Strona 23 z 54 PierwszyPierwszy ... 13212223242533 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 345 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #331
    Fatal
    Konto usunięte
    Komplet ekwipunku na 60 lvl, może coś się przyda

    Nazwa: Zaklęty hełm
    Typ: Hełm
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obr. mag 72
    Szybkość 5
    Spowolnienie 25%
    Klątwa 50%

    Nazwa: Hełm rycerza
    Typ: Hełm
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obr. mag 50
    Obrona 25
    Szybkość -5
    Włócznia 8%
    Miecz 8%

    Nazwa: Opaska najemnika
    Typ: Hełm
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obr. mag 60
    Szybkość 20
    Wiatr 10%

    Nazwa: Płaszcz życia
    Typ: Zbroja (9 slotów)
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona 35
    Szczęście 25
    Zombie 50%
    Ślepota 25%
    Ziemia 8%
    Specjalne zdolności/autostatusy: autostatus regeneracja na 3 tury

    Nazwa: Czarna szata
    Typ: Zbroja (9 slotów)
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona 50
    Obrona mag. 30
    Szczęście -10
    Atrybuty magiczne -5%
    Specjalne zdolności/autostatusy: autostatus ochrona(otrzymujesz tylko połowę obrażeń) na 2 tury

    Nazwa: Zaklęta zbroja
    Typ: Zbroja (9 slotów)
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona 60
    Obrona mag. 15
    Klątwa 25%
    Specjalne zdolności/autostatusy: odnawia 10% aktualnego MP co turę (masz 100 mp - doda ci 10, masz 33 mp - doda ci 3)

    Nazwa: Ciężka zbroja
    Typ: Zbroja (9 slotów)
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona 100
    Szybkość -30
    Ślepota 25%

    Nazwa: Ciężka zbroja
    Typ: Zbroja (9 slotów)
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona 100
    Szybkość -30
    Ślepota 25%

    dodatki i buty jak mi się będzie chciało

  2. #332
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    a teraz ten mój set assasyna
    kaptur assasyna
    poziom:60
    staty:szybkość 30+
    uniki 10%
    opis:należała do serafina dopóki ten nie zmienił zawodu.



    szata assasyna
    poziom:60
    sloty:10
    statybrona 75
    szybkość:45+
    opis:należałą też do serafina dopóki nie zmienił zawodu.



    assasyńskie buty
    poziom:60
    staty:szybkość 120
    uniki 25%
    opis:należały do serafina któremu kowal je wytworzył.




    wisiorek assasyna
    poziom :60
    staty:szybkość 50
    uniki 10%
    opis:kowal ten wisiorek wytworzył ale był zbyt potężny i musiał go wyrzucić do jeziora.

  3. #333
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Słaby ten artefakt.

  4. #334
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Wygląda ze statystyk jak sztylet kapłana z plusem. Słabym plusem.

  5. #335
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    i artefakt ma niebieską ramkę nie zieloną

  6. #336
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Szpony Wywerny
    Typ: Rękawice - 4 sloty
    Wymagany poziom: 20
    Statystyki:
    Obrażenia 209
    Atak 24
    Celność 10%
    MP 8
    Uśpienie 25%
    Specjalne zdolności/autostatusy: Obrażenia są większe, gdy użytkownik ma pełne MP. Maksymalny bonus wynosi 15%.
    Drop: Wywerna

    Nazwa: Zaczarowane Rękawice
    Typ: Rękawice - 5 slotów
    Wymagany poziom: 30
    Statystyki:
    Obrażenia 280
    Atak 36
    Celność 10%
    MP 10
    Specjalne zdolności/autostatusy: 1% zadanych obrażeń zostaje przyswojonych w postaci MP.
    Drop: Dzban
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 15-02-2014 o 10:32

  7. #337
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Święty Miecz
    typ. miecz- 8slot
    wymagany poziom : 54
    statystyki
    obrazenia
    700
    atak 70
    celność 20
    specjalne zdolności/autostatusy: zwiększa 50% więcej golda z dropów.

  8. #338
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    buty szybciora
    typ; buty
    wym.lvl 58
    staty;
    szybkosć 120
    celnosć 10
    obr.20
    obr mag. 22
    specjalne zdolnosci/autostatusy; nadaje status przyspieszenie na 7tur.
    opis; legendarne szybkie buty zrobione z lodu od samego Boga lodu z twardego lodu , sto lat temu gdy sam bóg lodu niemiał buty musiał harować ciagłe 24g na dobe zeby wytworzyć legendarne buty .

  9. #339
    Magical Boss
    Konto usunięte
    Miecz Złodzieja Duszy I Serc
    Typ: Ręce
    Poziom: No, dajmy ten 45
    Statystyki: Trochę w celność, i bardzo mało , odrobinka ataku jak na ten poziom
    Specjalne zdolności : Podczas ataku fizycznego, zamiast normalnych obrażeń, zabiera mniejsze, ale dodaje taką samą wartość życia używającemu. Podczas, gdy ten miecz zadaje ostateczny cios, przywraca do życia leżącego członka drużyny. Gdy jest to pojedynek, lub bójka 1 vs 2, wtedy dodaje 3x więcej życia używającemu.

    (Pomysł można modyfikować, gdyby mój nie odpowiadał, lub był zbytnio przesadzony)

  10. #340
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Nazwa: Zimna Różdżka
    Typ: Ręce, 5 slotów
    Wymagany poziom: 15
    Statystyki: +25 do lodu, +4 do szybkości, -20 do szczęścia
    Specjalne zdolności/autostatusy: Regeneracja na 2 tury
    Opis: Ta różdżka jest zimna i bardzo cienka. Podobno to była gałązka porzucona w Źródle Energii, do której dobrały się Plazmy Energetyczne i Niebieskie Ogniki.

    TO UNIKAT!
    Ostatnio edytowane przez Mangue ; 13-02-2014 o 15:23

  11. #341
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Nazwa: Szpony Wywerny
    Typ: Rękawice - 4 sloty
    Wymagany poziom: 20
    Statystyki:
    Obrażenia 209
    Atak 24
    Celność 10%
    MP 8
    Specjalne zdolności/autostatusy: Obrażenia są większe, gdy użytkownik ma pełne MP. Maksymalny bonus wynosi 15%.
    Drop: Wywerna

    Nazwa: Zaczarowane Rękawice
    Typ: Rękawice - 5 slotów
    Wymagany poziom: 30
    Statystyki:
    Obrażenia 280
    Atak 36
    Celność 10%
    MP 10
    Specjalne zdolności/autostatusy: 1% zadanych obrażeń zostaje przyswojonych w postaci MP.
    Drop: Dzban
    Idea słuszna.Dorzuciłbym bonus do uśpienia w Szponach.
    Chyba jedyny przypadek, w którym całkowicie popieram dodawanie itemów na niższe lv.
    Cytat Napisał Mangue Zobacz post
    Nazwa: Zimna Różdżka
    Typ: Ręce, 5 slotów
    Wymagany poziom: 15
    Statystyki: +25 do lodu, +4 do szybkości, -20 do szczęścia
    Specjalne zdolności/autostatusy: Regeneracja na 2 tury
    Opis: Ta różdżka jest zimna i bardzo cienka. Podobno to była gałązka porzucona w Źródle Energii, do której dobrały się Plazmy Energetyczne i Niebieskie Ogniki.

    TO UNIKAT!
    Byłoby fajne, gdyby było na inny poziom (wyższy, nie wiem, 34? I oczywiście nie dropiło z Plazmy wobec tego)

  12. #342
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    mus, nie będzie dropić z plazmy. I podwyższę do 35 levelka.

  13. #343
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Coś dla maga-expiarza:

    Nazwa: Napierśnik zemsty
    Typ: Ciało
    Sloty: 9
    Poziom: 62

    Statystyki:
    -Bonus do MP w granicach +15 do +25
    -Defy na podobnym poziomie, z niewielkim wyróżnieniem MagDefa (5-10pkt)
    -Drobny - do szybkości (4-6pkt)
    -Drobny + do lucka, jednakowy do - szybkości

    Info: Posiada ukrytą zdolność

    Ukryta zdolność:
    Warunki:
    1. Jeśli w poprzedniej turze nosicielowi zbroi zostały zadane obrażenia
    2. Jeśli obrażenia te są najwyższymi otrzymanymi obrażeniami


    Jeśli warunki zostaną spełnione, atakującemu jest zadawany cios fizyczny o jednakowej mocy.

  14. #344
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Coś dla maga-expiarza:

    Nazwa: Napierśnik zemsty
    Typ: Ciało
    Sloty: 9
    Poziom: 62

    Statystyki:
    -Bonus do MP w granicach +15 do +25
    -Defy na podobnym poziomie, z niewielkim wyróżnieniem MagDefa (5-10pkt)
    -Drobny - do szybkości (4-6pkt)
    -Drobny + do lucka, jednakowy do - szybkości

    Info: Posiada ukrytą zdolność

    Ukryta zdolność:
    Warunki:
    1. Jeśli w poprzedniej turze nosicielowi zbroi zostały zadane obrażenia
    2. Jeśli obrażenia te są najwyższymi otrzymanymi obrażeniami


    Jeśli warunki zostaną spełnione, atakującemu jest zadawany cios fizyczny o jednakowej mocy.
    Odpada, zbroja nie może mieć podobnego magdefa co defa. A zdolność na tyle silna, że tej zbroi można używać nawet w walkach z wojem.

  15. #345
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Odpada, zbroja nie może mieć podobnego magdefa co defa.
    Uniwersalnej zbroi się udało.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •