Strona 22 z 54 PierwszyPierwszy ... 12202122232432 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 316 do 330 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #316
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Proponuję dodać gem dodający MP co turę.
    Niedużo, nawet 1mp.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  2. #317
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    Proponuję dodać gem dodający MP co turę.
    Niedużo, nawet 1mp.
    Pierwsza sensowna propozycja od 10 stron .

  3. #318
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Może nie 1mp a 1% maksymalnego MP? I tak do 5 gwiazdek, kolejna zwiększa o 1%.

  4. #319
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Seitas Zobacz post
    Może nie 1mp a 1% maksymalnego MP? I tak do 5 gwiazdek, kolejna zwiększa o 1%.
    3-4 takie gemy i nie trzeba many leczyć. Jak już gemy miałyby być procentowe to 3-gwiazdkowe.

  5. #320
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał Seitas Zobacz post
    Może nie 1mp a 1% maksymalnego MP?
    No to dla maga będzie 2mp, a dla woja 1mp, przecież nie będzie ci dodawać mp w ułamkach ;D

    Cytat Napisał Seitas Zobacz post
    I tak do 5 gwiazdek, kolejna zwiększa o 1%.
    Głupota.

    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    3-4 takie gemy i nie trzeba many leczyć. Jak już gemy miałyby być procentowe to 3-gwiazdkowe.
    Woj może mieć różne patenty, żeby nie musieć leczyć many (np. od szponów, czepka, mp plusa dodane mp, wtedy odnówki starczają, nie trza miksów many, pas rybaka też jest dobry), choć u magów takie gemy mogłyby być za bardzo hax (lecz mimo wszystko, wrzucając 3-4 takie gemy tracimy 20-35 punktów stat, a to sporo)
    Ostatnio edytowane przez SystemOfADown ; 07-12-2013 o 05:01
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  6. #321
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    No to dla maga będzie 2mp, a dla woja 1mp, przecież nie będzie ci dodawać mp w ułamkach ;D
    A może gemy czterogwiazdkowe, tak jak atrybutowe, z czego każda gwiazdka regeneruję o 1mp więcej i wymaga wyższego poziomu? Te 4MP co turę to nie jest przesadzona ilość, a można też zmienić ilość, po jakiej bonusy od gemu nie są uznawane. Teraz jest to chyba 5, czyli 6 gem nie będzie miał znaczenia. Dla tych regenerujących może być to po prostu 1.

  7. #322
    Nie wiem czy zaliczyć to do uzbrojenia, ale napiszę.

    Zatruta strzałka:
    Poziom - 15
    Typ - Atak (coś jak kamień czy runa)
    Statystyki - Brak
    Info: Zadaje obrażenia fizyczne, nadaje status zatrucie z 80% skutecznością.

  8. #323
    Użytkownik
    Dołączył
    31-08-2013
    Postów
    12
    Od razu informuje, że nie czytałem wszystkich propozycji co do eq, moim zdaniem bez sensu wymyślać eq.
    Propozycja moja jest taka, Boss jaki wcześniej był (duchy gothar) był i zielony smok, iść w fabułę mfov2 nie dosłownie, tylko po części chociażby W każdym mieście np: teraz w eliar mamy 5 setów eq, Garudy-Gothar-Rybaka-Orka-Kapłana zrobi sie bałagan, dlatego podstawą eQ powinien być mini boss, a nie wypisujecie bez sensu, jakieś murzyńskie pały itp: na pewno częśc Waszych pomysłów by się przyjęła, ale tu trzeba logiki. Tak samo z propozycja zdolności- jakieś lasery, bomba wojownika, lewitacja, Mniejsza okropna siła*- nie rozumiem trochę tego całego zamieszania, za dużo robi się syfu na tym forum, do takich spraw powinno się wyznaczyć naście osób, im więcej osób, tym większe zamieszanie. Nikogo nie chciałem obrazić, a jeśli to zrobiłem, z góry Przepraszam..
    Dziękuje za uwagę Życzę miłego dnia.

  9. #324
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Zgadzam się, że temat zaśmiecony, ale tutaj chodzi główne o jakieś ciekawe specjalne zdolności do broni. Poza setemi zdarza się też ciekawe uzbrojenie

  10. #325
    Użytkownik
    Dołączył
    31-08-2013
    Postów
    12
    Do setów oczywiście można wprowadzic specialne zastosowanie, ale jak juz wspomniałem, Trzeba kilku ogarniętych osób by pomogli rozwinąc ta gre, las rąk jest tu zbędny, miło, że każdy przedstawia swoje propozycje, ale takie gadanie zamiera w martwym punkcie.
    Jest od groma propozycji, ale to wszystko stoi

  11. #326
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Zdolność do obojętnie jakiej broni wojownika - Gdy mamy <20% maxMP, zwiększa szansę na krytyczny cios o 20% (nie mylić z +20%, tylko 20% akutualnej wartośći np z 30 na 36)
    Zdolność do różdżki - Gdy mamy <20% maxMP, zwiększa zadawane obrażenia o 10-15%

  12. #327
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Nazwa: Różdżka Kociego Pazura
    Typ: Ręce (5 slotów).
    Wymagany poziom: 35
    Statystyki: Ogień: -10 Zombie: 50 Klątwa: 50 Lód: 10 Szybkość: 10
    Specjalne zdolności: Jeżeli przeciwnik będzie bossem/minibossem, różdżka może złagodzić cios krytyczny o 15%. To samo dzieje się z graczami o wyższym poziomie, HP i obronie.
    Opis: Różdżka wykonana z pazurów gigantycznych, nadzwyczaj silnych kotów. Lekko zakrzywiona na końcu. Łatwo się zużywa, kiedy mag posiadający ją często używa zabójczego dla niej ognia.

    Nazwa: Wielokryształowy Pierścień
    Typ: Dodatki
    Wymagany poziom: 15
    Statystyki: Uśpienie: 50 Szczęście: 6 Ślepota: 30
    Specjalne zdolności: Nadaje auto - status Regeneracja na 6 tur.
    Opis: Pierścień ze stopów kryształów. Regeneruje i pobudza.
    Ostatnio edytowane przez Mangue ; 13-02-2014 o 15:17

  13. #328
    Fatal
    Konto usunięte
    Kilka różdżek z być może ciekawymi zdolnościami.

    Nazwa: Różdżka czarownika
    Typ: Różdżka - 2 sloty
    Wymagany poziom: 55
    Statystyki:
    MP 90
    Atak mag. 107
    Specjalne zdolności/autostatusy: autostatus skupienie na 1 turę

    Nazwa: Demoniczna różdżka
    Typ: Różdżka - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    MP 75
    Atak mag. 45
    Specjalne zdolności/autostatusy: atak fizyczny zabiera obrażenia wg. wzoru: (2 * aktualne_mp_użytkownika) i absorbuje 10% aktualnego MP przeciwnika

    Nazwa: Różdżka lekkości
    Typ: Różdżka - 9 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    MP 80
    Atak mag. 54
    Szybkość 20
    Spowolnienie 50%
    Specjalne zdolności/autostatusy: co 3 tury automatycznie rzuca Pocisk magiczny 2***** (nie zabiera MP)

    Nazwa: Różdżka zagłady
    Typ: Różdżka - 10 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    MP 68
    Atak mag. 65
    Zombie 75%
    Paraliż 75%
    Szczęście 15
    Specjalne zdolności/autostatusy: autostatus zombie na 2 tury

    Nazwa: Kolczasta różdżka
    Typ: Różdżka - 6 slotów
    Wymagany poziom: 65
    Statystyki:
    MP 79
    Atak mag. 80
    Specjalne zdolności/autostatusy: przy otrzymywaniu obrażeń fizycznych zabiera przeciwnikowi 25% jego aktualnego HP (nie działa na bossy)

    Nazwa: Gwiezdna różdżka
    Typ: Różdżka - 9 slotów
    Wymagany poziom: 66
    Statystyki:
    MP 84
    Atak mag. 81
    Szczęście 40
    Uniki 5%
    Specjalne zdolności/autostatusy: każdy unik odnawia 300 hp

    No i bronie dla woja.


    Nazwa: Kolczaste rękawice
    Typ: Rękawice - 9 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Celność 10%
    Obrażenia 500
    Atak 68
    Ślepota +50%
    Specjalne zdolności/autostatusy: do głównych obrażeń dodawane jest 15% aktualnego hp wroga - nie działa to na bossy


    Nazwa: Miecz dusz
    Typ: Miecz - 9 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia 510
    Atak 80
    Specjalne zdolności/autostatusy: 20% szansy na zabranie wrogowi i przekazanie sobie losowego statusu wroga(nawet negatywnego)


    Nazwa: Święta włócznia
    Typ: Włócznia - 9 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia 530
    Atak 82
    Celność -10%
    Zombie 75%
    Specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus regeneracja na 4 tury


    Nazwa: Topór Kalvadora ( nazwę można zmienić ;d )
    Typ: Topór - 9 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia 520
    Atak 93
    Szybkość -15
    Specjalne zdolności/autostatusy: chybienie nadaje użytkownikowi mobilizację na 1 turę


    Nazwa: Potężna maczuga
    Typ: Buława - 9 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia 550
    Atak 95
    Celność -10%
    Szybkość -8
    Specjalne zdolności/autostatusy: ciosy krytyczne są o 30% silniejsze
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 09-01-2014 o 00:25

  14. #329
    Sir RaQ
    Konto usunięte
    Nazwa : Kilof Kalvadora
    Slotów : 9
    Poziom : 60
    Typ : Ręce ( Topór )
    Staty :
    obrażenia - 590
    atak - 75
    szybkość - -1
    unik - +3 %
    Info : Nadaje status regeneracja na 4 tury

    Nazwa : Hełm Kalvadora
    Poziom : 60
    Typ : Głowa
    Staty :
    obrona magiczna - 60
    unik - 3 %
    Info : Nadaje status refleks na 4 tury

    Nazwa : Zbroja Kalvadora
    Poziom : 60
    Typ : Ciało
    Staty :
    obrona - 55
    unik - 3 %
    Info : Nadaje status bariera na 4 tury

    Nazwa : Buty Kalvadora
    Poziom : 60
    Typ : Nogi
    Staty :
    szybkość - 65
    unik - 13 %
    Info : Nadaje status przyspieszenie na 2 tury

    Nazwa : Pierścień Kalvadora
    Poziom : 60
    Typ : Dodatek
    Staty :
    szczęście - 60
    unik - 3 %
    Info : Nadaje status mobilizacja na 3 tury


    + i - tego setu :

    Bardzo mocny w walkach długo dystansowych w PvP ( 25 % uniku w all secie ) i w walkach z potworami. ( Mobilizacja i Przyspieszenie to idealny bon na exp )
    ( edytowane z powodów dopracowania slotów )
    Ostatnio edytowane przez Sir RaQ ; 09-01-2014 o 20:51

  15. #330
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    sztylet assasyna
    350 obrażeń
    sloty:8
    poziom 60
    statystyki:atak 65
    szybkość 20+
    celność -10
    opis:zadaje sie 2 ciosy pod rząd jest bardzo dobry pod pvp zadaje dużo obrażeń z powodu 2 uderzeń czasami chybia z powodu mniejszej celności.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •