Mega podwójny drenaż
Zabiera wszystkim przeciwnikom 40%hp i 50%mp, i dodaje je rzucającemu
Poziom 60/70
MP: 96
Limit Użyć 1/2
Mega podwójny drenaż
Zabiera wszystkim przeciwnikom 40%hp i 50%mp, i dodaje je rzucającemu
Poziom 60/70
MP: 96
Limit Użyć 1/2
Ostatnio edytowane przez Ślimak ; 23-09-2012 o 13:36
Wpadłem na taki pomysł że najlepsza zdolność by była mega mana limit użyć 2 drużynowo 3 wymagany poziom np 40 lub 45 koszt mp 30 . Ta zdolność przyda się na mini bosy a szczególnie kiedy walczą 4 x mag
Można zawsze zrobić tak , że ta zdolność kosztuje 45mp (czyli zabiera manę rzucającemu zaklęcie) i dodaje określoną ilość MP (wg. gwiazdek) tylko pozostałym członkom drużyny.
Chociaż generalnie nie jest to najlepsza propozycja , jaką widziałem ;p
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Otchłań
Gwiazdki (możliwe) - *1
Limit użyć - 1
Wymagania - 70 poziom Możliwe do użycia tylko gdy w drużynie używającego wszystkie miejsca dla sprzymierzeńców są zajęte(jest 4 graczy w drużynie używającego) oraz gdy jest to walka drużynowa/bójka.
Koszt użycia - 50MP
Działanie - Odejmuje wszystkim sprzymierzeńcom (włącznie z używającym) 15% HP, a przeciwnikom nadaje statusy ślepota, klątwa na 5 tur oraz paraliż, spowolnienie na 3 tury każdy z 70% skutecznością.
Strach
Gwiazdki (możliwe) - *1
Limit użyć - 1
Wymagania - 75 poziom
Koszt użycia - 70MP
Działanie - Odbiera 50%HP używającemu oraz nadaje mu status paraliż na 2 tury, a przeciwnikowi odbiera 10%HP oraz nadaje statusy paraliż, spowolnienie oraz zatrucie na 3 tury każdy z 90% skutecznością.
Magia światła
Gwiazdki (możliwe) - *2
Limit użyć - 1/2 (zależy od gwiazdki)
Wymagania - 80 poziom
Koszt użycia - 80MP
Działanie - Uśmierca używającego, a jego punkty życia rozdziela wśród sprzymierzeńców, oraz nadaje im status regeneracja na 5 tur.
Ostatnio edytowane przez Grzesiek ; 29-09-2012 o 12:13
Ale podczas walki drużynowej nie można dać SOS, chyba, że to bójka o ranking drużynowy lub zwykła bójka.
Więc nieprzydatne to będzie podczas TvT 3vs3/2vs2
Ja nie minusowałem.
Ostatnio edytowane przez Potencjalny Nabywca ; 02-10-2012 o 08:54
MP pocisk
Zabiera 10/20/30% MP użytkownika i zadaje magiczne obrażenia
wzór
normalne obrażenia + ilość użytego mp*5
np
MAX mp = 150
atak na 1*
600 + 15*5 = 675
atak na 3*
600 + 45*5 = 825
Kumulacja
Gwiazdki - *1
Limit użyć - 1
Wymagania - 65 poziom
Koszt użycia - 80MP
Działanie - Odbiera używającemu 25% HP przez dwie tury, przy drugiej turze nadaje mu status paraliż na 2 tury ze 100% skutecznością.Przeciwnikowi odbiera 50% HP i MP oraz nadaje status zatrucie na 5 tur z 80% skutecznością.
Właściwość unikatowa
Po wygranej walce jest 50% szans na to, że zrabujesz jakąś miksturę przeciwnikowi, a 20% szans, że zrabujesz mu jakiś przedmiot "wyższej klasy".
Ostatnio edytowane przez Grzesiek ; 01-10-2012 o 08:29
Dotyk Bogów
Zdejmuje statusy Zatrucie,Skamienienie,Spowolnienie
Nadaje statusy Osłona Magiczna/Fizyczna3-4Tury,Regeneracja5-6Tur,Atak magiczny/Fizyczny Plus4-6Tur ( Coś w Stylu podnoszenia ataków magicznych/fizycznych o 33%)
Koszt MP 80-90
Limit Użyć 1
Jak się Podoba ?
zdolności:
Ognisty Krąg- zabiera 39 MP i nadaje status Ognista Zemsta który zwiększa ataki i ataki magiczne o 66%, ale obniża szybkość o 20% bez limitu tur (na ten status nie działa normalizacja)
Klątwa Rozbitego Lustra- zabiera 23 MP i nadaje status Więzień Pechu który unieruchamia przeciwnika na 10 tur i zabiera mu 49 % HP i MP (na ten status działa jedynie Antidotum i Błękitna Mikstura*)
*Błękitna Mikstura - zdejumje prawie wszystkie statusy oprócz statusu Ognistego Kręgu
Pvp
ogłupiający pocisk daje status pomylenie
Dotyk wampira to samo co drenaż nadaje status zombie nie działa na bossy
Trochę zdolności TvT
Trujące kolce tak jak mega zatrucie tyle, że zadaje magiczne obrażenia, a zatrucie na 4 tury a nie bezlimitowo
Euforia rzucane na własną drużynę limit drużynowy 1 sloty 2 - przyspieszenie i pomyślność na 3 tury
Żądza krwi rzucane na własną drużynę limit drużynowy 1 sloty 2 - Skupienie i mobilizacja na 2 tury oraz trucizna na 3
Ostatnio edytowane przez Deathpool ; 11-10-2012 o 08:23
Chciałbym wprowadzić zdolność " Hp minus" która obniża Hp przeciwnika np. walka z niebieską galaretą użycie Hp minus to z 1000 hp będzie miała np. 900 hp
Toksyczny Paraliż */**/***
Atak magiczny bez atrybutu na wszystkich przeciwników.
60% szans na nałożenie statusów Zombie oraz Paraliż
Limit Użyć:1/2/3
Koszt MP : 100
Poziom:55/60/65 lub 60/65/70