[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
Ponieważ męczycie się już od pół roku to mała wskazówka:
Kluczowa jest 10 runda bomba a potem 30. Przed 10 turą trzeba wykonać określone akcje na sobie (opcja 90%) lub nim (opcja 100% - owe czekoladki), aby przeżyć. Pomiędzy 12 a 29 turą mamy względny spokój, a od 30 tury znowu tylko odpowiednie akcje uchronią nas przed wybuchem.
[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
mgła i zamrożenie nic nie daje czas na spowolnienieBomb jest odporny na klątwe, paraliż ( przy zatruciu z chmury było chybienie) Ktoś mu jeszcze czymś próbował dobrze zrobic? przyznać się..
próbowałes w 9 turze ? możę spowolnie jego wybuch
czyli jak dobrze rozumiem powinno być to coś co meżemy użyć więcej niż tylko razKluczowa jest 10 runda bomba a potem 30. Przed 10 turą trzeba wykonać określone akcje na sobie (opcja 90%) lub nim (opcja 100% - owe czekoladki), aby przeżyć. Pomiędzy 12 a 29 turą mamy względny spokój, a od 30 tury znowu tylko odpowiednie akcje uchronią nas przed wybuchem.
Ostatnio edytowane przez skarlet ; 12-01-2013 o 19:40
Po prostu trzeba wypróbować każdy możliwy status jaki jest, a dużo ich chyba nie ma (kilkanaście prób) i powinno to zostać rozwiązane.
Chyba, że jeszcze jakiś inny czynnik ma na to wpływ, np. jego status, ale również i nasz.
To raczej wiedzieliśmy od samego początku, to myślę, że Tomi'ego podpowiedź tyczy się czegoś innego, chyba że nas zmylić chciał ;>Myślę, że czekoladkami może być ubicie bomba przed 10 turą