Zakładam ten temat bo zauważyłem i nie tylko ja że magowie po tym upie zbytnio nie mają szans z walką z wojownikami. Na razie orkowego eq jest bardzo mało wiec wiadomo dmg będzie znacznie większy a set kapłana zdobyć jest znacznie łatwiej ale to nie jest głównym problemem bo teraz nie ma sensu robić maga hitera/speedra. Żeby mieć jakieś szanse mag musi postawić na lucka kosztem tych 2 statystyk co jest jedną wielką porażka bo w takim wypadku dmg maga będzie smieszny albo woj będzie nas dublował co chwile. A nadrabianie eq lucka też zbytnio za dużego sensu nie ma ... bo ubierać się na całą walkę żeby woj nie mógł użyć 2 razy szczęśliwego jest bez sensu bo znów przeciwnik zyskuje duble bo my tracimy speeda lub def.
Poza tym zdolności TvT ślepa furia i mgła.
Mgła teoretycznie zdolność dla magów ma 50% bazowej celności. Używałem jej parę razy i siada tak ze szkoda gadać. Przy czym zużywa 100Mp dla mnie ta zdolność całkowicie odpada szkoda 2 slotów.
Ślepa furia Dla wojowników 60% bazowej celności (nie wiem czemu ma więcej skoro woj ma więcej lucka od maga ) ale z tego co zauważyłem na sobie ;d jak i po innych raportach jej statusy negatywne siadają bardzo często
Bronie wojownika
Sztylet kapłana co pare ataków zabiera nam 1/3 hp bez znaczenia czy ma się barierę itp
Włócznia ofensywy nietykalność na 1 ture idealna do exspienia
edi
zapomniałem o orkowym toporku ;d tez bardzo mocny
nie chce mi się wiecej wypisywać
a co ma mag rózge garudy ;d? a w niej mp na max 5 ataków ;d
gotar mp w porządku no i troche speeda powiedzmy ze w pvp na pewno się lepiej sprawdzi od garudy
Oczywiście można kombinować z eq itp każdy mag może znaleźć swój "złoty środek na wojów" ale wojownik ma to bardzo ułatwione
Mag po tym upie nadaję sie tylko do pve i tyle nawet nie do końca
nieumarłych nie da sie praktycznie respic (woj sobie użyje mp atak i ma je na hita ) mag musi mieć 300 ataku ..
ork boss dla wojów
możemy sobie sobie jedynie garude na lajcie bić ;d