Strona 52 z 107 PierwszyPierwszy ... 242505152535462102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 766 do 780 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #766
    Fatal
    Konto usunięte
    Niewyszkolony cios
    Cios fizyczny, który jest słaby przy jego 1 użyciu w danej walce, ale im więcej go używamy tym silniejszy się staje. Oczywiście jego siła resetuje się po jednej walce i trzeba go od nowa "szkolić".
    * - 15 mp, 2 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 120% mocy. Jednym słowem strata czasu na taki atak.
    ** - 20 mp, 3 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 130% mocy, za 3 użyciem ma 160% mocy. Już lepiej.
    *** - 25 mp, 4 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 130% mocy, za 3 użyciem ma 160% mocy, za 4 użyciem ma 200% mocy i czwarte uderzenie zawsze trafia. Zaczyna nadal beznadziejnie, ale to 200% mocy - super.
    Żeby było zbalansowane, pierwsze użycie tego ciosu nadaje użytkownikowi pomylenie na 1 turę.

    Cios percepcji(?)
    Cios fizyczny, który jest mało celny gdy mamy np 110% celności, celniejszy gdy 90% a najcelniejszy gdy mamy ślepotę. Dziwne, co? Atak ten ma 2 zupełnie różne tryby, więc nie dziwcie się że na drugiej gwiazdce ten cios jest zupełnie inny.
    * - 5 mp, 2 użycia, zadaje obrażenia 40% większe, po udanym ataku nadaje nam precyzję na 1 turę. Foch.
    ** - 30 mp, 2 użycia, zadaje obrażenia 50% większe, oraz im wróg jest wolniejszy od nas, tym ten atak jest silniejszy. np. walimy po 1000 gdy wróg ma 10 mniej szybkości od nas i po 1100 gdy wróg ma jej o 20 mniej.

  2. #767
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Wyważony pocisk
    Poziom: 55*/60**/65***
    Koszt MP: 38*/45**/52***
    Limit użyć: 1*/2**/3***
    Liczba slotów: 1
    Opis: Atak magiczny bez atrybutu wzmocniony o losowy % obrażeń z zakresu 15-35%. Zawsze trafia. Kolejna gwiazdka zwiększa liczbę użyć.

  3. #768
    Bisca
    Konto usunięte
    Wichura
    Gwiazdki : 1/2/3
    Lv : 55/65/75
    Koszt MP : 100/110/120
    Limit użyć : 1/2/2
    Sloty : 2
    Opis : Atak magiczny na wszystkich przeciwników o atrybucie wiatru, może nadać status uśpienie, klątwa, ślepota na 1/1/2 turę/y z 40/50/60% trafieniem bazowym.

    Deszcz
    Gwiazdki : 1/2
    Lv : 60/65
    Koszt MP : 60/70/90
    Limit użyć : 1/2
    Sloty : 2
    Opis : Może nadać status klątwa, ślepota, "Kropla Deszczu" na 2/3 tury na wszystkich przeciwników z 50/60% trafieniem bazowym.
    "Kropla Deszczu" wszystkie statystyki spadają o 20/25%.

  4. #769
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Nazwa: Transfer
    Gwiazdki: 1
    Koszt: 100 MP
    Wymagane sloty: 3
    Info: Leczy wybranego gracza całym HP i MP rzucającego (rzucający umiera), a następnie (czyli, że te statusy nie obejmują już tego leczenia) nadaje mu status Zombie oraz Dekoncentracja (obniża ataki magiczne o 33%) i Niemoc (obniża ataki fizyczne o 33%) na 7 tur
    Ostatnio edytowane przez OmiteczqWoj ; 07-09-2013 o 19:29

  5. #770
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Nazwa: Transfer
    Gwiazdki: 1
    Koszt: 100 MP
    Wymagane sloty: 3
    Info: Leczy wybranego gracza całym HP i MP rzucającego (rzucający umiera), nadaje mu też status Zombie oraz Dekoncentracja (obniża ataki magiczne o 33%) i Niemoc (obniża ataki fizyczne o 33%) na 7 tur
    Masz dubla. W pierwszej kolejce rzucasz to na przeciwnika, a w drugiej leczysz. Wygrana gwarantowana.

  6. #771
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    Masz dubla. W pierwszej kolejce rzucasz to na przeciwnika, a w drugiej leczysz. Wygrana gwarantowana.
    Nie doczytałeś - napisane jest "Leczy wybranego gracza całym HP i MP rzucającego (RZUCAJĄCY UMIERA) - jeśli nie żyjemy to chyba dubel jest troszku nieważny, choć mogę się mylić

    Ale i tak wskazałeś mi - świadomie, czy też nie - dwuznaczność w tekscie, już poprawiam
    Ostatnio edytowane przez OmiteczqWoj ; 07-09-2013 o 19:29

  7. #772
    Bisca
    Konto usunięte
    Cytat Napisał All Kontakt Zobacz post
    Wichura
    Gwiazdki : 1/2/3
    Lv : 55/65/75
    Koszt MP : 100/110/120
    Limit użyć : 1/2/2
    Sloty : 2
    Opis : Atak magiczny na wszystkich przeciwników o atrybucie wiatru, może nadać status uśpienie, klątwa, ślepota na 1/1/2 turę/y z 40/50/60% trafieniem bazowym.

    Deszcz
    Gwiazdki : 1/2
    Lv : 60/65
    Koszt MP : 60/70/90
    Limit użyć : 1/2
    Sloty : 2
    Opis : Może nadać status klątwa, ślepota, "Kropla Deszczu" na 2/3 tury na wszystkich przeciwników z 50/60% trafieniem bazowym.
    "Kropla Deszczu" wszystkie statystyki spadają o 20/25%.
    Oceni moje ktoś ? ;<

  8. #773
    Użytkownik
    Dołączył
    14-12-2012
    Postów
    15
    Sprawiedliwy cios
    gwiazdki:1/2
    limit użyć:1/2
    atakuje bez względnie czyli np: przeciwnik ma barierę a jak użyjesz tego ciosu to postać atakuje takim demag'em jakby przeciwnik jej nie miał

  9. #774
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał All Kontakt Zobacz post
    Oceni moje ktoś ? ;<
    Spoko loko
    Cytat Napisał All Kontakt Zobacz post
    Wichura
    Gwiazdki : 1/2/3
    Lv : 55/65/75
    Koszt MP : 100/110/120
    Limit użyć : 1/2/2
    Sloty : 2
    Opis : Atak magiczny na wszystkich przeciwników o atrybucie wiatru, może nadać status uśpienie, klątwa, ślepota na 1/1/2 turę/y z 40/50/60% trafieniem bazowym.
    Deszcz
    Gwiazdki : 1/2
    Lv : 60/65
    Koszt MP : 60/70/90
    Limit użyć : 1/2
    Sloty : 2
    Opis : Może nadać status klątwa, ślepota, "Kropla Deszczu" na 2/3 tury na wszystkich przeciwników z 50/60% trafieniem bazowym.
    "Kropla Deszczu" wszystkie statystyki spadają o 20/25%.
    Trochę ni z gruchy, ni z pietruchy z tą klątwą w Wichurze. W deszczu to mogę jeszcze zrozumieć, woda, ziemia, hemoglobina, halucynacja, taka sytuacja, ale do wichury to raczej nie pasuje. Nie pasuje też uśpienie do wichury. Poza tym moim skromnym zdaniem git majonez, choć ja bym dodał jakieś extra bonusy dla rzucających i jego drużyny w postaci nie kosztu MP określonego, tylko np. 1/2 Mahxp, czy coś tam, bo teraz te zdolności są z deczka wykoksowane

  10. #775
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał All Kontakt Zobacz post
    Wichura
    Gwiazdki : 1/2/3
    Lv : 55/65/75
    Koszt MP : 100/110/120
    Limit użyć : 1/2/2
    Sloty : 2
    Opis : Atak magiczny na wszystkich przeciwników o atrybucie wiatru, może nadać status uśpienie, klątwa, ślepota na 1/1/2 turę/y z 40/50/60% trafieniem bazowym.

    Deszcz
    Gwiazdki : 1/2
    Lv : 60/65
    Koszt MP : 60/70/90
    Limit użyć : 1/2
    Sloty : 2
    Opis : Może nadać status klątwa, ślepota, "Kropla Deszczu" na 2/3 tury na wszystkich przeciwników z 50/60% trafieniem bazowym.
    "Kropla Deszczu" wszystkie statystyki spadają o 20/25%.
    Wichura to po prostu Mgła z Atrybutem... Bez sensu trochę (w praktyce mamy 3 użycia Mgły - sporo).

    Deszcz to... tak, kolejna zdolnośc bazująca na mgle! Kropla Deszczu to niepotrzebny dodatkowy status.

  11. #776
    Użytkownik
    Dołączył
    25-12-2011
    Postów
    21
    Mega leczenie many 1
    Gwiazdki: 1/2/3/4/5
    lvl: 80/85/90/95/100
    Koszt HP (HP, nie MP) 500hp - 50 many, 600hp - 60 many, 800hp - 80 many, 1000hp - 100 many, 1200hp - 1200 many
    Limit użyć: 2
    Ap należy do twórców.
    Opis: Odnawia MP wszystkim członkom drużyny.
    PS. zabiera hp tylko używającemu
    --
    Leczenie many 1
    Gwiazdki: 1/2/3/4/5
    lvl: 70/75/80/85/90
    Koszt hp: 450 hp - 45 many, 600 hp - 60 many, 750 hp - 75 many, 900 hp - 90 many, 1500 hp - 150 many
    Limit użyć: 2
    Ap należy do twórców.
    Opis: Odnawia mp.
    --
    Albo tak jak napisał pan down, nawet lepszy pomysł niż mój ;]
    Ostatnio edytowane przez King of worms ; 18-09-2013 o 00:24

  12. #777
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Cytat Napisał King of worms Zobacz post
    Mega leczenie many 1
    Gwiazdki: 1/2/3/4/5
    lvl: 80/85/90/95/100
    Koszt HP (HP, nie MP) 500hp - 50 many, 600hp - 60 many, 800hp - 80 many, 1000hp - 100 many, 1200hp - 1200 many
    .
    Lepiej by działało na zasadzie poświęcenia- zabiera całą manę rzucającemu, odnawia 75 mp drużynie.

  13. #778
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Lepiej zrobić na wartości procentowe .
    Bididididid!

  14. #779
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Pomysł pół żartem, pół serio
    "Śmierć Frajerom"
    Działa tak:
    Zabija przeciwnika o najniższym lvl-u, w przypadku 2 czy 3 takich samych graczy(taki sam lvl) zabija tego na najmniejszej liczbie hp (dwaj gracze o takiej samej liczbie hp - losowanie trupa )
    Opcjonalnie : Redukuje hp drugiego najsłabszego gracza w drużynie do 100hp
    Działa tylko w grupie
    * 1 użycie 75 mp
    **1 użycie 70 mp

  15. #780
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Szczęśliwe multi
    Działa jak szczęśliwy cios, różni się tym, że jest atakiem na wszystkich przeciwników.
    Liczba użyć i % hita ze szczęśliwego do przetestowania, ja myślę, że 2 użycia z hitem w granicach 35% (chociaż i w takiej formie może być przehax jeśli chodzi o tvt z magami)
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •