Strona 27 z 55 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 391 do 405 z 811

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #391
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Strażnik Zerafixa A i Strażnik Zerafixa B
    Typ:2 Bossy
    Statystyki:
    Hp:10000-12000
    Słaby atak fizyczny o atrybucie włóczni.
    Średnia obrona fizyczna,słaba obrona Magiczna
    Średnia szybkość,małe szczęście
    Nie jest odporny na statusy Zombie i Furia
    Używane zdolności:
    -Trujący atak***
    -Refleks***
    -Pomyślność***
    -Precyzja***
    Używane Przedmioty:
    -Mikstura Mobilizacji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    Używane zdolności specjalne:
    -Furia* -Nadaje sobie status Furia na 3 tury. Bez limitu użyć
    -Uciszający Cios*** -Atak na przeciwnika mogący nałożyć status Klątwa na 3 tury. Używa 3 razy
    -Zabandażowanie uszkodzeń** -Leczy sobie 2000 hp, używa 2 razy.
    Przedmioty do zdobycia:
    -Zbroja Mumii
    -Włócznia strażnika Zerafixa
    -Zaklęty pierścień grobowców
    -Buty piasków pustynii
    -Hełm Mumii
    (Set daje w obronę)
    -Mikstura odnowienia 4
    -Mikstura Mobilizacji
    -Mikstura Skupienia

    Wielki Kapłan Zerafixa
    Typ:Boss
    Statystyki:
    Hp:16000-17000
    Średni atak magiczny o atrybucie Wiatru i Ognia
    Średnia obrona fizyczna, wysoka obrona Magiczna
    Mała szybkość,Duże szczęście
    Nie jest odporny na statusy Spowolnienie i Klątwa i Zatrucie
    Używane zdolności:
    -Oślepiający pocisk***
    -Normalizacja**
    -Pocisk Fortuny**
    -Wredna Chmura**
    -Kula piorunów***
    Używane przedmioty:
    -Mikstura Skupienia
    -Osłona
    -Osłona magiczna
    -Mikstura many 5 (co 6 rzuconych zaklęć)
    Używane zdolnośći specjalne:
    -Nietykalność** -Nakłada status Nietykalność na 3 tury.Używa 2 razy.
    -Klątwa Faraona*** -Atak magiczny mogący nałożyć statusy Paraliż na 2 tury i Zombie bez limitu tur.Używa 3 razy
    -Zabalsamowanie mumii* -nakłada statusy nietykalność na 2 tury, regeneracja na 2 tury i uśpienie na 3 tury.Używa na 1 z sprzymierzeńców gdy ten ma mniej niż 10% hp, używa 1 raz na 1 sprzymierzeńca.
    -Wielkie Powstanie***-nakłada statusy mobilizacja na 5 tur osłona i osłona magiczna na 5 tur pomyślność na 5 tur i Precyzja na 5 tur. Nakłada po użyciu Zabalsamowania mumii gdy cel już nie ma statusu Nietykalność.
    -Reinkarnacja mumii* -Odnawia mu 100% hp i 100% mp i nadaje status nietykalność na 1 turę.Używa na sobie gdy ma mniej niż 20% max hp.
    -Ukojenie śmierci*** -nadaje nam status uśpienie bez limitu tur gdy mamy mniej niż 35% hp.Używa 3 razy
    Drop:
    -Płaszcz wiernego Kapłana
    -Różdżka żarliwej pustyni
    -Rubinowy naszyjnik Faraonów
    -Sandały piaskowych wirów
    -Kaptur kapłana Zerafixa
    (Set daje w szczęśćie)
    -Mikstura odnowienia 5
    -Mikstura Skupienia

    Dowódca armii przedwiecznych
    Typ:Boss
    Statystyki:
    hp:20000-22000
    Średnia atak fizyczny o atrybucie miecza
    Wysoka obrona fizyczna,Średnia obrona magiczna
    Wysoka Szybkość,Średnie szczęście
    Nie jest odporny na status Furia i Ślepota
    Używane zdolności:
    -Trujący atak***
    -Bryza**
    -Drenaż*
    Używane Przedmioty:
    -Mikstura Mobilizacji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    Używane zdolności Specjalne:
    -Furia* -Nadaje sobie status Furia na 3 tury. Bez limitu użyć
    -Pogromca Statusów* -Zadaje obrażenia 500* liczba statusów przeciwnika. Bez limitu użyć
    -Przyśpieszenie* -Nadaje status przyśpieszenie na 5 tur, bez limitu użyć
    -Mega Pomyślność*** -Nadaje status pomyślność całej drużynie na 5 tur.Używa 3 razy
    -Mega Multi Bariera*** -Nadaje całej drużynie statusy osłona i osłona magiczna na 5 tur.
    -Ogłuszenie* -Atak zadający o 50% niższe obrażenia fizyczna mogąc nałożyć status pomylenie na 3 tury.Bez limitu użyć.
    -Wir piasku pustyni** -Atak fizyczny dodający atrybut wiatru mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury i Spowolnienie na 2 tury.Bez limitu użyć.
    Drop:
    -Zbroja Dowódcy mumii
    -Sejmitar Zabalsamowanego
    -Amulet wojownika alicornu
    -Szyszak mumii
    -Buty władców grobowców
    (Set daje w szybkość)
    -Zdolność Wir piasku pustynii
    -Zdolność Furia
    -Zdolność Mega Pomyślność

    (Oczywiście te 2 pierwsze z jakimiś limitami)

    Mumie atakują gdy chcemy wejść do komnaty Faraona Zerafixa
    Zabicie tych bossów wiąże się z questem: "Odnajdz legendarny grobowiec Zerafixa"

    Faraon Zerafix
    Typ:Boss
    Statystyki:
    hp:58000-60000
    Silny atak fizyczny o atrybucie Buławy i silny atak magiczny o atrybucie wiatru i ognia
    Wysoka obrona magiczna,Wysoka obrona
    Duże szczęście,Średnia szybkość
    Jest odporny na wszystkie statusy negatywne
    Używane zdolności:
    -Brak
    Używane przedmioty:
    -Brak
    Używane zdolności specjalne:
    -Multi Bariera***** -Nadaje mu statusy Osłona i Osłona magiczna na 5 tur.Używa 5 razy
    -Burza piaskowa** -Atak magiczny o atrybucie wiatru na wszystkich przeciwników może nałożyć statusy Klątwa i Ślepota na 5 tur.
    -Ruchome piaski*** -Atak fizyczny na wszystkich przeciwników o atrybucie buławy mogący nałożyć statusy Spowolnienie na 5 tur i Paraliż na 3 tury.
    -Opętanie** -Atak magiczny bez atrybutu nakładający statusy Ślepota na 3 tury, Pomylenie na 3 tury i Status zombie bez limitu tur.Zawsze trafia
    -Orzezwiający powiew wiatru* -Nadaje mu statusy Regeneracja na 5 tur i odnawia 15% max hp.Używa 2 razy
    -Mobilizacja Zerafixa* -Nadaje mu statusy Mobilizacja i Skupienie na 7 tur i status Pomyślność na 7 tur.
    -Zerafixowe wyssanie życia*** -Odbiera przeciwnikowi 40% aktualnego hp, 90% aktualnego mp i pozytywne statusy z tą samą ilością tur i wszystko dodaje rzucającemu.
    -Cierpienie niewiernych**- Atak magiczny bez atrybutu na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Zatrucie bez limitu tur i Uśpienie na 1 turę.
    -Żar piasków pustyni*** -Atak magiczny o atrybucie ognia na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Paraliż na 3 tury i Furia na 1 turę.
    -Zwinność Powstałego**-Nadaje mu statusy Przyśpieszenie na 5 tur, Refleks na 5 tur i status Precyzja na 5 tur.
    -Ochrona pradawnych bogów***-Nadaje mu statusy Nietykalność na 5 tur i status Furia na 3 tury.
    -Spojrzenie Faraona***** -Może nałożyć wszystkim sojusznikom statusy Skamienienie bez limitu tur i Zatrucie na 4 tury.Zawsze minimum 1 osoba nie zostaje trafiona skamienieniem.
    Drop:
    -Berło władcy pustyń
    -Buława Zerafiksa
    -Amulet faraona
    -Zbroja władcy mum
    -Buty wirującego piasku
    -Korona następcy bogów
    (Set daje w Szybkość)
    -Mikstura odnowienia 5 i 6
    -Mikstura Skupienia i Mobilizacji
    -Mikstura Szybkości

    Wszystkie wyżej podane przedmioty są unikatami

    Walczymy z nim po pokonaniu jego strażników w walce z nim pomaga nam jakichś 3 innych gości.

    Oceni ktoś
    Ostatnio edytowane przez Kubcok ; 19-08-2015 o 09:42 Powód: tak

  2. #392
    sexy girl
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Strażnik Zerafixa A i Strażnik Zerafixa B
    Typ:2 Bossy
    Statystyki:
    Hp:10000-12000
    Słaby atak fizyczny o atrybucie włóczni.
    Średnia obrona fizyczna,słaba obrona Magiczna
    Średnia szybkość,małe szczęście
    Nie jest odporny na statusy Zombie i Furia
    Używane zdolności:
    -Trujący atak***
    -Refleks***
    -Pomyślność***
    -Precyzja***
    Używane Przedmioty:
    -Mikstura Mobilizacji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    Używane zdolności specjalne:
    -Furia* -Nadaje sobie status Furia na 3 tury. Bez limitu użyć
    -Uciszający Cios*** -Atak na przeciwnika mogący nałożyć status Klątwa na 3 tury. Używa 3 razy
    -Zabandażowanie uszkodzeń** -Leczy sobie 2000 hp, używa 2 razy.
    Przedmioty do zdobycia:
    -Zbroja Mumii
    -Włócznia strażnika Zerafixa
    -Zaklęty pierścień grobowców
    -Buty piasków pustynii
    -Hełm Mumii
    (Set daje w obronę)
    -Mikstura odnowienia 4
    -Mikstura Mobilizacji
    -Mikstura Skupienia

    Wielki Kapłan Zerafixa
    Typ:Boss
    Statystyki:
    Hp:16000-17000
    Średni atak magiczny o atrybucie Wiatru i Ognia
    Średnia obrona fizyczna, wysoka obrona Magiczna
    Mała szybkość,Duże szczęście
    Nie jest odporny na statusy Spowolnienie i Klątwa i Zatrucie
    Używane zdolności:
    -Oślepiający pocisk***
    -Normalizacja**
    -Pocisk Fortuny**
    -Wredna Chmura**
    -Kula piorunów***
    Używane przedmioty:
    -Mikstura Skupienia
    -Osłona
    -Osłona magiczna
    -Mikstura many 5 (co 6 rzuconych zaklęć)
    Używane zdolnośći specjalne:
    -Nietykalność** -Nakłada status Nietykalność na 3 tury.Używa 2 razy.
    -Klątwa Faraona*** -Atak magiczny mogący nałożyć statusy Paraliż na 2 tury i Zombie bez limitu tur.Używa 3 razy
    -Zabalsamowanie mumii* -nakłada statusy nietykalność na 2 tury, regeneracja na 2 tury i uśpienie na 3 tury.Używa na 1 z sprzymierzeńców gdy ten ma mniej niż 10% hp, używa 1 raz na 1 sprzymierzeńca.[/COLOR]
    -Wielkie Powstanie***-nakłada statusy mobilizacja na 5 tur osłona i osłona magiczna na 5 tur pomyślność na 5 tur i Precyzja na 5 tur. Nakłada po użyciu Zabalsamowania mumii gdy cel już nie ma statusu Nietykalność.
    -Reinkarnacja mumii* -Odnawia mu 100% hp i 100% mp i nadaje status nietykalność na 1 turę.Używa na sobie gdy ma mniej niż 20% max hp.
    -Ukojenie śmierci*** -nadaje nam status uśpienie bez limitu tur gdy mamy mniej niż 35% hp.Używa 3 razy
    Drop:
    -Płaszcz wiernego Kapłana
    -Różdżka żarliwej pustyni
    -Rubinowy naszyjnik Faraonów
    -Sandały piaskowych wirów
    -Kaptur kapłana Zerafixa
    (Set daje w szczęśćie)
    -Mikstura odnowienia 5
    -Mikstura Skupienia

    Dowódca armii przedwiecznych
    Typ:Boss
    Statystyki:
    hp:20000-22000
    Średnia atak fizyczny o atrybucie miecza
    Wysoka obrona fizyczna,Średnia obrona magiczna
    Wysoka Szybkość,Średnie szczęście
    Nie jest odporny na status Furia i Ślepota
    Używane zdolności:
    -Trujący atak***
    -Bryza**
    -Drenaż*
    Używane Przedmioty:
    -Mikstura Mobilizacji
    -Osłona
    -Osłona Magiczna
    Używane zdolności Specjalne:
    -Furia* -Nadaje sobie status Furia na 3 tury. Bez limitu użyć
    -Pogromca Statusów* -Zadaje obrażenia 500* liczba statusów przeciwnika. Bez limitu użyć
    -Przyśpieszenie* -Nadaje status przyśpieszenie na 5 tur, bez limitu użyć
    -Mega Pomyślność*** -Nadaje status pomyślność całej drużynie na 5 tur.Używa 3 razy
    -Mega Multi Bariera*** -Nadaje całej drużynie statusy osłona i osłona magiczna na 5 tur.
    -Ogłuszenie* -Atak zadający o 50% niższe obrażenia fizyczna mogąc nałożyć status pomylenie na 3 tury.Bez limitu użyć.
    -Wir piasku pustyni** -Atak fizyczny dodający atrybut wiatru mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury i Spowolnienie na 2 tury.Bez limitu użyć.
    Drop:
    -Zbroja Dowódcy mumii
    -Sejmitar Zabalsamowanego
    -Amulet wojownika alicornu
    -Szyszak mumii
    -Buty władców grobowców
    (Set daje w szybkość)
    -Zdolność Wir piasku pustynii
    -Zdolność Furia
    -Zdolność Mega Pomyślność

    (Oczywiście te 2 pierwsze z jakimiś limitami)

    Mumie atakują gdy chcemy wejść do komnaty Faraona Zerafixa
    Zabicie tych bossów wiąże się z questem: "Odnajdz legendarny grobowiec Zerafixa"

    Faraon Zerafix
    Typ:Boss
    Statystyki:
    hp:58000-60000
    Silny atak fizyczny o atrybucie Buławy i silny atak magiczny o atrybucie wiatru i ognia
    Wysoka obrona magiczna,Wysoka obrona
    Duże szczęście,Średnia szybkość
    Jest odporny na wszystkie statusy negatywne
    Używane zdolności:
    -Brak
    Używane przedmioty:
    -Brak
    Używane zdolności specjalne:
    -Multi Bariera***** -Nadaje mu statusy Osłona i Osłona magiczna na 5 tur.Używa 5 razy
    -Burza piaskowa** -Atak magiczny o atrybucie wiatru na wszystkich przeciwników może nałożyć statusy Klątwa i Ślepota na 5 tur.
    -Ruchome piaski*** -Atak fizyczny na wszystkich przeciwników o atrybucie buławy mogący nałożyć statusy Spowolnienie na 5 tur i Paraliż na 3 tury.
    -Opętanie** -Atak magiczny bez atrybutu nakładający statusy Ślepota na 3 tury, Pomylenie na 3 tury i Status zombie bez limitu tur.Zawsze trafia
    -Orzezwiający powiew wiatru* -Nadaje mu statusy Regeneracja na 5 tur i odnawia 15% max hp.Używa 2 razy
    -Mobilizacja Zerafixa* -Nadaje mu statusy Mobilizacja i Skupienie na 7 tur i status Pomyślność na 7 tur.
    -Zerafixowe wyssanie życia*** -Odbiera przeciwnikowi 40% aktualnego hp, 90% aktualnego mp i pozytywne statusy z tą samą ilością tur i wszystko dodaje rzucającemu.
    -Cierpienie niewiernych**- Atak magiczny bez atrybutu na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Zatrucie bez limitu tur i Uśpienie na 1 turę.
    -Żar piasków pustyni*** -Atak magiczny o atrybucie ognia na wszystkich przeciwników mogący nałożyć statusy Paraliż na 3 tury i Furia na 1 turę.
    -Zwinność Powstałego**-Nadaje mu statusy Przyśpieszenie na 5 tur, Refleks na 5 tur i status Precyzja na 5 tur.
    -Ochrona pradawnych bogów***-Nadaje mu statusy Nietykalność na 5 tur i status Furia na 3 tury.
    -Spojrzenie Faraona***** -Może nałożyć wszystkim sojusznikom statusy Skamienienie bez limitu tur i Zatrucie na 4 tury.Zawsze minimum 1 osoba nie zostaje trafiona skamienieniem.
    Drop:
    -Berło władcy pustyń
    -Buława Zerafiksa
    -Amulet faraona
    -Zbroja władcy mum
    -Buty wirującego piasku
    -Korona następcy bogów
    (Set daje w Szybkość)
    -Mikstura odnowienia 5 i 6
    -Mikstura Skupienia i Mobilizacji
    -Mikstura Szybkości

    Wszystkie wyżej podane przedmioty są unikatami

    Walczymy z nim po pokonaniu jego strażników w walce z nim pomaga nam jakichś 3 innych gości.

    Oceni ktoś
    Jest spoko, ale rzecz polega na tym że te bossy oprócz zerafixa atakują razem? Kolejna rzecz polega na tym czy serafix odnawia się czy nie? Bo jeśli tak to powinien być MINI BOSS. Kolejną reczą jest czy Obok zerafixa są jakieś potwory? Ostatnia rzecz to oco chodzi z tym pogromcą statusów? Bo nie mogę zczaić. I ogólnie Bossy i mini-bossy powinny być odporne na wszystkie statusy, ale jeśli te nie są to popieram to.
    PS. Pomagają nam gracze czy postacie Npc? A tak jest zajefajnie.

    - - - - - - - - - -
    Do propozycji Fenixo na temat Bun-shee
    Powinieneś dodać zwoje zdolności np.
    Normalizacja
    Klątwa umarlaka
    Bryza
    I do tego mikstury skupienia i mobilizacji obowiązkowo.
    Ostatnio edytowane przez sexy girl ; 20-08-2015 o 21:20

  3. #393
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Po 1 :Faraon Zerafix to Boss w walce z nim pomaga nam 3 jakichś gości co już napisałem.
    Po 2:Strażnik Zerafixa A i B, Wielki Kapłan Zerafixa i Dowódca armii przedwiecznych to bossy atakują w grupie 4 osobowej.
    Po 3:Nie wszystkie bossy są odporne na negatywne statusy np: duchy gothar nie są odporne na zatrucie,paraliż i spowolnienie.
    Po 4:Potworki na tej mapce to nwm jakieś mumie skarabeusze czy coś?
    Po 5:Pogromca statusów zadaje 500 obrażeń za każdy 1 nałożony status czyli masz 5 statusów na sb to wtedy zabierze ci 2500 hp.

    Masz moje wyjaśnienie

  4. #394
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    126
    Boss-Diabeł

    HP = ~ 15000

    MP = ~ 467


    Zdolności:
    Podwójny drenaż
    Leczenie 3 ****
    Leczenie 2 *****
    Skamienienie ***
    Wyssanie Duszy **
    Przeczekanie *
    Zombie **
    Klątwa umarlaka ***

    Fizyczny- Buława ( Dużo szans na trafienie )

    Zaklęcia- Ogień 3 **

    Mikstury :
    Mikstura Odnowienia 3 x1
    Mikstura Odnowienia 2 x1
    Mikstura Życia 4 x3

    Drop:
    Podwójny Drenaż
    Przeczekanie

    Diabelska Różdżka
    68MP Szybkość 14 Szczęście -4 Zombie 25%
    Mikstura Odnowienia 2
    Mikstura Odnowienia 3
    Ogień Plus
    Rubin
    Klątwa Umarlaka

    - - - - - - - - - -

    Mini boss- Diabełek A, Diabeł, Diabełek B

    HP= ~ Diabełek A 4230 HP Diabeł 9000HP Diabełek B 4230HP

    MP=~ Diabełek A 400MP Diabeł 200MP Diabełek B 400MP

    Zdolności :
    Diabeł : Śmierć Przez 4 *
    Diabeł : Multi Atak ***
    Diabełek A : Trzęsienie Ziemi *
    Diabełek B : Wichura *
    Diabeł : Mega Drenaż *
    Diabełek A i B : Mega Leczenie 2 *****
    Diabeł : Trujący Atak
    Diabeł : Porażający atak ( Daje status paraliż na 3, Uśpienie na 3 tury i Klątwe na 3 tury )
    Diabeł, Diabełek A i B : Normalizacja **

    Diabeł- Fizyczny Włócznia
    Diabełek A- Wiatr 4*
    Diabełęk B-Ziemia 4*

    Mikstury:
    Diabeł : Mikstura Mobilizacji
    Diabełek A i B mikstura skupienia

    Drop:
    Mikstura Odnowienia 3
    Wiatr 4
    Ziemia 4
    Włócznia Plus
    Diabelska Szata Obrona 76 Obrona Magiczna 45 Szybkość 33 Zatrucie 25% Paraliż 25% Wiatr 4% Ziemia 4%
    Diabelska Włócznia Obrażenia 734 Atak 67 Włócznia +8% Celność -10% Zatrucie 25%
    Trzęsienie Ziemi
    Wichura
    Ostatnio edytowane przez Kyuubi ; 26-08-2015 o 13:48

  5. #395
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Cytat Napisał BaneQ Zobacz post
    Boss-Diabeł

    HP = ~ 15000

    MP = ~ 467


    Zdolności:
    Podwójny drenaż
    Leczenie 3 ****
    Leczenie 2 *****
    Skamienienie ***
    Wyssanie Duszy **
    Przeczekanie *
    Zombie **
    Klątwa umarlaka ***

    Fizyczny- Buława ( Dużo szans na trafienie )

    Zaklęcia- Ogień 3 **

    Mikstury :
    Mikstura Odnowienia 3 x1
    Mikstura Odnowienia 2 x1
    Mikstura Życia 4 x3

    Drop:
    Podwójny Drenaż
    Przeczekanie

    Diabelska Różdżka
    68MP Szybkość 14 Szczęście -4 Zombie 25%
    Mikstura Odnowienia 2
    Mikstura Odnowienia 3
    Ogień Plus
    Rubin
    Leczenie 2 i 3 i do tego miksy odno przy 15000 hp to raczej gruba przesada. Klątwa umarlaka dla bossa zwykłego, to też średni pomysł. I do tego jeszcze skamienienie. Jednym słowem, nieprzemyślana propozycja.

  6. #396
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Bagienna Rosiczka
    Typ:Potwór
    Hp:3000-3300
    Używane Ataki:
    -Ziemia 3*
    Używane zdolności:
    -Skalny atak*
    -Oplot Bagien** -Może nałożyć statusy spowolnienie na 2 tury i paraliż na 1 turę
    -Ugryzienie Rosiczki* -Może nałożyć status zatrucie bez limitu tur.
    Drop:
    -Korzeń bagiennej rosiczki
    -Nasiono bagiennej rosiczki


    Bagienny Topielec
    Typ:3150-3500
    Używane Ataki:
    -Brak
    Używane zdolności:
    -Skalny atak* (Używa jak zwykłego ataku)
    -Oblepienie Błotem*-Może nałożyć statusy Spowolnienie,Klątwa lub Ślepota n 3 tury.
    -Próba wciągnięcia* -Atak posiadający 3% szans na zabicie nas.
    Drop:
    -Słoik żywego błota

    Torfowy Komar
    Typ:Potwór
    Hp:2900-3200
    Używane ataki:
    -Fizyczny bez atrybutu
    Używane zdolności:
    -Ukąszenie komara* -może nałożyć statusy Zatrucie na 3 tury i Uśpienie na 1 turę.
    -Błyskawiczna Regeneracja* - Leczy sobie 1000hp i nadaje status regeneracja na 3 tury.
    Drop:
    -Skrzydła Komara
    -Jad Komara

    Żółw Błotny
    Typ:Potwór
    Hp:3200-3600
    Używane ataki:
    -Fizyczny bez atrybutu
    Używane zdolności:
    -Schowanie do skorupy* -Nadaje mu status nietykalność na 2 tury.
    Drop:
    -Skorupa żółwia błotnego

    Bagienne drzewo
    Typ:Potwór
    Hp:3500-4000
    Używane ataki:
    -Fizyczny bez atrybutu
    -Ziemia 3**
    Używane zdolności:
    -Wegetacja** -nadaje nam statusy Uśpienie, Nietykalność i Zatrucie na 2 tury.
    -Trujący atak***
    -Zombie***** -Może nałożyć status zombie
    Drop:
    -Kora Bagiennego drzewa
    Ty

  7. #397
    Użytkownik
    Dołączył
    13-08-2013
    Postów
    25
    https://i.imgur.com/ppuWXAK.gif
    Czarnoksiężnik furug
    Typ:Mini-boss
    Hp 15000-20000
    Używane ataki:
    Wiatr 3
    Używane zdolności:
    Chmura trującego gazu-nadaje nam status Uśpienie na 2 tury.
    Cios bardzo krytyczny-zabiera nam całe życie.
    Zombie***** -Może nałożyć status zombie
    Drop:
    -Kapelusz czarnoksiężnika-unikat
    -Różdżka wieków-unikat
    -Stalowe buty-unikat
    -Kula umysłu-unikat
    -Rękawice boleści-unikat
    -Mroźny naszyjnik
    Zwykłe:
    -Różdżka furuga
    -Rękawice furuga
    -Trujący Naszyjnik
    -Kapelusz czarnoksiężnika.

    - - - - - - - - - -

    https://i46.tinypic.com/mwwr2d.gif
    Tropiciel zahhak
    Typ:Mini-boss
    Hp 20000-20200
    Używane ataki:
    Lód 3
    Używane zdolności:
    -Ognista strzała-nadaje status Skamienienie
    Leczenie 2
    -Przeczekanie
    Drop:
    -Głęboki kaptur zahhaka-unikat
    -Ognista Szata-unikat
    -Buty zalane krwią-unikat
    -Miecz z czaszek-unikat
    Zwykłe:
    -Pierścień z nefryten
    -Krwisty kapelusz
    -Peleryna zahhaka.

    - - - - - - - - - -

    https://i48.tinypic.com/fa1xld.gif
    Gedos strażnik lochów
    Typ-Mini-boss
    Hp 15000-20000
    Używane ataki:
    Ogień 3
    Używane zdolności:
    -Drenaż
    -Ogłuszenie maczugą nadaje statusy Uśpienie i Skamienienie
    -Leczenie 2
    Drop:
    -Topór zalany krwią-unikat
    -Zbroja niewolnika gedosa-unikat
    -Krwisty Pierścień z diamentem-unikat
    -Miecz z czaszek niewolników-unikat
    -Hełm gedosa-unikat
    Zwykłe:
    -Topór gedosa
    -Hełm niewolnika
    -Naszyjnik niewolnika
    -Buty niewolnika
    Ostatnio edytowane przez ersio ; 29-08-2015 o 10:37

  8. #398
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    551
    Cytat Napisał ersio Zobacz post
    https://i.imgur.com/ppuWXAK.gif
    Czarnoksiężnik furug
    Typ:Mini-boss
    Hp 1500-1000
    Używane ataki:
    Wiatr 3
    Używane zdolności:
    Chmura trującego gazu-nadaje nam status Uśpienie na 2 tury.
    Cios bardzo krytyczny-zabiera nam całe życie.
    Zombie***** -Może nałożyć status zombie
    Drop:
    -Kapelusz czarnoksiężnika-unikat
    -Różdżka wieków-unikat
    -Stalowe buty-unikat
    -Kula umysłu-unikat
    -Rękawice boleści-unikat
    -Mroźny naszyjnik
    Zwykłe:
    -Różdżka furuga
    -Rękawice furuga
    -Trujący Naszyjnik
    -Kapelusz czarnoksiężnika.

    - - - - - - - - - -

    https://i46.tinypic.com/mwwr2d.gif
    Tropiciel zahhak
    Typ:Mini-boss
    Hp 2000-2200
    Używane ataki:
    Lód 3
    Używane zdolności:
    -Ognista strzała-nadaje status Skamienienie
    Leczenie 2
    -Przeczekanie
    Drop:
    -Głęboki kaptur zahhaka-unikat
    -Ognista Szata-unikat
    -Buty zalane krwią-unikat
    -Miecz z czaszek-unikat
    Zwykłe:
    -Pierścień z nefryten
    -Krwisty kapelusz
    -Peleryna zahhaka.

    - - - - - - - - - -

    https://i48.tinypic.com/fa1xld.gif
    Gedos strażnik lochów
    Typ-Mini-boss
    Hp 1500-1000
    Używane ataki:
    Ogień 3
    Używane zdolności:
    -Drenaż
    -Ogłuszenie maczugą nadaje statusy Uśpienie i Skamienienie
    -Leczenie 2
    Drop:
    -Topór zalany krwią-unikat
    -Zbroja niewolnika gedosa-unikat
    -Krwisty Pierścień z diamentem-unikat
    -Miecz z czaszek niewolników-unikat
    -Hełm gedosa-unikat
    Zwykłe:
    -Topór gedosa
    -Hełm niewolnika
    -Naszyjnik niewolnika
    -Buty niewolnika
    1,5k hp ? W jedna ture druzyny bedzie mozna go pokonac, mini bossy na nastepne upy powinny miec okolo 15-20k hp.
    Oufit ktory wstawiles to tylko sam przod a walce stoi sie bokiem i atakujac sie chodzi.
    Uzbrojenie z tych mini by bylo speedowe, luckowe, deffowe?

  9. #399
    Użytkownik
    Dołączył
    13-08-2013
    Postów
    25
    A o co chodzi z tym tzw. speedowym?

  10. #400
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,605
    Cytat Napisał ersio Zobacz post
    A o co chodzi z tym tzw. speedowym?
    Eq speedowe to takie co daje speeda, np. Astralne, Gothar itd.
    Są różne eq np. speedowe, luckowe, deffowe itd.

  11. #401
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    latający potwór spagetti
    [wygląd]

    Unikalny potwór pojawiający się podczas atakowania czegos tam z makaronu/wodnego (szansa spotkania - 1%)

    HP = 30.000-38.000 losowo
    MP= Nie kończy się...

    Zaczyna walke z 1 auto statusem "nietykalnosc" (1 tura)

    Obrona = duuuuuuużo
    obr. mag. = duuuużo
    szybkosc = gigantycznie
    szczęscie = proporcjonalnie(/mało?)
    atak mag. = mało
    atak = mało

    zdol.
    1.zrzucenie suchego makaronu* - nadaje szybkosc na 3 tury oraz odbiera 5%-15% aktualnego hp [losowy cel]

    2.klątwa niedokończonego obiadu* - daje przeciwnikowi statusy: regeneracja 2 tury, spowolnienie 6 tur, paraliż 1 tura oraz natychmiastowo leczy wszystkich przeciwników (różdznie od 1%-5% max hp)

    3.nieczysta normalizacja* - sciąga statusy z drużyny przeciwnej i dodaje używającemu 250hp za każdy z nich

    4.pechowa chmura pechu* - nakłada statusy jak normalna chmura + na całą drużyne przeciwną ale ma 50% szans na zadanie obrażeń

    5.mieszanina sosów* - nakłada WSZYSTKIM statusy uspienie na 1-2 tury (65% bazowo), jednemu ze wszystkich (losowemu) nakłada dodatkowo statusy: Zatrucie 4 tury(85%), Regenerację oraz Zombi na 1 turę(50% osobno),

    6.Makaronowa Paranoja* - nakłada całej drużynie przeciwnej trucizne oraz klątwe 2-3 tur (z prawdopodobieństwem 50%). używający dostaje statusy: regeneracja 1tura, spowolnienie 2 tury,

    7.Lewitacja* - unosi potwora w przestwoża istnieje szansa 50(.70?)%(więcej niż pół) że ucieknie z walki a ona sama zakończy się remisem (używa tylko wtedy gdy ktos użyje mix speed/mobilki/skupienia)

    8.Przygotowanie* - nadaje statusy, pomyslnosc, refleks oraz przyspieszenie na 1 ture w kolejnej turze używa Pocisk fortuy*3/makaronowa obsesja w przeciwnika z najmniejszym aktualnym hp

    9.Prawdziwa Moc* - zadaje 5000 obrażeń wszystkim przeciwniką którzy nie mają żadnego statusu

    [zniszczenie + burza piorunów na dablu wszystko w "idea"]

    Ataki podstawowe/zaklęcia podstawowe(cos jak nemo w sciekach devos):
    makaronowe macki - zadaje potężne obrażenia fiz [jak na takie staty] (50-200% zwykłego ciosu) bez atrybutu fiz + losowy atrybut magiczny
    laserowe oczy - zadaje słabe obrażenia fiz(1-111% z.c.) bez atrybutu, nadaje status slepota/klątwa na 7 tury (ze 70% skutecznoscią bazową)
    Makaronowa obsesja - (na czas używania dodaje atak magiczny - "tak aby bolało", na 1 ture) Zadaje obrażena warte (20-250%) *Ignoruję status: bariera magiczna*.

    Drop:
    pakiet standardów "potki mixy eliksirki oraz eq"
    Wiatr plus*
    Burza piorunów*
    makaronowa zbroja - info: cała sie lepi ale za to daje szacunek. -brak statystyk-
    karta - *kolekcjonerskie* info: "Pradawny stwór zamieszkujący osamotnione wzgórza (uwaga: czasami zjada małe guardy)."
    Sos bolonege - *inne* [<- do jedzenia] info: "Podobno zwiększa szanse na spotkanie z Potworem Spagetti."; to chyba nie prawda :P

    idea
    zdol nr1 Używa losowo tak jak refleks*** ogra lub przyspieszenie* zółwia wodnego
    z nr2 Losowo
    z nr3 używa gdy przeciwna drużyna ma więcej niż 3 negatywnych statsów
    nr4 Losowo
    5.uzywa gdy ma mniej niż 70% HP
    6.używa gdy ma mniej niż 50% hp oraz otrzymywał największe obrażenia które przekraczały liczbe 700
    7.używa gdy jego hp spadnie ponizej 80% przed 15 wykonanymi turami potwora
    8.Losowo
    9.używa tylko gdy ma 7-13%, 50-51% oraz 71-72% (przed 50 wykonaną turą potwora, używa raz bez zastanowienia się, później jak ktos nie ma statusu)
    10. [smiercionosny duet] używa gdy ma poniżej 2000 HP (liczba przeciwników > 1 | a nie mineły 90 tur *wakli* )
    ataki: no to te tam ataki.. losowo?
    makaronowa obsesja "używa tylko pod warunkiem: HP%przeciwników > 95% | moja postac wykonane tury > 5 "
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 25-12-2015 o 23:11

  12. #402
    Fenixo
    Konto usunięte
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    latający potwór spagetti
    [wygląd]

    Unikalny ptwór pojawiający sie [U]podczas atakowania czegos tam z makaronu (szansa spotkania - 1%) czegosów z makaronu (szansa spotkania - 4.5%) /U]
    HP = 300.000-380.000 losowo
    MP= Nie kończy się...

    Zaczyna walke z 1 auto statusem "nietykalnosc" (1 tura)

    Obrona = duuuuuuużo
    obr. mag. = duuuużo
    szybkosc = gigantycznie
    szczęscie = normalnie
    atak mag. = mało
    atak = mało

    zdol.
    1.zrzucenie suchego makaronu* - nadaje szybkosc na 4 tury oraz odbiera 2%-5% aktualnego hp
    2.klątwa niedokończonego obiadu* - daje przeciwnikowi statusy: regeneracja 2 tury, spowolnie nie 6 tur, paraliż 1 tura oraz natychmiastowo leczy wszystkich przeciwników (różdznie od 1%-5% max hp)3.nieczysta normalizacja* - sciąga negatywne statusy z drużyny przeciwnej i dodaje używającemu 500hp za każdy z nich
    4.pechowa chmura pechu* - nakłada statusy jak normalna chmura + na całą drużyne przeciwną ale ma 50% szans na zadanie obrażeń
    5.mieszanina sosów* - nakłada WSZYSTKIM statusy uspienie na 1-2 tury (65% bazowo), jednemu ze wszystkich (losowemu) nakłada dodatkowo statusy: Zatrucie 4 tury(85%), Regenerację oraz Zombi na 1 turę(50% osobno),
    6.Makaronowa Paranoja* - nakłada całej drużynie przeciwnej trucizne oraz klątwe 2-3 tur (z prawdopodobieństwem 50%). używający dostaje statusy: regeneracja 1tura, spowolnienie 2tury
    7.Lewitacja* - unosi potwora w przestwoża istnieje szansa 50.77% że ucieknie z walki a ona sama zakończy sie remisem (używa tylko wtedy gdy ktos użyje mix speed/mobilki/skupienia)
    8.Przygotowanie* - nadaje statusy, pomyslnosc, refleks oraz przyspieszenie na 1 ture w kolejnej turze używa Pocisk fortuy*3 w przeciwnika z najmniejszym aktualnym hp
    9.Prawdziwa Moc* - zadaje 5000 obrażeń wszystkim przeciwniką którzy nie mamją żadnego statusu
    [zniszczenie + burza piorunów na dablu wszystko w "idea"]

    Ataki podstawowe/zaklęcia podstawowe(cos jak nemo w sciekach devos):
    makaronowe macki - zadaje potężne obrażenia fiz [jak na takie staty] (50-200% zwykłego ciosu) bez atrybutu fiz + losowy atrybut magiczny
    laserowe oczy - zadaje słabe obrażenia fiz(1-111% z.c.) bez atrybutu, nadaje status slepota/klątwa na 7 tury (ze 70% skutecznoscią bazową)
    Makaronowa obsesja - (na czas używania dodaje 100 ataku magicznego na 1 ture) Zadaje nieobliczalne obrażena warte (1-270%) *Ignoruję status: bariera magiczna*.

    Drop:
    pakiet standardów "potki mixy eliksirki oraz eq"
    Wiatr plus*
    makaronowa zbroja - info: cała sie lepi ale za to daje szacun. -brak statystyk-
    Sos (karta) - *kolekcjonerskie* info: "sos bolonege, ulubiony sos potwora spagetti"

    idea
    zdol nr1 Używa losowo tak jak refleks*** ogra lub przyspieszenie* zółwia wodnego
    z nr2 Losowo
    z nr3 używa gdy przeciwna drużyna ma więcej niż 3 negatywnych statsów
    nr4 Losowo
    5.uzywa gdy ma mniej niż 70% HP
    6.używa gdy ma mniej niż 50% hp oraz otrzymywał największe obrażenia które przekraczały liczbe 700
    7.używa gdy jego hp spadnie ponizej 80% przed 15 wykonanymi turami potwora
    8.Losowo
    9.używa tylko gdy ma 7-13%(przed 50 wykonaną turą potwora) , 50-51% oraz 71-72%
    10. [smiercionosny duet] używa gdy ma poniżej 1000 HP (liczba przeciwników > 1 | a nie mineły 90 tur *wakli* )
    ataki: no to zwykłe tam ataki..
    makaronowa obsesja "używa tylko gdy przeciwnicy mają: HP% przeciwników > 95% | moja postac wykonane tury > 5 "
    Za dużo chyba Hp i Spowolnienie na 6 tur może zmienić na 2-3 a nawet do 4? Co do kart nazwa potwora, którego atakujemy się pojawia. W opisie można umieścić takie rzeczy... Do reszty tam się zbyt nie czepiam bo jeszcze myśle, ale można wiedzieć co można zaatakować z makaronu w MFO? Można by zmienić tylko to z czego ten potworek będzie wychodził.
    Ostatnio edytowane przez Fenixo ; 18-11-2015 o 21:53

  13. #403
    Fenixo
    Konto usunięte
    Wiedźma
    Potwór unikatowy
    Może pojawić się na Podmokłej Polanie kiedy walczymy z Jaszczurogłowymi
    Hp od 9000 do 11000, Mp nieskończoność, Obr.-bardzo duża, Obr. mag.-bardzo duża, Szczęście- duże, Prędkość- duża, Atak magiczny (pocisk magiczny) duży, Atak średni..

    Zdolności :
    Leczenie 1 *****
    Leczenie 2 ****
    Urok wiedźmy - Nakłada specjalny status, który zmniejsza statystyki o 20%
    Furia bogów - nakłada furie przeciwnikom na 1-3 tur z tym, że wiedźmie nadaje taki sam status i taką samą ilość tur.
    Klątwa umarlaka ***
    Normalizacja **
    Mega zatrucie ***
    Ognisty piorun - Zdolność o atrybucie ognia, Obrażenia zależą od poziomu Hp (100% Hp równa się o -30% Hp), Może nadać status ślepota na 1-3 tur, Szansa trafienia statusu 75%, a na zadanie obrażeń 85%.
    Lodowata strzała - Zdolność o atrybucie lodu, Może nadać spowolnienie na 1-3 tur, Obrażenia zależą od poziomu szybkości (np. 100 szybkości = -300 Hp), Szansa trafienia statusu 65%, a na zadanie obrażeń 75%.
    Ruchome piaski - Zdolność o atrybucie ziemi, może nadać status paraliż na 1-3 tur, Obrażenia zależą od ilości przeciwników (1przeciwnik=-200Hp, 2przeciwników=-350 Hp, 3 przeciwników= - 475 Hp, 4 przeciwników = -600Hp), Szansa trafienia statusu 55%, a na zadanie obrażeń 65%
    Duchy wiatru - Zdolność o atrybucie wiatru, Może nadać status klątwa na 1-3 tur, Obrażenia zależą od szczęścia (100 szczęścia= -20% Hp), Szansa na nadanie statusu 55%, a na zadanie obrażeń 65%.

    Mikstury:
    Mikstura życia 4

    Skrypt:
    1. Gdy przeciwnik ma status Zombie użyj na nim Leczenie 1, Leczenie 2 lub Mikstura życia 4.
    2. Resztę zdolności używaj przypadkowo.

    Lot:
    Normalizacja, Klątwa umarlaka, Mega zatrucie, Porażenie i Poświęcenie.
    Ostatnio edytowane przez Fenixo ; 27-11-2015 o 16:40

  14. #404
    Łukasz
    Konto usunięte
    Feniks

    hp 3129-3269

    mp 136

    Ataki:
    magiczny-ogień 1 ****

    Zdolności:
    -Pazur Feniksa (słaby atak fizyczny)
    -Łzy Feniksa (uzdrawia mu 300 hp ) [używa tylko raz]
    -Spalanie (zabiera przeciwnikowi 5% hp na jedną turę) [takie mini zatrucie ]
    -Drenaż
    -Kuracja

    Drop:
    Złote pióra (rzemieślnik Tadek z eterni tworzy z nich uzbrojenie)
    Kuracja (zdolność)
    Drenaż (zdolność)
    Spalanie (zdolność)
    Sękata różdżka (uzbrojenie)
    Długi młot (uzbrojenie)
    Mikstura życia 2
    Mikstura życia 1
    Mikstura regeneracji

    Lokalizacja:
    Wyżyna gromów lub Równina Błyskawic

    Sposób ogradzania:
    zabij 75,100 ptaków gromów
    lub poczekaj 12 godzin
    I jeszcze jedno...
    Wesołych Świąt !

    - - - - - - - - - -

    Feniks

    hp 3129-3269

    mp 136

    Ataki:
    magiczny-ogień 1 ****

    Zdolności:
    -Pazur Feniksa (słaby atak fizyczny)
    -Łzy Feniksa (uzdrawia mu 300 hp ) [używa tylko raz]
    -Spalanie (zabiera przeciwnikowi 5% hp na jedną turę) [takie mini zatrucie ]
    -Drenaż
    -Kuracja

    Drop:
    Złote pióra (rzemieślnik Tadek z eterni tworzy z nich uzbrojenie)
    Kuracja (zdolność)
    Drenaż (zdolność)
    Spalanie (zdolność)
    Sękata różdżka (uzbrojenie)
    Długi młot (uzbrojenie)
    Mikstura życia 2
    Mikstura życia 1
    Mikstura regeneracji

    Lokalizacja:
    Wyżyna gromów lub Równina Błyskawic

    Sposób ogradzania:
    zabij 75,100 ptaków gromów
    lub poczekaj 12 godzin
    I jeszcze jedno...
    Wesołych Świąt !

  15. #405
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94

    Pomysł Drzewiak

    Drzewiak ( Mini-Boss )
    HP- około 9000 Lokacja: Ożywione Las,okolice Urkaden
    MP-243532342
    Duży Def. Mag. i Def. Fiz. Atrybut: -Mag:Ziemia,Lód -Wojownik:Topór


    Zdolności:
    -Żywotność Drzewa
    -Dzikie Pnącze
    -Trzęsienie Ziemi
    -Cios Miecza
    -Zatrute Jabłka
    -Berserk
    -Krytyczny Cios
    -Mega Drenaż
    -Skupienie Drzewa
    -Mroczny Chaos
    -MP Atak
    -Dotyk Śmierci
    -Zimowy Sen








    Info:
    -Mroczny Chaos= atak magiczny na wszystkich.Ma 35% na nadanie statusów Zatrucie i Klątwa na 4 tury
    -Żywotność Drzewa=leczy 1000HP i nadaje status Bariera i Bariera Magiczna na 3 tury
    -Skupienie Drzewa=nadaje status Skupienie na 5 tur.
    -Zimowy Sen=atak fizyczny bez atrybutu.Ma 40% szans na nadanie statusu Uśpienie na 2 tury.
    -Zatrute Jabłka-atak fizyczny na wszystkich. Ma 55% na nadanie statusu Zatrucie na 3 tury.


    Myślę,że się podoba.

    - - - - - - - - - -
    Ostatnio edytowane przez miorts ; 26-01-2016 o 14:28 Powód: Pomyłka z HP

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •