Strona 42 z 107 PierwszyPierwszy ... 3240414243445292 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 616 do 630 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #616
    Użytkownik Avatar FoxeRaged
    Dołączył
    28-10-2012
    Postów
    87
    Nazwa Zdolności- Przeklęty Cios
    Poziom- 1* [55p] 2* [60p].
    Slotów- 1.
    Koszt MP- 60.
    Limit Użyć- 1* [1] 2* [2]

    Info. Zadaje o 30% mniejsze obrażenia. Ma 50% szans na nałożenie statusów: klątwa i zombie. klątwa 5 tury, zombie bez limitu tur.

    Przykład:
    https://gyazo.com/38a6341b8961fe066319b87cc131c8f8
    Ostatnio edytowane przez FoxeRaged ; 28-03-2013 o 17:37

  2. #617
    Użytkownik
    Dołączył
    20-03-2013
    Postów
    166
    coś w rodzaju, że zabiera całą manę, i daje np. 150xp (można użyć raz na kilka dni)

  3. #618
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Pieczęć - działa w walce kilku na kilku pieczętuje postać martwą i nie można jej ożywić przez 5 tur
    odwrócenie - odwraca działanie statusów np osłona daje - 50% na atak fiz działa tylko w walce grupowej
    2 x - atakuje 2 razy pod rząd zarówno dla woja jak i maga woj nie uderza krytykiem

  4. #619
    Użytkownik
    Dołączył
    13-10-2012
    Postów
    24
    a może KOWALSTWO

    bardzo dobra zdolność wg mnie, nie trzeba byłoby latać do kowala za każdym razem a naprawa kosztowałaby rudę żelaza, która i tak jest w większości przypadków zbędna, bo są nieliczni, którzy tworzą z niej eq.

    -1*
    -do użytku po za walką
    -od 40 lvl
    Ostatnio edytowane przez Peer ; 02-04-2013 o 10:35

  5. #620
    Veldar Bank
    Konto usunięte
    kowalstwo jako zdolnosc niepasuje, bardziej jakby to jakos inaczej przedstawic hmm pod zaklecie? hmm tez niepasuje, ta zdolnosc musialaby byc jakos indywidualna i nie zwiazana z bronia, czyli nie mozna byloby ja zalozyc ale bylaby aktywna, wtedy mysle ze mogloby sie udac

  6. #621
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Silny cios (2sloty)
    10uzyc
    Cios o 10% mocniejszy od normalnego

    Wzmocniony pocisk
    5uzyc
    1/5mp
    Bezatrybutowy atak o bazie obrażeń 20% większej niz pocisk

    Travers
    2 uzycia
    20mp
    Obrazenia bez zmian
    Daje naszej postaci refleks na 3tury

    Wypad
    2uzycia
    20mp
    Nadaje naszej postaci mobilizacje na 1 ture
    Obrazenia ze zdolnosci te same

    Podcięcie
    2uzycia
    20mp
    Obrazenia 80%
    Nadaje praliz na 1ture przeciwnikowi

    Kopia
    1uzycie
    70%mp
    Kopiuje wszelakie statusy przeciwnika ,hp oraz mp
    Jeżeli nasza postac ma wiecej mp lub hp to wartość pozostaje bez zmian ,a
    statusy przeciwnika są dodawane do tych co my aktualnie posiadamy

    Przeszywający atak
    20mp
    3uzycia
    Działa tak jak miecz magii lodu i podobne bronie ostateczne obrażenia są zminiejszane o 25%

  7. #622
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Kopia
    1uzycie
    70%mp
    Kopiuje wszelakie statusy przeciwnika ,hp oraz mp
    Jeżeli nasza postac ma wiecej mp lub hp to wartość pozostaje bez zmian ,a
    statusy przeciwnika są dodawane do tych co my aktualnie posiadamy
    Tak tak ;p trafisz na takiego Chóberta https://mfo3.pl/r/132088142 skopiujesz mu hp i czekasz na TvT

  8. #623
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Nie skopiuje jeśli wykroczy poza limit hp rzucającego

  9. #624
    Maggus
    Konto usunięte
    Różdżkowy topór/miecz/buława/włucznia/rękawice działało by to tak:
    Walisz jako mag z różdżki i atakuje jako włócznia

  10. #625
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Różdżkowy topór/miecz/buława/włucznia/rękawice działało by to tak:
    Walisz jako mag z różdżki i atakuje jako włócznia
    Za silne. Mag używa zaklęć, nie atakuje ręcznie. Btw - włucznia czy włócznia?
    Bididididid!

  11. #626
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Zdolność: Niszczyciel Dusz */**
    Poziom : 60/70
    Opis: Atak magiczny na jednego przeciwnika. Nadaje status STRACH na 3-4 tury z 70-80% prawdopodobieństwem bazowym.
    Koszt MP: 100


    Nowy status: Strach - Obniża obrony o 33%.
    Uzasadnienie: Postać jest przepełniona strachem co czyni ją bardziej podatną na obrażenia.
    Odtrutka - brak odtrutki
    Ostatnio edytowane przez Seitas ; 20-04-2013 o 20:35

  12. #627
    Użytkownik
    Dołączył
    16-12-2012
    Postów
    19
    Zdolność : Dym
    Poziom : 40
    Opis : Atak magiczny / Atak zwyczajny ( zależność od profesji ) na każdego przeciwnika . Nadaje status Zatrucie,Ślepotę,Paraliż na 4 tury z 50 % prawdopodobieństwem bazowym .
    Koszt MP : 40

  13. #628
    fajnyziom
    Konto usunięte
    Zdolność: Tsunami
    Sloty: 3
    Poziom: 70
    Opis: Atak magiczny o atrybucie Lodu na wszystkich przeciwników . Nadaje status regenerujące zombi z nietykalnością na 3 tury z 40% skutecznością bazową . Nie działa w walce 1 na 1 .
    Koszt mp: 140
    Ilość użyć: 1
    Ilość użyć drużynowo: 2

  14. #629
    Użytkownik
    Dołączył
    21-12-2012
    Postów
    59
    Grupowa nietykalnosc na 3 tury? Moim zdaniem za mocne, 1 tura nietykalnosci i 3 tury rege+zombie ewentualnie. Tsunami mi sie z lodem nie kojarzy, jak cos to jakas lawina :P

  15. #630
    Użytkownik
    Dołączył
    19-08-2012
    Postów
    7
    żeby był atrybut wody to bym napisał wody a napisałem lud bo jest prawie taki sam ...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •