Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 29 z 29

Temat: Od przybytku głowa nie boli?

  1. #16
    Sosna
    Konto usunięte
    Ale tu nie chodzi o to że są bezwartościowe, a raczej o to, że nie ma na nich potencjalnych nabywców, ze względu na małą liczbę nowych graczy (a sklepikarz może kupić trochę drożej i trzymać na lepsze czasy :P )

    Ogólnie rzecz biorąc przeciętny gracz nie ma zbyt wiele pieniędzy, więc na targu za wiele nie wyda i tak handel stoi.
    Ostatnio edytowane przez Sosna ; 02-05-2011 o 10:13

  2. #17
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Ale spójrzcie na to z innej strony. Ludzie na mfo2 (między innymi ja) kupywali po kilkaset itemów z eternii (eq na 1 lvl). Wtedy jest nikła szansa, że wypadnie ci dobry item.
    Np. Nie masz miejsca w depozycie. Lepiej żeby ci wypadła 1 z tych 50 zatrutych włóczni, niż np. skrzydlata włócznia czy ogrza zbroja.

  3. #18
    Sewatorus
    Konto usunięte
    Ja z tych ,,Śmieci" 10k zarobiłem ;o

  4. #19
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Sosna Zobacz post
    Ogólnie rzecz biorąc przeciętny gracz nie ma zbyt wiele pieniędzy, więc na targu za wiele nie wyda i tak handel stoi.
    No więc ceny wystawianych przedmiotów trzeba dostosować do możliwości tych przeciętnych graczy, a nie żądać cen z kosmosu.
    Prawo popytu/podaży działa.

  5. #20
    Troy Lee
    Konto usunięte
    Zmniejszenie kasy z potworów ? Nie dość że mało leci to i tak jeszcze mniej będzie przykład : Złoto z Dzikusa 50 .... a Miksa lvl 2 100 musimy zabić przynajmniej 2 żeby mieć mikse a teoretycznie większość graczy już ją traci i tak wychodzi na to że 0 zysku ... poza tym Miksa lvl 1 500 HP 20 złota Miksa lvl 2 1000 hp 100 złota .... nie za duża ta różnica ?
    To było do 1 strony ;p

    Do 2 :
    Handel stoi i tak jak Tomi napisał to jednak trzeba dostosować te ceny ... i przedmioty które kiedyś były warte 60k teraz po 3k ehhh :|
    Ostatnio edytowane przez Troy Lee ; 02-05-2011 o 13:18

  6. #21
    Sosna
    Konto usunięte
    Z tymi cenami miksów lv2 to rzeczywiście lekka przesada, ja ich po prostu nie używam bo mi się to zupełnie nie opłaca, mam oczywiście jakiś zapas, na bossy/graczy/trudniejsze walki manualne, ale oprócz tego nie ma sensu ich używać. Potem może jakoś się to wyrówna, ale obniżenie ceny choćby o te 20-30G mogłoby sporo tutaj zmienić.

    Możliwe, że przesadzamy, narzekając na brak kasy, ale prawda jest taka, że grę trzeba zbalansować tak, żeby nie było za dobrze (jak momentami w mf2), ale też żeby nie było zbyt źle (w mf3 znacznie bliżej do tego), oczywiście znajdą się gracze, którzy siedzą pół dnia na wywernie, czy kobrze, oni będą mieli kasy pod dostatkiem, ale przeciętny gracz, który wejdzie na tą godzinę dziennie, już o wielkim majątku nie ma co myśleć.

  7. #22
    QSQ
    Konto usunięte
    Wpadłem na nie głupi pomysł ;]...Dzięki czemu wbijanie lvli nie byłoby tak łatwe, a upki byłyby przed wbijaniem limitów ;]...A więc, o co mi chodzi?? A o to, aby zmniejszyć doświadczenie za bossy odnawialne 5x, a za potwory i zwykłe bossy x3

  8. #23
    Użytkownik Avatar Chaos
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,047
    @up
    Ale kto normalny będzie wbijał 1lv kilka dni...

  9. #24
    Crawler
    Konto usunięte
    Geniusz ;D
    Admini mieliby całe wieki na robienie uptadów a gracze wysyłaliby miliardy smsów żeby wbić poziom :rolf:

  10. #25
    QSQ
    Konto usunięte
    chaos, każdy, bo nie mieli by wyjścia i by było tak jak w innych grach Online, że wbija się lvl parę dni, a nie dziennie bez MF można nawet 2 (na takim 23)...

    No racja Crawler, admini robili by upki z tak zacieszonymi miskami, że mała bania ...10x więcej smsów więcej niż teraz ;]...Więcej graczy, bo nikt by się nie sapał "Kiedy up??...Co to jest?? - same limity!!!", bo limity może miałyby 2-4 osoby

  11. #26
    Crawler
    Konto usunięte
    Myślę jednak że nie chciałoby mi się grać z takimi odstępami expowymi pomiędzy lvlami i szybko bym porzucił grę ; )

  12. #27
    Użytkownik Avatar Chaos
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,047
    Jeśli na 20lv next lv wbijało by sie 3-4 dni
    To wbicie ze 100 na 101 wymagało by 7-10 dni.
    Więc gra szybko by się znudziła,
    bo ile można siedzieć na tym samym lv...

  13. #28
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    teraz jest szybko, ale przy 100 lv będzie już ze 4-5 dni na lv (czyli jak ktoś wyżej powiedział standard na tego typu grę)

  14. #29
    Wg mnie zmniejszenie expa to zły pomysł. Tak jak pisał crawler mi też nie chciało by się grać w tego typu gre . Grałem kiedyś w metina ( co za wstyd ;d ) i tam na początku do tego 30-40 lvl było fajnie biło się lvl dzień /dwa a później jak już dłuuuugo się lvl biło to gra robiła się nudna i przestałem grać. Wiem że nie ma co porównywać metina z mfo3, ale to tylko taki przykład.

    PS
    Ci co narzekają na upy niech poczekają do wyjścia z bety ;p

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •