Strona 38 z 108 PierwszyPierwszy ... 2836373839404888 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 556 do 570 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #556
    LookAtMyHorse
    Konto usunięte
    Proponuję zdolność Mega Kuracja. Zdejmowałaby negatywne statusy z wszystkich sojuszników. Dobre do Bójek i TvT. Można by było tego używać 1 na walkę. Ewentualnie zdolność miałaby n-procętową szansę na zdjęcie negatywnego statusu, ponadto mogłaby też przypadkowo usunąć pozytywny status(tak żeby była losowość,a umiejętność nie byłaby zbyt dobra). Co o tym sądzicie?

  2. #557
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał LookAtMyHorse Zobacz post
    Proponuję zdolność Mega Kuracja. Zdejmowałaby negatywne statusy z wszystkich sojuszników. Dobre do Bójek i TvT. Można by było tego używać 1 na walkę. Ewentualnie zdolność miałaby n-procętową szansę na zdjęcie negatywnego statusu, ponadto mogłaby też przypadkowo usunąć pozytywny status(tak żeby była losowość,a umiejętność nie byłaby zbyt dobra). Co o tym sądzicie?
    Wtedy gracze używaliby standardowej kuracji, bo lepiej nie ryzykować.

  3. #558
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Ja bym używał, gdyby nikt nie miał pozytywnego statusu.


    Albo na przeciwnikach na początku walki.

  4. #559
    LookAtMyHorse
    Konto usunięte
    Jak minibos używa umiejętności na wszystkich np. Gryf i mamy furie i zombie albo coś innego to chyba opłacałoby się tego używać jak ma to 3 graczy. A to że pozytywny status zniknie to byłaby taka minimalna szansa np. 1% na zdjęcie pozytywnego statusu, a 80% że usunie negatywne statusy.

  5. #560
    Użytkownik
    Dołączył
    20-12-2011
    Postów
    14
    Życie po życiu:
    limit użyć- 1 w walce
    koszt many- 400 many
    wymagany poziom- 70.p
    działanie: po śmierci ,,duch" naszej postaci ożywia naszą postać.
    Ostatnio edytowane przez Oliweczka ; 04-11-2012 o 18:29

  6. #561
    Qorg
    Konto usunięte
    Defrogramalipotyzobatozhizometarmofykonizalozacja
    Nikt nie wie co zrobi , można tylko się spodziewać - tylko na 0 lvl.

    Taki żart :P
    __________


    Atak Grozy - o 20-60% większy atak niż zwyczajnie ,trafia w 10-70% , nadaje status uśpienie na 1 turę oraz ma prawdopodobieństwo zdjęcia z przeciwnika wszystkich pozytywnych barier , szansa na trafienie 10-40% . Nie działa na bossy .
    Koszt MP:75
    Max.Gwiazdek : 3
    Limit użycia : 1
    Wymagany lvl: 70

    Pechowy powiew -
    zwykły atak magiczny , trafia w 80-100% , nadaje status spowolnienie , zatrucie , na 3 tury oraz ma prawdopodobieństwo nadania statusu paraliż na 1 turę , szansa na trafienie 30-50% . Nie działa na bossy .
    Koszt MP:60
    Max.Gwiazdek : 1
    Limit użycia : 1
    Wymagany lvl: 60

    Nadzieja -
    zmniejsza nasze hp do 1 , zmniejsza hp przeciwnika do 10% oraz nadaje status zatrucie , zdejmuje z nas wszystkie negatywne statusy oraz nadaje nam status : regeneracja , nietykalność na 3 tury oraz status bariera , bariera mag. na 4 tury.
    Koszt MP: 100%
    Max.Gwiazdek : 1
    Limit użycia : 1
    Wymagany lvl: 80

    HP
    Lizacja -
    zwiększa nasze max. hp o 50% oraz nadaje status regeneracja na 5 tur [gdy się skończy nasze hp zmienia się na takie jakie było wcześniej]
    Koszt MP: 70
    Max.Gwiazdek : 1
    Limit użycia : 1
    Wymagany lvl: 80

