Zobacz wyniki ankiety: Którą z profesji preferujesz?

Głosujących
1065. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Mag

    591 55.49%
  • Woj

    474 44.51%
Strona 8 z 41 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 602

Temat: Mag vs Woj

  1. #106
    Achaye
    Konto usunięte
    Wojownik jest fajniejszy według mnie, bo sami mówicie, że mag ma łatwo. A walka z utrudnieniem jest lepsza, co daje nam więcej adrenaliny ;p Jest po prostu ciekawiej. Maga może zjechać na 2-3 kryty ^^

  2. #107
    Szlug
    Konto usunięte
    To ci dopiero potężna argumentacja. Jest lepszy - bo jest gorszy. Najfajniejszym autem wyścigowym w takim razie jest syrenka bo po prostu bardziej się trzeba nakombinować żeby wygrać wyścig...

  3. #108
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Cytat Napisał Szlug Zobacz post
    To ci dopiero potężna argumentacja. Jest lepszy - bo jest gorszy.
    Proponuję więc osłabić wojownika, aby stał się lepszy

  4. #109
    TrueStory
    Konto usunięte
    Moim zdaniem nieco lepszy jest wojownik ze względu na swoją nieprzewidywalnośc. Dodatkowo ma większy wybór w ekwipunku i nigdy nie wiadomo czego można się spodziewac podczas walki. Na Maga w prosty sposób można zrobic atry na 25%, ponieważ rzadko zdarza się żeby je zmieniał ( mówię tu o walkach na 30 lvlu). W przypadku robienia atrów na woja jest inaczej. Jako że ma on do dyspozycjii 4 bronie ciężko jest przewidywac z czego będzie bił. Oczywiście bardziej tyczy się to walk rankingowych, bądź turniejowych, bo w zwykłych walkach zazwyczaj nikt nie robi atrów i wtedy Mag wydaje byc się troszke silniejszy : )

  5. #110
    Cytat Napisał Muszynianka Zobacz post
    Moim zdaniem nieco lepszy jest wojownik ze względu na swoją nieprzewidywalnośc. Dodatkowo ma większy wybór w ekwipunku i nigdy nie wiadomo czego można się spodziewac podczas walki. Na Maga w prosty sposób można zrobic atry na 25%, ponieważ rzadko zdarza się żeby je zmieniał ( mówię tu o walkach na 30 lvlu). W przypadku robienia atrów na woja jest inaczej. Jako że ma on do dyspozycjii 4 bronie ciężko jest przewidywac z czego będzie bił. Oczywiście bardziej tyczy się to walk rankingowych, bądź turniejowych, bo w zwykłych walkach zazwyczaj nikt nie robi atrów i wtedy Mag wydaje byc się troszke silniejszy : )
    Wojownik przed walka musi podjąć decyzje ,a Mag podczas walki może podjąć decyzje z czego najbardziej się opłaca ( 2 czary atrybutowe + pocisk ). Sądzę ,że jeśli chodzi o zaskakiwanie to Mag ma zdecydowanie łatwiej. Poza tym ,żeby woj mógł zaskoczyć to musi posiadać wszystkie bronie , oczywiście na dobry poziomie co najmniej +2 . co do magów sprawa jest zdecydowanie prostsza . Aktualnie uważam ,że mag w pvp jest mocniejszy ,a dlaczego gram wojownikiem? Challenge accepted

  6. #111
    musaraj
    Konto usunięte
    Nie zdziwię się, jeśli to ja tu najczęściej zmieniam zdanie ;D
    Woj. Czemu?

    Do bójek woj z Piką jest genialny - wszyscy, co expili lub expią na Wilczych Sługach mają włócznie na ostrym minusie ;]

    A do PvP? Wojownik ma ogromną rozbieżność hitów. Przy sporym ataku i Wekierze rozbieżność to od 0,675 do 2,079 (sic!) hita. Co prawda ten drugi jest praktycznie nieosiągalny (krytyk+max bonus z Wekiery + 1,1 bonus z losowosci) ale pozostawia przeciwnika w sporym szachu.
    Chybienia z każdą chwilą stają się coraz mniejszym problemem - nawet przy unikach 25% u przeciwnika (np. 5 gemow unikow lub 2x unik + Buty Uników) i -10% celnosci z wlasnej broni mozna wyciagnac celnosc na poziomie 88% (a nikt nie zwroci przeciwnikowi straconych slotow i speeda) przy dobrym lucku!
    Kwestia wyboru broni - przecież na maga mogę z łatwością wszystkie atry poustawiać na 8 %...Tracąc tylko 1 gem. I nie zakładając Brązowej Szaty (pozwala mieć po 16% na Wiatr i Ziemię i przy 1 gemie mieć po 8% na Ogień/Lód). Oczywiście nie trzeba mieć równych atrów, można powbijać na odpowiednie atry przeciwnika...
    Zaś atry woja są max. 8% na broń i tylko 3 bronie mogą takie bonusy dostać (uzyskanie więcej doprowadza do ogromnych wyrzeczeń w kwestii obrony) a i tak Rękawice woja > pocisk magiczny (b.dobry bonus).

    To takie czysto teoretyczne zagadnienia. Jednak praktyka moich walk wykazala, ze albo nie umiem grac przeciw wojom, albo to wojowie są za silni. Walka z wojownikiem jest rzeczą wymagającą ogromnego skupienia.

  7. #112
    Użytkownik
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    528
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post

    A do PvP? Wojownik ma ogromną rozbieżność hitów. Przy sporym ataku i Wekierze rozbieżność to od 0,675 do 2,079 (sic!) hita. Co prawda ten drugi jest praktycznie nieosiągalny (krytyk+max bonus z Wekiery + 1,1 bonus z losowosci) ale pozostawia przeciwnika w sporym szachu.
    Rękawice woja > pocisk magiczny (b.dobry bonus).
    .
    wlasnie dzis sie przekonalem ze to co praktycznie nieosiagalne jest jednak mozliwe.... zszedlem na 2 hity pierwszy wynosil okolo 550 drugi okolo 1100 bylem w szoku ;p

  8. #113
    El Fortuno
    Konto usunięte
    Musaraj ubierz tą swoją wakiere ja ubierając sie pod unika wspomagając się jeszcze wampirzą nie dam Ci szans. Wszystko to wyglada tak prosto jak piszesz ale będziesz tak chybiał ze na nic Ci te duże ciosy wakiery a i na dodatek moge Cie odbiciem wtedy poczęstować

    Down : po 23 na molo przyjdź sam
    Ostatnio edytowane przez El Fortuno ; 06-06-2012 o 19:17

  9. #114
    musaraj
    Konto usunięte
    elf, w takim razie mogę zawalczyć

  10. #115
    Użytkownik
    Dołączył
    16-11-2011
    Postów
    17
    Dla mnie mag jest o wiele lepszy ponieważ:
    Mag
    Plusy: 1. nigdy nie chybia 2. ma dużo mp więc może się popisywać różnymi zdolnościami 3. nie musi ładować w szczęście tak jak woj 4. ma dobrze atry wytrenowane(przynajmniej ja :P) 5. nie musi tak jak woj przebierać w broniach żeby pasowały pod atrybut po prostu kupuje różdżkę i zaklęcie 6. nie musi ładować w lucka i dzięki temu ma duzo wiecej pkt. w inne staty 7. masz pewną kontrole nad walką
    Minusy: 1. musi dość często ładować w mane ale można to zredukować np wampirzą różdżką 2. musi kupować dużo mikstur many
    więcej u maga nie widze
    Woj
    Plusy: 1. wali krytyki 2. jest zaskakujący nigdy nie wiesz czy walnie kryta czy nie 3. nie musi ładować mp 4. nie musi kupować mikstur many hurtem jak mag
    Minusy: 1. jak sie dobrze ubierze przeciwnik to często chybia 2. nie jest pewny w walce 3. za kazdym razem musi sie zabezpieczyć na wypadek gdyby nie trafił dobijając przeciwnika 4. musi duzo ładować w szczęście co daje mu mniej pkt w inne staty 5. ma mało many i nie może sie popisywać zdolnościami jak mag prawie kazda DOBRA zdolność kosztuje go całe mp i musi ładować

    Także według mnie mag lepszy bo jest pewny a minus w walce jeden widzę reszta to minusy finansowe :P

  11. #116
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,277
    Piszesz tak jak by szczęście było statystką ,która nic nie daje

  12. #117
    Użytkownik
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    389
    Przecież widać, że nie zna się na statystykach.. Jak dla mnie to są brednie.

  13. #118
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    ale wiekszość magów nie daje w luck ;]
    jesteście magami? podajcie tu ile w bazowych macie luck, a ile mp
    wojownicy podadzą jak u nas i porównamy komu zostaje trochę pkt do rozdania


    w + wojownika napisał że woj nie ładuje many i nie kupuje hurtowo mixów many ;]
    wojownik czasem nawet częściej w PvP ładuje tą mane niż mag, jedynym + jest to że jeszcze mixy many 1 uzupełniają calą mane
    dla ciebie brednie, ale coś w tym jest ;] wojownika lepsza zdolność wykosztuje prawie całą, o ile nie całą mane ;] podczas gdy magowi zabierze 1/3 mp?

    nie będę pisał już o atrach 4x 20% i 5 zaklęciach używanych w 1 walce bo to chyba wiadome że woj nie zmieni atrybutu w czasie walki (chyba że zdolnością co ma ograniczenia i zajmuje slot)

  14. #119
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    juz nie mowiac ilez maja zdolnosci na woja nowie o tych ktora zadawaja obrazenia magiczne...

  15. #120
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,277
    Każda profesja ma coś za coś.
    W sumie tak jak grałem magiem na 40lv to na 50lv podoba mi się woj. Nie tylko przez szczęśliwy cios, głównie dzięki eq i możliwością oraz przez stare zdolności ,które rosną w siłe. No i z tego co "liczyłem" wojownik moze byc mocno nieprzewidywalny.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •