-
Użytkownik
Pobudzenie
Koszt Mp- 50
Magowie cos dla Was
ale i tak pewnie ta zdolnosc nie wejdzie.
rzucający zaklęcie kieruje regeneracje mp na krótkotrwały wzrost mp dowolnemy sprzymierzeńcowi bądź wrogowi
*dodaje 10% do regeneracji MP na czas 7 tur
to jak rege na mp użycie 1-2razy
Bohaterski Atak
mag
jesli w drużynie 1 maga znajduje się 3 wojowników, wtedy magik używając tej zdolności, nada status wojownikom mobilizacja na 3 tury 
zastosowanie- walka tylko z mini bossami 
Wybuch anty magi
koszt mp 150
Mag
Walka przykładowo IS 4vs4 ew(TvsT) ta zdolność usuwa wszystkie dające się usunąć efekty pozytywne, jak i negatywne- użycie raz.
Miażdzące więzienie
Było przeczekanie,to teraz odwrotna wersja
Mag/woj
koszt mp- 75
atak na jednego przeciwnika, nadaje status (uśpienie- nietykalnośc- i zatrucie -3 tury)
liczba uzyc 1raz-prawdopodobieństwo nałożenia statusu około 60%- 75% 
Riposta
koszt mp 60
postac wyprowadza jeden cios który zadaje normalne obrażenia(nie krytyczne) nadaje status Klątwa i zatrucie
*-1tura**-2tury***3tury prawdopodobieństwo trafienia 60-70%
Wirujący atak
koszt mp 100
zdolnosc stosowana na więcej jak 1 przeciwnika
nadaje status paraliż na 1 ture
* i jedna wystarczy Prawdopodobieństwo trafienia 70-85%
Uścisk zimy
mag
atak magiczny o atrybucie lodu, atak na jednego przeciwnika, trafiony cel zostaje spowolniony, i kasuje status regeneracja, szansa trafienie-60%
1*spowolnienie na 3tury **4tury***6tur obniżenie o 25%szybkości- nie ma znaczenia gwiazdka tylko liczba tur.
Trzęsienie ziemi
mag
koszt 120mp
Atak magiczny o atrybucie ziemi
Mag może zaatakowac nie mniej jak 2 przeciwników, nadanie status paraliż na 1 ture, z prawdopodobienstwem trafienia 70-85%
Oczywiscie 1* i użycie jednorazowe, jak w przypadku wirującego ataku 
Podwójne uderzenie
koszt- 50mp
wojownik atakuje 2 razy, trafienie nie może byc krytyczne, co powoduje 150% obrażeń czyli jesli
zadamy 600 obrażeń to dwa uderzenia wyniosą 600+300obr nadaje status spowolnienie na 1 turę
jeśli postac nie trafi, będzie miała ujemny modyfikator do siły 100%-->80% czas trwania 2 tury
*- liczba użyć 3
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 12-12-2013 o 09:25
Powód: Nie pisz kilku postów pod rząd.
-
Użytkownik
Sorki, mogłem tak od razu, dziękuje za naprawienie usterki
-
A ja wpadłem na taki pomysł, który urozmaicił by tvt:
Falanga
koszt: 100mp
ilość użyć: 2 użycia na walkę
czas trwania 6 tur
Obrażenia, które otrzymuje sojusznik są dzielone przez ilość żywych sojuszników i rozkładane równo po nich np. w walce 3 vs. 3 obrażenia zadane przez przeciwnika w dowolną osobę z drużyny są dzielone po równo, więc gdy obrażenia wyniosą 900hp. to każda osoba w drużynie otrzymuje po 300hp obrażeń.
-
Desperacja
Gwiazdki: 2 (60lv,70lv)
Koszt: 40 mp lub 50 mp zależnie od gwiazdki
Użycia: 1
Atak fizyczny nakładający status Podatność(zmniejsza obronę o 33%) na 2 lub 3 tury, zależnie od gwiazdki.
Cichy atak
Gwiazdki: 3 (55lv,60lv,65lv)
Koszt: 10 mp
Użycia: 1,2,3 zależnie od gwiazdki
Atak fizyczny nie usuwający uśpienia i pomylenia. Gdy cel ma uśpienie lub pomylenie atak ten jest o 15% silniejszy.
Magiczna powłoka
Gwiazdki: 2 (60lv,70lv)
Koszt: 70,85 mp zależnie od gwiazdki
Użycia: 1,2 zależnie od gwiazdki
Nadaje status magiczna powłoka(odbija 25% otrzymywanych obrażeń) na 3 lub 4 tury, zależnie od gwiazdki.
Wirująca broń
Gwiazdki: 3 (55lv,60lv,65lv)
Koszt: 40 mp
Użycia: 1 na 1 gwiazdce, 2 na 2 i 3 gwiazdkach
Atak fizyczny z atrybutem wiatru, nadaje pomylenie na 1 turę przy 1 i 2 gwiazdkach lub 2 tury przy 3 gwiazdkach. Efektywność zależy od szybkości użytkownika.
Upewnienie
Gwiazdki: 2 (60lv,80lv)
Koszt: 25 mp
Użycia: 1,2 zależnie od gwiazdki
Osoba, na której użyto czaru w następnej turze trafi każdym użytym przez nią atakiem i statusem.
Egzekucja
Gwiazdki: 1 (60lv)
Koszt: 80 mp
Użycia: 1
Zadaje niewielkie obrażenia wybranej osobie przez 6 tur.
-
Użytkownik
Detonacja
Opis: Odbiera po 500 hp WSZYSTKIM w walce,sojusznikom i wrogom,ludziom z barierą i barierą magiczną,WSZYSTKIM
Koszt mp: (zależne od lvl'u ale ja preferuję 60)
Lvl: (zależne od admina)
Użycie: raz
-
Użytkownik
Zdolność - Śnieżyca
MP - 80 MP - > 100 MP - > 120 MP
Limit użyć - 3
Obrażenia - o 2x większa niż Zamrożenie
Ma 60-70% na nadacie statusu Spowolnienie na 5 tury oraz status który ma 10% na zdejmowanie pozytywnych statusów.
Idealne na TvT
Oraz by się przydały jakieś klase i skille do tego.
Np.
Biała magia - leczenie, skille - Odnowa *gdy umiera postać, odnowi się na full hp i mp* , podwójny item w jednym turze, wzmacnianie działań item o 50%
-
TheDarkSimpson
Konto usunięte
Przestraszenie
1lvl
1mp
3użycia
Masz 10% na to że twój przeciwnik ucieknie i będzie remis (nie działa na bossy i pvp) a na bójki 20%
-
Użytkownik
Działa tylko w nierankingowych bójkach 1vs1 i 1 użycie, koszt mp - 25
-
Nazwa : Piekło
Gwiazdki : 1/2 - 0/100k AP
Lvl : 60/70
Koszt MP : 50/60
Limit użyć : 1/2 - na drużynę 3/4
Opis : Atak fizyczny na 2 przeciwników może nadać status Ogień na 1/2 turę/y.
Ogień-Spowalnia przeciwnika o 25/35%, zabiera 10% HP/MP
Nazwa : Ogień Zagłady
Gwiazdki : 1 - 0 AP
Lvl : 65
Koszt MP : 50
Limit użyć : 1 - na drużynę 2
Opis : Zabiera 10% HP/MP i szybkości przeciwnikowi, i dodaje rzucającemu przez 3 tury
Nazwa : Wodny Wir
Gwiazdki : 2
Lvl: 60/75
Koszt MP : 60/80
Limit użyć : 1/1 - na drużyne 3
Opis : Atak magiczno-fizyczny na wybranego przeciwnik może nadać status zatrucie, paraliż na 2/3 tury
Nazwa : Kumulacja Loteriowa
Gwiazdki : 3
Lvl : 60/70/80
Koszt MP : 60/70/80
Limit użyć : 1/1/2 - na drużynę 2/2/3
Opis : Kumuluje atak magiczny/fizyczny(w zależności od profesji) całej drużyny na 1/2/3 turę/y
Nazwa : Lotto
Gwiazdki : 2
Lvl : 60/70
Koszt MP : 75/65
Limit użyć : 1 - na drużynę 2
Opis : Podwójny drenaż na wszystkich przeciwników tylko, że zabiera 20/30%HP(decyzja Adma) i 15/25%MP(Decyzja Adma)
Nazwa : Mikrus
Gwiazdki : 1
Lvl : 55
Koszt MP : 40
Limit użyć : 1 - na drużynę 1
Opis : Nadaje status Zatrucie, Spowolnienie, Nietykalność na 3 tury
Zapraszam do komentowania
Ps : Daj ktoś pliss plusa, bo chce normalnie pisać..
-
Rzeź Magów
Gwiazdki: 1 (65lv) - trzeba nabić
Koszt: 70 mp
Użycia: 1
Multi-atak zadający 20% więcej obrażeń. Magowie mogą otrzymać na 4 tury status Dekoncentracja(zmniejsza moc czarów) i klątwę na 2 tury. Wojownicy otrzymują o 50% mniejsze obrażenia.
Desperacki Cios
Gwiazdki: 2 (60lv i 80 lv)
Koszt: 40 mp
Użycia: 1
Użytkownik otrzymuje statusy: Furia, Mobilizacja, Precyzja na 1 turę. Przy drugiej gwiazdce mobilizacja i precyzja zostają na 2 tury.
-
Użytkownik
Hipnoza (zdolność)
Gwiazdki: 3(70, 80, 90lvl)
Zajmuje slotów: 2(lub 3, jak administracja będzie chciała)
Koszt: 300, 350, 400MP
Ilość: 1, 2, 3
Działanie: Na dwie tury gracz rzucający zdolność przejmuje władzę nad innym graczem.(atak fizyczny, magiczny)
Tylko w walkach.
-
Użytkownik
Absorbcja (Poświęcenie, Bariera i Osłona wykorzystane)
Gwiazdki: 3
Poziom: 60-70-80
Sloty: 2-2-3
Koszt: 75-100-150 MP
Ilość użyć drużynowy: 1
Info: Nadaje wszystkim sojusznikom prócz rzucającego status Nietykalność na 3-5 tur. Przekierowuje ataki wymierzone w sojuszników na rzucającego przez 3-5 tur, pomijając wszelkie statusy rzucającego. Gdy rzucający umrze przed końcem działania zdolności, wszyscy sojusznicy zostaną pozbawieni wszelkich pozytywnych statusów.
Petryfikacja
Gwiazdki: 2
Poziom: 60-70
Sloty: 2-3
Koszt: 75-100MP
Ilość użyć: 1
Ilość użyć drużynowy: 2
Info: Posiada 50% szans na nadanie statusu Petryfikacja (uniemożliwia używanie przedmiotów) na 2 tury. (obszarówka)
+
Kurujące leczenie
Gwiazdki: 5
Poziom: 60-65-70-75-80
Sloty: 1
Koszt: 60-66-70-76-80 MP
Ilość użyć: 2
Info: Zdejmuje statusy Zatrucie i Zombie, po czym odnawia [990-1080-1170-1275-1380] HP. Posiada 50% szans na nadanie statusu Nietykalność statusowa na 2 tury.
Nietykalność statusowa - Postać jest odporna na efekty wszystkich statusów, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych wyłączając te, które uniemożliwiają swobodne wykonywanie ruchy (np. Pomylenie, Skamienienie)
+
Bańka (?)
Gwiazdki: 2
Poziom: 60-70
Sloty: 1
Koszt: 40-50 MP
Ilość użyć: 1-2
Info: Nadaje statusy Nietykalność i Uśpienie na 3-4 tury. Odbija wszelkie fizyczne i magiczne ciosy mające trafić w używającego.
Pusty cios
Gwiazdki: 3
Poziom: 60-65-70
Sloty: 1
Koszt: 30-35-40 MP
Ilość użyć: 1-2-3
Info: Zadaje cios fizyczny wymijający wszelkie statusy (w tym Nietykalność), atrybuty i zdolności broni. Zawsze trafia.
Zguba
Gwiazdki: 1
Poziom: 70
Sloty: 3
Koszt: 100 MP
Ilość użyć / drużynowy: 1 (obszarówka, działa na 3 stojące obok siebie osoby)
Info: Zadaje obrażenia magiczne. Posiada 75% szans na nadanie statusu Nietykalność, 50% szans na nadanie statusów Uśpienie i Zatrucie oraz 33% szans na nadanie statusu Zombie.
Ostatnio edytowane przez OmiteczqWoj ; 15-01-2014 o 17:08
-
Użytkownik
Łaska Arkadii (nazwa do zmiany)
Poziom: 60- 1 gwiazdka/ 70- 2 gwiazdka
Koszt MP 55*/65**
Liczba slotów: 1
Liczba użyć: 1*/2**
Limit drużynowy: 2/4?
Opis: HP celu nie może zejść poniżej 1HP (nie dotyczy efektów zombie i zatrucia) przez 5 tur. Na czas trwania czaru dana postać otrzymuje status paraliż i spowolnienie.
-
Użytkownik
kuracja wszystkostatusowa
poziom:60
mp:100
opis:zdejmuje wszystkie statusy pozytywne jak i negatywne (działa również na nietykalność)
-
Użytkownik
Może zdolność ,,odświeżenie". Przywraca stan (czyli ilość HP, MP i statusy) z początku walki. Można użyć tylko raz i zabiera 100 % many(czyli trzeba mieć mane na full).
Tagi dla tego tematu
Uprawnienia
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Regulamin Forum