W sumie za walki wyrównane mogę nieco uatrakcyjnić prezenty , gdyż takich walk jest stosunkowo mało. Wyrzucę 10k i 10 żetonów, będzie więc 20% na unikat.
W sumie za walki wyrównane mogę nieco uatrakcyjnić prezenty , gdyż takich walk jest stosunkowo mało. Wyrzucę 10k i 10 żetonów, będzie więc 20% na unikat.
To jakie zmiany aby zlikwidować granie na czas na następne igrzyska? Bo chwilowo najlepiej zawalczyć z ogarniętym kumplem i przeczekać kilka godzin opuszczając tury. Czas zmusza do eliminowania swoich znajomych, co można uznać za "neutralne", ale co z ludźmi grającymi na czas? Może max czas walki 5min * liczba graczy w walce - później przełączenie na auto. Igrzyska będą jeszcze bardzie dynamiczne + sprawdzenie używania skryptów auto w walkach grupowych.
ograniczyc walke do 200tur wykonanych przez jedną ze stron oraz zakonczyc walke po Większym zagęszczeniu opuszczeń np 8/20tur
200 tur * 2 * 15s = 100 minut, niezależnie od liczby graczy - strasznie dużo moim zdaniem
Ograniczył bym do ok. 30 minut na walkę. Zdecydowana większość walk (również tych z pełnym składem) kończy się w tym czasie, a pozostałe po tym czasie są już raczej i tak rozstrzygnięte. To daje jakieś 4 walki na igrzyska jeśli mamy dotrwać do końca.
A będzie jakiż zegarek pokazujący pozostały czas?
czas walki 5*liczba graczy - nawet niezły pomysł
Za krótkie walki 1vs1 (w tym finał), poza tym trzeba dać czas na ewentualne przekształcenie w 4vs4.czas walki 5*liczba graczy - nawet niezły pomysł
Różne są sposoby. Np. porównanie zadany/otrzymany dmg - do tego mniej więcej sprowadza się zwycięstwo (zasoby leczenia).
Włączenie po tym czasie auto w sumie też jest ciekawym pomysłem.
Limitowane czasowo (czy nawet turowo) walki mogły by być też opcją do gry poza igrzyskami.
Wszystkie walki finałowe które trwają dłużej są ustawione, przy obecnych realiach gracz nie zdąży się przebrać pod daną profesję i walki są krótsze. Przy założeniu 30min na walkę. Team 4 osobowym, może przedłużyć żywot jednego członka do 1h co jest strasznie długim czasem. Dodatkowo gdy dojdzie 1 osoba do walki, jest ona na przegranej pozycji. bo w walce 2 vs 1 finałowej wygra osoba która jest sama bo ma przeciwnika w przeciwnym teamie(wiem, że namieszałem - ale takie będą realia kolejnych igrzysk, jeśli ten czas będzie nadal taki długi).
Dlatego im będzie mniejsza szansa na przedłużanie tym mniej patologicznych walk. Dodatkowo po przekroczeniu czasu jedyne sensowne rozwiązanie to auto walka - najbardziej sprawiedliwa![]()
Może niech każda ze stron ma pulę 15 minut na walkę, po tym czasie włącza się dla tej strony, więc im szybciej się wykona ruch, tym więcej czasu dla innych członków walki dla swojej drużyny.
No to może 15,20,25,30 minut dla minimum 2,4,6,8 osób.
No i dobrze że będzie oko igrzyska to walka a nie stanie na środku i gapienie się w ścianę![]()
Ale obowiązkowo musi być widoczny timer ile czasu do auto zostało i wyłączenie "opuszczenie tury". Ja bym jeszcze wykluczył zdolność Przeczekanie bo ona jest całym sprawcom tego przedsięwzięcia.
Widać ,że nei walczyłeś nigdy "poważnej" walki 4vs4 gdzie przeczekanie rzucone na przeciwnika ratowało tyłek ;>Ale obowiązkowo musi być widoczny timer ile czasu do auto zostało i wyłączenie "opuszczenie tury". Ja bym jeszcze wykluczył zdolność Przeczekanie bo ona jest całym sprawcom tego przedsięwzięcia.
"Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"