Strona 34 z 108 PierwszyPierwszy ... 2432333435364484 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 496 do 510 z 1612

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #496
    Użytkownik Avatar LeFil
    Dołączył
    01-05-2011
    Postów
    114
    Ja proponuję mega drenaż.

    Działa jak drenaż tylko, że na wszystkich przeciwników.
    Dużo nie ma do pisania.

  2. #497
    Adamsonix
    Konto usunięte
    fili moim zdaniem zły pomysł, użyjesz tego mega drenażu i nagle od wszystkich przeciwników przybędzie Ci 1000 czy 1200HP. Pamiętaj też że wszyscy w twojej drużynie i wszyscy przeciwnicy mogliby tego użyć. Byłaby sieka.

  3. #498
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    O to właśnie chodzi , ale trzeba też zachować balans.
    Kilka stron wcześniej była propozycja mega drenażu.
    Zabiera każdemu po 25% HP i dodaje użytkownikowi średnią zabranych punktów HP.
    Załóżmy : Zabieramy 500 , 500 , 400 i 400 HP.
    Dodaje nam 450 HP.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  4. #499
    Cytat Napisał fili Zobacz post
    Ja proponuję mega drenaż.

    Działa jak drenaż tylko, że na wszystkich przeciwników.
    Dużo nie ma do pisania.
    Już coś takiego jest w systemie, ale dla bossów i mini bossów

  5. #500
    Fatal
    Konto usunięte
    Śmierć za wszelką cenę (hm, za długa nazwa)
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 1
    mp: 55% maksymalnego
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: zabija albo ciebie albo wroga. przy śmierci gracza może nadać wrogowi status zombie na 2 tury (55% szansy)
    zastosowanie: TvT
    wymagania: takie jak przy wyroku śmierci

    Meteor
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 1
    mp: 52% maksymalnego
    użycia: 1
    dodatkowy efekt: zabiera ok. 3800 hp, nie może zabić(zostawia 1 hp). działa jedynie na potworki, graczy i uni moby. w przypadku dwóch ostatnich celność wynosi 75%.

    Klimat wojny
    zdolność dla użytku bossów
    użycia: 1 lub 2
    dodatkowy efekt: zostawia wszystkim graczom 300-750 hp(jak ktoś ma mniej to mu nie zmienia). nadaje każdemu graczowi 2 losowe statusy(zatrucie, paraliż, zombie, uśpienie, pomylenie). Jeden ze statusów jest na 2, a drugi na 3 tury.

    Fałszywe leczenie
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 2
    mp: 70
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: gdy cel nie ma statusu zombie, zabiera mu 1000 hp. gdy go ma, leczy mu 1000 hp ignorując ten status.

    Zawirowanie
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 1
    mp: 65
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 1
    wali: 700-900
    dodatkowy efekt: nadaje status pomylenie oraz stalową skórę(odporność na ataki fizyczne) na 4 tury. używający dostaje status przyspieszenie na 1 turę.

  6. #501
    Użytkownik Avatar abiT
    Dołączył
    03-04-2011
    Postów
    181
    Aura ataku/magii

    Co turę zwiększa atak/atak magiczny o 10% do maksymalnego bonusu 50%.
    Mp: *-80 **-70 ***-60.
    Użycia: 1/3 w walce drużynowej.
    Sloty: 1

    Cios/Pocisk wytrwałości

    Im więcej tur ma walka tym większe obrażenia zadaje atak.
    Mp: *-50 **-60.
    Użycia: *-1 **-2/ 4 w walce drużynowej.
    Sloty: 1.
    Ostatnio edytowane przez abiT ; 11-07-2012 o 22:51

  7. #502
    Użytkownik Avatar LeFil
    Dołączył
    01-05-2011
    Postów
    114
    Jak powiedziałem mówiłem o mega drenażu. Teraz urozmaicam, bo można go użyć tylko 1 na 8 tur nawet dla osób które go nie użyły. Jakby co limit to 1. A i hp przyswaja od do każdego członka drużyny i nie działa na bossy na 1/4, 2/4 przeciwników.

  8. #503
    Dekoncentracja - Posiadacz statusu ma 0% szans na unik (to jako sam status)

    Uderzenie mroku - Zadaje cios 35% silniejszy niz normalnie , bezatrybutu. Co uzycie jego bonus spada o 1%
    Koszt many 0mp
    Limit użyc - 25
    Ilośc slotów 3

    Antymagia - Przeciwnik może używać tylko 1 losowej zdolności spośród wszystkich jakie posiada
    Koszt 1mp
    Ilośc slotów - wszystkie

  9. #504
    Użytkownik
    Dołączył
    18-11-2011
    Postów
    75
    "Tornado" i "Lawina" (chyba nie muszę wyjaśniać?) mianowicie skoro jest Eksplozja i Zamrożenie to czemu miało by nie być innych ataków atrybutowych na wszystkich przeciwników?
    Tornado mogło by czasami nadawać status pomylenie i być od 50lvl , a Lawina czasami nadawała by status paraliż i była by od 50lvl też
    Ostatnio edytowane przez Gyjz ; 17-07-2012 o 19:04

  10. #505
    Użytkownik Avatar bxp
    Dołączył
    25-06-2011
    Postów
    180
    up
    Pomysł dobry ale mógłbyś wyjaśnić na jaki poziom te zdolności i czy nadają jakieś statusy.

  11. #506
    Achaye
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Gyjz Zobacz post
    "Tornado" i "Lawina" (chyba nie muszę wyjaśniać?) mianowicie skoro jest Eksplozja i Zamrożenie to czemu miało by nie być innych ataków atrybutowych na wszystkich przeciwników?
    Tornado mogło by czasami nadawać status pomylenie i być od 50lvl , a Lawina czasami nadawała by status paraliż i była by od 50lvl też
    Jeszcze burza błyskawic jest, ale to raczej nie atrybutowe.

    Lawina i zamrożenie byłyby wtedy od lodu(śniegu), to Ziemia może się obrazić geniuszu. Wtedy można by zrobić jeszcze Trzęsienie ziemi, Pole śmierci, trująca fala, święty ból, a wtedy żaden żywioł się nie obrazi. (na nie)

  12. #507
    musaraj
    Konto usunięte
    Jeśli te zdolności miałyby niską szansę na nałożenie tych statusów, to mogą być, gdyż te statusy są mocne.

  13. #508
    Użytkownik
    Dołączył
    18-11-2011
    Postów
    75
    Ale lawina nie taka ze śniegu tylko z głazów -.-... jak w przełęczy wiecznych lawin

  14. #509
    Uron
    Konto usunięte
    Wampiryzm: Wysysa 30 % HP z zadanych obrażeń i 10 MP przez 5 tur

  15. #510
    Uron
    Konto usunięte
    Cios klątwy nadaje status klątwa no bo w końcu mag ma oślepiający pocisk co nie

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •