no ale na 40 skrzydlata eh
Na 30 lvl.
chodzi mi o to ze na 40 lvl nie bede skrzydlatej nosil a wogule i tak jak ja mialem to zadko klatwa na pvp wogule
Epik ogarnij swoja pisownie bo az oczy bola od tego..
Bungee przepraszam no ale pisze posta i co sekunda na grę
Sklonowanie:klonuje postać z tymi samymi statami. 1*-2 tury,2*-4 tury,3*-6 tur,4*-8 tur,5*-10 tur.sklonowanie 1 -1klon 20lvl wymagany sklonowanie 2- 2 klony na 40 lvl i 3 - 3 klony.zabiera dużo mp.niemożliwe w walkach pvp
= post Jacka.Tomi, trzeba było napisać jakie są ograniczenia systemu co do możliwości działania zdolności i statusów, bo połowa propozycji będzie niewykonalna ;]
Co do statusów, to mogą one robić następujące rzeczy:
Kod:
Blokuje używanie MP
Blokuje używanie zaklęć
Blokuje używanie zdolności
Blokuje używanie przedmiotów
Uderzenie zdejmuje status
Śmierć nie zdejmuje statusu
Nietykalność
Leczenie zadaje obrażenia
Utrata kontroli nad postacią
Zmiana statystyk
Zmiana HP i/lub MP co turę
Zdolności mogą nakładać statusy i zadawać obrażenia lub leczyć według dowolnych wzorów.
Myślę, że takie sklonowanie jest nie możliwe do zrobienia.
I już, żeby nie było, że tylko krytykuję, to własną zdolność też dodam.
Szósty zmysł ;d (nazwa pewnie do zmiany)
Rzucamy na siebie i mamy statusy regeneracja oraz *** (i tutaj jakaś nazwa związana z magią lub maną. Ale myślę że regeneracja many nie brzmi ładnie, a mega regeneracja czy multi regeneracja to jakaś przesada z tymi mega. Mega leczenie, może jeszcze mega uśpienie itd . ?) Ale cóż....
Statusy otrzymujemy na 3-5 tur. Zależy od gwiazdki. Możemy mieć max 3 gwiazdki, czyli kolejno 1* - 3 tury 2* - 4 a 3* - 5.
Limit użyć 1-3 razy. Tutaj nic nie zależy od gwiazdki, tylko od upodobań adminów. Może wg. nich jest to za silna zdolność więc wybiorą 1 użycie, a może 3...
MP : 40/50/60 ???
Zdolność raczej dla maga, chyba, że ktoś ma sporo zdolności jak na woja. Osobiście uważam, że woj musi tych zdolności nieco mieć, więc mana się przyda.
Aha... Regeneracja oczywiście 10% max. hp i 25 lub 33% max. MP.
Transfer MP
gwiazdki: 1 (60 lv)
sloty: 1
mp: tyle ile aktualnie posiadamy
użycia: 3
dodatkowy efekt: przekazuje MP poświęcone na użycie zdolności oraz dodatkowo 11% max MP celu. Przykład: mam 30 mp, a kolega 0/100. używam tego na nim, i on dostaje 41 mp.
zastosowanie: TvT, minibossy
Laser
gwiazdki: 2 (55 i 60 lv)
sloty: 1
mp: 20% maksymalnego, można u bossów zmienić
użycia: 3
wali: tyle co trujący pocisk, tzn. normalne obrażenia magiczne na dany lvl
dodatkowy efekt: gdy cel ma barierę magiczną, ignoruje ją i zadaje 15/22%(zależy ile gwiazdek) większe obrażenia.
zastosowanie: ogólnie walki
Promienica (laser, ale dla wojów)
gwiazdki: 2 (55 i 60 lv)
sloty: 1
mp: 25% maksymalnego, można u bossów zmienić
użycia: 3
wali: tyle co atak fizyczny
dodatkowy efekt: gdy cel ma barierę fizyczną, ignoruje ją i zadaje 15/22%(zależy ile gwiazdek) większe obrażenia.
zastosowanie: ogólnie walki
Sekretna siła
gwiazdki: 1 (60 lv)
sloty: 1
mp: 1
użycia: 1
dodatkowy efekt: coś w stylu skilla artefaktu, działa jedynie gdy używający ma określoną ilość hp. przykład: skill działa tylko, gdy mam 2 hp i zabiera 50% obecnego hp wroga, zamienia przyspieszenie w spowolnienie i regenerację w zatrucie. oczywiście można zrobić coś w stylu skilla leczącego.
zastosowanie: ???
Plazma
użycia: 3
wali: z 2000
dodatkowy efekt: gdy cel ma barierę magiczną/fizyczną, ignoruje ją i zadaje 20% większe obrażenia. jeśli cel ma aż 2 bariery na sobie, zadaje 2x większe obrażenia
zastosowanie: dla bossów
Ostatnio edytowane przez Fatal ; 23-06-2012 o 18:32
to już lepiej miksture many na nim użyć (akurat te zawsze są pod ręką)Transfer MP
dodatkowy efekt: przekazuje MP poświęcone na użycie zdolności oraz dodatkowo 11% max MP celu. Przykład: mam 30 mp, a kolega 0/100. używam tego na nim, i on dostaje 41 mp.
zastosowanie: TvT, minibossy
rzucam na przeciwnika bryzę i walę mu z tego... przeżyje?Plazma
użycia: 3
wali: z 2000
dodatkowy efekt: gdy cel ma barierę magiczną/fizyczną, ignoruje ją i zadaje 20% większe obrażenia. jeśli cel ma aż 2 bariery na sobie, zadaje 2x większe obrażenia
zastosowanie: dla bossów
zdolność tylko do walki z bossami to nie zdolność
Myślę, że zrobione na podobieństwo Margonem, ale jak benerit wyjaśnił mix many jest raczej stosowniejszy i nawet bardziej korzystny, bo my swoją manę także będziemy mieli.Transfer MP
gwiazdki: 1 (60 lv)
sloty: 1
mp: tyle ile aktualnie posiadamy
użycia: 3
dodatkowy efekt: przekazuje MP poświęcone na użycie zdolności oraz dodatkowo 11% max MP celu. Przykład: mam 30 mp, a kolega 0/100. używam tego na nim, i on dostaje 41 mp.
zastosowanie: TvT, minibossy
polimorfia:dodaje zdolności i staty z dowolnego POTWORA jakiego zobaczyliśmy i wygraliśmy walke
nie zapominajmy, że potwory się nie leczą, więc jest jakiś sens