Edytowałem....
Edytowałem....
pierwsze, czyli pechowy deszcz grubo przesadzone, ale drugie mi sie podoba, daje magowi mozliwosc zadania swoje standardowego ciosu z atrybutem zadajac taki jakby 'cryt' z mozliwoscia nietrafienia. Jak dla mnie na +
Gipsownik wiesz można zmienić pechowy deszcz![]()
Jakaś zdolność z tego tematu w ogóle trafiła do gry, czy tylko tak dla zabawy piszemy???
No cóż, 2 na ok. 200 to dużo nie jest, ale zawsze coś
Z samej pierwszej strony tematu weszło 16-18 rzeczy. No cóż, 17 z 25 to dużo, a nie byle coś. Dalszych stron nawet nie ma sensu liczyć.
Rzut kremufą, koszt mp 666.
Tylko nie liczni to potrafio
Po urzyciu tego skila przeciwnik wybucha.
AMENT
Lot Feniksa
Przez całą mapę leci feniks z ognia, atakując wszystkich wrogów i jednocześnie lecząc wszystkich członków drużyny...
Zew Wojenny */**
Poziom:60*/70**
Koszt MP: 80*/100*
Limit użyć:1*/2**
drużynowy:4
Opis:Odnawia wszystkim członkom drużyny 35-45% HP, posiada 60-70% szans na nałożenie statusu Spowolnienie wszystkim przeciwnikom na 3 tury.
@down, gdzie masz napisane w opisie zdolności "atak"?
Ostatnio edytowane przez Seitas ; 31-07-2013 o 11:38
Jednoczesne mega leczenie i atak? Naprawdę pomyślcie zanim coś napiszecie.
Multi Zatrucie
Poziom 70
Koszt MP 30
Limit użyć 2
Działa tak samo jak multi atak tylko nadaję status zatrucie na 3 tury.
Ta zdolność nie zadaje obrażeń i prawie nikt jej nie używa ;]