Strona 7 z 56 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 105 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #91
    benerit
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Vag Zobacz post

    Gigantyczny ogr
    Mini boss na lvl 60

    --statystyki--
    HP: 30 000(?)
    Bije atakiem fizycznym: 2000hp
    Szybkość: taka, żeby była kolejka: gracz1, gracz2, gracz3, gracz4, miniboss i tak w kółko.
    Szczęście: minimalne, tak żeby nie bił z krytyków
    Uniki: 0%
    Celność: 80%
    Obrony: tak, żeby tracił 500hp za jeden atak
    Przy takiej celności i szczęściu to będzie miał kupę nietrafień (na wojów nawet do 50%)

    Anomalika - nie zabiera hp, nadaje stany: zatrucie,zombie,ślepota,klątwa,uśpienie,spowoln ienie na 5 tur
    Biorąc pod uwagę jak często ma być używana to boss jest nie do pokonania. Powodem jest uśpienie. Nawet jak połowę graczy uśpi, to i tak pozostali muszą najpierw zombie ściągnąć. Jeśli 3 lub 4 trafi uśpienie walka jest przegrana. Co czyni je niesamowicie losowymi.


    Bumerang(?) - jest to odpowiednik kamienia, ale z atrybutem buławy
    żadne atrybutowe odpowiedniki run i kamień nie będą wprowadzane

    Pałka zemsty(bardzo dużo bije, celność -20%, zadaje o 30% większe obrażenia gdy użytkownik ma hp mniejsze od 100)
    Czyli w praktyce wyższych obrażeń nigdy nie wykorzystamy, ale celność będzie nas ciągle męczyć.

    Hełm zemsty(średnio obrony magicznej, mało fizycznej, odbija ostatnio otrzymane obrażenia gdy cios zabije użytkownika hełmu)
    Czyli tylko do TvT? Czyni go niepraktycznym przedmiotem.

    Kilkuwarstwowy hełm(obrony magicznej strasznie dużo, BARDZO ZNACZNIE obniża szybkość, obniża uniki o 20% oraz uniemożliwia nadanie statusu Refleks)
    jeśli ma super obronę magiczną to uniki i refleks nie są żadnymi bonusami (bo zakładamy go przeciwko magowi)

    Kilkuwarstwowa zbroja(obrony fizycznej strasznie dużo, BARDZO ZNACZNIE obniża szybkość, obniża uniki o 20% oraz uniemożliwia nadanie statusu Refleks)
    a tu niepraktyczna przeciwko wojowi. Powinieneś precyzować ile więcej obrony i ile mniej szybkości. Bo jeśli szybkości zabiera więcej niż dodatkowy bonus w obronę to znów nieużywalny przedmiot.

    Kilkuwarstwowe buty(mało szybkości, sporo obron(magicznej i fizycznej tyle samo), 0% uników)
    Po co przedmiot z obiema obronami. Już lepiej założyć zwykłe defowe lub magdefowe buty.

    Amulet zemsty(trochę szczęścia i ataku fizycznego, wzmacnia ciosy krytyczne o 35%, nadaje autostatus Siła* na 3 tury)

    --objaśnienia--
    Siła - status zwiększający szansę na cios krytyczny o 15%
    nierealizowalne, zresztą krytyk mocniejszy o 35% to zbyt silna rzecz.

  2. #92
    Achaye
    Konto usunięte
    Cytat Napisał SzyMon Zobacz post
    Załącznik 645
    Driada
    BOSS na 60 lvl
    Lokalizacja: (może ten las koło Folhordu?)

    Statystyki


    Zdolności


    Zaklęcia
    60 lvl i Folhord ? Nie... 60 lvl to może Nordia, więc może lasek pod nordią.

  3. #93
    Użytkownik
    Dołączył
    06-03-2012
    Postów
    31
    @up: Nie znam się zbytnio na fabule MFO, ale wydawało mi się, że 60 lvl to okolice Oasis. Więc zimno nie będzie (pustynia )
    @up2: Trochę mało info?

  4. #94
    Użytkownik Avatar bxp
    Dołączył
    25-06-2011
    Postów
    180
    60 lvl to Nordia a nie Oasis

  5. #95
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    10 lvl - do Eternii
    20 lvl - do Langeburga
    30 lvl - do Urkaden
    40 lvl - do Eliar
    50 lvl - do Devos
    60 lvl - do Nordii
    Nordię obejmowałyby poziomy 60 - 70. Logiczne?

  6. #96
    Użytkownik Avatar LeFil
    Dołączył
    01-05-2011
    Postów
    114
    Ludzie to jest wymyślamy mini-bossy czy potworki unikatowe czy wymyślamy potworki?! Czemu się uparliście?!

  7. #97
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Cytat Napisał fili Zobacz post
    Ludzie to jest wymyślamy mini-bossy czy potworki unikatowe czy wymyślamy potworki?! Czemu się uparliście?!
    Wszystko O.o
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  8. #98
    Użytkownik Avatar LeFil
    Dołączył
    01-05-2011
    Postów
    114
    Ale nikt nie wymyśla potworków.

  9. #99
    Anubis
    Konto usunięte
    Skoro prosisz
    Występowanie tych potworów: jezioro obok nordii
    Żywiołak Wody
    Obrażenia 850-1300hp
    HP: 2500

    Lodowy Lew
    Obrażenia 750-1000hp
    HP:1800

    BOSS Piramida oasis
    Anubis
    HP: 9000
    Obrażenia 1200-1650

    Zdolności
    Klątwa Anubisa (uśpienie na 2tury + Zombie)
    Forma Szakala ( Pomyślność Refleks)
    Zemsta Amneris (Zniszczenie Ślepota)

    Zaklęcia
    Ziemia 3****

    Atak fizyczny bez atrybutu

    MINI-BOSS (tam gdzie anubis)
    Skorpion Królewski
    już mi sie niechce pisać : D

  10. #100
    Użytkownik Avatar LeFil
    Dołączył
    01-05-2011
    Postów
    114
    I to rozumiem. Ja prawie rzadnego potworka nie widziałem.

  11. #101
    Anubis
    Konto usunięte
    MINI-BOSS

    Występowanie : Jaskinia Zawieszonych

    Nazwa: Ptasznik Cesarski

    Pojawia się po zabiciu 120 Tarantul
    HP: 26 000

    Obrażenia: 1500-1950

    Ataki: Fizyczny bez atrybutu

    Zdolności:

    -Kieł Jadowy (zatrucie bez limitu)
    -Zawieszenie (Skamienienie + Spowolnienie)
    -Wzrok Cesarza (Ślepota + Uśpienie)
    -Pajęcza Tarcza (Gdy zostaje mu poniżej 5k hp używa Bryzy)

    Loot:

    -Pajęcze Rękawice unikat
    -Zbroja Ptasznika unikat
    -Cesarskie Ostrze UNIKAT
    -Bryza, Poświęcenie

    Do zabicia w 4 osoby z 60 poziomem

  12. #102
    Użytkownik Avatar LeFil
    Dołączył
    01-05-2011
    Postów
    114
    Jest problem. jest taki boss w lange. Może: trujące tarantule.

  13. #103
    Achaye
    Konto usunięte
    Ale te tarantule to mogłoby być expienie na bossach ;d I co chwila fartuszki i okularki. Potem tylko sprzedawanie na targu i kasa chociaż by poleciała(mało, ale jeszcze odno 1, które są już droższe od dwójek ;d) Żart ;d A może ?


    Nazwa:  odin.png
Wyświetleń: 1792
Rozmiar:  15.3 KB

    Rycerz/Jeździec Devos(nie mylić z dwójkowym żołnierzem)
    Potwór
    Potworek na przełęczy pustynnej burzy. Zabicie stu daje możliwość zabicia Żołnierza Devos.
    5000 hp ?
    I skoro już potworki mają zdolności to...

    Kopnięcie Konia*

    *Nadaje jeden ze statusów(administracja może sama wybrać) :
    Ślepota - Kopnięcie w oko i tymczasowa ślepota gotowa ;d
    Pomylenie - dostajemy w dyńkę i jesteśmy oszozłomieni ;d
    Ostatnio edytowane przez Achaye ; 26-06-2012 o 18:34

  14. #104
    Anubis
    Konto usunięte
    MINI-BOSS

    Występowanie : Jaskinia Potępionych

    Nazwa: Ragami

    Pojawia się po zabiciu 200 chochlików
    HP: 30 000

    Obrażenia: 1500-2100

    Ataki: Fizyczny o atrybucie buławy

    Zdolności:

    -Łamacz Nerwu (Furia + Pomylenie)
    -Pocisk Demona (Ogień 4***)
    -Tarcza Smoka (jakaś nowa umiejętność)
    -Wyczucie (refleks szybkość miks. skupienia)

    Loot:

    -Magmowy Krem (10 kremów = Unikat)
    -Topiąca Buława
    -Żarzący Diadem
    -Serce Smoka UNIKAT

    Do zabicia w 4 osoby po 70lvl

    Do fifi : no tak zapomniałem że mają loota mogły by być zatrute ale i tak aministracja by tego niedodała :P
    Ostatnio edytowane przez Anubis ; 28-06-2012 o 06:46

  15. #105
    Anubis
    Konto usunięte
    MINI-BOSS

    Występowanie : Quel'iras
    Nazwa: Akirag

    Pojawia się po zabiciu 400 Ogników Ziemi
    HP: 60 000

    Obrażenia: 2500-3500

    Ataki: Fizyczny o atrybucie włócznii

    Zdolności:

    -Korzeń Prawdy (Ukazuje Manę Graczy i zabiera ich 3/4)
    -Woda Kazil (Multi-bariera regeneracja mobilizacja)
    -Wzrost Drewna (podwójny drenaż na każdego gracza)
    -Strzał Natury (Ziemia 4***)

    Loot:

    -Liściaste Rękawice
    -żelazna Kora
    -Diadem Driady
    -Amulet Karry UNIKAT
    -Amulet Mirry UNIKAT
    (amulet karry + mirry = Buty Owocu)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •