proponuje aby postać chodząc po mapie świata zawsze wybierała najmniej kosztowną drogę a dopiero w drugiej kolejności najkrótszą
proponuje aby postać chodząc po mapie świata zawsze wybierała najmniej kosztowną drogę a dopiero w drugiej kolejności najkrótszą
W jakim sensie najmniej kosztowną ?
Jak się chodzi po lesie to się zużywa energia. Chyba 1 energii na 1 pole.
Aha, to przepraszam, nie wiedziałem ;( (Ale to nie znaczy, że należy już dawać mi minusa...)
Seitas : nie udzielaj się. Czyli tak : Czarnulka opłacalna propozycja, więc jestem na tak
@edit
Temat: chodzenie po lesie
przykro mi
... -3 za wyrażenie opinii ?!
Ostatnio edytowane przez Achaye ; 08-07-2012 o 21:15
jestem na tak
dodatkowo rozwiąże to ten problem:
nie mogę przejść do tego kółka chociaż da się iść terenami nie zalesionymi
![]()
Przydałoby się, ale to nie tak hop siup to zmienić. Potrzeba by przerobić algorytm chodzenia myszką (by sprawdzał możliwe drogi i wybierał najmniej kosztowną, a jeśli obie mają taki sam koszt to powinien wybrać krótszą), a to nie takie proste - tak mi się przynajmniej wydaję.
Więc jeżeli byłoby to łatwe do wprowadzenia to jestem ZA, jeżeli jest to kłopotliwe to na NIE.
Zawsze można przejść na klawiaturę i samemu ustalić najmniej kosztowną drogę.
zbyt skomplikowane, bez przesady z tymi wygodami, niech lepiej powoli się za następny upek twórcy biorą :P
Co to ma być? Pytam, co to ma znaczyć? Tego wrogom nie można wybaczyć.