Strona 31 z 108 PierwszyPierwszy ... 2129303132334181 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 451 do 465 z 1614

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #451
    Użytkownik Avatar LeFil
    Dołączył
    01-05-2011
    Postów
    114
    Zaklinacz- Daje status klątwa na ileś tam tur i daje status zaklinowany*.


    *-Postać zostaje nagrodzona zdolnością niszcząącą 1 zdolność przeciwnika.Ale Ma tylk0 200 hp.

  2. #452
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Zdolność: Anielskie skrzydła
    Opis:Wchłania przyjęte obrażenia fizyczne i magiczne w wielkości sumy punktów danej obrony.
    Czas trwania:4 tury
    Koszt MP: 70
    Poziom:50

  3. #453
    Achaye
    Konto usunięte
    Skrzydła mają działać tak ? ; Mam 123(np.) fizycznej, to każdy kto mnie walnie przez te 4 tury bije za 123 ? ocz. z fizyka

  4. #454
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    kamikadze
    Zabiera celowi 50% bieżącego hp używającego, a jego samego zabija.

  5. #455
    Dupa jeża kutafona
    Konto usunięte
    Mega Normalizacja:
    Koszt: 150hp i 50mp
    Chyba wicie o co chodzi, normalizuje wszystkich przeciwników.
    poziom 45

    Ofiara:
    Koszt: Całe hp.
    Sobie odbieramy hp i wybieramy przeciwnika, który ma mieć tyle samo hp odjęte, np. gracz vs gracz2
    gracz 1300hp na 1400hp używa ofiary, zabija się i zadaje 2 graczowi 1300hp.
    Można takie coś zdobić pokonując samego siebie, tylko przeciwnik będzie miał inne eq.
    Można używać tylko na bójkach.
    poziom 50
    Ostatnio edytowane przez Dupa jeża kutafona ; 09-06-2012 o 21:49

  6. #456
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Mega Normalizacja:
    Koszt: 150hp i 50mp
    Chyba wicie o co chodzi, normalizuje wszystkich przeciwników.
    Taka zdolność jest już w silniku gry, pewnie jakiś miniboss będzie używał.

  7. #457
    Użytkownik Avatar Vivien
    Dołączył
    19-11-2011
    Postów
    84
    Multi Drenaż - tzn. drenaż na wszystkich przeciwników


    Desperacja - Nadaje używającemu status furia na 3 tury
    Ostatnio edytowane przez Vivien ; 09-06-2012 o 22:05 Powód: literówka :)

  8. #458
    Claus
    Konto usunięte
    Uścisk: gracz narzuca ten status na wroga ,który wraz z użytkownikiem staje się nie aktywny w walce (tak jak uśpienie) ,minusem jest to że zaatakowanie jednej z dwóch osób zwartych w uścisku grozi zadaniem obrażeń i jednemu i drugiemu , plusem jest to że gdy przeciwnik jest nie aktywni sojusznicy mają wolną rękę .
    limit użyć 1
    wymagany 35 lvl
    wymagane 50mp

  9. #459
    SweetWater
    Konto usunięte
    śmiertelna siła
    zajmuje slotów 2
    limit użyć 1*-1, 2*-2
    wymagany poziom 43
    ap 1 gwiazdka 150.000 2 gwiazdka 250.000
    zabiera 1* 75mp 2* 70 mp
    nadaje status zombie 1* na 4 tury 2* na 3 tury, regeneracja 1/2* 4 tury, zatrucie 1* 4 tury 2* 3 tury, furia 1/2 * 4 tury ,mobilizacja 1* 4 tury 2 * 5 tur
    Ostatnio edytowane przez SweetWater ; 13-06-2012 o 18:12 Powód: dobry :P

  10. #460
    Achaye
    Konto usunięte
    Cytat Napisał SweetWater Zobacz post
    śmiertelna siła
    zajmuje slotów 2
    limit użyć 1*-1, 2*-2
    wymagany poziom 43
    ap 1 gwiazdka 150.000 2 gwiazdka 250.000
    zabiera 1* 75mp 2* 70 mp
    nadaje status zombie 1* na 4 tury 2* na 3 tury, regeneracja 1/2* 4 tury, zatrucie 1* 4 tury 2* 3 tury, furia 1/2 * 4 tury ,mobilizacja 1* 4 tury 2 * 5 tur

    Ciesz się, że nie mogę dawać minusów. Rege i zatrucie ... Furia i mobilizacja.. prawie 2 razy większe ataki. Nie czaję, czy to ma się rzucać na siebie, czy na przeciwnika...

  11. #461
    musaraj
    Konto usunięte
    Zdolność strasznie wykombinowana + nie odkryles, ze mag umiera praktycznie?

  12. #462
    SweetWater
    Konto usunięte
    Można to wykorzystać jak sobie chcesz to w końcu ŚMIERTELNA siła.

    Wymyśliłem jeszcze nowy status:
    nieuleczalność - nie można zdjąć żadnych negatywnych statusów.

  13. #463
    Użytkownik Avatar malpaxd
    Dołączył
    30-01-2012
    Postów
    174
    majestatyczne uniesienie- nadaje statusy regeneracja i pomyslnosc

    potezny promien magi- zadaje o 30 procent wieksze obr mag o atrybucie ognia oraz nadaje status paraliz

  14. #464
    Achaye
    Konto usunięte
    Cytat Napisał malpaxd Zobacz post
    majestatyczne uniesienie- nadaje statusy regeneracja i pomyslnosc

    potezny promien magi- zadaje o 30 procent wieksze obr mag o atrybucie ognia oraz nadaje status paraliz

    zastanów się nad nazwami ;d

  15. #465
    Użytkownik
    Dołączył
    12-06-2011
    Postów
    12
    jak mag ma oślepiający pocisk to czemu wojownik by nie mógł mieć ciosu który by nakładał klątwę na 3-4 tury ?( albo nakładający zombie ale wtedy wojownik by był za dobry )
    Ostatnio edytowane przez Epik ; 17-06-2012 o 16:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •