Strona 51 z 107 PierwszyPierwszy ... 41495051525361101 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 751 do 765 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #751
    Użytkownik
    Dołączył
    14-12-2012
    Postów
    15
    Nietykalność
    Nie można zadać używającemu obrażeń przez 2 tury natomiast on może atakować(tury się zaliczają od 1 ataku gracza po użyciu zdolności)
    koszt 50 mp
    można użyć 1 na walkę
    45 lvl

  2. #752
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał Green Cheese Zobacz post
    Nietykalność
    Nie można zadać używającemu obrażeń przez 2 tury natomiast on może atakować(tury się zaliczają od 1 ataku gracza po użyciu zdolności)
    koszt 50 mp
    można użyć 1 na walkę
    45 lvl
    Było testowane ale nie przeszło.
    Za łatwo z biciem bomba.
    Moze w Devos będzie.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  3. #753
    Użytkownik
    Dołączył
    14-12-2012
    Postów
    15
    Poświęcenie duszy
    zawsze trafia
    zabiera ci 500hp ale przeciwnikowi odejmuje tyle samo
    koszt mp:30
    limit użyć 2
    poziom 40

    potem będzie może też

    Poświęcenie duszy 2
    Zawsze trafia
    Zabiera ci 500 hp i 60 mp ale przeciwnikowi odejmuje tyle samo
    koszy mp-50
    limit użyć 2
    poziom 55
    Ostatnio edytowane przez Green Cheese ; 28-08-2013 o 16:48

  4. #754
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Powtórzenie
    60lv
    30mp
    Kopiuje ostatnio zadane obrażenia magiczne przez naszą postać wybranemu przeicnwikowi i zwiększa je o 10%

  5. #755
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Koncentracja (z góry przepraszam, nie dzialaja mi polskie litery oprócz "ó")
    Poziom: 50 / 55
    Koszt: 100MP
    Nadaje statusy: Skamienienie, Skupienie, Bariera i Bariera Magiczna na 2 tury. Odbiera uzywajacemu 1/3 MaxHP. Malo efektywne, gdy walczymy sami
    (gdy mamy skamienienie inne statusy nie dzialaja)

    Klatwa mroku
    Poziom: 60-65
    Koszt: 150 MP
    Info: Nadaje statusy nietykalnosc, zatrucie, zombie i regeneracja na 2 tury. Zabija rzucajacego.

    Transfer (?)
    Poziom: 60
    Koszt: 85MP
    Info: Pozostawia rzucajacego ze stanem 1 HP, 1 MP i ze statusem Zombie. Cale HP, MP i statusy z przed uzycia zdolnosci przekazuje losowemu przeciwnikowi

  6. #756
    Użytkownik Avatar FoxeRaged
    Dołączył
    28-10-2012
    Postów
    87
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Koncentracja (z góry przepraszam, nie dzialaja mi polskie litery oprócz "ó")
    Poziom: 50 / 55
    Koszt: 100MP
    Nadaje statusy: Skamienienie, Skupienie, Bariera i Bariera Magiczna na 2 tury. Odbiera uzywajacemu 1/3 MaxHP. Malo efektywne, gdy walczymy sami
    (gdy mamy skamienienie inne statusy nie dzialaja)
    Po co skupienie i barierki jak ma się skamienienie?

  7. #757
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał FoxeRaged Zobacz post
    Po co skupienie i barierki jak ma się skamienienie?
    Bo statusy nie działają, jak masz skamienienie, które mija ci po 2 turach. Czyli masz skamienienie, tamte statusy zostają zastopowane, po 2 turach kamień mija i zostają ci te pozytywne statusy. Kamien jest po to, zeby bylo jakies ryzyko, ze nasza druzyna moze zginac, jak bedziemy mieli ten kamien.

  8. #758
    Użytkownik
    Dołączył
    27-06-2013
    Postów
    16
    A może coś w stylu Zdolności "Wielka Niewiadoma" która rzuca 2 pozytywne statusy na 2 tury. Była już taka propozycja ?

  9. #759
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Bo statusy nie działają, jak masz skamienienie, które mija ci po 2 turach. Czyli masz skamienienie, tamte statusy zostają zastopowane, po 2 turach kamień mija i zostają ci te pozytywne statusy. Kamien jest po to, zeby bylo jakies ryzyko, ze nasza druzyna moze zginac, jak bedziemy mieli ten kamien.
    Skamienienie nie mija po 2 turach. Nawet, jak będzie na tury.
    Bo nie może być na tury.

  10. #760
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Cytat Napisał Elevators Zobacz post
    A może coś w stylu Zdolności "Wielka Niewiadoma" która rzuca 2 pozytywne statusy na 2 tury. Była już taka propozycja ?
    Nie słyszałem wcześniej, ale brzmi bardzo ciekawie Liczba tur: 3-4 ;p

  11. #761
    Bisca
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Sparta Man Zobacz post
    Mp poświęcenie
    Poziom:30
    Koszt :całe mp
    Opis:leczy 50% max mp każdego sprzymierzeńca kosztem całego swojego mp

    Jeśli było przepraszam
    Jest takie coś jak "Poświęcenie" i "Mega leczenie 1/2".

  12. #762
    Bisca
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Sparta Man Zobacz post
    MP nie HP
    No rzeczywiście nie doczytałem sory
    Ale nie przejdzie z taką nazwą i na ten lv

  13. #763
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Nazwa zdolności: Bariera bezwzględna
    Koszt: 25 MP
    Poziom: 20-30
    Limit użyć: 1
    Info: Absorbuje 25% mocy ciosu przeciwnika aż do wyczerpania. Punkty Wytrzymałości: 3 do 5 tysięcy

  14. #764
    Użytkownik
    Dołączył
    14-12-2012
    Postów
    15
    poczwórny pocisk/atak
    zmniejsza demage każdego pocisku o połowę może trafić od 1-4 pocisków
    jest to ryzyko może to wyjść na naszą nie korzyść i korzyść ale warto próbować
    gwiazdka-*/*
    limit użyć-0/1
    koszt mp-50
    lvl 40

  15. #765
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    lvl 40
    Poziom:30
    Poziom: 20-30
    poziom 40
    Czego nie rozumiecie w "Nie twórzcie zdolności na niższe poziomy"? I tak nie wejdą. Wtedy istnieje tylko prawdopodobieństwo, że zostanie wykorzystana nazwa albo jeden z jakiś czynników zdolności, np. ilość gwiazdek czy ogólna umiejętność - natomiast chociażby koszt MP dostosowany do lvlu powinien być inny. Po prostu róbcie je na poziomy od 55 w górę....
    Bididididid!

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •