Śmierć za wszelką cenę (hm, za długa nazwa)
gwiazdki: 1 (60lv)
sloty: 1
mp: 55% maksymalnego
użycia: 1
użycia drużynowe: 2
dodatkowy efekt: zabija albo ciebie albo wroga. przy śmierci gracza może nadać wrogowi status zombie na 2 tury (55% szansy)
zastosowanie: TvT
wymagania: takie jak przy wyroku śmierci
Meteor
gwiazdki: 1 (60lv)
sloty: 1
mp: 52% maksymalnego
użycia: 1
dodatkowy efekt: zabiera ok. 3800 hp, nie może zabić(zostawia 1 hp). działa jedynie na potworki, graczy i uni moby. w przypadku dwóch ostatnich celność wynosi 75%.
Klimat wojny
zdolność dla użytku bossów
użycia: 1 lub 2
dodatkowy efekt: zostawia wszystkim graczom 300-750 hp(jak ktoś ma mniej to mu nie zmienia). nadaje każdemu graczowi 2 losowe statusy(zatrucie, paraliż, zombie, uśpienie, pomylenie). Jeden ze statusów jest na 2, a drugi na 3 tury.
Fałszywe leczenie
gwiazdki: 1 (60lv)
sloty: 2
mp: 70
użycia: 1
użycia drużynowe: 2
dodatkowy efekt: gdy cel nie ma statusu zombie, zabiera mu 1000 hp. gdy go ma, leczy mu 1000 hp ignorując ten status.
Zawirowanie
gwiazdki: 1 (60lv)
sloty: 1
mp: 65
użycia: 1
użycia drużynowe: 1
wali: 700-900
dodatkowy efekt: nadaje status pomylenie oraz stalową skórę(odporność na ataki fizyczne) na 4 tury. używający dostaje status przyspieszenie na 1 turę.
Aura ataku/magii
Co turę zwiększa atak/atak magiczny o 10% do maksymalnego bonusu 50%.
Mp: *-80 **-70 ***-60.
Użycia: 1/3 w walce drużynowej.
Sloty: 1
Cios/Pocisk wytrwałości
Im więcej tur ma walka tym większe obrażenia zadaje atak.
Mp: *-50 **-60.
Użycia: *-1 **-2/ 4 w walce drużynowej.
Sloty: 1.
Ostatnio edytowane przez abiT ; 11-07-2012 o 23:51
Jak powiedziałem mówiłem o mega drenażu. Teraz urozmaicam, bo można go użyć tylko 1 na 8 tur nawet dla osób które go nie użyły. Jakby co limit to 1. A i hp przyswaja od do każdego członka drużyny i nie działa na bossy na 1/4, 2/4 przeciwników.
Dekoncentracja - Posiadacz statusu ma 0% szans na unik (to jako sam status)
Uderzenie mroku - Zadaje cios 35% silniejszy niz normalnie , bezatrybutu. Co uzycie jego bonus spada o 1%
Koszt many 0mp
Limit użyc - 25
Ilośc slotów 3
Antymagia - Przeciwnik może używać tylko 1 losowej zdolności spośród wszystkich jakie posiada
Koszt 1mp
Ilośc slotów - wszystkie
"Tornado" i "Lawina" (chyba nie muszę wyjaśniać?) mianowicie skoro jest Eksplozja i Zamrożenie to czemu miało by nie być innych ataków atrybutowych na wszystkich przeciwników?
Tornado mogło by czasami nadawać status pomylenie i być od 50lvl , a Lawina czasami nadawała by status paraliż i była by od 50lvl też![]()
Ostatnio edytowane przez Gyjz ; 17-07-2012 o 20:04
up
Pomysł dobry ale mógłbyś wyjaśnić na jaki poziom te zdolności i czy nadają jakieś statusy.
Jeśli te zdolności miałyby niską szansę na nałożenie tych statusów, to mogą być, gdyż te statusy są mocne.
Ale lawina nie taka ze śniegu tylko z głazów -.-... jak w przełęczy wiecznych lawin
Wampiryzm: Wysysa 30 % HP z zadanych obrażeń i 10 MP przez 5 tur
Cios klątwy nadaje status klątwa no bo w końcu mag ma oślepiający pocisk co nie
Miażdżący Cios/Pocisk
Poziom: ?
Liczba użyć/gwiazdek: 1/1
Ilość zajmowanych slotów: 2/3
Koszt MP: 90
Działanie: Daje 60% szans na zabicie przeciwnika jednym uderzeniem. Działa tylko wtedy, gdy rzucający ma mniej niż 15% HP. Nie działa na bossów/mini bossów.
Uczulenie
Poziom: ?
liczba użyć/gwiazdek: 2/2
Liczba zajmowanych slotów: 2/3
Koszt MP: 95/110
Działanie: Posiada 40% szans na zredukowanie wszystkich atrybutów przeciwnika do -25% na 3 tury. Nie działa na bossów/mini bossów.
Moc
Poziom: ?
Liczba użyć/gwiazdek: 2/1
Liczba zajmowanych slotów: 2/3
Koszt MP: 95
Działanie: Zwiększa zadawane obrażenia fizyczne/magiczne o 60%, kosztem obniżenia obrony/obrony magicznej o 60% na 3 tury.
Ostatnio edytowane przez Grim Reaper ; 30-07-2012 o 13:41
Długo nikt tu nic nie pisał, czas ożywić ten temat. Moja propozycja jest taka:
Nieśmiertelność
Poziom: 60?
Liczba użyć i gwiazdek: ** (druga na 70 lvl), * - użycie
Koszt MP: Tak, żeby średniemu wojownikowi na ten level zabierał 2/3 many.
Działanie: Nadaje status Nieśmiertelność na 5 tur.
Nowy status: Nieśmiertelność - HP postaci nie może zejść poniżej 1 (inaczej mówiąc nie jesteśmy odporni na obrażenia, ale nie możemy "ssać trawy")
Psioniczny atak- cios w ktorym do obrony jest brana 1/2 obrony + 1/2 obrony magicznej