Strona 19 z 55 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 285 z 811

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #271
    Gipsownik
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Krycha Zobacz post
    Ale 130 obrony ze Zbroi to przegięcie, teraz Pancerz nie ma nawet 80. Zbyt duży przeskok.
    Tylko widzisz, to jest jedna z drog. Mozna miec 130 defa ze zbroi, ale zmniejszysz odpornosc na statusy, wiec co chwila bedziesz zatruty, pomylony, sparalizowany lub slepy. Nie mowie o zombie. Wiec to jest jedna z taktyk.

    Oczywiscie tworzac sensowny balans, obok takiej zbroi stanie taka co da 85 defa i da ci +25% na trucizne chociazby. Ten temat jest na pojedyncze pomysly, ale jesli w swej wspanialosci wymyslisz cala galerie pomyslow na kompletne zestawy uzbrojen na kazdy etap gry, ktore w pelni zbalansuja gre i udostepnia rozne sposoby gry, zapraszam do przedstawiania wlasnych pomyslow

    Chyba ze wolisz leciec w standardy, czyli niech co druga zbroja bedzie klasykiem defa czyli duzy def i minusowy speed i daje bariere lub regene na poczatku walki. Obsram sie od tak urozmaiconej gry

    Ale dzieki za konstruktywna krytyke.

  2. #272
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,383
    Tylko widzisz, to jest jedna z drog. Mozna miec 130 defa ze zbroi, ale zmniejszysz odpornosc na statusy, wiec co chwila bedziesz zatruty, pomylony, sparalizowany lub slepy. Nie mowie o zombie. Wiec to jest jedna z taktyk.
    Pieprzenie. W praktyce to bedzie przehax. Bron nakladajaca status i tak ma zbyt malo bazowego% zeby zrobic tym krzywde. Takie jest moje zdanie.

    Oczywiscie tworzac sensowny balans, obok takiej zbroi stanie taka co da 85 defa i da ci +25% na trucizne chociazby. Ten temat jest na pojedyncze pomysly, ale jesli w swej wspanialosci wymyslisz cala galerie pomyslow na kompletne zestawy uzbrojen na kazdy etap gry, ktore w pelni zbalansuja gre i udostepnia rozne sposoby gry, zapraszam do przedstawiania wlasnych pomyslow
    Czego nie rozumiesz w zdaniu "Wymyślasz zbyt dobre eq, kompletenie niezbalansowane i tworzace przewage."? Przeciez jak u Ciebie zbroja daje 130 defa, to jak sobie ja wymaksuja na +7, to bedize dodawac jeszcze wiecej. W ogole nie myslisz przyszlosciowo, dlatego wymyslane przez Ciebie eq nie wejdzie nigdy do gry w calosci.

    Chyba ze wolisz leciec w standardy, czyli niech co druga zbroja bedzie klasykiem defa czyli duzy def i minusowy speed i daje bariere lub regene na poczatku walki. Obsram sie od tak urozmaiconej gry
    Przynajmniej bedzie sprawiedliwie.
    Bididididid!

  3. #273
    Gipsownik
    Konto usunięte
    Mnie ciagle zastanawia skad wzialem 130 defa.
    90-95 da sama z siebie +10% obrony bazowej, wiec jesli mamy jej 60 na 60lvlu, to da nam marne 6 defa. Gdzie tu hax? Gdzie 130?

    Ale jestes twardoglowy i nie przekonam Ciebie chocbym skopiowal staty eq, ktore juz istnieje powiesz ze hax, bo lubisz hejtowac

  4. #274
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,383
    +10% obrony bazowej
    Info: Dodatkowy bonus +10% obrony postaci
    To jest różnica. I nie moja wina, że nawet nie potrafisz tego dobrze przedstawić, bo to zmienia całkowicie postać rzeczy.
    Ale jestes twardoglowy i nie przekonam Ciebie chocbym skopiowal staty eq, ktore juz istnieje powiesz ze hax, bo lubisz hejtowac
    Nie, po prostu propozycja do dupy i tyle. Zrób własną utopijną grę i wtedy będziesz mogł wprowadzać utopijne przedmioty, bo te które podałeś SĄ ZA SILNE. ZA SILNE. Mam nadzieje, ze kolejny raz juz nie bedzie Ci trzeba tego tłumaczyć.
    Bididididid!

  5. #275
    Gipsownik
    Konto usunięte
    Widzisz, to jest Twoje zdanie, ktore znaczy tyle samo co moje

  6. #276
    Jan Saryusz
    Konto usunięte
    Musaraj said:

    Cytat Napisał Bidi
    Nie, po prostu propozycja do dupy i tyle. Zrób własną utopijną grę i wtedy będziesz mogł wprowadzać utopijne przedmioty, bo te które podałeś SĄ ZA SILNE. ZA SILNE. Mam nadzieje, ze kolejny raz juz nie bedzie Ci trzeba tego tłumaczyć.
    Sam jesteś ZA SILNY. I się mylisz tak naprawdę w większości, a szczególnie w tym, czego najbardziej bronisz, co Ci też przedstawię.

    Zacznę od największej gafy, po której facepalm z mojej strony był w pełny słuszny -
    Sandały Psotnika:
    Poziom: 54
    Pomylenie +50%
    Obrona -10
    Szybkość: 50
    Uniki +20%
    Za hax. 15% uników max.
    Nie wiem jakim cudem można nazwać taki itemek "za hax". To jeden z najsłabszych itemków, jakie w tym temacie proponowano.
    Zanim wyjaśnię dlaczego - dam Ci 2 itemki too hax. Będą zdecydowanie za mocne z Twoją logiką.
    Pierwszy : Nieunikatowe Buty na 37 poziom. 30 speeda, 20% uników. 15% uników to max, więc buciki są too hax (Mickiewicz Power!!).
    Drugi: Unikatowe Buty na 50 lv. 76 szybkości, -15 szczęścia. 10% uników, 10% celności. Jak się zsumuje procenty wychodzi 20%. Ponieważ celność jest równoważna unikom (może uniki są o 10% silniejsze) to suma jest ponad 15%. Kolejny too hax itemek (tym bardziej, że jego statystyki nie są wcale ucięte).
    Patrz, 2 itemki które SĄ ZA SILNE. ZA SILNE.

    A co do samych Sandałów Psotnika. Są słabe. Po pierwsze mają 40 (na 54 lv !!!!) punktów sumarycznie i dodatkowe 10% uników. 10% uników to 25% punktów itemka, więc dodatkowe 10% unikó da dodatkowe 15 pkt. czyli w sumie wychodzi 55 punktów na 54 lv. Nieco mało, co nie?
    Po drugie, odejmowana jest OBRONA. OBRONA. Obronę ma sporą wagę (podobno jest w planach zmienienie wag plusów na obrony), więc to jest nawet więcej niż ucięte 10 pkt.
    A na maga uniki się nie przydają, obrona nie ma znaczenia... i mamy czyste 50 speeda. Idealne na 40 lv.
    Info: Po każdym ataku magicznym na 1 turę nadaje jeden losowy wspomagający status.
    Za hax. Jakby było np. 20% na założenie na siebie jednego z pozytywnych statusów na 1 ture to byłoby to bardziej prawdopodobne wprowadznie.
    I wniosek, który z tego wyciągnąłem jest tożsamy z wnioskiem, który wyciągnąłem z fragmentu
    +10% obrony bazowej
    Info: Dodatkowy bonus +10% obrony postaci
    To jest różnica. I nie moja wina, że nawet nie potrafisz tego dobrze przedstawić, bo to zmienia całkowicie postać rzeczy.
    Robisz błąd w rozumowaniu. Wyjaśnię na przykładzie - xxx robi itemek na 60 lv z fajną zdolnością, ale itemek jest za mocny jak na 60 poziom - daje 10 obrony za dużo. Krycha mówi "Za hax, głupi itemek, zrób własną utopijną grę z łucznikami i co tam sobie chcesz a stąd idź." musaraj mówi "Jakby odjąć 10 obrony, to byłby fajny itemek". To jest różnica. Dlatego Twoje posty to "hejtowanie". Bo czerpiesz radość z krytykowania. Bo nie chcesz nowych itemków - chcesz pokazać, że jesteś inteligentnym człowiekiem (bo jesteś i tego nie podważam) i widzisz co jest za mocne a co nie , więc jak jest coś za mocne, to pokazujesz "zły itemek, too hax". Ale przy tym gubisz postęp. Zamiast kazać komuś przejść przez stalowy most 100 metrów po prawej, Ty mówisz "most nie wytrzyma Twojego ciężaru, idź stąd". I marnujesz ciekawy pomysł.
    Bo pomysły Gipsownika rzeczywiście są ciekawe. Dawno nie widziałem czegoś sensownego w tym temacie, a tu naprawdę fajne, oryginalne pomysły.

    Teraz co do samych itemków. Oczywiście, Kostur jest delikatnie za mocny, ale już spróbowałeś nawiązać porozumienie - zmniejszyć szansę. Ja pójdę krok dalej - zamiast tego dać Miecz xxx - Podczas ataku ma 20% szans na nałożenie Przyspieszenia na 1 turę posiadaczowi. Czyli jest 20% szans, że zadamy cios za 3/4 ciosu. Chyba MoP to proponował, ale nie mogę znaleźć jego postu. Ta sama idea - dokładniejszy itemek. Można? I Zbroja. Najbardziej kontrowersyjna jak na razie. Nie potrafiłeś przyjąć do wiadomości, że rzeczywiście Gipsownik się pomylił. Rozmawiałem z nim, między innymi doszliśmy do tego, że można w ten sposób zmienić działanie bonusu. W tej chwili bonus jest słabszy niż +1 slot na gem. I tak pewnie jest "too hax" Twoim zdaniem. Szata co prawda powinna być na 60 poziom (załóżmy, że Gipsownik źle wyklikał ) i odjętą szybkość -18. Obronę na poziomie 90. Itemy miały o 13 pkt. statystyk za dużo - ale tego się nie czepiłeś, co jest delikatnie dziwne. Dokładamy ten nieszczęsny bonus +10% obrony bazowej postaci i powstaje naprawdę, naprawdę fajny itemek. Przy ujemnych odpornościach jeszcze lepszy. (Osobiście wolałbym Ślepotę + Zatrucie jako ujemne odporności). Też można. A i bonus jest fajny, bo na taki jeszcze nikt nie wpadł. Nikt.

    Na 4 Twoje oceny itemków 1 była poprawna (i to była jedyna niehejtowa), 1 była zła, 1 była niedokładna, 1 była płytka.
    Naprawdę musicie spinać przez 10 postów?
    Ostatnio edytowane przez Jan Saryusz ; 23-07-2013 o 15:27

  7. #277
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,383
    Nie wiem jakim cudem można nazwać taki itemek "za hax". To jeden z najsłabszych itemków, jakie w tym temacie proponowano.
    Zanim wyjaśnię dlaczego - dam Ci 2 itemki too hax. Będą zdecydowanie za mocne z Twoją logiką.
    Pierwszy : Nieunikatowe Buty na 37 poziom. 30 speeda, 20% uników. 15% uników to max, więc buciki są too hax (Mickiewicz Power!!).
    Drugi: Unikatowe Buty na 50 lv. 76 szybkości, -15 szczęścia. 10% uników, 10% celności. Jak się zsumuje procenty wychodzi 20%. Ponieważ celność jest równoważna unikom (może uniki są o 10% silniejsze) to suma jest ponad 15%. Kolejny too hax itemek (tym bardziej, że jego statystyki nie są wcale ucięte).
    Patrz, 2 itemki które SĄ ZA SILNE. ZA SILNE.
    Brałem pod uwage tylko Uniki, bo wiadome jest, że reszta jest do dopracowania. Tyle, że Kowale z 20% uników zrobią jeszcze więcej - może nawet w granicach 27-28%. I co wtedy? Za silne, przykro mi.
    Robisz błąd w rozumowaniu. Wyjaśnię na przykładzie - xxx robi itemek na 60 lv z fajną zdolnością, ale itemek jest za mocny jak na 60 poziom - daje 10 obrony za dużo. Krycha mówi "Za hax, głupi itemek, zrób własną utopijną grę z łucznikami i co tam sobie chcesz a stąd idź." musaraj mówi "Jakby odjąć 10 obrony, to byłby fajny itemek". To jest różnica. Dlatego Twoje posty to "hejtowanie". Bo czerpiesz radość z krytykowania. Bo nie chcesz nowych itemków - chcesz pokazać, że jesteś inteligentnym człowiekiem (bo jesteś i tego nie podważam) i widzisz co jest za mocne a co nie , więc jak jest coś za mocne, to pokazujesz "zły itemek, too hax". Ale przy tym gubisz postęp. Zamiast kazać komuś przejść przez stalowy most 100 metrów po prawej, Ty mówisz "most nie wytrzyma Twojego ciężaru, idź stąd". I marnujesz ciekawy pomysł.
    Bo pomysły Gipsownika rzeczywiście są ciekawe. Dawno nie widziałem czegoś sensownego w tym temacie, a tu naprawdę fajne, oryginalne pomysły.
    Być może - nie licze wszystkich tych punktów i nie wiem, czy się zgadza, czy nie. Oceniam item tylko i wyłącznie na podstawie tego, jak go widzę - bez liczenia, więc oczywiście mogę się mylić. Nie mówię, że pomysły nie są fajne - bo są, ale są również do dopracowania - właśnie tych punkcików, których pewnie i Gipsownik nei liczył - wiec gdybyś przedstawił nam te same itemy z uwzglednieniem tych puntków - wtedy moglibysmy porozmawiać o konkretnym eq, bo w tym momencie to są tylko szkice. I właśnie te szkice oceniłem jako too hax, ze względu na sam "look".
    Bididididid!

  8. #278
    Shikaten
    Konto usunięte
    Słownik Ortograficzny

    UNIKAT
    Info: Automatycznie poprawia błędy językowe ala: ,,muwie, ruwno, muj, spżedam, diamed, pierdzionek'' (autentyki....)

    Odwołuję się do ostateczności, bo poziom ortografii w MFO mnie przeraża.

  9. #279
    Użytkownik Avatar Lady Karen
    Dołączył
    06-04-2012
    Postów
    593
    ty sie od pierdzionka odczep;D
    naucz się robić skrypty ---> klik!

  10. #280
    Shikaten
    Konto usunięte
    Na tym pierdzionku to ległem i ledwo wstałem xD

  11. #281
    musaraj
    Konto usunięte
    Ten słownik przypomniał mi mój inny, bardzo stary pomysł - https://forum.mfo3.pl/showthread.php...3257#post73257

    Drop kartki byłby skonstruowany następująco:
    40% Szans na wydropienie kartki rodzaju A (jeśli nie ukończono questa, szansa wynosi 30%)
    10% szans na wydropienie kartki rodzaju B (jeśli nie ukończono questa, szansa wynosi 50%)
    20% Szans na wydropienie kartki rodzaju C (jeśli nie ukończono questa, szansa wynosi 10%)
    20% Szans na wydropienie kartki rodzaju D (jeśli nie ukończono questa, szansa wynosi 10%)

    Kartka rodzaju A - Kartka ze słownika - w opisie miałaby z 5 wyrazów z poprawną pisownią i jakąś zasadę ortograficzną. (10 różnych)
    Kartka rodzaju B - kartka questowa (oczywiscie 5)
    Kartka rodzaju C - kartka zawierająca ciekawostki dt. świata my fantasy (5 różnych)
    Kartka rodzaju D - Kartka biała (nic na niej nie ma)
    Ostatnio wpadłem też na pomysł "Księgi MFO" na wzór Księgi Mozilli

  12. #282
    Użytkownik
    Dołączył
    17-11-2011
    Postów
    30
    Nazwa: Egida [Unikat/Legendarny]
    Typ: Dodatek
    Wymagany poziom: 70
    Szczęście: 63
    Obrona: 34
    Obrona Magiczna: 22
    MP: 15
    Szybkość: -11
    Info: Nadaje status 30% szansy na całkowite zniwelowanie obrażeń magicznych(nie działa na bossy). Przy zredukowaniu obrażeń magicznychnadaje status ślepota na 2-4 tury.
    Legendarna tarcza Zeusa i Ateny.
    Ostatnio edytowane przez Aroth ; 18-08-2013 o 11:37

  13. #283
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Thal Zobacz post
    Nazwa: Egida [Unikat/Legendarny]
    Typ: Dodatek
    Wymagany poziom: 70
    Szczęście: 63
    Obrona: 34
    Obrona Magiczna: 22
    MP: 15
    Szybkość: -11
    Info: Nadaje status 30% szansy na całkowite zniwelowanie obrażeń magicznych o atrybucie błyskawicy (nie działa na bossy). Przy zredukowaniu obrażeń magicznych atrybutu błyskawicy nadaje status ślepota na 2-4 tury.
    Legendarna tarcza Zeusa i Ateny.
    Nie ma czegoś takiego, jak atrybut błyskawicy.

  14. #284
    Użytkownik
    Dołączył
    17-11-2011
    Postów
    30
    To jak nazwać atak magiczny ze zdolności 'Burza błyskawic"?

  15. #285
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Nie jest w opisie zdolności wyjaśnione, ale to atak bez atrybutu.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •