bo użył, zanim zniknął status
Wyziew użyty kiedy był jeszcze status atak magiczny
- - - - - - - - - -
Z powodu wczorajszego buga KG nadal pozostaje w becie
Event i cykl został ręcznie zakończony. Nagrody są do odebrania.
@Leonardo - efektem ubocznym jest wyzerowanie atrów. Napisz jakie miałeś to ci zmienię.
====
Pewnie jeszcze środa i sobota będzie w becie. Potem reset wszystkiego (o ile nie wyjdą nowe błędy).
Miałem nabity ogień i wiatr.
Co do atrybutów fizycznych to nie pamiętam (w sumie wyzerowane mi pasują).
Ostrzem Damoklesa nie da się walczyć. Miałem 170 szczęścia (później nawet zmieniłem dodatek, żeby mieć tylko 164), a mimo to przegrałem przez cios krytyczny. Co prawda nie miałem ani jednego chybienia przez 4 walki (celność 116/119%, po zmianie dodatku 106/109), ale z powodu wysokich zadanych obrażeń przegrałem przez Odbicie. I nie przemówi do mnie argument, że mogłem mieć mniej ataku (a miałem i tak około 230, czyli bez szału), bo ta broń służy właśnie do zadawania dużych obrażeń.
To ja nie miałem defów (dwieście pare) i 130 szczęścia XD
Każdą bronią da sie walczyć, tylko trzeba umieć ją dobrze łączyć z resztą EQ.
Ostatnio edytowane przez musaraj ; 17-08-2016 o 22:03
Ostrze damoklesa jest pod build ~110 lucka i ~120% celności najlepsze. Niemniej, używałbym go tylko, gdy eq mocno by mi nie podpasowało pod gungnira/maleusa. Myślę, że będzie zmieniane w nim to tracenie hp.
Moim zdaniem powinny mniej kosztować miksy leczeni i MP ,bo nie da się wygrać ,a jak ktoś ma jeszcze same zerówki to ...
Silny cios - nie może krytować, koszt żetonowy 250 żetonów.
Kruszące Grzmotnięcie - 1slot
Malleus - koszt o 100 żetonów więcej
czyli z 250 do 350 żetonów
Krytyczny topór - +25lucka, -2sloty
Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 20-08-2016 o 16:09
Po co jest ulepszanie gemów? Kosztuje drożej niż kupienie od razu gemu 2 poziomu i jeszcze trzeba mieć minerały których się nie dostaje.