    Warowne zniszczenie -
    zabija używającego ,nadajestatusy : mobilizacja , skupienie , bariera , bariera mag. , regeneracja na 4 tury oraz zdejmuje wszystkie negatywne statusy [drużynie] . Używającego tej zdolności nie można już ożywić.
    Koszt MP: 100%
    Max.Gwiazdek : 1
    Limit użycia : 1
    Wymagany lvl: 80

    Klątwa bogów -
    nadaje przeciwnikowi statusy - paraliż , zatrucie na 1 turę oraz regeneracja i zombie na 4 tury.
    Koszt MP: 100%
    Max.Gwiazdek : 3
    Limit użycia :
    2
    Wymagany lvl: 80

  7. #562
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Pogromca Statusów - Zdolność TvT zadająca obrażenia 25%MAXHP przeciwnika/ów* liczba statusów pozytywnych przeciwników.Szansa na trafienie w walce 1vs1 zaniżona.

    Wymagany Poziom:
    *- 60 poziom
    Koszt MP : 100
    Celność bazowa: 70%
    Limit użyć : 1
    **- 80 poziom
    Koszt MP : 120
    Celność bazowa: 80%
    Limit użyć : 2
    Zajmuje slotów: 2

    Zew Wojenny
    Opis: Nadaje wszystkim sojusznikom statusy Mobilizacja oraz Precyzja na 4 tury.
    Limit użyć : 1
    Limit użyć drużynowy : 2
    Koszt MP: 70/80
    Wymagany poziom: 60/70
    Zajmuje slotów: 2

    Śmiertelny Obłok
    Opis: Zadaje obrażenia magiczne i może zniwelować maksymalne hp przeciwnika w walce o 25%.Powstałby nowy status mający tę właściwość.Możliwy do wyleczenia tylko poprzez odpowiednią miksturę.Działanie dokładnie takie samo jak podczas eventu dyniowego w walce z Dyniogłowym Hersztem.
    Wymagany Poziom: 80
    Koszt MP: 140
    Limit użyć : 1
    Zajmuje slotów: 1

  8. #563
    Pisklę Białego Smoka
    Konto usunięte
    wykombinowałem sobie coś takiego, żę mogłaby istnieć umiejętność, która po rzuceniu przez maga działa inaczej, niż po rzuceniu przez woja.

    I mam na myśli konkretną, już raczej zapomnianą umiejętność wojownika (właściwie 4); skalny atak, lodowy atak, ognisty atak, wietrzny atak.

    Pomyślałem sobie, że byłoby bardzo ciekawie, gdyby wojownik wciąż używał tej umki tak jak teraz, natomiast mag rzucałby je w formie buffa; np. limit=2, długość tur 4, koszt w manie 24 (wojownik ma parametry limit=8, mana=6).

    Można by np. było rzucać ognisty atak na wojów z drużyny podczas walki z żółwiem, wietrzny podczas walki z ogrem/wiwerną itp.

    Co sądzicie?

  9. #564
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Mag ma zaklęcia.

  10. #565
    Strict And Brave
    Konto usunięte

    Mega leczenie Mp

    Witam chciałbym zaproponować nową zdolność jaką byłaby Mega leczenie MP.
    Polegało by to na tym że leczyło by wszystkim członkom drużyny Mp a nie HP

  11. #566
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,550
    ile by zużywała MP?

  12. #567
    moim zdaniem 60-70mp tego gracza co używa czar i daje 140 many innym graczom

  13. #568
    Strict And Brave
    Konto usunięte
    HeGervor ma racje cos takiego właśnie

  14. #569
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Albo koszt 0 mp i jedno użycie.

    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...zdolno%C5%9Bci tu masz temat do zgłaszania takich propozycji.

  15. #570
    musaraj
    Konto usunięte
    Chęć zemsty*/**/***:
    Poziom : 60/70/80
    Koszt MP - 40/45/50
    Limit użyć : 1
    Limit drużynowy: 2
    Działanie: Zabija używającego i nadaje wszystkim sprzymierzeńcom Mobilizację i Skupienie na 2-4 tury.
    Drop: Potworek unikalny w Devos.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •