Strona 34 z 56 PierwszyPierwszy ... 24323334353644 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 496 do 510 z 828

Temat: Wrażenia po Igrzyskach

  1. #496
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    W sumie za walki wyrównane mogę nieco uatrakcyjnić prezenty , gdyż takich walk jest stosunkowo mało. Wyrzucę 10k i 10 żetonów, będzie więc 20% na unikat.

  2. #497
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,485
    To jakie zmiany aby zlikwidować granie na czas na następne igrzyska? Bo chwilowo najlepiej zawalczyć z ogarniętym kumplem i przeczekać kilka godzin opuszczając tury. Czas zmusza do eliminowania swoich znajomych, co można uznać za "neutralne", ale co z ludźmi grającymi na czas? Może max czas walki 5min * liczba graczy w walce - później przełączenie na auto. Igrzyska będą jeszcze bardzie dynamiczne + sprawdzenie używania skryptów auto w walkach grupowych.

  3. #498
    ograniczyc walke do 200tur wykonanych przez jedną ze stron oraz zakonczyc walke po Większym zagęszczeniu opuszczeń np 8/20tur

  4. #499
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,485
    200 tur * 2 * 15s = 100 minut, niezależnie od liczby graczy - strasznie dużo moim zdaniem

  5. #500
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Ograniczył bym do ok. 30 minut na walkę. Zdecydowana większość walk (również tych z pełnym składem) kończy się w tym czasie, a pozostałe po tym czasie są już raczej i tak rozstrzygnięte. To daje jakieś 4 walki na igrzyska jeśli mamy dotrwać do końca.

  6. #501
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    A będzie jakiż zegarek pokazujący pozostały czas?

  7. #502
    musaraj
    Konto usunięte
    czas walki 5*liczba graczy - nawet niezły pomysł

  8. #503
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Ograniczył bym do ok. 30 minut na walkę. Zdecydowana większość walk (również tych z pełnym składem) kończy się w tym czasie, a pozostałe po tym czasie są już raczej i tak rozstrzygnięte. To daje jakieś 4 walki na igrzyska jeśli mamy dotrwać do końca.
    i jak to niby zweryfikuje te walki "i tak rozstrzygnięte" po tych 30 min ? która drużyna "wygra" ?
    Co to ma być? Pytam, co to ma znaczyć? Tego wrogom nie można wybaczyć.

  9. #504
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    czas walki 5*liczba graczy - nawet niezły pomysł
    Za krótkie walki 1vs1 (w tym finał), poza tym trzeba dać czas na ewentualne przekształcenie w 4vs4.

    Cytat Napisał Jeahok Zobacz post
    i jak to niby zweryfikuje te walki "i tak rozstrzygnięte" po tych 30 min ? która drużyna "wygra" ?
    Różne są sposoby. Np. porównanie zadany/otrzymany dmg - do tego mniej więcej sprowadza się zwycięstwo (zasoby leczenia).
    Włączenie po tym czasie auto w sumie też jest ciekawym pomysłem.
    Limitowane czasowo (czy nawet turowo) walki mogły by być też opcją do gry poza igrzyskami.

  10. #505
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,485
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Za krótkie walki 1vs1 (w tym finał), poza tym trzeba dać czas na ewentualne przekształcenie w 4vs4.
    Wszystkie walki finałowe które trwają dłużej są ustawione, przy obecnych realiach gracz nie zdąży się przebrać pod daną profesję i walki są krótsze. Przy założeniu 30min na walkę. Team 4 osobowym, może przedłużyć żywot jednego członka do 1h co jest strasznie długim czasem. Dodatkowo gdy dojdzie 1 osoba do walki, jest ona na przegranej pozycji. bo w walce 2 vs 1 finałowej wygra osoba która jest sama bo ma przeciwnika w przeciwnym teamie(wiem, że namieszałem - ale takie będą realia kolejnych igrzysk, jeśli ten czas będzie nadal taki długi).

    Dlatego im będzie mniejsza szansa na przedłużanie tym mniej patologicznych walk. Dodatkowo po przekroczeniu czasu jedyne sensowne rozwiązanie to auto walka - najbardziej sprawiedliwa

  11. #506
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,551
    Może niech każda ze stron ma pulę 15 minut na walkę, po tym czasie włącza się dla tej strony, więc im szybciej się wykona ruch, tym więcej czasu dla innych członków walki dla swojej drużyny.

  12. #507
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    No to może 15,20,25,30 minut dla minimum 2,4,6,8 osób.

  13. #508
    Yoroi
    Konto usunięte
    No i dobrze że będzie oko igrzyska to walka a nie stanie na środku i gapienie się w ścianę

  14. #509
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,551
    Ale obowiązkowo musi być widoczny timer ile czasu do auto zostało i wyłączenie "opuszczenie tury". Ja bym jeszcze wykluczył zdolność Przeczekanie bo ona jest całym sprawcom tego przedsięwzięcia.

  15. #510
    Ale obowiązkowo musi być widoczny timer ile czasu do auto zostało i wyłączenie "opuszczenie tury". Ja bym jeszcze wykluczył zdolność Przeczekanie bo ona jest całym sprawcom tego przedsięwzięcia.
    Widać ,że nei walczyłeś nigdy "poważnej" walki 4vs4 gdzie przeczekanie rzucone na przeciwnika ratowało tyłek ;>
    "Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •