Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Temat: Stałe statusy

  1. #1
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte

    Stałe statusy

    Na razie wszystkie negatywne statusy jakie zostaną nam nałożone znikają po walce. By trochę rozwinąć na przyszłe upki proponuję, by dodać też takie, które będą też poza walką, jeśli się nie uleczymy zostaną na kolejną. Przy czym status stały zatrucie zabierałby życie przy każdym naszym ruchu.
    np. Dostajemy status stałe zatrucie na trzy tury, ale kończymy walkę, bo przeciwnik ma bardzo mało hp. Teraz przy każdym naszym ruchu tracimy 10% hp (albo mniej), a kiedy zacznie się kolejna walka wciąż mamy informację, że status zatrucie na trzy tury. Oczywiście w każdej chwili możemy się uleczyć z tego statusu.

  2. #2
    Szlug
    Konto usunięte
    Czyli jak w pokemonach?

  3. #3
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Nie wiem jak jest w pokemonach, bo nie grałem.

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,529
    negatywny autostatus może być też dla bardzo dobrych eq, ale z wadą właśnie negatywnego statusu

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    19-11-2011
    Postów
    26
    W pokemonach było aż do uleczenia i poza walką odbierało 1hp. Fontanna by też leczyła ze statusu ? Pytanie też, które statusy miałyby zostawać, czy wszystkie ?

  6. #6
    Fatal
    Konto usunięte
    Dobry pomysł, ale najlepiej żeby statusy zostawały po walce tylko, gdy nadał je odpowiedni skill ;p
    Moje pomysły co do statusów na mapie:
    zatrucie - utrata 4% hp/krok
    ślepota - ograniczenie pola widzenia
    klątwa - brak możliwości zmiany eq,zdolności i gemów
    pomylenie - postać chodzi jak pijak
    spowolnienie - wiadomo
    sen - baaaaaardzo powolne chodzenie, wolniejsze niż wyżej
    paraliż - spowolnienie+klątwa
    zombie - wiadomo

  7. #7
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Czary Zobacz post
    W pokemonach było aż do uleczenia i poza walką odbierało 1hp. Fontanna by też leczyła ze statusu ? Pytanie też, które statusy miałyby zostawać, czy wszystkie ?
    Nie wszystkie, takie nowe silniej oddziaływujące negatywne.
    Vag, myślałem by tylko status zatrucie wpływał poza walką, a reszta po prostu pojawiałaby się w każdej kolejnej, ale to też ciekawe.

    Do tego mogłyby dojść nowe miksturki np. mega antidotum.

  8. #8
    Użytkownik Avatar abiT
    Dołączył
    03-04-2011
    Postów
    181
    Na tak, ale czy aby na pewno da się coś takiego zrobić ?

  9. #9
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2011
    Postów
    339
    Pomysł dobry, ale jeżeli miałoby to wyglądać tak jak pisał Vag, to o ile da się to zrobić, to pewnie zajmie sporo czasu, a póki co najważniejszy jest update.

  10. #10
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kekashi Zobacz post
    Pomysł dobry, ale jeżeli miałoby to wyglądać tak jak pisał Vag, to o ile da się to zrobić, to pewnie zajmie sporo czasu, a póki co najważniejszy jest update.
    To jest pomysł mocno przyszłościowy, więc na razie nie ma co ingerować w upka. To mają być silniejsze wersje statusów, więc to raczej na późniejszą część gry.

  11. #11
    Szlug
    Konto usunięte
    Te pokemony to był raczej taki sceptyczny komentarz. Po prostu nie rozumiem co takie "usprawnienie" ma na celu.
    Argumenty przeciw:
    Bałagan w rankingu PvP (ze względu na możliwość złapania kogoś z negatywnym statusem)
    Marnowanie większej ilości pieniędzy na odtrutki.
    Mnóstwo zachodu, dla drobnej zmiany. (Ile walk kończy się z negatywnym statusem?)

    Nie mam dzisiaj weny, ale na pewno znajdzie się ich jeszcze trochę.

  12. #12
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Nie rozumiesz. Nie wszystkie statusy zostawałyby po walce, byłyby to silniejsze wersje normalnych, które pojawiłyby się dopiero w późniejszej części gry. Hm, usprawnienie ma to na celu że przez tyle poziomów mogą się już skończyć pomysły na zdolności, mikstury, a w takiej sytuacji wejdzie pełno kolejnych.

  13. #13
    Szlug
    Konto usunięte
    "Dodajmy więcej dziwnych statusów bo pomysły nam się kończą" - to dosyć słaby argument.
    Chodzi mi o to, że wprowadzenie takich statusów, przyniosło by same negatywy. Jeśli nie mam racji, to podaj parę przykładów ciekawego zastosowania tych statusów w grze.

  14. #14
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Powiedziałeś wcześniej o bałaganie w rankingu pvp, ale przecież każdy inteligentny gracz zdejmie sobie te statusy przed rozpoczęciem pojedynku. Jeśli chodzi o bójki myślę, że zachęciłoby to graczy, szansa że złapiemy kogoś z negatywnym statusem może być motywująca. Mówisz o większej ilości pieniędzy na odtrutki, ale przecież cały czas wchodzą nowe mikstury, które kosztują coraz więcej, więc to nic by nie zmieniło. Ciekawe zastosowania podał np. Vag, tak mogłoby to wyglądać.
    Dodatkowo umożliwiłoby tworzenie trudnych bossów, na przykład walczymy z dwoma z rzędu. Jednak wszystko to się tyczy późniejszej części gry, więc bałaganu by nie wprowadziło przy wchodzeniu pojedynczo, po kolei.

  15. #15
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał Demoniczna Dusza Zobacz post
    Powiedziałeś wcześniej o bałaganie w rankingu pvp, ale przecież każdy inteligentny gracz zdejmie sobie te statusy przed rozpoczęciem pojedynku. Jeśli chodzi o bójki myślę, że zachęciłoby to graczy, szansa że złapiemy kogoś z negatywnym statusem może być motywująca. Mówisz o większej ilości pieniędzy na odtrutki, ale przecież cały czas wchodzą nowe mikstury, które kosztują coraz więcej, więc to nic by nie zmieniło. Ciekawe zastosowania podał np. Vag, tak mogłoby to wyglądać.
    Dodatkowo umożliwiłoby tworzenie trudnych bossów, na przykład walczymy z dwoma z rzędu. Jednak wszystko to się tyczy późniejszej części gry, więc bałaganu by nie wprowadziło przy wchodzeniu pojedynczo, po kolei.
    ano taki ze bez ene potworke nalozy ci status i jestes w plecy bo ty nie zgarniesz kasy za takiego potworka...
    ja jestem na nie ...
    mikstury kosztuj coraz wiecej a gold z potorkow spada :P
    jak ktos powiedzial o "pokemonach" ja podumuje: nie robmy z tej gry pokemonow...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •