Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 29

Temat: Od przybytku głowa nie boli?

  1. #1
    Crawler
    Konto usunięte

    Kciuk w dół Od przybytku głowa nie boli?

    Nie narzekam na powolne uptady, mam gdzieś czy będą one się odbywały co tydzień czy co dwa miesiące. Długie okresy pomiędzy aktualizacjami niosą jednak za sobą konsekwencje, obok których nie mogę przejść obojętnie.
    Jak wygląda sytuacja w MFO?
    Sytuacja nie wygląda dobrze, nie operuję danymi ale na oko widać że znacząca większość graczy (przed kwietniowo-majowym upem) posiadała postacie na maksymalnych możliwych poziomach (sam miałem dwie na 20 lvlu). Gracze na levelach niższych to właściwie odsetek - osoby, którym gra się znudziła na x lvlu i porzuciły postać i tylko czasami spotykani przez nas gracze aktywni.
    Wszystko wskazuje na to, że za około miesiąc sytuacja się powtórzy (ponoć są już gracze na 30 lvlu - wyścig szczurów, mfy zapewne lały się strumieniami co adminom z pewnością było na rękę)
    Co to oznacza?
    Oznacza to nie mniej, nie więcej po prostu tyle, że każdy ma pełno EQ, przedmiotów i wuchtę unikatów (już nieunikalnych). Wszyscy tygodniami kampili na wywernie zbierając śmieci z niej wypadające.
    Istota problemu.
    Wartość EQ (również Unikatów) jest zatrważająco niska, ponieważ jest go nadmiar na rynku. Starego uzbrojenia na poziomach, które już ominęliśmy nie sprzedamy, spowodowane jest to słabym napływem nowych graczy oraz zbyt dużą ilością postaci na wymaksowanych poziomach.
    EQ i przedmiotów nie warto sprzedawać u NPC, oferują oni nam za nie śmieszne grosze, tyle co kot napłakał. W efekcie Depozyt zapchany, kieszenie powypychane śmieciami, których nie można lub nie opłaca się pozbywać.
    Problemy finansowe, bo miksy dość drogie, złota z potworów w moim przekonaniu trochę za mało. Jedyne na czym można się wzbogacić to handel osłonami..
    Sposoby na rozwiązanie problemu.
    Częstsze uptady? ;D Ewentualnie bardziej rozbudowane (z limitem nie co 10 poziomów).
    Większe pieniądze za EQ u NPC.
    Więcej mi do głowy nie przychodzi..
    Słowem zakończenia.
    Nie istnieje idealne rozwiązanie tej sytuacji.
    Można ją tłumaczyć faktem, że jest to dopiero beta.
    Można ją tłumaczyć wyścigiem szczurów o jak najszybsze wbijanie poziomów.
    Można.. ..ale jednak niesmak pozostaje, gdyż gra o dość dużym IMHO potencjale nie radzi sobie sama ze sobą.

  2. #2
    QSQ
    Konto usunięte
    Ja bym był, za zablokowaniem BETY, odblokowaniem testów i ponowne wejście bety za 2-3 miechy, kiedy będzie gdzieś Folhord i max 130lvl.

  3. #3
    Coni
    Konto usunięte
    Cytat Napisał QSQ Zobacz post
    i ponowne wejście bety za 2-3 miechy, kiedy będzie gdzieś Folhord i max 130lvl.
    Chyba Urkaden

  4. #4
    Sewatorus
    Konto usunięte
    Cytat Napisał QSQ Zobacz post
    Ja bym był, za zablokowaniem BETY, odblokowaniem testów i ponowne wejście bety za 2-3 miechy, kiedy będzie gdzieś Folhord i max 130lvl.
    Co to to nie,jak już częste update
    Ee jakieś eventy?
    Itemy nie tylko unikatowe może byc też Artefakt czy cuś..
    Lub jakieś pkt,itemy,exp dla aktywnych.

  5. #5
    Nyhariel
    Konto usunięte
    Rozwiazaniem mogloby byc rowniez zmniejszenie expa, ktore dostaje sie za moby, aczkolwiek jak ktos sie uprze to i tak smski powysyla, w kazdym razie co do tematu, jedno jest pewne, tak byc nie moze, bo kiedy gra zostanie rozreklamowana i gracze beda chcieli sie zarejestrowac to odepchnie ich to, ze 90% graczy ma juz max lv, jedynie 10% bedzie porozstawianych na innych levkach...

  6. #6
    QSQ
    Konto usunięte
    Ja nadal nie rozumiem, czemu ADMINISTRACJA wypuściła v3 nie mając nawet Lange...I nie pisać mi tutaj na **** grasz??...Bo powód jest jeden, nie chcę zostać w tyle.

  7. #7
    Ja nadal nie rozumiem, czemu ADMINISTRACJA wypuściła v3 nie mając nawet Lange
    Gra wciąż nie miała swojej premiery. Dobrowolnie bierzecie udział w jej otwartych beta testach.

  8. #8
    Sewatorus
    Konto usunięte
    Tak jak Suzu Kitamura napisał.
    Wpadło mi coś do głowy a może by tak dla graczy z 30 lvl+
    Zrobic coś typu Dziennie zadania? dostawaliby za to jakieś nie wiem
    Żetony? albo Kryształy czy coś i mogliby za nie robic eq.A w tym czasie zrobiono by urkaden i inne miasta.

  9. #9
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał ADIHC1 Zobacz post
    Gra wciąż nie miała swojej premiery. Dobrowolnie bierzecie udział w jej otwartych beta testach.
    które są niezbędne, aby grę odpowiednio ukierunkować, póki jest jeszcze szansa na to.

  10. #10
    Sewatorus
    Konto usunięte
    To może poprostu na final wersji odpalic kolejny server.?

  11. #11
    Crawler
    Konto usunięte
    Do wersji finalnej jeszcze bardzo długa droga, o tym będzie można dyskutować w przyszłości - będzie na to czas.

  12. #12
    Nyhariel
    Konto usunięte
    Kolejny serwer? czyli po prostu wszystko od nowa? mysle, ze to nie mialoby sensu, bo ludzie, ktorzy w dniu premiery obecnej wersji wbili 20lv, a teraz juz maja 30 zachlastaliby sie, bo wydali tyle pieniedzy, ze to az (cenzura) sciska...

  13. #13
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    już nie raz pisałem, że obecne konta NIE będą usuwane.
    Myślę że Sewatorusowi chodziło o dostawienie kolejnego serwera - taki świat 2.
    I też już pisałem, że nie będą dostawiane nowe światy dopóki nie będzie to konieczne ze względów technicznych.

  14. #14
    Sosna
    Konto usunięte
    Prawda jest taka, że wersja finalna mfo2 powstała w zeszłym roku, w tej wersji może być podobnie, prawda jest taka, że nad grą pracuje mało osób co spowalnia pracę, na to nie wpłyniemy. Sytuacja ma się tak, że albo będą wprowadzane upy tak jak teraz (po te 10-20lvli), ale będą one w miarę częste, albo będziemy czekać pół roku na wielkiego upa, co jest raczej gorszym rozwiązaniem.
    Propozycja Crawlera, żeby zareagować na obecną sytuację jest sensowna (chodzi o podniesienie zysków ze sprzedaży śmieci, bo ich ceny nie są nawet niski, prawdę mówiąc nie warto klikać, bo nic to prawie nie da - 485G z Płomienną Różdżkę +2 nikt nie sprzeda tego w sklepie, ale fakt pozostaje faktem), jednak nie zwiększałbym kasy za potwory, lepiej nie dopuścić do sytuacji z MF2, gdzie był nadmiar pieniądza, jak rozumiem administracja ma to na uwadze, i słusznie.

  15. #15
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Sosna Zobacz post
    Propozycja Crawlera, żeby zareagować na obecną sytuację jest sensowna (chodzi o podniesienie zysków ze sprzedaży śmieci, bo ich ceny nie są nawet niski, prawdę mówiąc nie warto klikać, bo nic to prawie nie da - 485G z Płomienną Różdżkę +2 nikt nie sprzeda tego w sklepie, ale fakt pozostaje faktem), jednak nie zwiększałbym kasy za potwory, lepiej nie dopuścić do sytuacji z MF2, gdzie był nadmiar pieniądza, jak rozumiem administracja ma to na uwadze, i słusznie.
    Lepszy rydz niż nic. Przedmiot jest warty tyle, ile można za niego dostać. Skoro na targu nikt tego nie kupuje to niby dlaczego sklepikarz miałyby drogo kupować - głupi nie jest ;p Zwiększymy cenę skupu to z potworów będzie mniej dropiło złota, aby utrzymać jego wartość. Warto sprzedać "śmieci" chociażby po to, aby mieć przejrzyste zakładki z eq.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •