatr 3 ** 15%
lód 3 * 5%
buława 25%
włócznia 20%
topór 20%
******************************
położenie : jaskinia szkieletów
odporny : każdy status typu: zatrucie czy paraliż.
nieodporny : zombie i klątwa .
potwór / miniboss
Exp: 400 / 10000
złoto: 300 / 7000
ap: 40 / 795
drop: mikstura regeneracji x1 50% szans na drop . / eq szkieleta , rege x1 , osł i osł magiczne x3 , mobilizacja i skupienie x3 , szybkość x2.
potwór
Opis szkieleta: dość dobry dla niszych leveli ale powyzej 55 lvl są już słabe dla nich/wasz.
miniboss
Opis skalisty szkielet jest dość silny najlepiej solo 55-60 a grp 51-54lvl .

Odpowiedź z cytatem


)
