Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 96

Temat: Dlaczego MFO nie jest już takie jak kiedyś?

  1. #31
    Kluzor
    Konto usunięte
    A na **** mi żetony skoro kasy np. na EQ nie ma. Nie wszyscy są tak zajebiści żeby po 8 godzin w MFO nawalać i bić na sępa minibossy.

    "Teraz najlepsi gracze PvP i najbogatsi gracze będą jednym i tym samym." - też tak uważam chociaż część z nich nie gra PVP.

    "Ciągle pokutuje tu opinia, że dobre PvP to PvP całkowicie odcięte od innych aspektów gry." - to nieprawda nie da się odciąć PVP od reszty.

    Ale przesadą jest to że bon w jedną rzecz z EQ +1 na wyższe levele wynosi po +6, 7 a nawet 8 pkt. To prawie tyle co liczba punktów statystyk na poziom do rozdania. Złe statystyki można pokryć EQ a zatem statystyki w PVP tracą na ważności.
    Są itemy z plusem i niech będą ale po co tyle bonu w nich?
    Nie wystarczy żeby itemek +1 miał jeden punkt bonu? Kolejno +2 dwa punkty a +3, trzy punkty bonu itd. tak by item +7 miał tylko siedem punków bonu.
    Wtedy +1/2/3/itd. nabierze większego sensu i nie będzie już takiej różnicy miedzy itemem +0 a +7 czy nawet +8.
    Ostatnio edytowane przez Kluzor ; 25-07-2012 o 18:14

  2. #32
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,314
    A na **** mi żetony skoro kasy np. na EQ nie ma.
    Żetony to kasa. Wydasz żetony na miksy/atry/naprawę to nie wydasz złota.
    Eq trzeba po prostu zdobyć - codziennie wykorzystać to co daje gra, potem pohandlować, powymieniać i z czasem mamy wszystko co potrzebne. Nie chcę tu rzucać przykładami, ale naprawdę można mieć wszystko - trzeba być tylko aktywnym/operatywnym. Ta sama dyskusja wraca po każdym upku - wiadomo, że po 2 tygodniach nie każdy będzie miał komplet unikatowego eq. Tylko jak pokazuje historia - jak już każdy (komu się chce) wszystko ma, to też zrywu do PvP nie widać .

    Ale przesadą jest to że bon w jedną rzecz z EQ +1 na wyższe levele wynosi po +6, 7 a nawet 8 pkt. To prawie tyle co liczba punktów statystyk na poziom do rozdania. Złe statystyki można pokryć EQ a zatem statystyki w PVP tracą na ważności.
    Są itemy z plusem i niech będą ale po co tyle bonu w nich?
    Nie wystarczy żeby itemek +1 miał jeden punkt bonu? Kolejno +2 dwa punkty a +3, trzy punkty bonu itd. tak by item +7 miał tylko siedem punków bonu.
    Wtedy +1/2/3/itd. nabierze większego sensu i nie będzie już takiej różnicy miedzy itemem +0 a +7 czy nawet +8.
    Rozpiętość bonusów jest oddzielnym tematem do dyskusji, można proponować jakieś sensowne rozwiązania.

  3. #33
    WeeQ
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kluzor Zobacz post
    Ale przesadą jest to że bon w jedną rzecz z EQ +1 na wyższe levele wynosi po +6, 7 a nawet 8 pkt. To prawie tyle co liczba punktów statystyk na poziom do rozdania. Złe statystyki można pokryć EQ a zatem statystyki w PVP tracą na ważności.
    Są itemy z plusem i niech będą ale po co tyle bonu w nich?
    Nie wystarczy żeby itemek +1 miał jeden punkt bonu? Kolejno +2 dwa punkty a +3, trzy punkty bonu itd. tak by item +7 miał tylko siedem punków bonu.
    Wtedy +1/2/3/itd. nabierze większego sensu i nie będzie już takiej różnicy miedzy itemem +0 a +7 czy nawet +8.
    To w 100% popieram nie będzie takich rozbieżności między uzbrojeniem +1, a np +3.

  4. #34
    Coni
    Konto usunięte
    Kiedyś proponowałem na testowym zmniejszyć % bonusu plusa z 5 do 3.
    Wtedy przy itemku +6 nie będzie 30% bonusu, a jedynie 18%.

  5. #35
    Użytkownik
    Dołączył
    11-04-2011
    Postów
    81
    Znów wraca temat eq z + dla mnie jest dobrze .
    Jeśli by sie dało proponuje wprowadzić przed pojedynkami możliwość wyboru walczenia eq z + lub bez np tak jak o złoto można by tak było walczyć do jakiegoś tam limitu ranku , żeby eq z + nie stał się nie potrzebny .

  6. #36
    Użytkownik Avatar Val Gaav
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    236
    w przypadku niskich poziomów dodawanie 1 2 3 do statystyk miało by sens ale na np na taki 120-150 poziomie co to za róznica jak przedmiot ma np 450 obrony czy 451 ? , a % zwiększanie statystyk się odbije właśnie na wysokich lv , porównanie czy dać 10 punktów statystyk w obronę się ma nijak do przedmiotu w którym już +1 będzie dawało kilka razy więcej niż punkty rozdane

    a wracając do tematu czemu gra traci na atrakcyjności , jak sobie zapomniano o fabule na rok to co ma trzymać w grze nowych graczy , nuda i monotonia szybko zabija każdą grę

  7. #37
    benerit
    Konto usunięte
    Mówicie tu o czymś co było dyskutowane na testowym:
    - bonusy w EQ są liniowe + przyrost lv na upkach jest stały = duża dysproporcja na wyższych lv.
    W praktyce objawia się to, że lepiej nowy upek przejść na dobrych EQ z poprzedniego niż na słabych z aktualnego.

    Dość długo ten temat wałkowaliśmy. Nawet jest opracowane rozwiązanie, którego jednak nie wprowadzono w tym upku. Nie będę jednak mówił jakie gdyż jestem ciekaw Waszych pomysłów, bo możliwe, że ktoś lepiej przeanalizuje ten problem i znajdzie coś rozsądniejszego.

  8. #38
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Ja już nie gram na PvP z tego powodu, że za długo te walki trwają.
    W mfo2 gram ponieważ tam walka trwa 2 sekduny -,- a tu muszę się męczyć i męczyć. Coś mi wypadnie na początku walki i muszę poddać. A na auto też nie zawalczę bo przy tych wszystkich statusach i zdolnościach (broni też), to albo miałbym z 200 poleceń (o ile tyle się da) ale przegrałbym taką walkę przez jakiś mały błąd.

  9. #39
    ciężko mi mówić o mfo2 bo dużo nie grałem, ale fakt jest taki, że jak napisał już Qwiker, tutaj walki trwają sporo czasu jak się walczy na manualu i wymagają sporo cierpliwości(bo jak jej się nie ma łatwo o błąd-szczególnie w dobie przyśpieszeń,spowolnień, gniewnych ataków, szczęśliwych ciosów i odbić- które mogą łatwo przesądzić o wyniku), nie raz się zgadzałem na walkę tylko dla świętego spokoju (nie wiem czemu, ale na myśl przychodzi mi tu pewna drużyna w białych garniturkach :P)
    Co to ma być? Pytam, co to ma znaczyć? Tego wrogom nie można wybaczyć.

  10. #40
    Co by nie mówić o v3 to jeszcze nie przeszedłem tego up'a, a już się nie mogę doczekać następnego. Na walkach z bossami wyrywam sobie włosy z głowy popełniając błąd, ale za to jaka satysfakcja po pokonaniu i następne lokacje do odkrycia. Może v4 (w 3d i hd ) wróci do korzeni i skupi się na pvp, szybkim i nie przekombinowanym. Grając ~6 lat w v2 pokładam w Jacku i Tomim wielkie nadzieje, ale chłopaki mają głowy na karku i na pewno zrodzi się w nich jakiś pomysł w następnych latach. Pokój

  11. #41
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    "W następnych latach" będzie lipa , każdemu wyrośnie broda w oczekiwaniu na dalszy ciąg fabuły.
    Wielu ludzi poodchodziło czekając na Eliar... Wielu z nich nie wróciło , niektórzy planują powrót , ale nikt już nie ma tego zapału do gry.
    Ja osobiście nie bawię się w PvP z jednego powodu.
    Jest kompletnie zlamione. Być może kiedyś założę postać do PvP , jednak nie będę na nią wydawał zbyt wielu pieniędzy , co skutkować będzie niską pozycją w rankingu. i to zniechęca. Anarchia
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  12. #42
    Użytkownik Avatar Vologart
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    258
    Po dłuższym przemyśleniu - jak mądry pan Lars Urlich powiedział "Nothing else matters" - NIC SIĘ NIE STAŁO. PvP dla bogatych będzie, a nam zostaje fabuła. Miejmy nadzieję, że przy tym beznadziejnym systemie przynajmniej fabuła będzie dobra. Ogólnie PvP wygląda beznadziejnie. Może na v2 zacznę grać na PvP to sobie ułoże dobre staty i będę nabijał ranka... Tutaj się nie da.

  13. #43
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał Vologart Zobacz post
    Po dłuższym przemyśleniu - jak mądry pan Lars Urlich powiedział "Nothing else matters" - NIC SIĘ NIE STAŁO. PvP dla bogatych będzie, a nam zostaje fabuła. Miejmy nadzieję, że przy tym beznadziejnym systemie przynajmniej fabuła będzie dobra. Ogólnie PvP wygląda beznadziejnie. Może na v2 zacznę grać na PvP to sobie ułoże dobre staty i będę nabijał ranka... Tutaj się nie da.
    No piąteczka ziomeczku , ale "Nothing else matters" oznacza "Nic innego się nie liczy".
    Pomimo tego , każdy zrozumie , co miałeś na myśli.

    Cytat Napisał Vologart Zobacz post
    Miejmy nadzieję, że przy tym beznadziejnym systemie [...]
    Foch
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  14. #44
    Użytkownik Avatar Vologart
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    258
    Sam tłumaczyłem piosenkę na polski :/ Mam swoją wersję. Starałem się zmienić tekst żeby nabrało sensu i jakoś mi wyszło...

    Oj nie fochaj, te żetony i itemy plus 7 to naprawdę beznadzieja.
    Ostatnio edytowane przez Vologart ; 25-07-2012 o 21:46

  15. #45
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Dokładnie ;p Nie liczą się już umiejętności układania statystyk, liczy się kasa na eq z +, właściwie to nie ma nawet co tworzyć anty, nawet gdyby się dało bo bez eq +7 to dużo się nie zrobi.

    Jeszcze na mfo się cwaniaczyło Walczyło się z antymagiem to biło się z fizyka - walczyło się z antywojem stawiano wszystko na jedną kartę (przeważnie na 16-20lvl) i biło się z gemu ****. Eq było takie samo więc to nie przesądzało o wygranej. 5 miejsc na skrypt i się myślało co dać a czego nie dawać. Dlatego teraz mniej czasu poświęcam mfo3, a więcej na mfo2 s4

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •