Napisał
Bidi
Nie, po prostu propozycja do dupy i tyle. Zrób własną utopijną grę i wtedy będziesz mogł wprowadzać utopijne przedmioty, bo te które podałeś SĄ ZA SILNE. ZA SILNE. Mam nadzieje, ze kolejny raz juz nie bedzie Ci trzeba tego tłumaczyć.
Sam jesteś ZA SILNY. I się mylisz tak naprawdę w większości, a szczególnie w tym, czego najbardziej bronisz, co Ci też przedstawię.
Zacznę od największej gafy, po której facepalm z mojej strony był w pełny słuszny -
Sandały Psotnika:
Poziom: 54
Pomylenie +50%
Obrona -10
Szybkość: 50
Uniki +20%
Za hax. 15% uników max.
Nie wiem jakim cudem można nazwać taki itemek "za hax". To jeden z najsłabszych itemków, jakie w tym temacie proponowano.
Zanim wyjaśnię dlaczego - dam Ci 2 itemki too hax. Będą zdecydowanie za mocne z Twoją logiką.
Pierwszy : Nieunikatowe Buty na 37 poziom. 30 speeda, 20% uników. 15% uników to max, więc buciki są too hax (Mickiewicz Power!!).
Drugi: Unikatowe Buty na 50 lv. 76 szybkości, -15 szczęścia. 10% uników, 10% celności. Jak się zsumuje procenty wychodzi 20%. Ponieważ celność jest równoważna unikom (może uniki są o 10% silniejsze) to suma jest ponad 15%. Kolejny too hax itemek (tym bardziej, że jego statystyki nie są wcale ucięte).
Patrz, 2 itemki które SĄ ZA SILNE. ZA SILNE.
A co do samych Sandałów Psotnika. Są słabe. Po pierwsze mają 40 (na 54 lv !!!!) punktów sumarycznie i dodatkowe 10% uników. 10% uników to 25% punktów itemka, więc dodatkowe 10% unikó da dodatkowe 15 pkt. czyli w sumie wychodzi 55 punktów na 54 lv. Nieco mało, co nie?
Po drugie, odejmowana jest OBRONA. OBRONA. Obronę ma sporą wagę (podobno jest w planach zmienienie wag plusów na obrony), więc to jest nawet więcej niż ucięte 10 pkt.
A na maga uniki się nie przydają, obrona nie ma znaczenia... i mamy czyste 50 speeda. Idealne na 40 lv.
Info: Po każdym ataku magicznym na 1 turę nadaje jeden losowy wspomagający status.
Za hax. Jakby było np. 20% na założenie na siebie jednego z pozytywnych statusów na 1 ture to byłoby to bardziej prawdopodobne wprowadznie.
I wniosek, który z tego wyciągnąłem jest tożsamy z wnioskiem, który wyciągnąłem z fragmentu
Info: Dodatkowy bonus +10% obrony postaci
To jest różnica. I nie moja wina, że nawet nie potrafisz tego dobrze przedstawić, bo to zmienia całkowicie postać rzeczy.
Robisz błąd w rozumowaniu. Wyjaśnię na przykładzie - xxx robi itemek na 60 lv z fajną zdolnością, ale itemek jest za mocny jak na 60 poziom - daje 10 obrony za dużo. Krycha mówi "Za hax, głupi itemek, zrób własną utopijną grę z łucznikami i co tam sobie chcesz a stąd idź." musaraj mówi "Jakby odjąć 10 obrony, to byłby fajny itemek". To jest różnica. Dlatego Twoje posty to "hejtowanie". Bo czerpiesz radość z krytykowania. Bo nie chcesz nowych itemków - chcesz pokazać, że jesteś inteligentnym człowiekiem (bo jesteś i tego nie podważam) i widzisz co jest za mocne a co nie , więc jak jest coś za mocne, to pokazujesz "zły itemek, too hax". Ale przy tym gubisz postęp. Zamiast kazać komuś przejść przez stalowy most 100 metrów po prawej, Ty mówisz "most nie wytrzyma Twojego ciężaru, idź stąd". I marnujesz ciekawy pomysł.
Bo pomysły Gipsownika rzeczywiście są ciekawe. Dawno nie widziałem czegoś sensownego w tym temacie, a tu naprawdę fajne, oryginalne pomysły.
Teraz co do samych itemków. Oczywiście, Kostur jest delikatnie za mocny, ale już spróbowałeś nawiązać porozumienie - zmniejszyć szansę. Ja pójdę krok dalej - zamiast tego dać Miecz xxx - Podczas ataku ma 20% szans na nałożenie Przyspieszenia na 1 turę posiadaczowi. Czyli jest 20% szans, że zadamy cios za 3/4 ciosu. Chyba MoP to proponował, ale nie mogę znaleźć jego postu. Ta sama idea - dokładniejszy itemek. Można? I Zbroja. Najbardziej kontrowersyjna jak na razie. Nie potrafiłeś przyjąć do wiadomości, że rzeczywiście Gipsownik się pomylił. Rozmawiałem z nim, między innymi doszliśmy do tego, że można w ten sposób zmienić działanie bonusu. W tej chwili bonus jest słabszy niż +1 slot na gem. I tak pewnie jest "too hax" Twoim zdaniem. Szata co prawda powinna być na 60 poziom (załóżmy, że Gipsownik źle wyklikał ) i odjętą szybkość -18. Obronę na poziomie 90. Itemy miały o 13 pkt. statystyk za dużo - ale tego się nie czepiłeś, co jest delikatnie dziwne. Dokładamy ten nieszczęsny bonus +10% obrony bazowej postaci i powstaje naprawdę, naprawdę fajny itemek. Przy ujemnych odpornościach jeszcze lepszy. (Osobiście wolałbym Ślepotę + Zatrucie jako ujemne odporności). Też można. A i bonus jest fajny, bo na taki jeszcze nikt nie wpadł. Nikt.
Na 4 Twoje oceny itemków 1 była poprawna (i to była jedyna niehejtowa), 1 była zła, 1 była niedokładna, 1 była płytka.
Naprawdę musicie spinać przez 10 postów?