Nazwy jak i dokładne statystyki są nieistotne.
Liczy się proponowany skrypt do danych potworków i ewentualnie ciekawe właściwości/zdolności.
Nazwy jak i dokładne statystyki są nieistotne.
Liczy się proponowany skrypt do danych potworków i ewentualnie ciekawe właściwości/zdolności.
Unikatowy Boss
Nazwa: Orlica Gromów
Położenie: Równina Błyskawic
10% szans na pojawienie się bossa podczas walki z Ptakami Gromów x1
20% szans na pojawienie się bossa podczas walki z Ptakami Gromów x2
HP: 2500-3000
Walka:
-Burza Gromów (zaklęcie, zadaje 100-300 obrażeń)
-Ziemia 1 (zaklęcie, zadaje 100-300 obrażeń)
-Mega Burza Gromów (zaklęcie, zadaje 250-450 obrażeń, boss używa go gdy ma około połowy HP)
-Błyskawiczna Śmierć (zaklęcie, zadaje 1000-1050 obrażeń, boss używa go gdy ma poniżej 200 HP)
Drop:
-Różczka Gromów (unikat, dropi tylko dla magów)
-Miecz Gromów (unikat, dropi tylko dla wojowników)
-Jaja Ptaków Gromów (25 sztuk, podczas walki można rzucić jajkiem w ziemię, a z niego wyjdzie Ptak Gromów i pomoże w walce. Max 5 sztuk na jedną walkę)
A może wprowadzenie inteligentnych potworów? Wiecie, kooperacja taka sytuacja. Potwory zawsze byłyby w grupie x2, x3 albo x4. W walce używałyby kamieni, run (zależnie od statusów przeciwnika), a także mega-leczenia, pośki. Mówiąc krótko - inteligencją mogłyby się równać z niektórymi graczami, ale byłyby słabsze. Przykład:
Walczymy - Nasza postać VS Brygada RR
atakujemy Chipa, ten używa odbicia. Sprawdza, kiedy ma się uleczyć, zapamiętując maksymalne obrażenia danych graczy (jeśli ich jest grupa) i sprawdzając tury. Jeśli obrażenia są większe, niż jego MaxHP, używa Multi-Bariery, nakłada sobie Nietykalność, Pomyślność itp. W sytuacji krytycznej Dale może nałożyć na Chipa skamienienie, a potem go zmiękczyć, użyć mega-leczenia, poświęcenia, nawzajem narzucać sobie miksturyy i statusy. Brygada RR może atakować i z ciosów fizycznych i magicznych o różnych atrybutach , można by jej też udostępnić atrybuty gracza (to chyba najbardziej kontrowersyjna kwestia). Taka Brygada RR mogłaby być unikatową grupą potworów, którą można spotkać przy np. expieniu na Alvinach - podobnie, jak dzban czy czaszka.
bomber
atakuje zaklęciami o artybucie ognia ziemi i pocisku magicznego
hp ok.1500
występuje w różnych jaskiniach
specjalne ataki
eksplozja
drop granat,zbroja plazmowa
poziom około 60
granat na poziom 1 zabiera 200 hp w zależności od poziomu a zbroja plazmowa ma dużą ochrone
snajper
z 1000 hp
100 mp
zdejmuje na 1 hita
10 % szans na trafienie
lot-snajperka zadaje 500 damage i daje zdolność precyzja na 10 tur
1 % szans na zdobycie typ pistolet jedyna broń z broni magazynkowych
drop
1000 xp
5k golda
Potwór
Nazwa: Cyklop
Położenie: Dolina Cyklopów
Poziom: 30
HP: 1200-1300
Walka:
-Atak fizyczny o atrybucie buławy (zabiera 400-600 HP)
Drop:
-300 expa
-szansa na mikstury życia i many 3
-Maczuga Cyklopa (10% szans na znalezienie, potrzebny do questu "Broń dla Ewy")
Boss
Nazwa: Trzyoki Cyklop
Położenie: Cyklopie Wzgórze
HP: 9086
Walka:
-Atak fizyczny o atrybucie buławy (zabiera 600-800 HP)
Drop:
-5000 expa
-Kolczasta Maczuga Trzyokiego Cyklopa (unikat, do odebrania od Ewy)
Więcej o queście "Broń dla Ewy" tutaj: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...712#post157712
Ostatnio edytowane przez King Kuba ; 03-10-2013 o 21:37
Nazwa : Mechaniczny Anioł
Typ : Mini-boss
Zdolności : Dżdżownica***(max 2 razy na walke), pąk iluzji***(max 3 razy na walke), śmierć przez 4*(max 2 razy na walke), zamrożenie****, kula ognia*, dotyk śmierci*, kret*(max raz na walke), multi atak***, Krytyczny cios***, MP atak, leczenie 3****(używa na przeciwniku gdy ma zombie)
Przedmioty których używa w walce : Osłona mag/fiz, mikstura skupienia/mobi(gdy przeciwnik ma status osłona mag/fiz, mikstura many 5(gdy ma mniej niż 500MP), mikstura życia 5(używa na przeciwniku gdy ma status zombie, max 2 razy na walke)
Statystyki :
HP : 15000-18000
MP : 10000
Atak magiczny : ok. 250
Atak : ok. 200
Obrona fiz : 200
Obrona mag : 250
Szczęście : 175
Szybkość : 150
Opis : Silny mini-boss respi się bo zabiciu 150 mechanicznych potworów(o nich niżej), raz na dzień.Dżdżownicy używa gdy ma 2500-10000HP, śmierci przez 4 używa gdy walczy min. 2 przeciwników, gdy żyje min. 2 przeciwników, i gdy ma 2000-6500HP.Pąku iluzji używa gdy ma 10000HP+, jest min. 2 żywych przeciwników, w walce, tak samo jest z dotykiem śmierci, kulą ognia.Zamrożenia używa gdy żyje min. 3 przeciwników, gdy ani jeden nie ma statusu spowolnienie, i gdy mają 1250hp-, kretu używa gdy jest min. 4 przeciwników w walce.
Opisy zdolności : Dżdżownica atak fiz na wszystkich przeciwników z siłą o 25% większą niż zwyczajny atak, może nadać status klątwa, ślepota.Kret przywołuje 2 mechanicznych górników(o nich niżej), odnawia sobie 5000HP.Pąk iluzji atak magiczny na jednego przeciwnika z siłą o 50% większą, może nadać status paraliż, zatrucie, spowolnienie. Reszta zdolności jest wiadoma.
Drop : Mechaniczna ugoda(Zdolność, zadaje obrażenia o 25/35/45% większe, nadaje status paraliż na 4 tury), Mechaniczny pierścień(500HP, 50MP, 15 szybkości, szczęścia), mikstura życia/many 5, mechaniczne gumiaki(szybkość 50, szczęście 25, obrona 10, obrona magiczna 10).
Nazwa : Mechaniczny górnik
Typ : potwór
Przedmioty których używa w walce : mikstura życia 3(gdy HP spadnie do min 1000), 4(gdy HP spadnie do min. 500, mikstura many ,3(gdy MP spadnie do min 50).
Zdolności których używają :
Dotyk śmierci*, wyrok śmierci*, mega leczenie 2*****, multi atak***
Statystyki :
HP : 4000-5000
MP : 1000
Obr fiz/mag : 200
atak : 150
szybkość : 100
szczęście : 50
Opis : Używają wyroku gdy jest np. 2vs3(jeden górnik, jeden mech. anioł vs 3+ graczy), 1vs2(jeden górnik vs 2+graczy), 2v3(dwóch górników vs 3+graczy), 3v4(2 górników, mech, anioł vs 4 graczy), multi ataku używają gdy przeciwnicy mają 1500HP-, mega leczenia używają gdy mają 2000HP-, dotyku śmierci gdy przeciwnicy mają 1500HP+, 2000HP-.
Drop : Wyrok śmierci, multi atak
Nazwa : Mechaniczny potwór
Typ : Potwór
Statystyki :
HP : 2000-2500
MP : 500
Atak mag : 200
Obr fiz : 250
Obr mag : 200
Szybkość : 100
Szczęście : 75
Zdolności : Gniewny pocisk**, wyrok śmierci *, mega leczenie 2****
Przedmioty których używają w walce : brak
Opis : Gniewnego pocisku używają gdy mają mniej niż 750HP, mega leczenie używają gdy mają mniej niż 500HP(tylko gdy jest ich dwóch), wyroku używają gdy jest np. 2vs3(2 potwory, 3 gracze), 1vs2 (1 potwór, 2 graczy).
Pozdrowienia dla tych którzy przeczytali całe.
Jest takie coś jak "Bomb".
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 06-10-2013 o 12:26 Powód: Za dużo spacji...
Nawiązując do: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...t%C3%B3w/page8
Kruczy mściciel
Atak: Pocisk magiczny 3***, Atak fizyczny o atrybucie włóczni
Zdolności:
Normalizacja**
Podwójny drenaż*
Trujący pocisk***
Gniewny atak***
Cios klątwy* (tylko przeciw magom)
Oślepiający pocisk* (tylko przeciw wojom)
Przedmioty:
Mikstura odnowienia 3
Mikstura Skupienia x1
Mikstura Mobilizacji x1
Drop: Krucze pióro, Zdolności 30-50lvl
Koszmar
Atak: Pocisk magiczny 3****, Ogień 3****
Zdolności:
Normalizacja**
Drenaż***
Pechowa chmura*
Spowolnienie*
Przyspieszenie*
Paraliż*
Przedmioty:
Mikstura many 4 x6
Drop:Koszmarny Set, Gemy statusowe
Chciwy Troll
Atak: atak fizyczny o atrybucie miecza
Zdolności:
Drenaż***
Cios klątwy**
Atak Zombie*
Przedmioty
Osłona x2
Osłona Magiczna x2
Mikstura regeneracji x1
Mikstura mobilizacji x2
Drop: Zwykłe przedmioty tylko dużo (np. kamień x10)
Banshee x2
Banshee nr1
Atak fizyczny bez atrybutu
Zdolności:
Cios klątwy*
Cios miecza, włóczni, topora, buławy
Krytyczny cios***
Ryzykowny cios***
Pomyślność***
Mega leczenie 2*****
Przedmioty:
Mikstura mobilizacji x1
Osłona magiczna x2
Banshee nr2
Atak: Pocisk magiczny 3*****, Ogień 3*****, Lód 3*****,
Wiatr 3*****, Ziemia 3*****
Zdolności:
Oślepiający pocisk*
Trujący pocisk***
Paraliż**
Przyspieszenie*
Mega leczenie 2*****
Przedmioty:
Mikstura skupienia x1
Osłona x2
Drop: Set banshee
Grupka potworów. 2, 3 lub nawet 4. Nie występują pojedynczo. Nawzajem się leczą i atakują losowo wszelkimi możliwymi atrybutami (lód, ziemia, topór, włócznia). Nawzajem narzucają sobie statusy (rege, mobi, skupa). Gdy przeciwnik ma dubla, nadają sobie przyśpieszenie, a jemu (im) spowolnienie. Używają też normalizacji, a ich bronie mają losowe zaklęcia. Przykłady:
-Broń normująca - (jak banicki) - posiada 25% szans na zdjęcie wszystkich pozytywnych statusów z przeciwnika
-Broń transferu - posiada 25% szans na przeniesieniu 1, losowego statusu z przeciwnika
Posiadają też możliwości używania wielu zdolności, których nie może zdobyć zwykły śmiertelnik:
-Sen - nadaje statusy: nietykalność i regeneracja na 3 tury
-Moc - nadaje statusy: bariera, bariera magiczna, skupienie i mobilizacja na 2 tury
-Jad - nadaje statusy: zatrucie, zombie, regeneracja na 2 tury
Ponadto, używają chętnie m.in. ożywienia, mega leczenia, poświęcenia i wszelkich zdolności ofensywnych - gniewnego pocisku, MP Ataku i szczęśliwego ciosu.
Losowo, podczas atakowania grupy możemy spotkać ich króla - ma on o połowę lepsze statystyki i używa 1 raz w walce - w odpowiednim, najgorszym dla walczących z nim momencie - wyroku śmierci, zniszczenia i śmierci przez 4.
Wykoksowane, ale podałem tylko pełny wachlarz zdolności, których oni używają. Mają być to potwory 'nie dla lamusa'. Mają być takie, jak grupa bardzo inteligentnych, ale o słabszych statystykach, graczy.
Może jak sen to statusy nietykalność ,regeneracja i uśpienie?
Planowane są mini-bossy grupowe o podanych przez ciebie właściwościach,czyli ściśle ze sobą współpracujące
https://forum.mfo3.pl/showthread.php?21519-Mini-Boss
Boss - Przerośnięty małż (HP - 8999/9111)
Duża obrona magiczna ale troche słabsza fizyczna .
Strasznie słaby speed ale mocny luck .
Średnie obrażenia .
Zdolności :
-Lód III
-Skorupienie (nadaje status spowolnienie , pomylenie i zabiera połowe mp)
-Skupienie
-normalizacja
-Wodny bąbel
do pokonania na poziom 60
Czarnoksiężnik
HP - 15650/16000
Szczęście - spore
Szybkość - duża
Obrona magiczna - Średnia
Obrona fizyczna - Słaba
Atak magiczny - całkiem duży
Zdolności :
-Ogień III
-Ziemia III
-Skupienie
-Normalizacja
-Zaćmienie (Nadaje status zombie , oślepienie oraz odbiera graczowi całe mp)
-Obrona magiczna/fizyczna
-Samoobrona (Wtedy gdy ma mniej niż 15% HP - Wszystkie ataki więcej zubywają a statusy mają wiekszą szanse na trafienie)
DROP
Kaptur Czarnej magii
Szata czarnej magii
różdżka czarnej magii
(Wszystkie te rzeczy opisałem w propozycjach na uzbrojenie)
mikstura skupienia/mobilizacji 5x
od 4000G do 6000G
Nawiedzone domino (xD)
HP - 30000
Obrona magiczna - Bardzo słaba
Obrona - słaba
szczęście - zerowe
szybkość - Niemożliwa
Atakuje atrybutem włóczni
Słabe obrażenia
Zdolności :
Kompletna regeneracja ((dla siebie)nietykalność,regeneracja,odnowienie)
Denerwujący atrybut ((dla siebie)obrona,obrona magiczna)
Boss jest trudny o tyle że długo się go niszczy i jest to denerwujące
DROP
ŻADEN !
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 03-11-2013 o 19:21
Pomysły na (mini)bossy do Devos. Może jakiś będzie ciekawy.
Niebieski smok (boss fabularny)
HP: 15000
Atak 80
Atak magiczny 120
Obrona 60
Obrona magiczna 60
Szczęście 150
Szybkość 110
Lód 10%
Ogień -10%
Można nałożyć zatrucie
1) gdy ma zatrucie:
Zamiana - na gracza
2) gdy gracz ma regenke:
Zamiana - na gracza
3) gdy gracz ma przeczekanie:
Mikstura regeneracji - na siebie
4) gdy gracz ma 100% hp:
Drenaz - na gracza
5) ot tak:
Mikstura skupienia - na siebie
Trujacy pocisk - na gracza
Smocze Szpony - na gracza
Lod 3** - na gracza
Zamiana: zamienia statusy użytkownika i celu
Smocze Szpony: słaby cios fizyczny nadający ślepotę, spowolnienie i podatność(zmniejsza obronę o 50%)
Kalvador (boss+miniboss, cos jak z goblinem krolewskim)
HP: 10 000 (15 000 jako mini)
Atak 150(200 jako mini)
Obrona 70
Obrona magiczna 70
Szczescie 120
Sybkosc 110(150 jako mini)
Topor 25%
Bulawa -25%
Ziemia 10%
1) gdy gracz ma regenke:
Normalizujacy atak - na gracza
2) gdy ma ponizej 20% hp:
Napelnienie - na siebie(tylko jako mini, uzywa jeden raz)
3) co 20 tur:
Likwidacja - na gracza (tylko jako mini)
4) gdy ktos ma ponizej 15% hp:
Pewny cios - na gracza
5) gdy ktos ma cale hp:
Combo** - na gracza(mini)
Combo* - na gracza(boss)
6) ot tak:
Mikstura mobilizacji - na siebie
Multi bariera - na siebie(mini)
Oslona/oslona magiczna - na siebie(boss)
Multi atak - na graczy(mini)
Trujacy atak - na gracza
Slepa furia - na graczy(mini)
Krytyczny cios - na gracza
Uciszajacy atak - na maga
Drenujacy atak - na gracza
Atak fizyczny - na gracza
Normalizujacy atak - cios fizyczny usuwajacy statusy pozytywne
Napelnienie - odnawia cale hp
Likwidacja - zabija cel, chyba ze ma cale hp - wtedy zostaje mu 1
Combo - zadaje 2 uderzenia(*) lub 3 (**)
Skalny straznik (jednorazowy boss druzynowy)
HP: 18 000
Atak: 120
Atak magiczny: 120
Obrona: 150
Obrona magiczna: 100
Szczescie: 70
Szybkosc: 80
1) gdy ma mniej niz 50% hp:
Przeczekanie - na siebie
Leczenie 3***** - na siebie
Mikstura odnowienia 4 - na siebie
2) ot tak:
Multi bariera - na siebie
Skamienienie - na gracza
Pechowa chmura - na gracza
Zombie atak - na graczy
Ziemia 3***** - na gracza
Atak fizyczny - na gracza
Krytyczny cios - na gracza
Ostatnio edytowane przez Fatal ; 26-01-2014 o 16:36
Czemu mają takie słabe statystyki i tak mało szybkości?
To raczej taki wzór, jakby admini chcieli tego użyć to by przetestowali i poprawili :P