Strona 18 z 56 PierwszyPierwszy ... 8161718192028 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 256 do 270 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #256
    Nazwy jak i dokładne statystyki są nieistotne.
    Liczy się proponowany skrypt do danych potworków i ewentualnie ciekawe właściwości/zdolności.

  2. #257
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Mini-boss:
    Nazwa: Górnik Zombie (?)
    Występowanie: Podziemia Devos
    HP: ok. 20k
    MP: mało, w okolicach 500 - 750
    Atak: dużo, tak, by ciosy na gracza ze sklepowym eq i auto-statami, bez udziału statusów i atrybutów wynosiły ok. 1000
    Broń: broń o atrybucie buławy lub topora. Potrafi nadać status zatrucie na 4 tury z 33% skutecznością bazową.
    Zdolności: Klątwa Górnika*, Ślepa Furia, Krytyczny Cios, Mega-Normalizacja, Multi-Bariera, Multi-Atak, Mega-Drenaż, Mobilizacja Górnika

    Taktyka walki: W pierwszych turach (1-4) używa zdolności mających na celu osłabienie przeciwników i zajęcie ich czasu leczeniem się z przeszkadzających statusów. Losowo, w 4 lub 5 turze używa Mobilizacji Górnika, która działa jak Mikstura Mobi, ale nie jest przedmiotem. Turę po użyciu Mobilizacji Górnika zaczyna atakować, czyli będzie używać Krytycznego Ciosu, Multi-Ataku itp. Jeśli któryś z przeciwników przesadzi z ilością statusów pozytywnych, które na niego oddziałują użyje Mega-Normalizacji,a gdy jego HP spadnie poniżej <średnie ciosy przeciwników*ilośćprzeciwników (i żywych i martwych)*2) przestawi się na defensywę i wyskoczy z Mega-Drenażem, Multi-Barierą, 1 raz może też użyć Mikstury życia 4.

    *Klątwa Górnika - Nakłada status Zatrucie na wszystkich przeciwników na 3 tury, z gwarancją trafienia, a także Zombie i Furia z 25% skutecznością bazową.
    Hmm.. mam takie wrażenie, że trochę go wykoksowałem, no ale nie wiem, wy ocencie moje wypociny ;D
    Oceni ktoś moje? :/

  3. #258
    King Kuba
    Konto usunięte
    Unikatowy Boss
    Nazwa: Orlica Gromów
    Położenie: Równina Błyskawic
    10% szans na pojawienie się bossa podczas walki z Ptakami Gromów x1
    20% szans na pojawienie się bossa podczas walki z Ptakami Gromów x2
    HP: 2500-3000

    Walka:
    -Burza Gromów (zaklęcie, zadaje 100-300 obrażeń)
    -Ziemia 1 (zaklęcie, zadaje 100-300 obrażeń)
    -Mega Burza Gromów (zaklęcie, zadaje 250-450 obrażeń, boss używa go gdy ma około połowy HP)
    -Błyskawiczna Śmierć (zaklęcie, zadaje 1000-1050 obrażeń, boss używa go gdy ma poniżej 200 HP)

    Drop:
    -Różczka Gromów (unikat, dropi tylko dla magów)
    -Miecz Gromów (unikat, dropi tylko dla wojowników)
    -Jaja Ptaków Gromów (25 sztuk, podczas walki można rzucić jajkiem w ziemię, a z niego wyjdzie Ptak Gromów i pomoże w walce. Max 5 sztuk na jedną walkę)

  4. #259
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    A może wprowadzenie inteligentnych potworów? Wiecie, kooperacja taka sytuacja. Potwory zawsze byłyby w grupie x2, x3 albo x4. W walce używałyby kamieni, run (zależnie od statusów przeciwnika), a także mega-leczenia, pośki. Mówiąc krótko - inteligencją mogłyby się równać z niektórymi graczami, ale byłyby słabsze. Przykład:

    Walczymy - Nasza postać VS Brygada RR

    atakujemy Chipa, ten używa odbicia. Sprawdza, kiedy ma się uleczyć, zapamiętując maksymalne obrażenia danych graczy (jeśli ich jest grupa) i sprawdzając tury. Jeśli obrażenia są większe, niż jego MaxHP, używa Multi-Bariery, nakłada sobie Nietykalność, Pomyślność itp. W sytuacji krytycznej Dale może nałożyć na Chipa skamienienie, a potem go zmiękczyć, użyć mega-leczenia, poświęcenia, nawzajem narzucać sobie miksturyy i statusy. Brygada RR może atakować i z ciosów fizycznych i magicznych o różnych atrybutach , można by jej też udostępnić atrybuty gracza (to chyba najbardziej kontrowersyjna kwestia). Taka Brygada RR mogłaby być unikatową grupą potworów, którą można spotkać przy np. expieniu na Alvinach - podobnie, jak dzban czy czaszka.

  5. #260
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    bomber
    atakuje zaklęciami o artybucie ognia ziemi i pocisku magicznego
    hp ok.1500
    występuje w różnych jaskiniach
    specjalne ataki
    eksplozja
    drop granat,zbroja plazmowa
    poziom około 60
    granat na poziom 1 zabiera 200 hp w zależności od poziomu a zbroja plazmowa ma dużą ochrone

  6. #261
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    snajper
    z 1000 hp
    100 mp
    zdejmuje na 1 hita
    10 % szans na trafienie
    lot-snajperka zadaje 500 damage i daje zdolność precyzja na 10 tur
    1 % szans na zdobycie typ pistolet jedyna broń z broni magazynkowych
    drop
    1000 xp
    5k golda

  7. #262
    King Kuba
    Konto usunięte
    Potwór
    Nazwa: Cyklop
    Położenie: Dolina Cyklopów
    Poziom: 30
    HP: 1200-1300

    Walka:
    -Atak fizyczny o atrybucie buławy (zabiera 400-600 HP)

    Drop:
    -300 expa
    -szansa na mikstury życia i many 3
    -Maczuga Cyklopa (10% szans na znalezienie, potrzebny do questu "Broń dla Ewy")

    Boss
    Nazwa: Trzyoki Cyklop
    Położenie: Cyklopie Wzgórze
    HP: 9086

    Walka:
    -Atak fizyczny o atrybucie buławy (zabiera 600-800 HP)

    Drop:
    -5000 expa
    -Kolczasta Maczuga Trzyokiego Cyklopa (unikat, do odebrania od Ewy)

    Więcej o queście "Broń dla Ewy" tutaj: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...712#post157712
    Ostatnio edytowane przez King Kuba ; 03-10-2013 o 21:37

  8. #263
    Bisca
    Konto usunięte
    Nazwa : Mechaniczny Anioł
    Typ : Mini-boss
    Zdolności : Dżdżownica***(max 2 razy na walke), pąk iluzji***(max 3 razy na walke), śmierć przez 4*(max 2 razy na walke), zamrożenie****, kula ognia*, dotyk śmierci*, kret*(max raz na walke), multi atak***, Krytyczny cios***, MP atak, leczenie 3****(używa na przeciwniku gdy ma zombie)
    Przedmioty których używa w walce : Osłona mag/fiz, mikstura skupienia/mobi(gdy przeciwnik ma status osłona mag/fiz, mikstura many 5(gdy ma mniej niż 500MP), mikstura życia 5(używa na przeciwniku gdy ma status zombie, max 2 razy na walke)
    Statystyki :
    HP : 15000-18000
    MP : 10000
    Atak magiczny : ok. 250
    Atak : ok. 200
    Obrona fiz : 200
    Obrona mag : 250
    Szczęście : 175
    Szybkość : 150
    Opis : Silny mini-boss respi się bo zabiciu 150 mechanicznych potworów(o nich niżej), raz na dzień.Dżdżownicy używa gdy ma 2500-10000HP, śmierci przez 4 używa gdy walczy min. 2 przeciwników, gdy żyje min. 2 przeciwników, i gdy ma 2000-6500HP.Pąku iluzji używa gdy ma 10000HP+, jest min. 2 żywych przeciwników, w walce, tak samo jest z dotykiem śmierci, kulą ognia.Zamrożenia używa gdy żyje min. 3 przeciwników, gdy ani jeden nie ma statusu spowolnienie, i gdy mają 1250hp-, kretu używa gdy jest min. 4 przeciwników w walce.
    Opisy zdolności : Dżdżownica atak fiz na wszystkich przeciwników z siłą o 25% większą niż zwyczajny atak, może nadać status klątwa, ślepota.Kret przywołuje 2 mechanicznych górników(o nich niżej), odnawia sobie 5000HP.Pąk iluzji atak magiczny na jednego przeciwnika z siłą o 50% większą, może nadać status paraliż, zatrucie, spowolnienie. Reszta zdolności jest wiadoma.
    Drop : Mechaniczna ugoda(Zdolność, zadaje obrażenia o 25/35/45% większe, nadaje status paraliż na 4 tury), Mechaniczny pierścień(500HP, 50MP, 15 szybkości, szczęścia), mikstura życia/many 5, mechaniczne gumiaki(szybkość 50, szczęście 25, obrona 10, obrona magiczna 10).



    Nazwa : Mechaniczny górnik
    Typ : potwór
    Przedmioty których używa w walce : mikstura życia 3(gdy HP spadnie do min 1000), 4(gdy HP spadnie do min. 500, mikstura many ,3(gdy MP spadnie do min 50).
    Zdolności których używają :
    Dotyk śmierci*, wyrok śmierci*, mega leczenie 2*****, multi atak***
    Statystyki :
    HP : 4000-5000
    MP : 1000
    Obr fiz/mag : 200
    atak : 150
    szybkość : 100
    szczęście : 50
    Opis : Używają wyroku gdy jest np. 2vs3(jeden górnik, jeden mech. anioł vs 3+ graczy), 1vs2(jeden górnik vs 2+graczy), 2v3(dwóch górników vs 3+graczy), 3v4(2 górników, mech, anioł vs 4 graczy), multi ataku używają gdy przeciwnicy mają 1500HP-, mega leczenia używają gdy mają 2000HP-, dotyku śmierci gdy przeciwnicy mają 1500HP+, 2000HP-.
    Drop : Wyrok śmierci, multi atak



    Nazwa : Mechaniczny potwór
    Typ : Potwór
    Statystyki :
    HP : 2000-2500
    MP : 500
    Atak mag : 200
    Obr fiz : 250
    Obr mag : 200
    Szybkość : 100
    Szczęście : 75
    Zdolności : Gniewny pocisk**, wyrok śmierci *, mega leczenie 2****
    Przedmioty których używają w walce : brak
    Opis : Gniewnego pocisku używają gdy mają mniej niż 750HP, mega leczenie używają gdy mają mniej niż 500HP(tylko gdy jest ich dwóch), wyroku używają gdy jest np. 2vs3(2 potwory, 3 gracze), 1vs2 (1 potwór, 2 graczy).


    Pozdrowienia dla tych którzy przeczytali całe.


    Cytat Napisał jejak Zobacz post
    bomber
    atakuje zaklęciami o artybucie ognia ziemi i pocisku magicznego
    hp ok.1500
    występuje w różnych jaskiniach
    specjalne ataki
    eksplozja
    drop granat,zbroja plazmowa
    poziom około 60
    granat na poziom 1 zabiera 200 hp w zależności od poziomu a zbroja plazmowa ma dużą ochrone
    Jest takie coś jak "Bomb".
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 06-10-2013 o 12:26 Powód: Za dużo spacji...

  9. #264
    Uron
    Konto usunięte
    Nawiązując do: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...t%C3%B3w/page8

    Kruczy mściciel
    Atak: Pocisk magiczny 3***, Atak fizyczny o atrybucie włóczni
    Zdolności:
    Normalizacja**
    Podwójny drenaż*
    Trujący pocisk***
    Gniewny atak***
    Cios klątwy* (tylko przeciw magom)
    Oślepiający pocisk* (tylko przeciw wojom)
    Przedmioty:
    Mikstura odnowienia 3
    Mikstura Skupienia x1
    Mikstura Mobilizacji x1
    Drop: Krucze pióro, Zdolności 30-50lvl

    Koszmar
    Atak: Pocisk magiczny 3****, Ogień 3****
    Zdolności:
    Normalizacja**
    Drenaż***
    Pechowa chmura*
    Spowolnienie*
    Przyspieszenie*
    Paraliż*
    Przedmioty:
    Mikstura many 4 x6
    Drop:Koszmarny Set, Gemy statusowe

    Chciwy Troll
    Atak: atak fizyczny o atrybucie miecza
    Zdolności:
    Drenaż***
    Cios klątwy**
    Atak Zombie*
    Przedmioty
    Osłona x2
    Osłona Magiczna x2
    Mikstura regeneracji x1
    Mikstura mobilizacji x2
    Drop: Zwykłe przedmioty tylko dużo (np. kamień x10)

    Banshee x2
    Banshee nr1
    Atak fizyczny bez atrybutu
    Zdolności:
    Cios klątwy*
    Cios miecza, włóczni, topora, buławy
    Krytyczny cios***
    Ryzykowny cios***
    Pomyślność***
    Mega leczenie 2*****
    Przedmioty:
    Mikstura mobilizacji x1
    Osłona magiczna x2
    Banshee nr2
    Atak: Pocisk magiczny 3*****, Ogień 3*****, Lód 3*****,
    Wiatr 3*****, Ziemia 3*****
    Zdolności:
    Oślepiający pocisk*
    Trujący pocisk***
    Paraliż**
    Przyspieszenie*
    Mega leczenie 2*****
    Przedmioty:
    Mikstura skupienia x1
    Osłona x2
    Drop: Set banshee

  10. #265
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Grupka potworów. 2, 3 lub nawet 4. Nie występują pojedynczo. Nawzajem się leczą i atakują losowo wszelkimi możliwymi atrybutami (lód, ziemia, topór, włócznia). Nawzajem narzucają sobie statusy (rege, mobi, skupa). Gdy przeciwnik ma dubla, nadają sobie przyśpieszenie, a jemu (im) spowolnienie. Używają też normalizacji, a ich bronie mają losowe zaklęcia. Przykłady:

    -Broń normująca - (jak banicki) - posiada 25% szans na zdjęcie wszystkich pozytywnych statusów z przeciwnika
    -Broń transferu - posiada 25% szans na przeniesieniu 1, losowego statusu z przeciwnika

    Posiadają też możliwości używania wielu zdolności, których nie może zdobyć zwykły śmiertelnik:

    -Sen - nadaje statusy: nietykalność i regeneracja na 3 tury
    -Moc - nadaje statusy: bariera, bariera magiczna, skupienie i mobilizacja na 2 tury
    -Jad - nadaje statusy: zatrucie, zombie, regeneracja na 2 tury

    Ponadto, używają chętnie m.in. ożywienia, mega leczenia, poświęcenia i wszelkich zdolności ofensywnych - gniewnego pocisku, MP Ataku i szczęśliwego ciosu.

    Losowo, podczas atakowania grupy możemy spotkać ich króla - ma on o połowę lepsze statystyki i używa 1 raz w walce - w odpowiednim, najgorszym dla walczących z nim momencie - wyroku śmierci, zniszczenia i śmierci przez 4.

    Wykoksowane, ale podałem tylko pełny wachlarz zdolności, których oni używają. Mają być to potwory 'nie dla lamusa' . Mają być takie, jak grupa bardzo inteligentnych, ale o słabszych statystykach, graczy.

  11. #266
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    -Sen - nadaje statusy: nietykalność i regeneracja na 3 tury
    Może jak sen to statusy nietykalność ,regeneracja i uśpienie?

    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Mają być to potwory 'nie dla lamusa' ..
    Planowane są mini-bossy grupowe o podanych przez ciebie właściwościach,czyli ściśle ze sobą współpracujące
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php?21519-Mini-Boss

  12. #267
    Użytkownik Avatar aXe
    Dołączył
    09-12-2012
    Postów
    99
    Boss - Przerośnięty małż (HP - 8999/9111)
    Duża obrona magiczna ale troche słabsza fizyczna .
    Strasznie słaby speed ale mocny luck .
    Średnie obrażenia .
    Zdolności :
    -Lód III
    -Skorupienie (nadaje status spowolnienie , pomylenie i zabiera połowe mp)
    -Skupienie
    -normalizacja
    -Wodny bąbel

    do pokonania na poziom 60

    Czarnoksiężnik
    HP - 15650/16000
    Szczęście - spore
    Szybkość - duża
    Obrona magiczna - Średnia
    Obrona fizyczna - Słaba
    Atak magiczny - całkiem duży
    Zdolności :
    -Ogień III
    -Ziemia III
    -Skupienie
    -Normalizacja
    -Zaćmienie (Nadaje status zombie , oślepienie oraz odbiera graczowi całe mp)
    -Obrona magiczna/fizyczna
    -Samoobrona (Wtedy gdy ma mniej niż 15% HP - Wszystkie ataki więcej zubywają a statusy mają wiekszą szanse na trafienie)
    DROP
    Kaptur Czarnej magii
    Szata czarnej magii
    różdżka czarnej magii
    (Wszystkie te rzeczy opisałem w propozycjach na uzbrojenie)
    mikstura skupienia/mobilizacji 5x
    od 4000G do 6000G

    Nawiedzone domino (xD)
    HP - 30000
    Obrona magiczna - Bardzo słaba
    Obrona - słaba
    szczęście - zerowe
    szybkość - Niemożliwa

    Atakuje atrybutem włóczni
    Słabe obrażenia

    Zdolności :
    Kompletna regeneracja ((dla siebie)nietykalność,regeneracja,odnowienie)
    Denerwujący atrybut ((dla siebie)obrona,obrona magiczna)

    Boss jest trudny o tyle że długo się go niszczy i jest to denerwujące

    DROP
    ŻADEN !
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 03-11-2013 o 19:21

  13. #268
    Fatal
    Konto usunięte
    Pomysły na (mini)bossy do Devos. Może jakiś będzie ciekawy.

    Niebieski smok (boss fabularny)
    HP: 15000
    Atak 80
    Atak magiczny 120
    Obrona 60
    Obrona magiczna 60
    Szczęście 150
    Szybkość 110
    Lód 10%
    Ogień -10%
    Można nałożyć zatrucie

    1) gdy ma zatrucie:
    Zamiana - na gracza
    2) gdy gracz ma regenke:
    Zamiana - na gracza
    3) gdy gracz ma przeczekanie:
    Mikstura regeneracji - na siebie
    4) gdy gracz ma 100% hp:
    Drenaz - na gracza
    5) ot tak:
    Mikstura skupienia - na siebie
    Trujacy pocisk - na gracza
    Smocze Szpony - na gracza
    Lod 3** - na gracza


    Zamiana: zamienia statusy użytkownika i celu
    Smocze Szpony: słaby cios fizyczny nadający ślepotę, spowolnienie i podatność(zmniejsza obronę o 50%)

    Kalvador (boss+miniboss, cos jak z goblinem krolewskim)
    HP: 10 000 (15 000 jako mini)
    Atak 150(200 jako mini)
    Obrona 70
    Obrona magiczna 70
    Szczescie 120
    Sybkosc 110(150 jako mini)
    Topor 25%
    Bulawa -25%
    Ziemia 10%

    1) gdy gracz ma regenke:
    Normalizujacy atak - na gracza
    2) gdy ma ponizej 20% hp:
    Napelnienie - na siebie(tylko jako mini, uzywa jeden raz)
    3) co 20 tur:
    Likwidacja - na gracza (tylko jako mini)
    4) gdy ktos ma ponizej 15% hp:
    Pewny cios - na gracza
    5) gdy ktos ma cale hp:
    Combo** - na gracza(mini)
    Combo* - na gracza(boss)
    6) ot tak:
    Mikstura mobilizacji - na siebie
    Multi bariera - na siebie(mini)
    Oslona/oslona magiczna - na siebie(boss)
    Multi atak - na graczy(mini)
    Trujacy atak - na gracza
    Slepa furia - na graczy(mini)
    Krytyczny cios - na gracza
    Uciszajacy atak - na maga
    Drenujacy atak - na gracza
    Atak fizyczny - na gracza

    Normalizujacy atak - cios fizyczny usuwajacy statusy pozytywne
    Napelnienie - odnawia cale hp
    Likwidacja - zabija cel, chyba ze ma cale hp - wtedy zostaje mu 1
    Combo - zadaje 2 uderzenia(*) lub 3 (**)

    Skalny straznik (jednorazowy boss druzynowy)
    HP: 18 000
    Atak: 120
    Atak magiczny: 120
    Obrona: 150
    Obrona magiczna: 100
    Szczescie: 70
    Szybkosc: 80

    1) gdy ma mniej niz 50% hp:
    Przeczekanie - na siebie
    Leczenie 3***** - na siebie
    Mikstura odnowienia 4 - na siebie
    2) ot tak:
    Multi bariera - na siebie
    Skamienienie - na gracza
    Pechowa chmura - na gracza
    Zombie atak - na graczy
    Ziemia 3***** - na gracza
    Atak fizyczny - na gracza
    Krytyczny cios - na gracza
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 26-01-2014 o 16:36

  14. #269
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Czemu mają takie słabe statystyki i tak mało szybkości?

  15. #270
    Fatal
    Konto usunięte
    To raczej taki wzór, jakby admini chcieli tego użyć to by przetestowali i poprawili :P

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •