Strona 55 z 107 PierwszyPierwszy ... 545535455565765105 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 811 do 825 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #811
    Użytkownik Avatar MrKisiel
    Dołączył
    14-08-2013
    Postów
    31
    Może zdolność,,wyssanie" działa jak drenaż, ale jest 35% na wyssanie razem z HP negatywnych statusów i 15 pozytywnych.

  2. #812
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Toksyczny Paraliż */**
    Poziom: 60/70
    Liczba użyć : 1/2
    Liczba slotów: 1/2
    MP: 70*/80**


    Opis: Atak fizyczny na wszystkich przeciwników. Posiada 65-75% szans na nałożenie statusu zatrucie na 3 tury i paraliż ​na 2 tury.

  3. #813
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Nazwa: Klątwa
    Typ: Zaklęcie
    Poziom: 60
    MP: 40
    Obrażenia: 600
    Info: Atak magiczny bez atrybutu. Posiada 25% szans na nałożenie statusu Klątwa lub Ślepota na 1 turę.

  4. #814
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Zaklęcia są tylko atrybutu Ognia, Lodu, Wiatru i Ziemi oraz bezatrybutowy Pocisk.

    Natomiast zdolność istnieje pod tą nazwą i jest używana przez bossy/minibossy.

    Myśl czasem, z góry dzięki.
    Bididididid!

  5. #815
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał Krycha Zobacz post
    Zaklęcia są tylko atrybutu Ognia, Lodu, Wiatru i Ziemi oraz bezatrybutowy Pocisk.

    Natomiast zdolność istnieje pod tą nazwą i jest używana przez bossy/minibossy.

    Myśl czasem, z góry dzięki.
    Chodziło mi właśnie o zaklęcie. Czemu ma być tylko ta piątka? Przecież wojownicy mają bronie, które mogą nadać statusy (Zatruty Kastet, Bastard..), czemu madzy mają mieć gorzej?

  6. #816
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Bronie maga też mogą zadając ciosy fizyczne.
    Bididididid!

  7. #817
    Walkerus
    Konto usunięte

    Omijający Cios

    Omijający cios ***

    Do nauczenia na 50 poziomie

    Koszt Mp

    * - 20
    ** - 40
    *** - 60

    Limit użyć :

    * - 1
    ** - 2
    *** - 3

    INFO : Cios , który omija statusy : Bariera i Nietykalność


    Co wy na to ???

  8. #818
    Nikon
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Vihegheil Zobacz post
    Co wy na to ???
    od tego jest nietykalność aby być nietykalnym i kropka
    poza tym wymyślaj zdolności na 65lv i nie spamuj

  9. #819
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    krytyczny drenaż
    połączenie drenaża i krytycznego ciosu zabiera krytyczny cios hp i mp

  10. #820
    Honorus
    Konto usunięte
    Ja wpadłem na pomysł:
    Mega podwójny drenaż - działa na wszystkich przeciwników działa jak połączenie mega drenaż tylko dodatkowa mana jak w podwójnym drenażu
    proponuje 20% maksymalnego hp i 15% maksymalnej many od każdego gracza.

    Mega Mp - coś takiego, przywrócenie do 100% mp u każdego z sprzymierzeńców kosztem jakiegoś %hp

  11. #821
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Niebiański Obłok

    Poziom: 65
    Liczba slotów: 1
    Koszt MP: 0
    Liczba użyć: 1-osoba/2-drużynowo

    Opis: Przez 7 tur odnawia wszystkim sprzymierzeńcom 6% maksymalnego MP, ale ich obrony spadają o 10-20%.

  12. #822
    Hardcore II
    Konto usunięte
    Tornado

    Poziom: 70
    Liczba slotow: 2
    Koszt MP
    * - 80
    Limit uzyc: 1

    Pobiera wszystkie statusy przeciwnika i dodaje rzucajacemu.

  13. #823
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Rytualny drenaż
    Pobiera MP przeciwnikowi, a dodaje rzucającemu kosztem jego HP.

    Gniew (?)
    Nadaje status Gniew(?) i Furia na turę.
    Gniew - dodaje do ciosu 'nosiciela' statusu jakąś część obrażeń otrzymanych podczas posiadania tego statusu.

    Tak, wiem, gniew i furia, fug logic. Tak, wiem, nie postarałem się. Ale na podstawie tego syfu może ktoś wymyśli coś godnego uwagi.

  14. #824
    Użytkownik
    Dołączył
    14-12-2012
    Postów
    15
    Przybierający pocisk/atak

    Opis:Pocisk który wybiera ten atrybut którego przeciwnik ma najmniej i go przybiera czyli np: przeciwnik ma 25 do ziemi i -25 do wiatru wtedy ten pocisk przybiera atrybut wiatru i nim atakuje przeciwnika zadając dodatkowe obrażenia...

    Lvl:XX (zależy od admina)
    Koszt many: (zależy od lvlu na który będzie zdolność a tego nie wiem)
    Szansa na trafienie:75%
    Sloty:1
    Ilość użycia:1/2

  15. #825
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Będzie przehax dla woja, jeśli dobrze trafi w atry. A z krytykiem i mobilką może być pogrom
    Już ciosy magiczne atrowe wystarczą.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •