Żelazna maska
Typ:Głowa
Wymagany lvl : 60
Obrona: 25
Celność: -5
Obrona magiczna:-5
Szczęście:15
Szybkość:5
Opis:Zwiększa obronę o 40% gdy przeciwnik ma status Mobilizacja
Nadaje auto-status Osłona na 4 tury
Żelazna maska
Typ:Głowa
Wymagany lvl : 60
Obrona: 25
Celność: -5
Obrona magiczna:-5
Szczęście:15
Szybkość:5
Opis:Zwiększa obronę o 40% gdy przeciwnik ma status Mobilizacja
Nadaje auto-status Osłona na 4 tury
Husarski hełm
Typ: Głowa
Lvl: 65
Obrona 10
Obrona mag. 30
Szybkość 10
Mana +15
Opis: Nadaje auto status Precyzja na 6 tur
Husarska zbroja
Lvl 65
Obrona 20
Obrona mag 40
Skamienienie +5%
Opis: Nadaje auto status Obrona magiczna na 4 tury
Husarskie buty
Lvl: 65
Szybkość 55
Uniki +10%
Obrona -10
Opis: Nadaje auto status refleks na 5 tur
Husarski sztandar
lvl 65
Furia +15%
Pomylenie +15%
Szczęście 35
Hp 300
Opis:Nadaje status regeneracja na 3 tury
Lodowe Buty
Poziom: 60
Staty:
Szybkość : 120
Atak magiczny: -20
Uniki: +10%
Lód: +12%
Nadaje auto-status klÄ…twa na 2 tury.
przehax jak je woj założy
Ale koncepcja fajna
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Ktoś pisał ,że itemki z przeładowaną jedną statą nie przejdą
Po to są właśnie minusy w inną statystykę by to zrównoważyć
@down: Odniosłem się do ogółu a nie do konkretnego itemka.
Fakt, to uzbrojenie byłoby zbyt dobre dla woja.
Ostatnio edytowane przez Seitas ; 27-09-2013 o 10:54
Tylko, że wojownikowi minus w atak magiczny nie przeszkadza.
Można tu dawać propozycje gemów?
Jak tak to ja mam gem kamień filozoficzny
podnosi drop złota za każdą gwiazdkę
*5% 15 000
**10% 99 999
***15% 150 999
****20% 400000
*****25% 1007 000
Edit:Z każdą gwiazdką zmniejsza exp. i ap za walkę , dzięki za info SystemOfADown![]()
Ostatnio edytowane przez Dziedzic ; 02-10-2013 o 14:19
Będą gemy odejmujące coś i dodające coś.
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Magiczny amulet
Poziom: 70
Szczęście + 15
Info: Posiada ukrytÄ… moc.
Ukryta moc: Raz w walce, gdy nasza postać posiada mniej niż 10% MaxHP, nadaje status nietykalność na 1 turę.
Przykład:
Jarek ma 1000 HP
Jarek ma MaxHP 3000HP
Jarek atakuje Donatana
Donatan widzi, że Jarek ma 1000 HP i próbuje go wycwaniakować, i zamiast standardowego ataku magicznego rzuca go kamieniem. Jarkowi zostaje 299 HP.
Amulet dostrzega, że Jarek ma mniej niż 10% MaxHP (3000/10 = 300 300>299) i nadaje mu status nietykalność
AnkaG dziwi się, że Jarek ma nietykalność, więc opuszcza kolejkę
Jarek dziwi się, że ma Nietykalność, więc euforycznie atakuje Donatana, po czym już zgodnie z wszelkimi zasadami, nietykalność mu spada i AnkaG go dobija.
Nazwa : Miecz bohatera
Typ : Broń
Poziom : 65
Damage : 565
Atak : 65
+6% miecz
Specjalna zdolność : Nadaje auto-status nietykalność w 6 kolejce gracza
Info : Legendarny miecz wielkiego bohatera
Nazwa : Szala sprawiedliwości
Typ : Dodatek
Poziom : 79
Szczęście : 60
Szybkość : -2
-9% Ziemia
Specjalna zdolność : gdy gracz ma 30% HP życie przeciwnika i gracza zamieniają się (może też to mieć negatywny wpływ)
np. mam 101 hp a wróg ma 700 hp no i jak mnie wali to mam 99hp wtedy dzieje się magia i on nagle ma 99hp a ja 700 .
Nazwa : Topór profesjonalisty
Typ : Broń
Atak : 90
obrona : 9
obrona magiczna : -9
Damage : 799
Specjalna zdolność : Gdy przeciwnik ma mniej niż 25% HP topór nadaje graczowi auto-status bariera , szybkość oraz damage wzrasta o 15% aby wykończyć przeciwnika
(Każdy status działa do końca walki lub do momentu gdy przeciwnik będzie miał więcej niż 25% HP)
Nazwa : ZÄ…b kobry
Typ: Dodatek
+15% Zatrucie
Atak : 15
Specjalna zdolność : Każdy cios fizyczny o atrybucie topora , miecza posiada 35% szans na nadanie wgrogowi statusu zatrucie , paraliż na 2 tury
Info : Uwaga , wciąż toksyczny !
/Nie pisz kilka postów, tylko edytuj i dodawaj do poprzednich, szczególnie jeśli nikt w międzyczasie niczego nie napisał./Koridor
Nazwa : Peleryna - Niewidka
Typ : ciało
+7% Ogień
obrona magiczna : 7
obrona : 49
+8% uniki
Specjalna zdolność : Gdy gracz przegrywa z wrogiem i ma 65 % mniej HP niż on włącza się wtedy Niewidzialność (Zwiększa to uniki o 18% i obrone o 5%)
Info : Hej , gdzie się podziałeś ?!
Sory za brak leveli
Nazwa : Ciężki młot
Typ : buława
Poziom : 75
Damage : 960
Atak : 96
Obrona : 9
Szybkość : -19
Celność : -8
Specjalne zdolności : Nadaje autostatus bariera na zawsze lecz nadaje ròwnierz status spowolnienie na 2 tury
Info : Wykuty z najcięższych surowców
Nazwa : słoik z duszami
Typ : dodatek
Poziom 90
HP : 366
MP : 36
+8% zombie
Specjalna zdolność : gdy gracz zginie odradza się z Hp zabranym w walce przeciwnikowi i statusem nietykalność na 1 ture
Nazwa . Magiczna moneta
Typ . Dodatek
poziom. 68
Ilość złota +25%
Szczęście . 76
Info : złota , magiczna moneta
Nazwa . maska ninja
Typ . Glowa
Poziom 81
Atak . 23
Obrona . 59
Hp . 99
Mp . -20
Uniki . +15%
Paraliż +9%
Lód , ogień -6%
Specjalna zdolność : nadaje autostatus szybkość na 5 tur oraz eliminuje szanse na nadanie graczowi statusu spowolnienie
Nie pisz kolejnych postów, tylko edytuj ostatni.. Połączyłem już 10 Twoich postów pod rząd... Zdecydowanie za dużo.. /Koridor
U dołu postu masz opcję: Edytuj post
Ok.
Nazwa . Sztylet magii
Typ . Miecz
Poziom . 60
Mp 20
Ogień.wiatr.ziemia.lód +9%
Dmg 505
Atak 55
Obrona magiczna . 4
Specjalna zdolność . Posiada szanse na nadanie statusu bariera magiczna na 3 tury lecz zubywa wtedy 10% mp
Nazwa . Szczęśliwa podkowa
Typ . Dodatek
Poziom . 60
Szczęście . 99
Szybkość -1
Nadaje autostatus pomyslnosc na 2 tury
Nazwa . Bateria
Typ . Dodatek
Poziom . 61
Szybkość 75
Paraliż +5%
- 8% lód
Nazwa . Muchomor
Typ . Dodatek
Poziom . 66
Szczęście 24
Częst. Walki +25%
Specjalna zdolność . Eliminuje szanse na nadanie statusu zatrucie na gracza ale zabiera 1,63% hp co ture
Nazwa . Ankh
Typ . Dodatek
Poziom . 71
+45% zombie.paraliż.zatrucie.uÅ›pienie.skamienienie.oÅ ›lepienie
Szczęście -15
Info : chociaż posiada dużą obrone na statusy to jednak jego klątwa niszczy szczęście.
Nazwa . Chciwa broszka
Typ . Dodatek
Poziom . 62
Ilosc zlota +365%
Ilosc doswiadczenia -365%
Szczescie 25
Info . Dla prawdziwych chciwcow
Nazwa . Kaptur czarnej magii
Typ . Glowa
Poziom 66
Atak magiczny 25
Obrona magiczna 76
Zombie +30%
Hp -100
Zdolnosci specjalne . Kazda mikstura daje o 5% slabszy efekt . Za kazde 230 zabranego hp dodaje ci 23pkt mp . Nadaje auto status regeneracja na 5 tur.
Nazwa szata czarnej magii
Typ cialo
Poziom 66
Atak magiczny 15
Obrona 45
Obrona magiczna 15
Zombie +25%
Za kazde uzyte 15pkt mp dostajesz 235hp . Zaklecia itp zubywaja mniej mp
Nazwa . Rozdzka czarnej magii
Typ . Rozdzka
Poziom . 66
Atak magiczny 45
Obrona magiczna 5
Dmg magiczny 365
Specjalna zdolnosc . Kazda woda swiecona rani gracza z ta rozdzka . nadaje autostatus skupienie na 2 tury .
Nazwa . Fajka wodna
Typ . Dodatek
Poziom . 54
Ilosc doswiadczenia +250%
Ilosc zolta +10%
Ilosc AP -15%
Skamienienie +5%
Obrona 2
Info . Moj sposob na spokoj
Ostatnio edytowane przez aXe ; 03-11-2013 o 20:41
Proponuje zapoznać się z ogólnymi wzorami dotyczącymi uzbrojenia https://forum.mfo3.pl/showthread.php...sach-statystyk
Dobra teraz bez przesady ...
Sześciokostka
Poziom - 56
Typ - dodatek
Statystyki :
Szczęście - 36
Szybkość - 10
Obrona magiczna - 2
Zdolność specjalna - atak fizyczny ma szanse być o 6,5 lub 4% silniejszy .
No i jak?
Miecz furii płomieni
Poziom - 55
Typ - Miecz
Statystyki :
Dmg - 475
Atak - 57
Obrona magiczna - 5
Zdolność specjalna - kiedy przeciwnik ma o 45% więcej HP nasza postać zadaje dmg o 12% większy . Zdolność działa raz w bitwie .
Parasol
Poziom - 59
Typ - Dodatek
Statystyki -
Paraliż +6%
obrona magiczna 6
HP 199
Zdolności specjalne - Status regeneracji nie odnawia teraz 10% HP a 20 .
Artefakt magii
Poziom - 60
Typ - Dodatek
Statystyki -
ogień +10%
ziemia +10%
Zdolności specjalne - BRAK
Info - Idealny dla maga
Lalka Voodoo
Poziom - 65
Typ - Dodatek
Statystyki -
HP -100
MP -10
Zdolności specjalne - Przeciwnik otrzymuje 8% Dmg z zadanego nam ciosu .
Info - JesteÅ› strasznÄ… osobÄ… .
Magiczne kajdanki
Poziom - 62
Typ - Dodatek
Statystyki -
Atak magiczny 3
Obrona magiczna 1
Szybkość 4
Zdolności specjalne - Otrzymujesz 10 MP za każde 200 Pkt straconego HP .
Epicki Rapier
Poziom - 55
Typ - Miecz
Statystyki -
Dmg 524
Atak 66
Zdolności specjalne - BRAK
Info - Starszy brat rapiera (CIEKAWOSTKA - jest dokładnie dwa razy mocniejszy od rapiera)
Borowik
Poziom - 50
Typ - Dodatek (ARTEFAKT)
Statystyki -
Szczęście 68
Szybkość 34
Zdolności specjalne - Nadaje auto-status refleks na 2 tury
Sakwa
Poziom -56
Typ - Dodatek
Statystyki -
Szczęście 25
Zdolności specjalne - Dzięki niemu nasza zbroja może pomieścić jeszcze 2 gemy .
Włócznia precyzji
Poziom - 67
Typ - Włócznia
Statystyki -
Dmg 600
Atak 64
Celność +2%
Uniki -3%
Zdolności specjalne - Nadaje auto-status precyzja na 4 tury .
Tizona
Poziom - 71
Typ - Miecz
Statystyki -
Dmg 825
Atak 95
Szybkość 8
MP 20
HP 200
Zdolności specjalne - Posiada szanse nadania statusu spowolnienia na postać ze statusem regeneracja , obrona lub obrona magiczna .
Info - Legendarny Hiszpański miecz El Cyda
Koncerz
Poziom - 53
Typ - Miecz
Statystyki -
DMG 560
Atak 75
Szybkość -2
Uniki -2%
Zdolności specjalne - Za każdy otrzymany krytyczny cios włącza się graczowi autostatus furia na 2 tury .
Zbroja Antymagiczna
Poziom - 64
Typ - Ciało
Statystyki -
Lód +5%
Ziemia +5%
Ogień +5%
Wiatr +5%
Obrona 45
Obrona magiczna 20
Szybkość -3
Zdolności specjalne - Autostatus magiczna bariera zwiększa obrone magiczną o 65% zamiast 50 .
Ostatnio edytowane przez aXe ; 04-11-2013 o 21:16