Strona 14 z 55 PierwszyPierwszy ... 4121314151624 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 196 do 210 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #196
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Da się zrobić uzbrojenie dające większą podatność na negatywne statusy? Wtedy mógłby powstać nowy typ uzbrojenia. Np coś dające -100% do zatrucia, ale z jakąś inną ciekawą dobrą cechą...

  2. #197
    Blizna x
    Konto usunięte
    Nazwa: Ognista Włócznia
    Typ: Ręce
    Wymagany poziom: 45
    Statystyki:
    Atak 70
    Obrażenia 500
    Obrona 20
    Celności + 15%
    Unik - 5%
    Specjalne zdolności/autostatusy: Daje 1 slot na gem

  3. #198
    Wszystkie przedmioty ktorych napisze tylko zdolnosc maja standardowe statystyki.
    Tez za bardzo nazw nie chce wymieniac bo pochodza one poprostuod nazw bossow.

    Rekawice 60lv
    Sloty 7
    *po uzyciu dowolnej zdolnosci nastepny atak bedzie wzmocniony o 15%*

    Topor 60lv
    *za kazdy status jaki posiada nasza postac jej atak rosnie o 8%*
    -oczywiscie uzywauac zdolnosci np mp atak. Niezaleznie od ilosci statusow modyfikator i tak bedzie 20%
    - kumuluje sie z mobilizacja. Czyli majac tylko mobilizacje nasz bonus do obrazen bedzie wynosil ~41%

    Pewna wlocznia 60lv
    *nie posiada oslabienia celnosci*
    Autostatus regeneracja na 2tury

    Miecz 60lv
    Podczas ataku ma 15% szanas na nalozenie sobie statusu mobilizacja na 2tury
    Po ciosie krytycznym na 1ture.

    Bulawa 60lv
    Celny atak wysysa 6mp i przekazuje nam

    *Ten item umiescilbym docelowo w klasie antykow(proponiwalem kiedys) Ale zawsze mozna go potraktowac jako normalny przedmiot.

    Zbroja dajaca luck 60lv
    Sloty 8
    Kiedy przeciwnik ma mobilizacje/skupienie obrazenia jakie zadaje posiadaczowi tej zbroji sa o 20% mniejsze.


    Buty 60lv
    Niezaleznie od statystyk przeciwnik ma 90% szans na trafienie czarem/atakiem.

    Okulary z antyrefleksem
    Celnosc 5%
    Obrona mag 54
    Szczescie 18
    *nie mozna w nich spudlowac* *jezeli nasza postac miala chybic maja 30% szans na zamiane ciosu na cios krytyczny*

    Helm zakonnika
    Hp + 300
    Defmag 65
    -4% ziemia

    Rozga 60lv
    Celnosc -10%
    *celny cios wysysa 17% aktualnego hp przeciwnika*

  4. #199
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    Wodny miecz
    Właściwość: Modyfikator obrażeń zależy również od atrybutu lodu

    wyjaśnienie (bardziej ogarnięci w macie to zrozumieją)

    Właściciel: Przeciwnik
    Miecz +25% Miecz -25%
    Lód 00% Lód - 25%

    Obrażenia * {1+[(miecz JA - miecz przeciwnik) - Lód przeciwnik]}
    np
    500 * {1+[0,25- -(0,25) - -(0,25)]} = 500 * {1+[0,50 + 0,25]}= 500* {1+0,75}=500*1,75 = 875

    I tak ze wszystkimi żywiołami

  5. #200
    Użytkownik
    Dołączył
    17-11-2011
    Postów
    30
    Nazwa: Demoniczna Zbroja
    Typ: Ciało
    Wymagany poziom: 60+
    Statystyki:
    Obrona dużo
    Obrona magiczna mniej niż obrona
    Szybkość na minusie
    Specjalne zdolności autostatusy: Ma 10-20% szans na przekierowanie 10% obrażeń na przeciwnika(nie działa na bossy), w takim przypadku atak naszej postaci zostaje obniżony o 10% na 2-3 tury

  6. #201
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Nazwa: Różdżka Uników
    Typ: Ręce (Różdżka)
    Wymagany poziom: 57
    Statystyki:
    Atak magiczny 74
    Uniki:10/15%
    MP: 56
    Obrażenia:237
    Ewentualnie*
    *szybkość: -7


    Różdżka zadająca mniejsze obrażenia od standardowych na dany poziom, dająca szanse na lepsze uniki.

  7. #202
    LookAtMyHorse
    Konto usunięte
    NAZWA: Suche Gacie
    TYP: Dodatek
    WYMAGANY POZIOM: 45
    OPIS: Wyciągnięte z dna morza
    STATYSTYKI:
    Szansa na wypadnięcie unikatowego przedmiotu: +5%
    Szybkość: -10
    Szczęście: -10

  8. #203
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,550
    Propozycja dodania gemu Prędkość plus.
    Zwiększałby statystykę dodatkową Prędkość, która odpowiadałaby prędkości przemieszczania się po mapie.
    Standardowa prędkość: 100% (stan normalny), którą można by zwiększyć właśnie ww. gemem do max. 400%. Minimalna wartość to 25%.

  9. #204
    Gazowane Mleko
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MapY Zobacz post
    Propozycja dodania gemu Prędkość plus.
    Zwiększałby statystykę dodatkową Prędkość, która odpowiadałaby prędkości przemieszczania się po mapie.
    Standardowa prędkość: 100% (stan normalny), którą można by zwiększyć właśnie ww. gemem do max. 400%. Minimalna wartość to 25%.
    Dobry pomysł

  10. #205
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Nazwa:Lekka pikowana zbroja
    Typ: ciało
    Wymagany poziom: 56
    Statystyki: Obrona 67, szybkość 23
    Specjalne zdolności/autostatusy - brak.

    Zbroja Gwardzisty
    Typ:Ciało
    Wymagany poziom:60
    Statystyki: Obrona 55, obr. magiczna 20, szybkość -18, zatrucie +25%

    Zaklęty Naszyjnik
    Typodatek
    Wymagany poziom: 58
    Statystyki: Szczęście:65, ilość dośw. +5%, ilość AP -5%,
    Info: Ma w sobie ukrytą moc.

    Różdżka ocalenia
    Typ:Ręce
    Wymagany Poziom: 55
    Statystyki:Obrażenia:241, atak magiczny 70, MP 70, furia 25%
    Info:Nadaje autostatus regeneracja na 4 tury.








  11. #206
    Użytkownik
    Dołączył
    03-10-2012
    Postów
    14
    Nazwa: Ryzykowna różdżka
    lvl: 150 (oczywiscie do zmiany)
    atak. mag. 103(do zmiany ale chodzi o to zeby byl duzy)
    obrazenia 203(do zmiany)
    MP-121
    inne:
    razem 100% odporności (różdżka rozdaje losowo w jakiekolwiek negatywne statusy na jedna walke(np. 23% na paraliz 12% na furie 45% na zatrucie 7% na pomylenie i 13% na skamienie))
    razem +25% do magicznych atakow (tu tez rozdzka rozdaje losowo na jedna walke(np. 12% na wiatr 6%na ogień i 7% na ziemie)
    podczas ataku magicznego ma 50%(moze zalezec od szczescia) szans na nadanie jakiegokolwiek statusu negatywnego lub pozytywnego na atakowanego i atakującego na 1 ture(np. walcze z trollem i atauje go magicznie jemu nadaje nietykalność a mi zatrucie (no tu to podalem negatywna sytuacje) ale np. moze byc tak ze atakuje trolla i mi nada regeneracje a jemu nic)
    sloty: 12 (gracz nie może używać 3 losowych zdolności)
    Ostatnio edytowane przez mateoss ; 11-01-2013 o 21:11

  12. #207
    musaraj
    Konto usunięte
    różdżka nie ma zdolności przy ataku magicznym

  13. #208
    Ślimak
    Konto usunięte
    Bombardujące rękawice.

    Lvl: 70

    Obrażenia: 634
    Atak: 83
    MP: 20
    Celność = 15%
    Uniki = 15%
    Szybkość: - 7
    Szczęście - 7

    Inne: Mają 2% szans na nadanie ciosem 5 negatywnych statusów (nie licząc skamienienia), oraz 2% szans na nadanie ciosem 5 pozytywnych statusów(nie licząc nietykalności). Negatywne i pozytywne nie mogą razem wejść. Nie ma możliwości chybienia ani jednego z statusów( jak włazi 5, to 5)

  14. #209
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2011
    Postów
    339
    Gem "nazwa do wymyślenia"

    Opis: Zwiększa prawdopodobieństwo spotkania unikatowego potworka z każdą następną gwiazdką o 0,5%, AP tak jak w gemach statusowych.

  15. #210
    Użytkownik Avatar Something
    Dołączył
    05-01-2013
    Postów
    249
    Nie jestem pewny, ale to jest to samo co gem aktywności.A jak nie to bardzo podobne, raczej nie potrzeba nowego takiego gema jeśli jest aktywność
    Ostatnio edytowane przez Something ; 16-01-2013 o 22:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •