Niewyszkolony cios
Cios fizyczny, który jest słaby przy jego 1 użyciu w danej walce, ale im więcej go używamy tym silniejszy się staje. Oczywiście jego siła resetuje się po jednej walce i trzeba go od nowa "szkolić".
* - 15 mp, 2 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 120% mocy. Jednym słowem strata czasu na taki atak.
** - 20 mp, 3 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 130% mocy, za 3 użyciem ma 160% mocy. Już lepiej.
*** - 25 mp, 4 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 130% mocy, za 3 użyciem ma 160% mocy, za 4 użyciem ma 200% mocy i czwarte uderzenie zawsze trafia. Zaczyna nadal beznadziejnie, ale to 200% mocy - super.
Żeby było zbalansowane, pierwsze użycie tego ciosu nadaje użytkownikowi pomylenie na 1 turę.
Cios percepcji(?)
Cios fizyczny, który jest mało celny gdy mamy np 110% celności, celniejszy gdy 90% a najcelniejszy gdy mamy ślepotę. Dziwne, co? Atak ten ma 2 zupełnie różne tryby, więc nie dziwcie się że na drugiej gwiazdce ten cios jest zupełnie inny.
* - 5 mp, 2 użycia, zadaje obrażenia 40% większe, po udanym ataku nadaje nam precyzję na 1 turę. Foch.
** - 30 mp, 2 użycia, zadaje obrażenia 50% większe, oraz im wróg jest wolniejszy od nas, tym ten atak jest silniejszy. np. walimy po 1000 gdy wróg ma 10 mniej szybkości od nas i po 1100 gdy wróg ma jej o 20 mniej.

Odpowiedź z cytatem


.
