Proponuję uzależnić szybkośc poruszania się po mapie od statystyki: Szybkość.
Im więcej szybkości w bazie ma nasza postać, tym większy bon do prędkości poruszania się :)
Podgląd wydruku
Proponuję uzależnić szybkośc poruszania się po mapie od statystyki: Szybkość.
Im więcej szybkości w bazie ma nasza postać, tym większy bon do prędkości poruszania się :)
To poważna propozycja, rozwiązuje problem powolnego poruszania się postaci po mapie, co było wielokrotnie sygnalizowane w tym dziale
Dodajmy jeszcze że jak masz więcej HP to skin jest większy
Ta propozycja jest zbyt słabo opisana. W jak dużym stopniu szybkość wpływałaby na prędkość poruszania po mapie? Czy byłoby to zależne od lv? Zachęcam do większego rozpisania się i podania szczegółów.
Powazna propozycja rodem dodania osiągnięć eventowych wiec mam nadzieje ze doczeka sie wejscia do gry
pozdrawiam alvi
Nie widzę przeszkód o ile przyrost szybkości był bardzo powolny, przykładowo:
10pkt szybkości w bazie = bonus +1% do szybkości poruszania się. Dzięki temu efekt mikstury przyspieszającej (+100%) miałoby się dopiero przy 1000 szybkości w bazie.
Nie widzę potrzeby szczegółowego wyjaśniania tej propozycji, raczej chciałem zainspirować administrację, która powinna się nad tym poważnie zastanowić. Natomiast to administracja podejmie decyzję, a nie ja. Jak coś wprowadzi to wprowadzi, jak nie to nie.
Dziękuję Hubiotowi za pewne rozwinięcie propozycji - to sensowne rozwiązanie.
Zawsze ktoś może zainspirować administrację w bardziej szczegółowy/lepszy sposób niż ja.
A żeby nie powstawał zbędny spam, to najlepiej... go nie tworzyć.
Więc zachęcam do aktywności w tym temacie, ale aktywności rozważnej.
W takim razie, jeśli ten temat jest traktowany ZUPEŁNIE na poważnie, to proponuję następująco:
- wyższe szanse na zwycięstwo w kasynie wraz ze wzrostem szczęścia,
- automatyczny bonus do dropa dla luckerów (w końcu wyższe szczęście),
- zwiększenie postaci przy wzroście HP (tu creditsy dla Czembro)
- procentowo skalowane, większe ikonki zaklęć/zdolności/ataków przy większym ataku,
- odpowiednio czerwoną, niebieską i zieloną poświatę dla postaci za zwiększoną obronę/obronę magiczną/uniki (takie trochę RGB jak podświetlenie od spectral arrow w minecraft hehe),
- jako dodatkowa propozycja, podsuwam pomysł, aby stworzyć animowane wzorce każdego uzbrojenia, które po założeniu na postać, będą zmieniać jej zewnętrzny wygląd (również coś w stylu zdobionych zbroi w minecraft)
Brakuje mi pomysłu na uniki i MP, a więc jeśli ktoś ma jakieś inne błyskotliwe pomysły, to proszę podsyłać. Sprawmy, aby gra była lepszym miejscem!!! (a to przecież wcale nie zabiera czasu testerom, oj nie)
;)
Załącznik 22902
Proste - im więcej uników tym mniejsza szansa na dostanie śnieżką/otoczakiem
A im większe mp tym gracz mądrzejszy - szybsze expienie i szkolenie gemów zdolności i zaklęć (więcej AP) ,
Chyba bardziej sprawiedliwy będzie bonus do prędkości poruszania się w zależności od... poziomu postaci?
Im wyższy poziom tym lepszy bonus.
Na nie, bo wtedy postac z 100 poziomem sie bedzie poruszac 100 razy szybviej niz postac z 1? Bez sensu
Na tak, pod warunkiem, że statystyka szczęście będzie zwiększać szanse na wygraną w kasynie.
oj mapy mapy, co ty się masz na bakier z tą matematyką eh... istnieje coś takiego jak ułamek lub pierwiastek, np. jeśli przyjmiemy V=lvl^(1/3) (pierwiastek trzeciego stopnia) to 100 lvl jest już tylko ~4.6 raza szybszy niż 1 lvl, a wiadomo stopień pierwiastka można zwiększyć/ zrobić np funkcje 1 + lvl/200 lub coś podobnego dla jeszcze mniejszego przyrostu. Propozycja spoko.
nieironicznie, chód postaci mógłby zostać nieco przyspieszony. porównajcie sobie mapy z dilli - eliar do późniejszych - mamy ogromne kompleksy lokacji, często z powykręcanymi ścieżkami które jeszcze bardziej je wydłużają. wyglądają ładnie, ale przedostać się gdziekolwiek bez teleportu (a przypominam, że wiele osiągnięć wymaga przemierzenia ich kilkaset razy) to istna katorga, więc chętnie bym zobaczył ruch przyspieszony o, nie wiem, 25%?
to oczywiście z kolei zepsuje pewnie kilkanaście sekwencji zręcznościowych i przy okazji kilka innych rzeczy, więc raczej nigdy nie wejdzie.
no i uzależnianie jakichkolwiek czynników poza walką od statystyk postaci też nie wejdzie (i nie powinno), ale wciąż jestem przekonany że to i tak troll propozycja
Samo zwiększenie prędkości poruszania się postaci nie jest głupim pomysłem, tylko uzależnienie tego od statystyki szybkości jest absurdalne.
Pomysł przedstawiony w sposób autora tematu ma wiele fundamentalnych problemów, tzn:
- na bazie prędkości poruszania się postaci będziemy w stanie oszacować ilość punktów szybkości w statystykach - duża niekorzyść dla pvp, chyba że ktoś nie zamierza się ruszać z miejsca,
- postacie z większą szybkością miałyby pewne nieuczciwe ułatwienie w łapaniu innych graczy na IŚ/mapach bójkowych,
- (zakładając, że byłoby to zależne od łącznej szybkości, a nie bazowej) -> znajdziemy się w sytuacji, w której będziemy używać jednego setu z eq i gemami full speed do poruszania się, a potem przełączać się na dowolny inny profil, co jest nieco absurdalne.
Jeśli ten temat jest faktycznie traktowany na poważnie przez administrację, a dużą częścią problemu są rozległe lokalizacje dostępne do odblokowania na wyższych poziomach - proponowałbym stopniowe zwiększenie szybkości poruszania się postaci WRAZ Z WBITYM POZIOMEM, a nie punktami speeda. Tym sposobem unikniemy przynajmniej części problemu związanego z łapaniem na iś, zakładaniem profilu full speed i szacowaniem speeda oponenta na arenie. To roizwiązanie byłoby dużo łatwiejsze do implementacji, a i dla twórców mogłby przynosić pewną korzyść (np. nieznaczne zwiększenie poziomowego bonusu do speeda przy tym mitycznym pakiecie premium mfo).
Ale tak szczerze, co to ma na celu? xD nie dość, że będzie to jeszcze bardziej faworyzowało speeda jako najsłuszniejszą statystykę, to dodatkowo w wielu lokacjach będzie to dawało nieproporcjonalnie dużą przewagę
Popieram pomysł uzależnienia tego od (jeżeli już cokolwiek) od poziomu, albo wprowadźcie nową statystykę dodatkową "Prędkość poruszania się" i bonus do tego z uzbrojenia lub gemów
@proof @Hubiot @EneDueRabe czy można już zamknąć tą w dodatku nieśmieszną błazenadę?
Im więcej szybkości, tym szubsza byłaby postać.
redaktorek zasrany ty już dawno powinieneś stracić stanowisko, jaki kraj taki Jerzy Urban a nie czekaj...
Ogólnie apropo szybkości. To prosze o zmianę nazwy mikstury zmieniającej prędkość chodzenia bo obecnie to sie nazywa mikstura przyśpieszania - czyli przyśpieszenie "a" jest wartościową nie zerową nic w opisie nie ma o spadku przyśpieszania w czasie wiec w ogólności nasza postać porusza sie z prędkością v2 = Vpoczatkowa + a*t. Czyli dla t rosnącego do nieskończoności nasza postać powinna sie poruszać z nieskonczona prędkością a tak sie nie dzieje. Proszę o naprawę błędu