Zaklinacz- Daje status klątwa na ileś tam tur i daje status zaklinowany*.
*-Postać zostaje nagrodzona zdolnością niszcząącą 1 zdolność przeciwnika.Ale Ma tylk0 200 hp.
Zaklinacz- Daje status klątwa na ileś tam tur i daje status zaklinowany*.
*-Postać zostaje nagrodzona zdolnością niszcząącą 1 zdolność przeciwnika.Ale Ma tylk0 200 hp.
Zdolność: Anielskie skrzydła
Opis:Wchłania przyjęte obrażenia fizyczne i magiczne w wielkości sumy punktów danej obrony.
Czas trwania:4 tury
Koszt MP: 70
Poziom:50
Skrzydła mają działać tak ? ; Mam 123(np.) fizycznej, to każdy kto mnie walnie przez te 4 tury bije za 123 ? ocz. z fizyka
kamikadze
Zabiera celowi 50% bieżącego hp używającego, a jego samego zabija.
Mega Normalizacja:
Koszt: 150hp i 50mp
Chyba wicie o co chodzi, normalizuje wszystkich przeciwników.
poziom 45
Ofiara:
Koszt: Całe hp.
Sobie odbieramy hp i wybieramy przeciwnika, który ma mieć tyle samo hp odjęte, np. gracz vs gracz2
gracz 1300hp na 1400hp używa ofiary, zabija się i zadaje 2 graczowi 1300hp.
Można takie coś zdobić pokonując samego siebie, tylko przeciwnik będzie miał inne eq.
Można używać tylko na bójkach.
poziom 50
Ostatnio edytowane przez Dupa jeża kutafona ; 09-06-2012 o 21:49
Taka zdolność jest już w silniku gry, pewnie jakiś miniboss będzie używał.Mega Normalizacja:
Koszt: 150hp i 50mp
Chyba wicie o co chodzi, normalizuje wszystkich przeciwników.
Multi Drenaż - tzn. drenaż na wszystkich przeciwników
Desperacja - Nadaje używającemu status furia na 3 tury
Ostatnio edytowane przez Vivien ; 09-06-2012 o 22:05 Powód: literówka :)
Uścisk: gracz narzuca ten status na wroga ,który wraz z użytkownikiem staje się nie aktywny w walce (tak jak uśpienie) ,minusem jest to że zaatakowanie jednej z dwóch osób zwartych w uścisku grozi zadaniem obrażeń i jednemu i drugiemu , plusem jest to że gdy przeciwnik jest nie aktywni sojusznicy mają wolną rękę .
limit użyć 1
wymagany 35 lvl
wymagane 50mp
śmiertelna siła
zajmuje slotów 2
limit użyć 1*-1, 2*-2
wymagany poziom 43
ap 1 gwiazdka 150.000 2 gwiazdka 250.000
zabiera 1* 75mp 2* 70 mp
nadaje status zombie 1* na 4 tury 2* na 3 tury, regeneracja 1/2* 4 tury, zatrucie 1* 4 tury 2* 3 tury, furia 1/2 * 4 tury ,mobilizacja 1* 4 tury 2 * 5 tur
Ostatnio edytowane przez SweetWater ; 13-06-2012 o 18:12 Powód: dobry :P
Zdolność strasznie wykombinowana + nie odkryles, ze mag umiera praktycznie?![]()
Można to wykorzystać jak sobie chcesz to w końcu ŚMIERTELNA siła.
Wymyśliłem jeszcze nowy status:
nieuleczalność - nie można zdjąć żadnych negatywnych statusów.
majestatyczne uniesienie- nadaje statusy regeneracja i pomyslnosc
potezny promien magi- zadaje o 30 procent wieksze obr mag o atrybucie ognia oraz nadaje status paraliz
jak mag ma oślepiający pocisk to czemu wojownik by nie mógł mieć ciosu który by nakładał klątwę na 3-4 tury ?( albo nakładający zombie ale wtedy wojownik by był za dobry )
Ostatnio edytowane przez Epik ; 17-06-2012 o 16:58