Strona 21 z 55 PierwszyPierwszy ... 11192021222331 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 315 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #301
    Bisca
    Konto usunięte
    Nazwa : Mechaniczna różdżka
    Typ : Różdżka 9 slotów
    Wymagany poziom : 60
    Atak magiczny : 90
    Mp : 70
    Obrażenia : 250
    Opis : Ma x% szans na zparaliżowanie wroga na 2/5 tur/y.

    Nazwa : Mechaniczny hełm
    Typ : Hełm
    Wymagany poziom : 60
    Obrona magiczna : 93
    Szybkość : -10
    Szczęście : -10
    Opis :

    Nazwa : Mechaniczna zbroja
    Typ : Zbroja 9 slotów
    Wymagany poziom : 60
    Obrona : 55
    Obrona magiczna : 20
    Szybkość : -5
    Opis : Nadaje auto-status bariera magiczna na 4 tury.


    Nazwa : Mechaniczne buty
    Typ : Buty
    Wymagany poziom : 60
    Obrona magiczna : 20
    Szybkość : 40
    Szczęście : -10
    Opis : Nadaje auto-status pomyślność na 4 tury.

    Nazwa : Mechaniczny amulet
    Typ : Dodatek
    Wymagany poziom : 60
    Obrona magiczna : 20
    Szybkość : -15
    Szczęście : 10
    Opis : Nadaje auto-status przyspieszenie na 3 tury.

  2. #302
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Żelazna maska
    Typ:Głowa
    Wymagany lvl : 60
    Obrona: 25
    Celność: -5
    Obrona magiczna:-5
    Szczęście:15
    Szybkość:5
    Opis:Zwiększa obronę o 40% gdy przeciwnik ma status Mobilizacja
    Nadaje auto-status Osłona na 4 tury

  3. #303
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Husarski hełm
    Typ: Głowa
    Lvl: 65
    Obrona 10
    Obrona mag. 30
    Szybkość 10
    Mana +15
    Opis: Nadaje auto status Precyzja na 6 tur

    Husarska zbroja
    Lvl 65
    Obrona 20
    Obrona mag 40
    Skamienienie +5%
    Opis: Nadaje auto status Obrona magiczna na 4 tury

    Husarskie buty
    Lvl: 65
    Szybkość 55
    Uniki +10%
    Obrona -10
    Opis: Nadaje auto status refleks na 5 tur

    Husarski sztandar
    lvl 65
    Furia +15%
    Pomylenie +15%
    Szczęście 35
    Hp 300
    Opis:Nadaje status regeneracja na 3 tury

  4. #304
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,288
    jeszcze takie staty że na pewno nie 60 lvl

  5. #305
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Lodowe Buty
    Poziom: 60
    Staty:
    Szybkość : 120
    Atak magiczny: -20
    Uniki: +10%
    Lód: +12%

    Nadaje auto-status klÄ…twa na 2 tury.

  6. #306
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    przehax jak je woj założy
    Ale koncepcja fajna
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  7. #307
    Ktoś pisał ,że itemki z przeładowaną jedną statą nie przejdą

  8. #308
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Po to są właśnie minusy w inną statystykę by to zrównoważyć
    @down: Odniosłem się do ogółu a nie do konkretnego itemka.
    Fakt, to uzbrojenie byłoby zbyt dobre dla woja.
    Ostatnio edytowane przez Seitas ; 27-09-2013 o 09:54

  9. #309
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Tylko, że wojownikowi minus w atak magiczny nie przeszkadza.

  10. #310
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Można tu dawać propozycje gemów?
    Jak tak to ja mam gem kamień filozoficzny
    podnosi drop złota za każdą gwiazdkę
    *5% 15 000
    **10% 99 999
    ***15% 150 999
    ****20% 400000
    *****25% 1007 000
    Edit:Z każdą gwiazdką zmniejsza exp. i ap za walkę , dzięki za info SystemOfADown
    Ostatnio edytowane przez Dziedzic ; 02-10-2013 o 13:19

  11. #311
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Będą gemy odejmujące coś i dodające coś.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  12. #312
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Magiczny amulet
    Poziom: 70

    Szczęście + 15
    Info: Posiada ukrytÄ… moc.
    Ukryta moc: Raz w walce, gdy nasza postać posiada mniej niż 10% MaxHP, nadaje status nietykalność na 1 turę.

    Przykład:

    Jarek ma 1000 HP
    Jarek ma MaxHP 3000HP
    Jarek atakuje Donatana

    Donatan widzi, że Jarek ma 1000 HP i próbuje go wycwaniakować, i zamiast standardowego ataku magicznego rzuca go kamieniem. Jarkowi zostaje 299 HP.
    Amulet dostrzega, że Jarek ma mniej niż 10% MaxHP (3000/10 = 300 300>299) i nadaje mu status nietykalność
    AnkaG dziwi się, że Jarek ma nietykalność, więc opuszcza kolejkę
    Jarek dziwi się, że ma Nietykalność, więc euforycznie atakuje Donatana, po czym już zgodnie z wszelkimi zasadami, nietykalność mu spada i AnkaG go dobija.

  13. #313
    Użytkownik Avatar aXe
    Dołączył
    09-12-2012
    Postów
    99
    Nazwa : Miecz bohatera
    Typ : Broń
    Poziom : 65
    Damage : 565
    Atak : 65
    +6% miecz
    Specjalna zdolność : Nadaje auto-status nietykalność w 6 kolejce gracza
    Info : Legendarny miecz wielkiego bohatera

    Nazwa : Szala sprawiedliwości
    Typ : Dodatek
    Poziom : 79
    Szczęście : 60
    Szybkość : -2
    -9% Ziemia
    Specjalna zdolność : gdy gracz ma 30% HP życie przeciwnika i gracza zamieniają się (może też to mieć negatywny wpływ)
    np. mam 101 hp a wróg ma 700 hp no i jak mnie wali to mam 99hp wtedy dzieje się magia i on nagle ma 99hp a ja 700 .

    Nazwa : Topór profesjonalisty
    Typ : Broń
    Atak : 90
    obrona : 9
    obrona magiczna : -9
    Damage : 799

    Specjalna zdolność : Gdy przeciwnik ma mniej niż 25% HP topór nadaje graczowi auto-status bariera , szybkość oraz damage wzrasta o 15% aby wykończyć przeciwnika
    (Każdy status działa do końca walki lub do momentu gdy przeciwnik będzie miał więcej niż 25% HP)

    Nazwa : ZÄ…b kobry
    Typ: Dodatek
    +15% Zatrucie
    Atak : 15
    Specjalna zdolność : Każdy cios fizyczny o atrybucie topora , miecza posiada 35% szans na nadanie wgrogowi statusu zatrucie , paraliż na 2 tury
    Info : Uwaga , wciąż toksyczny !

    /Nie pisz kilka postów, tylko edytuj i dodawaj do poprzednich, szczególnie jeśli nikt w międzyczasie niczego nie napisał./Koridor

    Nazwa : Peleryna - Niewidka
    Typ : ciało
    +7% Ogień
    obrona magiczna : 7
    obrona : 49
    +8% uniki
    Specjalna zdolność : Gdy gracz przegrywa z wrogiem i ma 65 % mniej HP niż on włącza się wtedy Niewidzialność (Zwiększa to uniki o 18% i obrone o 5%)
    Info : Hej , gdzie się podziałeś ?!

    Sory za brak leveli

    Nazwa : Ciężki młot
    Typ : buława
    Poziom : 75
    Damage : 960
    Atak : 96
    Obrona : 9
    Szybkość : -19
    Celność : -8
    Specjalne zdolności : Nadaje autostatus bariera na zawsze lecz nadaje ròwnierz status spowolnienie na 2 tury
    Info : Wykuty z najcięższych surowców

    Nazwa : słoik z duszami
    Typ : dodatek
    Poziom 90
    HP : 366
    MP : 36
    +8% zombie
    Specjalna zdolność : gdy gracz zginie odradza się z Hp zabranym w walce przeciwnikowi i statusem nietykalność na 1 ture

    Nazwa . Magiczna moneta
    Typ . Dodatek
    poziom. 68
    Ilość złota +25%
    Szczęście . 76
    Info : złota , magiczna moneta

    Nazwa . maska ninja
    Typ . Glowa
    Poziom 81
    Atak . 23
    Obrona . 59
    Hp . 99
    Mp . -20
    Uniki . +15%
    Paraliż +9%
    Lód , ogień -6%
    Specjalna zdolność : nadaje autostatus szybkość na 5 tur oraz eliminuje szanse na nadanie graczowi statusu spowolnienie

    Nie pisz kolejnych postów, tylko edytuj ostatni.. Połączyłem już 10 Twoich postów pod rząd... Zdecydowanie za dużo.. /Koridor
    U dołu postu masz opcję: Edytuj post

    Ok.

    Nazwa . Sztylet magii
    Typ . Miecz
    Poziom . 60
    Mp 20
    Ogień.wiatr.ziemia.lód +9%
    Dmg 505
    Atak 55
    Obrona magiczna . 4
    Specjalna zdolność . Posiada szanse na nadanie statusu bariera magiczna na 3 tury lecz zubywa wtedy 10% mp


    Nazwa . Szczęśliwa podkowa
    Typ . Dodatek
    Poziom . 60
    Szczęście . 99
    Szybkość -1
    Nadaje autostatus pomyslnosc na 2 tury


    Nazwa . Bateria
    Typ . Dodatek
    Poziom . 61
    Szybkość 75
    Paraliż +5%
    - 8% lód


    Nazwa . Muchomor
    Typ . Dodatek
    Poziom . 66
    Szczęście 24
    Częst. Walki +25%
    Specjalna zdolność . Eliminuje szanse na nadanie statusu zatrucie na gracza ale zabiera 1,63% hp co ture


    Nazwa . Ankh
    Typ . Dodatek
    Poziom . 71
    +45% zombie.paraliż.zatrucie.uÅ›pienie.skamienienie.oÅ ›lepienie
    Szczęście -15
    Info : chociaż posiada dużą obrone na statusy to jednak jego klątwa niszczy szczęście.


    Nazwa . Chciwa broszka
    Typ . Dodatek
    Poziom . 62
    Ilosc zlota +365%
    Ilosc doswiadczenia -365%
    Szczescie 25
    Info . Dla prawdziwych chciwcow


    Nazwa . Kaptur czarnej magii
    Typ . Glowa
    Poziom 66
    Atak magiczny 25
    Obrona magiczna 76
    Zombie +30%
    Hp -100
    Zdolnosci specjalne . Kazda mikstura daje o 5% slabszy efekt . Za kazde 230 zabranego hp dodaje ci 23pkt mp . Nadaje auto status regeneracja na 5 tur.


    Nazwa szata czarnej magii
    Typ cialo
    Poziom 66
    Atak magiczny 15
    Obrona 45
    Obrona magiczna 15
    Zombie +25%

    Za kazde uzyte 15pkt mp dostajesz 235hp . Zaklecia itp zubywaja mniej mp


    Nazwa . Rozdzka czarnej magii
    Typ . Rozdzka
    Poziom . 66
    Atak magiczny 45
    Obrona magiczna 5
    Dmg magiczny 365
    Specjalna zdolnosc . Kazda woda swiecona rani gracza z ta rozdzka . nadaje autostatus skupienie na 2 tury .


    Nazwa . Fajka wodna
    Typ . Dodatek
    Poziom . 54
    Ilosc doswiadczenia +250%
    Ilosc zolta +10%
    Ilosc AP -15%
    Skamienienie +5%
    Obrona 2
    Info . Moj sposob na spokoj
    Ostatnio edytowane przez aXe ; 03-11-2013 o 19:41

  14. #314
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,288
    Cytat Napisał XMasKnight Zobacz post
    Nazwa : Miecz bohatera
    Typ : Broń
    Poziom : 65
    Damage : 565
    Atak : 65
    +6% miecz
    Specjalna zdolność : Nadaje auto-status nietykalność w 6 kolejce gracza
    Info : Legendarny miecz wielkiego bohatera
    taaa. bo ktoś będzie liczył tury --_--
    Nazwa : Szala (chyba nie-)sprawiedliwości
    Typ : Dodatek
    Poziom : 79
    Szczęście : 60
    Szybkość : -2
    -9% Ziemia
    Specjalna zdolność : gdy gracz ma 30% HP życie przeciwnika i gracza zamieniają się (może też to mieć negatywny wpływ)
    np. mam 101 hp a wróg ma 700 hp no i jak mnie wali to mam 99hp wtedy dzieje się magia i on nagle ma 99hp a ja 700 .

    Nazwa : Topór profesjonalisty
    Typ : Broń
    Atak : 90
    obrona : 9
    obrona magiczna : -9
    Damage : 799

    Specjalna zdolność : Gdy przeciwnik ma mniej niż 25% HP topór nadaje graczowi auto-status bariera , szybkość oraz damage wzrasta o 15% aby wykończyć przeciwnika
    (Każdy status działa do końca walki lub do momentu gdy przeciwnik będzie miał więcej niż 25% HP)
    oszalałeś?? to jest za silne nawet na artefakt!
    Nazwa : ZÄ…b kobry
    Typ: Dodatek
    +15% Zatrucie
    Atak : 15
    Specjalna zdolność : Każdy cios fizyczny o atrybucie topora , miecza posiada 35% szans na nadanie wgrogowi statusu zatrucie , paraliż na 2 tury
    Info : Uwaga , wciąż toksyczny !
    nie zabiera mp ani hp, za silne
    Nazwa : Peleryna - Niewidka
    Typ : ciało
    +7% Ogień
    obrona magiczna : 7
    obrona : 49
    +8% uniki
    Specjalna zdolność : Gdy gracz przegrywa z wrogiem i ma 65 % mniej HP niż on włącza się wtedy Niewidzialność (Zwiększa to uniki o 18% i obrone o 5%)
    Info : Hej , gdzie się podziałeś ?!
    nie takie złe jak poprzednie
    Sory za brak leveli

    Nazwa : Ciężki młot
    Typ : buława
    Poziom : 75
    Damage : 960
    Atak : 96
    Obrona : 9
    Szybkość : -19
    Celność : -8
    Specjalne zdolności : Nadaje autostatus bariera na zawsze lecz nadaje ròwnierz status spowolnienie na 2 tury
    Info : Wykuty z najcięższych surowców
    prędzej dałbym ciężką tarczę. od kiedy młotem osłabia się ciosy?
    Nazwa : słoik z duszami
    Typ : dodatek
    Poziom 90
    HP : 366
    MP : 36
    +8% zombie
    Specjalna zdolność : gdy gracz zginie odradza się z Hp zabranym w walce przeciwnikowi i statusem nietykalność na 1 ture
    nawet nie mam zamiaru komentować
    Nazwa . Magiczna moneta
    Typ . Dodatek
    poziom. 68
    Ilość złota +25%
    Szczęście . 76
    Info : złota , magiczna moneta

    Nazwa . maska ninja
    Typ . Glowa
    Poziom 81
    Atak . 23
    Obrona . 59
    Hp . 99
    Mp . -20
    Uniki . +15%
    Paraliż +9%
    Lód , ogień -6%
    Specjalna zdolność : nadaje autostatus szybkość na 5 tur oraz eliminuje szanse na nadanie graczowi statusu spowolnienie
    PRZESADA

    Nazwa . Sztylet magii
    Typ . Miecz
    Poziom . 60
    Mp 20
    Ogień.wiatr.ziemia.lód +9%
    Dmg 505
    Atak 55
    Obrona magiczna . 4
    Specjalna zdolność . Posiada szanse na nadanie statusu bariera magiczna na 3 tury lecz zubywa wtedy 10% mp


    Nazwa . Szczęśliwa podkowa
    Typ . Dodatek
    Poziom . 60
    Szczęście . 99
    Szybkość -1
    Nadaje autostatus pomyslnosc na 2 tury


    Nazwa . Bateria
    Typ . Dodatek
    Poziom . 61
    Szybkość 75
    Paraliż +5%
    - 8% lód


    Nazwa . Muchomor
    Typ . Dodatek
    Poziom . 66
    Szczęście 24
    Częst. Walki +25%
    Specjalna zdolność . Eliminuje szanse na nadanie statusu zatrucie na gracza ale zabiera 1,63% hp co ture


    Nazwa . Ankh
    Typ . Dodatek
    Poziom . 71
    +45% zombie.paraliż.zatrucie.uÅ›pienie.skamienienie.oÅ ›lepienie
    Szczęście -15
    Info : chociaż posiada dużą obrone na statusy to jednak jego klątwa niszczy szczęście.


    Nazwa . Chciwa broszka
    Typ . Dodatek
    Poziom . 62
    Ilosc zlota +365%
    Ilosc doswiadczenia -365%
    Szczescie 25
    Info . Dla prawdziwych chciwcow
    Zobacz sobie na postaci jakie sÄ… maks plusy i minusy expa i kasy!

    Nazwa . Kaptur czarnej magii
    Typ . Glowa
    Poziom 66
    Atak magiczny 25
    Obrona magiczna 76
    Zombie +30%
    Hp -100
    Zdolnosci specjalne . Kazda mikstura daje o 5% slabszy efekt . Za kazde 230 zabranego hp dodaje ci 23pkt mp . Nadaje auto status regeneracja na 5 tur.


    Nazwa szata czarnej magii
    Typ rozdzka
    Poziom 66
    Atak magiczny 15
    Obrona 45
    Obrona magiczna 15
    Zombie +25%
    szata typ różdżka??btw. to info na dole czyni ten przedmiot normalnie ultramegasuperhiperwdupe wykokszonym
    Za kazde uzyte 15pkt mp dostajesz 235hp . Zaklecia itp zubywaja mniej mp


    Nazwa . Rozdzka czarnej magii
    Typ . Rozdzka
    Poziom . 66
    Atak magiczny 45
    Obrona magiczna 5
    Dmg magiczny 365
    Specjalna zdolnosc . Kazda woda swiecona rani gracza z ta rozdzka . nadaje autostatus skupienie na 2 tury .


    Nazwa . Fajka wodna
    Typ . Dodatek
    Poziom . 54
    Ilosc doswiadczenia +250%
    Ilosc zolta +10%
    Ilosc AP -15%
    Skamienienie +5%
    Obrona 2
    Info . Moj sposob na spokoj
    więcej nie komentuje.

  15. #315
    Pirrat
    Konto usunięte
    Proponuje zapoznać się z ogólnymi wzorami dotyczącymi uzbrojenia https://forum.mfo3.pl/showthread.php...sach-statystyk

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakÅ‚adać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomoÅ›ci
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •