Strona 56 z 107 PierwszyPierwszy ... 646545556575866106 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 826 do 840 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #826
    Użytkownik
    Dołączył
    31-08-2013
    Postów
    12
    Pobudzenie
    Koszt Mp- 50


    Magowie cos dla Was ale i tak pewnie ta zdolnosc nie wejdzie.

    rzucający zaklęcie kieruje regeneracje mp na krótkotrwały wzrost mp dowolnemy sprzymierzeńcowi bądź wrogowi
    *dodaje 10% do regeneracji MP na czas 7 tur to jak rege na mp użycie 1-2razy

    Bohaterski Atak
    mag
    jesli w drużynie 1 maga znajduje się 3 wojowników, wtedy magik używając tej zdolności, nada status wojownikom mobilizacja na 3 tury
    zastosowanie- walka tylko z mini bossami

    Wybuch anty magi
    koszt mp 150
    Mag
    Walka przykładowo IS 4vs4 ew(TvsT) ta zdolność usuwa wszystkie dające się usunąć efekty pozytywne, jak i negatywne- użycie raz.

    Miażdzące więzienie
    Było przeczekanie,to teraz odwrotna wersja
    Mag/woj
    koszt mp- 75
    atak na jednego przeciwnika, nadaje status (uśpienie- nietykalnośc- i zatrucie -3 tury)
    liczba uzyc 1raz-prawdopodobieństwo nałożenia statusu około 60%- 75%

    Riposta
    koszt mp 60

    postac wyprowadza jeden cios który zadaje normalne obrażenia(nie krytyczne) nadaje status Klątwa i zatrucie
    *-1tura**-2tury***3tury prawdopodobieństwo trafienia 60-70%

    Wirujący atak
    koszt mp 100

    zdolnosc stosowana na więcej jak 1 przeciwnika
    nadaje status paraliż na 1 ture
    * i jedna wystarczy Prawdopodobieństwo trafienia 70-85%

    Uścisk zimy
    mag

    atak magiczny o atrybucie lodu, atak na jednego przeciwnika, trafiony cel zostaje spowolniony, i kasuje status regeneracja, szansa trafienie-60%
    1*spowolnienie na 3tury **4tury***6tur obniżenie o 25%szybkości- nie ma znaczenia gwiazdka tylko liczba tur.

    Trzęsienie ziemi
    mag
    koszt 120mp
    Atak magiczny o atrybucie ziemi
    Mag może zaatakowac nie mniej jak 2 przeciwników, nadanie status paraliż na 1 ture, z prawdopodobienstwem trafienia 70-85%
    Oczywiscie 1* i użycie jednorazowe, jak w przypadku wirującego ataku

    Podwójne uderzenie

    koszt- 50mp

    wojownik atakuje 2 razy, trafienie nie może byc krytyczne, co powoduje 150% obrażeń czyli jesli
    zadamy 600 obrażeń to dwa uderzenia wyniosą 600+300obr nadaje status spowolnienie na 1 turę
    jeśli postac nie trafi, będzie miała ujemny modyfikator do siły 100%-->80% czas trwania 2 tury
    *- liczba użyć 3
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 12-12-2013 o 09:25 Powód: Nie pisz kilku postów pod rząd.

  2. #827
    Użytkownik
    Dołączył
    31-08-2013
    Postów
    12
    Sorki, mogłem tak od razu, dziękuje za naprawienie usterki

  3. #828
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    A ja wpadłem na taki pomysł, który urozmaicił by tvt:

    Falanga
    koszt: 100mp
    ilość użyć: 2 użycia na walkę
    czas trwania 6 tur
    Obrażenia, które otrzymuje sojusznik są dzielone przez ilość żywych sojuszników i rozkładane równo po nich np. w walce 3 vs. 3 obrażenia zadane przez przeciwnika w dowolną osobę z drużyny są dzielone po równo, więc gdy obrażenia wyniosą 900hp. to każda osoba w drużynie otrzymuje po 300hp obrażeń.

  4. #829
    Fatal
    Konto usunięte
    Desperacja
    Gwiazdki: 2 (60lv,70lv)
    Koszt: 40 mp lub 50 mp zależnie od gwiazdki
    Użycia: 1
    Atak fizyczny nakładający status Podatność(zmniejsza obronę o 33%) na 2 lub 3 tury, zależnie od gwiazdki.

    Cichy atak
    Gwiazdki: 3 (55lv,60lv,65lv)
    Koszt: 10 mp
    Użycia: 1,2,3 zależnie od gwiazdki
    Atak fizyczny nie usuwający uśpienia i pomylenia. Gdy cel ma uśpienie lub pomylenie atak ten jest o 15% silniejszy.

    Magiczna powłoka
    Gwiazdki: 2 (60lv,70lv)
    Koszt: 70,85 mp zależnie od gwiazdki
    Użycia: 1,2 zależnie od gwiazdki
    Nadaje status magiczna powłoka(odbija 25% otrzymywanych obrażeń) na 3 lub 4 tury, zależnie od gwiazdki.

    Wirująca broń
    Gwiazdki: 3 (55lv,60lv,65lv)
    Koszt: 40 mp
    Użycia: 1 na 1 gwiazdce, 2 na 2 i 3 gwiazdkach
    Atak fizyczny z atrybutem wiatru, nadaje pomylenie na 1 turę przy 1 i 2 gwiazdkach lub 2 tury przy 3 gwiazdkach. Efektywność zależy od szybkości użytkownika.

    Upewnienie
    Gwiazdki: 2 (60lv,80lv)
    Koszt: 25 mp
    Użycia: 1,2 zależnie od gwiazdki
    Osoba, na której użyto czaru w następnej turze trafi każdym użytym przez nią atakiem i statusem.

    Egzekucja
    Gwiazdki: 1 (60lv)
    Koszt: 80 mp
    Użycia: 1
    Zadaje niewielkie obrażenia wybranej osobie przez 6 tur.

  5. #830
    Użytkownik
    Dołączył
    14-12-2012
    Postów
    15
    Detonacja
    Opis: Odbiera po 500 hp WSZYSTKIM w walce,sojusznikom i wrogom,ludziom z barierą i barierą magiczną,WSZYSTKIM
    Koszt mp: (zależne od lvl'u ale ja preferuję 60)
    Lvl: (zależne od admina)
    Użycie: raz

  6. #831
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2013
    Postów
    276
    Zdolność - Śnieżyca
    MP - 80 MP - > 100 MP - > 120 MP
    Limit użyć - 3
    Obrażenia - o 2x większa niż Zamrożenie
    Ma 60-70% na nadacie statusu Spowolnienie na 5 tury oraz status który ma 10% na zdejmowanie pozytywnych statusów.

    Idealne na TvT

    Oraz by się przydały jakieś klase i skille do tego.
    Np.
    Biała magia - leczenie, skille - Odnowa *gdy umiera postać, odnowi się na full hp i mp* , podwójny item w jednym turze, wzmacnianie działań item o 50%

  7. #832
    TheDarkSimpson
    Konto usunięte
    Przestraszenie
    1lvl
    1mp
    3użycia
    Masz 10% na to że twój przeciwnik ucieknie i będzie remis (nie działa na bossy i pvp) a na bójki 20%

  8. #833
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Działa tylko w nierankingowych bójkach 1vs1 i 1 użycie, koszt mp - 25

  9. #834
    Bisca
    Konto usunięte
    Nazwa : Piekło
    Gwiazdki : 1/2 - 0/100k AP
    Lvl : 60/70
    Koszt MP : 50/60
    Limit użyć : 1/2 - na drużynę 3/4
    Opis : Atak fizyczny na 2 przeciwników może nadać status Ogień na 1/2 turę/y.
    Ogień-Spowalnia przeciwnika o 25/35%, zabiera 10% HP/MP

    Nazwa : Ogień Zagłady
    Gwiazdki : 1 - 0 AP
    Lvl : 65
    Koszt MP : 50
    Limit użyć : 1 - na drużynę 2
    Opis : Zabiera 10% HP/MP i szybkości przeciwnikowi, i dodaje rzucającemu przez 3 tury

    Nazwa : Wodny Wir
    Gwiazdki : 2
    Lvl: 60/75
    Koszt MP : 60/80
    Limit użyć : 1/1 - na drużyne 3
    Opis : Atak magiczno-fizyczny na wybranego przeciwnik może nadać status zatrucie, paraliż na 2/3 tury

    Nazwa : Kumulacja Loteriowa
    Gwiazdki : 3
    Lvl : 60/70/80
    Koszt MP : 60/70/80
    Limit użyć : 1/1/2 - na drużynę 2/2/3
    Opis : Kumuluje atak magiczny/fizyczny(w zależności od profesji) całej drużyny na 1/2/3 turę/y

    Nazwa : Lotto
    Gwiazdki : 2
    Lvl : 60/70
    Koszt MP : 75/65
    Limit użyć : 1 - na drużynę 2
    Opis : Podwójny drenaż na wszystkich przeciwników tylko, że zabiera 20/30%HP(decyzja Adma) i 15/25%MP(Decyzja Adma)

    Nazwa : Mikrus
    Gwiazdki : 1
    Lvl : 55
    Koszt MP : 40
    Limit użyć : 1 - na drużynę 1
    Opis : Nadaje status Zatrucie, Spowolnienie, Nietykalność na 3 tury

    Zapraszam do komentowania
    Ps : Daj ktoś pliss plusa, bo chce normalnie pisać..

  10. #835
    Fatal
    Konto usunięte
    Rzeź Magów
    Gwiazdki: 1 (65lv) - trzeba nabić
    Koszt: 70 mp
    Użycia: 1
    Multi-atak zadający 20% więcej obrażeń. Magowie mogą otrzymać na 4 tury status Dekoncentracja(zmniejsza moc czarów) i klątwę na 2 tury. Wojownicy otrzymują o 50% mniejsze obrażenia.

    Desperacki Cios

    Gwiazdki: 2 (60lv i 80 lv)
    Koszt: 40 mp
    Użycia: 1
    Użytkownik otrzymuje statusy: Furia, Mobilizacja, Precyzja na 1 turę. Przy drugiej gwiazdce mobilizacja i precyzja zostają na 2 tury.

  11. #836
    Użytkownik
    Dołączył
    26-12-2013
    Postów
    5
    Hipnoza (zdolność)
    Gwiazdki: 3(70, 80, 90lvl)
    Zajmuje slotów: 2(lub 3, jak administracja będzie chciała)
    Koszt: 300, 350, 400MP
    Ilość: 1, 2, 3
    Działanie: Na dwie tury gracz rzucający zdolność przejmuje władzę nad innym graczem.(atak fizyczny, magiczny)
    Tylko w walkach.

  12. #837
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Absorbcja (Poświęcenie, Bariera i Osłona wykorzystane)
    Gwiazdki: 3
    Poziom: 60-70-80
    Sloty: 2-2-3
    Koszt: 75-100-150 MP
    Ilość użyć drużynowy: 1
    Info: Nadaje wszystkim sojusznikom prócz rzucającego status Nietykalność na 3-5 tur. Przekierowuje ataki wymierzone w sojuszników na rzucającego przez 3-5 tur, pomijając wszelkie statusy rzucającego. Gdy rzucający umrze przed końcem działania zdolności, wszyscy sojusznicy zostaną pozbawieni wszelkich pozytywnych statusów.

    Petryfikacja
    Gwiazdki: 2
    Poziom: 60-70
    Sloty: 2-3
    Koszt: 75-100MP
    Ilość użyć: 1
    Ilość użyć drużynowy: 2
    Info: Posiada 50% szans na nadanie statusu Petryfikacja (uniemożliwia używanie przedmiotów) na 2 tury. (obszarówka)

    +

    Kurujące leczenie
    Gwiazdki: 5
    Poziom: 60-65-70-75-80
    Sloty: 1
    Koszt: 60-66-70-76-80 MP
    Ilość użyć: 2
    Info: Zdejmuje statusy Zatrucie i Zombie, po czym odnawia [990-1080-1170-1275-1380] HP. Posiada 50% szans na nadanie statusu Nietykalność statusowa na 2 tury.

    Nietykalność statusowa - Postać jest odporna na efekty wszystkich statusów, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych wyłączając te, które uniemożliwiają swobodne wykonywanie ruchy (np. Pomylenie, Skamienienie)

    +

    Bańka (?)
    Gwiazdki: 2
    Poziom: 60-70
    Sloty: 1
    Koszt: 40-50 MP
    Ilość użyć: 1-2
    Info: Nadaje statusy Nietykalność i Uśpienie na 3-4 tury. Odbija wszelkie fizyczne i magiczne ciosy mające trafić w używającego.

    Pusty cios
    Gwiazdki: 3
    Poziom: 60-65-70
    Sloty: 1
    Koszt: 30-35-40 MP
    Ilość użyć: 1-2-3
    Info: Zadaje cios fizyczny wymijający wszelkie statusy (w tym Nietykalność), atrybuty i zdolności broni. Zawsze trafia.

    Zguba
    Gwiazdki: 1
    Poziom: 70
    Sloty: 3
    Koszt: 100 MP
    Ilość użyć / drużynowy: 1 (obszarówka, działa na 3 stojące obok siebie osoby)
    Info: Zadaje obrażenia magiczne. Posiada 75% szans na nadanie statusu Nietykalność, 50% szans na nadanie statusów Uśpienie i Zatrucie oraz 33% szans na nadanie statusu Zombie.
    Ostatnio edytowane przez OmiteczqWoj ; 15-01-2014 o 17:08

  13. #838
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Łaska Arkadii (nazwa do zmiany)
    Poziom: 60- 1 gwiazdka/ 70- 2 gwiazdka
    Koszt MP 55*/65**
    Liczba slotów: 1
    Liczba użyć: 1*/2**
    Limit drużynowy: 2/4?

    Opis: HP celu nie może zejść poniżej 1HP (nie dotyczy efektów zombie i zatrucia) przez 5 tur. Na czas trwania czaru dana postać otrzymuje status paraliż i spowolnienie.

  14. #839
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    kuracja wszystkostatusowa
    poziom:60
    mp:100
    opis:zdejmuje wszystkie statusy pozytywne jak i negatywne (działa również na nietykalność)

  15. #840
    Użytkownik Avatar MrKisiel
    Dołączył
    14-08-2013
    Postów
    31
    Może zdolność ,,odświeżenie". Przywraca stan (czyli ilość HP, MP i statusy) z początku walki. Można użyć tylko raz i zabiera 100 % many(czyli trzeba mieć mane na full).

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •