Strona 18 z 54 PierwszyPierwszy ... 8161718192028 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 256 do 270 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #256
    Użytkownik Avatar Something
    Dołączył
    05-01-2013
    Postów
    249
    Cytat Napisał Seitas Zobacz post
    Nazwa : Zguba Wojownika
    Typ: Ręce>Różdżka
    Wymagany poziom : 65
    Sloty : 8-9
    Statystyki
    Atak magiczny : 83
    MP : 77
    Obrażenia : 264
    Szybkość: -11

    Info: Posiada x% szans na nałożenie statusu Pomylenie na 1 turę podczas ataku magicznego.
    Może inna nazwa bo obraża inną profesje.

  2. #257
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Nazwa : Zguba Wojownika
    Typ: Ręce>Różdżka
    Wymagany poziom : 65
    Sloty : 8-9
    Statystyki
    Atak magiczny : 83
    MP : 77
    Obrażenia : 264
    Szybkość: -11
    -11 speed wiec odpowiednik Rozdzki Gothar. Ona ma 8 slotów, wiec ta powinna miec 10-11.
    Bididididid!

  3. #258
    XdynamoX
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Seitas Zobacz post
    Info: Posiada x% szans na nałożenie statusu Pomylenie na 1 turę podczas ataku magicznego.
    Według mnie powinna mieć 10% szans na nałożenie statusu Pomylenie.
    Propozycja Różdżki bardzo mi się podoba

  4. #259
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Za mocne na PvP, nie przejdzie
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  5. #260
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Ale czy Wy potraficie czytać? Przecież nie można stworzyć takiej różdżki i jest o tym napisane na początku tematu! Ale spoko, śmiećcie swoimi debilnymi propozycjami dalej, admin i tak ich już nie czyta.

  6. #261
    Użytkownik
    Dołączył
    17-11-2011
    Postów
    30
    Nazwa: Mjolnir [Unikat/Legendarny]
    Typ: Ręce/Buława
    Wymagany poziom: 70
    Sloty: 12
    Atak: trochę
    MP: niedużo
    Obrażenia: sporo
    Szybkość: niewiele na minusie
    Celność: trochę na plusie

    Info: Zadaje obrażenia magiczne o atrybucie błyskawicy.
    Legendarny młot Thor'a.
    Ostatnio edytowane przez Aroth ; 16-07-2013 o 13:45

  7. #262
    Myślę że dobre pomysły oby to weszło
    Ostatnio edytowane przez Out Of Control ; 18-07-2013 o 02:57

  8. #263
    Gipsownik
    Konto usunięte
    Wspomagający kostur/ Kostur Szczęścia lub coś w tym stylu.
    SLOTY: 8
    Poziom 54
    Obrażenia: 210
    MP: 25
    Atak mag: 65
    Szybkość: -10
    Info: Po każdym ataku magicznym na 1 turę nadaje jeden losowy wspomagający status.


    Czyli po ataku mag i tylko takim, zdolności się nie liczą, nadaje na 1 turę status z całej puli pozytywnych. Czyli może się trafić nieprzydatna mobilizacja albo osłona w walce z magiem, a może to być skupienie, przyspieszenie lub cokolwiek przydatnego. Pełna losowość i tylko 1 tura.


    Kaptur złodzieja
    Poziom: 55
    Obrona mag: 55
    Obrona: 10
    Szybkość: -10
    Złoto z potworów: +300%


    Magnetyczny Hełm:
    Poziom: 56
    Obr Mag: 40
    Obr: 29
    Częstotliwość walk: +200%
    PKT AP -50%

    Sandały Psotnika:
    Poziom: 54
    Pomylenie +50%
    Obrona -10
    Szybkość: 50
    Uniki +20%

    Szata Mistrza:
    Poziom 56
    Sloty: 8
    Zatrucie -25%
    Paraliż -25%
    Obrona 95
    Szybkość -10
    Info: Dodatkowy bonus +10% obrony postaci
    Ostatnio edytowane przez Gipsownik ; 20-07-2013 o 02:05

  9. #264
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Info: Po każdym ataku magicznym na 1 turę nadaje jeden losowy wspomagający status.
    Za hax. Jakby było np. 20% na założenie na siebie jednego z pozytywnych statusów na 1 ture to byłoby to bardziej prawdopodobne wprowadznie. Oczywiście chodzi mi o statusy: Obrona/Obrona Magiczna/Regeneracja/Nietykalność/Przyspieszenie/Refleks/Precyzja/Pomyślność/Mobilizacja/Skupienie.
    Kaptur złodzieja
    Poziom: 55
    Obrona mag: 55
    Obrona: 10
    Szybkość: -10
    Złoto z potworów: +300%
    Do tego w parze musi iść np. -50% doświadczenia :-).
    Sandały Psotnika:
    Poziom: 54
    Pomylenie +50%
    Obrona -10
    Szybkość: 50
    Uniki +20%
    Za hax. 15% uników max.
    Szata Mistrza:
    Poziom 56
    Sloty: 8
    Zatrucie -25%
    Paraliż -25%
    Obrona 95
    Szybkość -10
    Info: Dodatkowy bonus +10% obrony postaci
    Za hax. Procentowe wartości statystyk to spory błąd. Przykładowo, mając 300 obrony (a pewnie tyle bedzie mozna miec na 65), Twoja zbroja - juz po za samym faktem, ze daje prawie 100 sama, dodawałaby jeszcze 30 z samego "Info". Zdecydowanie za hax. I nie wiem czasem czy 0% to nie najmniejszy procent odpornosci statusowych. Kiedyś można było mieć szybkość na minusie i wtedy bugowało walki i chyba zmieniono, zeby minimalnie było 1.
    Ostatnio edytowane przez Krycha ; 20-07-2013 o 03:27
    Bididididid!

  10. #265
    Gipsownik
    Konto usunięte
    To są oczywiscie glupie pomysly, ktore mozna wziac pod uwage, balansujac je odpowiednio przed wykorzystaniem ale dzieki za uwagi, przydadza sie

    Co do pierwszego, to mysle ze chociaz 50% na narzucenie statusu, a mozna lekko obnizyc jej staty ewentualnie, albo zmniejszyc ilosc slotow.

    a btw, co do zbroi, wlasnie o to mi chodzilo, ze im wyzej tyle wiecej roznych opcji skrajnych. Czyli masz np. mase defa, ale jestes podatny na statusy negatywne, albo lezysz z szybkoscia. Duzy atak->mala celnosc itd. Zeby nie bylo jednej idealnej drogi, a kazdy mogl indywidualnie wybrac co woli.
    Ostatnio edytowane przez Gipsownik ; 20-07-2013 o 09:20

  11. #266
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Ale 130 obrony ze Zbroi to przegięcie, teraz Pancerz nie ma nawet 80. Zbyt duży przeskok.
    Bididididid!

  12. #267
    Bisca
    Konto usunięte
    Podmuch Smoka

    Typ : różdżki

    Unikat


    Wymagany poziom : 65


    Sloty : 9

    Statystyki :


    MP : 80

    Atak mag : 80

    Szybkość : -15

    Obrażenia : 250

    Info : x% szans na przeniesienie wrogowi naszych wszystkich negatywnych statusów.
    Ostatnio edytowane przez Bisca ; 21-07-2013 o 10:25

  13. #268
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Info : x% szans na przeniesienie wrogowi naszych wszystkich negatywnych statusów.
    W końcu jakaś sensowna zdolność proponowana w tym temacie! Odzyskałem trochę wiary w graczy.
    Dałbym 100% przy ciosie fizycznym (mag i tak może fizykiem nie trafić, więc jest ryzyko). Fajne taktyki z tym widzę

    Innych statystyk uzbrojenia nie ma co wymyślać, bo i tak muszą lecieć wg określonego szablonu.

    Reput leci

  14. #269
    Bisca
    Konto usunięte
    Napęd smoka

    Typ : Rękawice

    Unikat

    Wymagany poziom : 65

    Sloty : 9

    Statystyki :



    Atak : 70


    Obrażenia : 612


    Celność : +10%

    szczęście : -20


    Info : x% szans nadanie przeciwnikowi statusu ślepota/klątwa/paraliż




    Dla woja też musi coś być ;>
    Ostatnio edytowane przez Bisca ; 21-07-2013 o 10:25

  15. #270
    Gipsownik
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Krycha Zobacz post
    Ale 130 obrony ze Zbroi to przegięcie, teraz Pancerz nie ma nawet 80. Zbyt duży przeskok.
    Tylko widzisz, to jest jedna z drog. Mozna miec 130 defa ze zbroi, ale zmniejszysz odpornosc na statusy, wiec co chwila bedziesz zatruty, pomylony, sparalizowany lub slepy. Nie mowie o zombie. Wiec to jest jedna z taktyk.

    Oczywiscie tworzac sensowny balans, obok takiej zbroi stanie taka co da 85 defa i da ci +25% na trucizne chociazby. Ten temat jest na pojedyncze pomysly, ale jesli w swej wspanialosci wymyslisz cala galerie pomyslow na kompletne zestawy uzbrojen na kazdy etap gry, ktore w pelni zbalansuja gre i udostepnia rozne sposoby gry, zapraszam do przedstawiania wlasnych pomyslow

    Chyba ze wolisz leciec w standardy, czyli niech co druga zbroja bedzie klasykiem defa czyli duzy def i minusowy speed i daje bariere lub regene na poczatku walki. Obsram sie od tak urozmaiconej gry

    Ale dzieki za konstruktywna krytyke.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •