Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz za AP potrzebne do wbicia niektórych gemów za przesadzone?

Głosujących
43. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    30 69.77%
  • Nie

    13 30.23%
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 56

Temat: AP gemów

  1. #1
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte

    AP gemów

    Popaczmy:
    Zwykły przeciętny gem statystyk.

    8000 Ap potrzebnych do wbicia 5 gwiazdki. Doskonale się wbija, nawet jak się zaczyna grać na 1 poziomie to widać efekty. Nie mam zastrzeżeń.

    Gem aktywności.

    Potrzeba 50k ap. Gem bardzo przydatny do szybkiego expienia. Nie mam zastrzeżeń.

    Gemy atrybutowe.

    Jest użyteczny, ale tylko wyłącznie, gdy znamy atrybuty przeciwnika, a mamy je niewbite. W innych przypadkach zawala sloty. 170k Ap już zniechęca większość graczy przez co sporo osób go nie używa. Udało mi się nabić po 3 gemy każdego atrybutu, więc jest to możliwe, ale też nie wszyscy tak długo grają. Zmniejszenie o połowę potrzebnych ap raczej by nie zaszkodziło. Obecnie ich cena targowa niewiele się różni od tej za ile można je sprzedać w NPCowi sklepie.

    Gemy statusowe.

    Przydatne głównie na minibossy i niektóre typy potworków, w pvp najbardziej przeszkadza status zatrucie. W dylemacie czy lepiej mieć 75% (czyli nadal nie 100%) odporności na zatrucie (z którego zwykle dostaje się 3 razy) czy poświecić te 3 sloty na np gem ataku wybieram to drugie (bo mam bonus przez całą walkę). Potworki też lepiej zabijać na hita niż być bardziej, acz niecałkowicie odpornym na ich statusy. Jeszcze to ap jest tak straszne, aż czasami myślę, że Tomiemu wpisało się jedno zero za dużo. Do tej pory nie udało mi się wbić 3 gemów każdego rodzaju, a przerwy między upkami są długie. Expienie nie powinno służyć wiecznemu nabijaniu gemów. Wiem, że są itemki podbijające ilość zdobywanego AP, ale to już gadżet użyteczny dla osób, które seryjnie nabijają gemy na sprzedaż. Taki np nowy użytkownik wbije 50lv, a jeszcze tych gemów nie wyexpi na 5 gwiazdek. Gdyby potrzebne było 90k ap, zamiast 900k ludzie chętniej by nabijali, a i ludziom trudniącym się na wbijaniu gemów, by to raczej nie przeszkadzało (bo tutaj też cena sklepowa nie różni się diametralnie od ceny oferowanej przez graczy).
    Ostatnio edytowane przez Doktor Lewatywa ; 14-09-2013 o 13:29

  2. #2
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    Ja zdążyłem wbić bez problemu po 3 gemy każdego statusu, pozdrawiam.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  3. #3
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,295
    Proponuje podnieść ap na gemy speeda itp

  4. #4
    Użytkownik Avatar Lady Karen
    Dołączył
    06-04-2012
    Postów
    592
    hehe ja też wbiłam sporo statusowych gemów, ale idzie to jak krew z nosa.
    podnieść ap gemów zwykłych, troche obniżyć statusowe np do 600-700k ap
    naucz się robić skrypty ---> klik!

  5. #5
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,428
    AP są ok. Niektóre gemy się wbija miesiącami - i dobrze. Nie jest za łatwo, a posiadanie ich BARDZO ułatwia walkę - fakt, że 75% atra i jesteśmy praktycznie nie do ruszenia. Ork bez furii, zombie i klątwy? Czemu nie. Garuda bez zombie, pomylenia i uśpienia? Pewnie. Kapłan bez uśpienia i zombie? Oczywiście . To tylko przykłady, ale wyeliminując atry tak naprawdę bossy stają się słabsze, i np. z hipnozy kapłana robi się czysty hit za 700 :-).

    Dlatego punkty AP powinny być takie jakie są - dlatego, że te gemy są bardzo dobre, a posiadać je będą tylko wytrwali .
    Bididididid!

  6. #6
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Oczywiście, że dla chcącego nic trudnego, bo wszystko w końcu da się nabić
    Ale te liczby są trochę straszne. 900k AP dostaje się po wbiciu w normalnym trybie 9kk expa - a to 2x więcej niż potrzeba do wbicia z 1 do 50 levela.

  7. #7
    Może ich wbijanie zostało przewidziane dla dużo wyższych lvli, jednak udostępniono już tą możliwość niższym poziomom, aby mogli zacząć coś tam lekko nabić.

  8. #8
    Jan Saryusz
    Konto usunięte
    Zgodzę się z pomysłem Koridora, up odrobinę się przeciąga i już halo, że udało się wbić jakiś gem. Nabiłem statusowych na dwie postaci, mam jednak zastrzeżenia do gemu buławy konkretnie. Nie zdradzę atrybutu jakim biję, niech wszyscy będą zaskoczeni. Otóż, przy stałej ilości obrony z eq, dajmy na to 210 nie widzę specjalnej różnicy między buławą na +10 a -3/4 podczas bicia orka królewskiego, chociaż podczas walki z przeciwnikiem używającym tego atrybutu przy każdym 1% na plus widoczna jest różnica obrażeń.

  9. #9
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,203
    Gemy statusowe na 45 lv były przewidziane (ich wbijanie) na przedział od 45 do 65 lv, co spokojnie pozwoli je nabić przez ten czas (coraz więcej walk na lv i coraz więcej AP za walkę, stąd stosunkowo duże liczby dla lv 50).

    Można by to było inaczej rozwiązać - AP przyznawać bardziej za liczbę walk/pokonanych przeciwników, co by zniwelowało wpływ poziomu na trudność nabijania danego gemu, ale to też na swoje wady.

    W planach są też gemy lv 2,3,4,5 dla poszczególnych statystyk głównych (co 50 lv) i wtedy taki gem speeda lv 2 byłby tak samo trudny do nabicia na poziomie 51 jak gem speeda lv 1. na poziomie 1. W tej kwestii jestem przed ostateczną decyzją, co łączy się też z jubilerem, gdyż loot byłby tylko gemów lv 1, wyższe do zrobienia tylko u jubilera.

    Ogólna zasada jubilera:
    lv 1 (nabity na max) + lv1 (nabity na max) + opłata + szansa na udane połączenie = lv2 (zero nabitego AP i dużo więcej AP do nabicia niż lv1) z wymaganym poziomem 50/51, żeby go założyć.

    Powstaje kwestia ile taki lv2 miałby być mocniejszy od lv1. Opcje są dwie - albo o 1% ogólnie (tak jakby 6 gwiazdka), albo o 1% na każdej gwiazdce (pewnie za mocne).

    Inna koncepcja jubilera to gemy typu +coś/-coś w dowolnych konfiguracjach, 2x +coś itp.

    A jeszcze inna to brak opcji majstrowania przy gemach

  10. #10
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Ja ogólnie myślałem, że jubiler to będzie takie coś, że np:
    Jakaś zbroja + Gem speeda = dostajemy tę zbroję z bonusem do speeda
    Wspaniale byłoby też łączyć uzbrojenie z gemami statusowymi i atrybutowymi
    Oczywiście wszystko ograniczyłby plusy jak u normalnego kowala.

    A gemy 2 stopnia to raczej powinny dawać 6% bonusu jeśli pierwsze dawały 5%.
    Ostatnio edytowane przez Doktor Lewatywa ; 14-09-2013 o 17:10

  11. #11
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,566
    Gracze diagnozują, Tomi prognozuje. Kto się zajmuje projektowaniem ?
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  12. #12
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,295
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Gemy statusowe na 45 lv były przewidziane (ich wbijanie) na przedział od 45 do 65 lv, co spokojnie pozwoli je nabić przez ten czas (coraz więcej walk na lv i coraz więcej AP za walkę, stąd stosunkowo duże liczby dla lv 50).

    Można by to było inaczej rozwiązać - AP przyznawać bardziej za liczbę walk/pokonanych przeciwników, co by zniwelowało wpływ poziomu na trudność nabijania danego gemu, ale to też na swoje wady.

    W planach są też gemy lv 2,3,4,5 dla poszczególnych statystyk głównych (co 50 lv) i wtedy taki gem speeda lv 2 byłby tak samo trudny do nabicia na poziomie 51 jak gem speeda lv 1. na poziomie 1. W tej kwestii jestem przed ostateczną decyzją, co łączy się też z jubilerem, gdyż loot byłby tylko gemów lv 1, wyższe do zrobienia tylko u jubilera.

    Ogólna zasada jubilera:
    lv 1 (nabity na max) + lv1 (nabity na max) + opłata + szansa na udane połączenie = lv2 (zero nabitego AP i dużo więcej AP do nabicia niż lv1) z wymaganym poziomem 50/51, żeby go założyć.

    Powstaje kwestia ile taki lv2 miałby być mocniejszy od lv1. Opcje są dwie - albo o 1% ogólnie (tak jakby 6 gwiazdka), albo o 1% na każdej gwiazdce (pewnie za mocne).

    Inna koncepcja jubilera to gemy typu +coś/-coś w dowolnych konfiguracjach, 2x +coś itp.

    A jeszcze inna to brak opcji majstrowania przy gemach
    Jak dla mnie gemy 2 poziomu powinny być jakoś 50% lepsze od tych zwyklych ,jednocześnie biorąc pod uwagę to ,że takie coś wysssssie gemów ,można by zrobić coś typu jakiejs fuzjii gemów np: łącząc gem ataku i speeda powstałby 4 gwiazdkowy gem dajacy za kazda gwiazdke 1% kazdej ze stat ,a po połączniu 2x speeda powstałby gem dajacy 7,5% speeda

    Ale co do jubilera ,tego typu działanie znacznie by zmniejszyło ilosc gemów lv1 i to też trzeba jakoś rozwiązać

  13. #13
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,203
    Jakaś zbroja + Gem speeda = dostajemy tę zbroję z bonusem do speeda
    Skoro jubiler by robił to samo tylko lepiej (staty na zyczenie) to kowal stracił by sens, jak i cała zabawa z dobieraniem odpowiednich itemków i liczeniem na dobry rozkład bonusu.

    Wspaniale byłoby też łączyć uzbrojenie z gemami statusowymi i atrybutowymi
    to już bardziej, ale wtedy tracą na znaczeniu itemki, które charakteryzują się danym bonusem - zawsze będzie można sobie taki zrobić do każdego przedmiotu.

  14. #14
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    Ja ogólnie myślałem, że jubiler to będzie takie coś, że np:
    Jakaś zbroja + Gem speeda = dostajemy tę zbroję z bonusem do speeda
    Wspaniale byłoby też łączyć uzbrojenie z gemami statusowymi i atrybutowymi
    Oczywiście wszystko ograniczyłby plusy jak u normalnego kowala.

    A gemy 2 stopnia to raczej powinny dawać 6% bonusu jeśli pierwsze dawały 5%.
    Ja myślałam że jubiler będzie troche podobny do tego co widziałam w innej grze mianowicie:
    Podział gemów na te do zbroi i te do broni
    Możliwość wkładania gemów do uzbrojenia
    Im wyższa gwiazdka tym mniejsza szansa skutecznego związania gemu
    W przypadku nieskutecznego włożenia powstaje odpad blokujący slot
    Możliwość usunięcia odpadu za pomocą jakieś rzeczy/opłaty u kowala

    6-5% to za dużo troche ale 1% zaproponowany jakoś mnie nie cieszy szczególnie jeśli będzie się trzeba tyle naexpic by wbić.
    Powinny się psuć żeby było troche zabawy

    Fajnie by było jakby można było okruchy gemów w kopalni a potem je łaczyć u kowala w gemy oczywiście z nie 100% pewnościa
    Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 14-09-2013 o 17:47
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  15. #15
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Ale co do jubilera ,tego typu działanie znacznie by zmniejszyło ilosc gemów lv1 i to też trzeba jakoś rozwiązać
    Dodać jakiegoś ziomka co zbiera śmieciowe eq i daje za to zwykłe gemy na 1 poziomie
    2 problemy wyeliminowane jednocześnie

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •