Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 59

Temat: Mag w walce z wojem

  1. #1
    Shaggyyy
    Konto usunięte

    Mag w walce z wojem

    Zakładam ten temat bo zauważyłem i nie tylko ja że magowie po tym upie zbytnio nie mają szans z walką z wojownikami. Na razie orkowego eq jest bardzo mało wiec wiadomo dmg będzie znacznie większy a set kapłana zdobyć jest znacznie łatwiej ale to nie jest głównym problemem bo teraz nie ma sensu robić maga hitera/speedra. Żeby mieć jakieś szanse mag musi postawić na lucka kosztem tych 2 statystyk co jest jedną wielką porażka bo w takim wypadku dmg maga będzie smieszny albo woj będzie nas dublował co chwile. A nadrabianie eq lucka też zbytnio za dużego sensu nie ma ... bo ubierać się na całą walkę żeby woj nie mógł użyć 2 razy szczęśliwego jest bez sensu bo znów przeciwnik zyskuje duble bo my tracimy speeda lub def.

    Poza tym zdolności TvT ślepa furia i mgła.
    Mgła teoretycznie zdolność dla magów ma 50% bazowej celności. Używałem jej parę razy i siada tak ze szkoda gadać. Przy czym zużywa 100Mp dla mnie ta zdolność całkowicie odpada szkoda 2 slotów.
    Ślepa furia Dla wojowników 60% bazowej celności (nie wiem czemu ma więcej skoro woj ma więcej lucka od maga ) ale z tego co zauważyłem na sobie ;d jak i po innych raportach jej statusy negatywne siadają bardzo często

    Bronie wojownika
    Sztylet kapłana co pare ataków zabiera nam 1/3 hp bez znaczenia czy ma się barierę itp
    Włócznia ofensywy nietykalność na 1 ture idealna do exspienia
    edi
    zapomniałem o orkowym toporku ;d tez bardzo mocny
    nie chce mi się wiecej wypisywać

    a co ma mag rózge garudy ;d? a w niej mp na max 5 ataków ;d
    gotar mp w porządku no i troche speeda powiedzmy ze w pvp na pewno się lepiej sprawdzi od garudy


    Oczywiście można kombinować z eq itp każdy mag może znaleźć swój "złoty środek na wojów" ale wojownik ma to bardzo ułatwione

    Mag po tym upie nadaję sie tylko do pve i tyle nawet nie do końca
    nieumarłych nie da sie praktycznie respic (woj sobie użyje mp atak i ma je na hita ) mag musi mieć 300 ataku ..
    ork boss dla wojów
    możemy sobie sobie jedynie garude na lajcie bić ;d
    Ostatnio edytowane przez Shaggyyy ; 07-08-2012 o 16:44

  2. #2
    Coni
    Konto usunięte
    Nie czytałem całego tematu ale po pierwszym zdaniu ZAŚMIAŁEM SIĘ GŁOŚNO.
    Szczególnie to:
    magowie po tym upie zbytnio nie mają szans z walką z wojownikami
    Pokaż mi raporty, dowody a nie plecenie głupot.
    Do tego podaj ilość obron maga w takich walkach.

    Dalej już nie czytałem, nie widzę sensu.

  3. #3
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,145
    Kolejna bzdura o ślepej furii.
    Sugerował się raportem , w którym używający tej zdolności był na precyzji i pomyślności (Tak podejrzewam).
    https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...d=68320&vtid=0
    A mgła to bardzo dobra zdolność , trzeba tylko wiedzieć w jakim momencie jej użyć.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  4. #4
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Bronie wojownika
    Sztylet kapłana co pare ataków zabiera nam 1/3 hp bez znaczenia czy ma się barierę itp
    Włócznia ofensywy nietykalność na 1 ture idealna do exspienia
    nie chce mi się wiecej wypisywać

    a co ma mag rózge garudy ;d? a w niej mp na max 5 ataków ;d
    .... bez komenatzra daje bryze uderzasz mnie z fizyka nie dosc ze nie zabiera ci many to hity po 900... nawet tego nie wykorzytsales :P
    Ostatnio edytowane przez Yogi ; 07-08-2012 o 16:26

  5. #5
    musaraj
    Konto usunięte
    każdy mag może znaleźć swój "złoty środek na wojów" ale wojownik ma to bardzo ułatwione
    A więc złoty środek jest, sam to stwierdziłeś. Poprzednio to woj miał więcej roboty ze znalezieniem środka, teraz role się odwróciły.

    Poza tym zdolności TvT ślepa furia i mgła.
    Mgła teoretycznie zdolność dla magów ma 50% bazowej celności. Używałem jej parę razy i siada tak ze szkoda gadać. Przy czym zużywa 100Mp dla mnie ta zdolność całkowicie odpada szkoda 2 slotów.
    Ślepa furia Dla wojowników 60% bazowej celności (nie wiem czemu ma więcej skoro woj ma więcej lucka od maga ) ale z tego co zauważyłem na sobie ;d jak i po innych raportach jej statusy negatywne siadają bardzo często
    Też mi się Ślepa Furia nie podoba- mocna przeciwko składowi samych magów. Zresztą samą furię osłabiono, przez co zdolnośc jest dosyć uniwersalna.
    Zaś mgła jest zdolnością w zasadzie i dla woja i dla maga. A co do nietrafiania statów - są odporności.

    Rózga Garudy to różdżka do PvP.Używanie jej do expienia itp. mija się z celem. Pominąłeś laskę kapłana i różdżkę Antymagii. Ta druga pozwala łączyć różne kombinacje z EQ z jeziora (do PvE) oraz przydaje się w PvP, zaś laska to broń dla hitera. Z dobrym bonem w atak jest idealna do hicenia potworkow, zaś w PvP przydaje się dzięki swoim atrom. W walce magvmag pozwala nawet wymaxować 3 atry! Zaś gothar ma sporo zastosowań.

    A zresztą, nie chce mi się myśleć.

  6. #6
    Shaggyyy
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Yogi Zobacz post
    .... bez komenatzra daje bryze uderzasz mnie z fizyka nie dosc ze nie zabiera ci many to hity po 900... nawet tego nie wykorzytsales :P
    taa a traf -10% celnosci i do tego luck maga ;d nie jest łatwo nią trafić

    Cytat Napisał musaraj Zobacz post

    Rózga Garudy to różdżka do PvP.Używanie jej do expienia itp. mija się z celem. Pominąłeś laskę kapłana i różdżkę Antymagii. Ta druga pozwala łączyć różne kombinacje z EQ z jeziora (do PvE) oraz przydaje się w PvP, zaś laska to broń dla hitera. Z dobrym bonem w atak jest idealna do hicenia potworkow, zaś w PvP przydaje się dzięki swoim atrom. W walce magvmag pozwala nawet wymaxować 3 atry! Zaś gothar ma sporo zastosowań.

    A zresztą, nie chce mi się myśleć.
    chodzi o mag vs woj . z reszta nic nie pisałem o exspieniu w r.garudy

    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    Kolejna bzdura o ślepej furii.
    Sugerował się raportem , w którym używający tej zdolności był na precyzji i pomyślności (Tak podejrzewam).
    https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...d=68320&vtid=0
    A mgła to bardzo dobra zdolność , trzeba tylko wiedzieć w jakim momencie jej użyć.
    Nie chodzi mi tylko o ta walkę ...

    hmm zaczekajmy na opinie magów ;d zdanie wojowników mam głęboko w nosie ;d
    Ostatnio edytowane przez Shaggyyy ; 07-08-2012 o 16:41

  7. #7
    musaraj
    Konto usunięte
    Ja gram magiem :>

  8. #8
    Coni
    Konto usunięte
    To co mam założyć temat, że woj jest za słaby i poczekać tylko na opinię wojów?
    Nic innego nie mogę zrobić jak tylko pogratulować.

  9. #9
    Użytkownik
    Dołączył
    25-12-2011
    Postów
    145
    szagi skończ już te żale... 300 att? ja na 40 miałem 250 żeby wampe ubijać magiem. Przy 6 gemach ataku magicznego to ile att musze podnieść ze... 140? o 40 oczek? przy założeniu że twoja rózga ma 70 att magicznego i używasz 7 gemów att mag do expienia to nie masz z tym problemu. I przed upem i po upie generalnie tylko hiterzy lepsi lub gorsi ogarniają szybki solo resp bossa tego typu. Fakt faktem, tą postać łatwo obróciłem ze speedera w hitera bez resów, bo eku teraz jest naprawdę w porządku, na tyle uniwersalne że najgorsze wapno w jednej chwili może się stać nieobliczalnym przeciwnikiem.

  10. #10
    Shaggyyy
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Coni Zobacz post
    To co mam założyć temat, że woj jest za słaby i poczekać tylko na opinię wojów?
    Nic innego nie mogę zrobić jak tylko pogratulować.
    nikt ci nie broni zakładaj

    Cytat Napisał Mdmx Zobacz post
    szagi skończ już te żale... 300 att? ja na 40 miałem 250 żeby wampe ubijać magiem. Przy 6 gemach ataku magicznego to ile att musze podnieść ze... 140? o 40 oczek? przy założeniu że twoja rózga ma 70 att magicznego i używasz 7 gemów att mag do expienia to nie masz z tym problemu. I przed upem i po upie generalnie tylko hiterzy lepsi lub gorsi ogarniają szybki solo resp bossa tego typu. Fakt faktem, tą postać łatwo obróciłem ze speedera w hitera bez resów, bo eku teraz jest naprawdę w porządku, na tyle uniwersalne że najgorsze wapno w jednej chwili może się stać nieobliczalnym przeciwnikiem.
    ni nie chodzi o żal bo będe grał magiem i walczył pvp z wojami też .. po prostu dziele się SWOIMI spostrzeżeniami
    tak jak narazie znam jedną osobą maga który składa je na hita i ma 310 ataku
    Ostatnio edytowane przez Shaggyyy ; 07-08-2012 o 16:52

  11. #11
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Shaggyyy Zobacz post
    tak jak narazie znam jedną osobą maga który składa je na hita i ma 310 ataku
    Z wiatru każdy może je złożyć.

  12. #12
    Shaggyyy
    Konto usunięte
    patrz moje raporty z nimi ;d 282 ataku (te które namanu biłem ) .. ale to nie jest główny problem ;d bardzie o pvp mi chodzi
    Ostatnio edytowane przez Shaggyyy ; 07-08-2012 o 17:08

  13. #13
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    pora włożyć coś w statystyke szczęście i nie narzekać bo i tak macie o wiele wieksze hity niż wojownicy i w walce używacie all atrów

  14. #14
    Shaggyyy
    Konto usunięte
    jasne można dać coś w lucka ale co w tedy ze speedam .. woj nas będzie dublował a hitów w cale większych nie mamy ... bronie woja są przesadzone. A co do atrów woj może mieć wszytko na wysokim plusie wiec i tak głownie bije się pociskiem

  15. #15
    Coni
    Konto usunięte
    Raporty, raporty i jeszcze raz raporty, a wklejając je podawaj również obrony maga.
    Bo na razie nic konkretnego nie napisałeś.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •