https://mfo3.pl/r/113981672
Poszło ładnie. Ustawiłem drenaż na podwójnym ruchu bo podobno bomb reaguje na ostatnie obrażenia, ale nie dałem warunku: przeciwnik nie ma nietykalność ;(
i to cala zagadka? dac mu czekajke?
Albo miec dobre eq i po 30lv tez dac czekajke to juz bez spiny na luzie sie ubije
Tam miało być po 30 turze, tak mi się wydaje
Ja widziałem trzy razy bo jak zanosiłem go na kamyki co rozwalajom wejścięm do groty orków to tam był i jak szedłem to wybuchnoł i nagle bach przejście jest ale kilka razy też pomagałem januszkowi jak chciałęm mu pomóc z bombem bo go gonił zamroziłem go zaklęnciem lodem a byłem wojownikiem i uciekliśmy i januszka wsadzili ale dostałem kasy i srebrny pył ale jak bomb był to ja się bałem i uciekałem bo czasem wybucha co czyni go wybuchajoncym a jak wybuchnie to boli
co
Ostatnio edytowane przez Potencjalny Nabywca ; 13-01-2013 o 12:56
Już tłumacze.
Pare osob z testowego go biło, (a tam można sobie dowolnie ustawiać eq oraz staty, więc najlepiej zdać się na ich sugestie)....
i dobrze ze nie ma 100% mgła już dosc staniała po 400k nie chce schodzić jakby wiecej osob chodzilo na bomba to by frag byly tansze niz zolwie skorupy a tego nie chce ;D
czytaj jako -
Nie chciałabym aby poprzez uproszczenie walk z bombem drop z niego straciłby całkowicie swoją wartość. Przykładem tutaj jest mgła, która w porównaniu do pierwotnej ceny tuż po upku mocno zaniżyła swoją cenę. Przewiduję, że ogniste fragmenty niedługo mogą kosztować mniej niż obecnie żółwie skorupy.
Prostsze niż mogło by się wydawaćAle przez pół roku było niewykonalne
Na testach 24/25 razy na auto, raz ded przez błąd w skrypcie.