Lilanna, to ma być mobilizacja, tylko na silniku gry jeszcze nie powstała i na razie jest tylko jastrzębia.
Post dotyczy : starszego czarnoksiężnika (bossa, później minibossa, sytuacja jak z goblinem królewskim) oraz czarnoksiężnika, których należy zabić 100 na każdego starszego czarnoksiężnika, jako minibossa (ten boss pojawiałby się w jakiejś nowej lokacji, np. jak jest w mfo2 jaskinia gothar, to byłaby tam jakaś komnata jak z kamiennym golemem :P.)
Czarnoksiężnik :
TYP: POTWÓR
HP: 2000-3000
Bardzo duży atak magiczny; POCISK MAGICZNY 2*****
Trudny w walce, gdyż przy <= 25% Hp leczy się miksturą życia 3, może być również opcja - leczenie 2***** - z tymi miksami i leczeniem to magik robi to tylko max raz w walce
Wypadają mixy many i życia 3, oraz kawałek szaty czarnoksiężnika. Oczywiście z jakimś procentem
INFO o nowym itemku : kawałek szaty czarnoksiężnika - za 10 kawałków jakiś koleś w Eliar może dać nam 20k, a za 100 300k lub jakiś unikat.
@edit :
Starszy Czarnoksiężnik :
Typ:Boss(po zabiciu należy pokonać 100 czarnoksiężników aby spotkać go 5-10% lepszego jako mini-boss)
Sytuacja wygląda jak w przypadku goblina królewskiego. Oczywiście statystyki są inne. Najlepiej, gdyby boss różnił się wyglądem od potworka jakimś odznaczeniem np. czapka maga, której nie ma czarnoksiężnik bo nie jest dostatecznie wyszkolony czy coś.
HP - 15-18k (dostosowywałem, aby był wiele lepszy od wodnego żółwia)
Atak : Pocisk magiczny 2*****, lecz większy atak od pana wyżej.
Używa :
przy ok. 3k hp nowa zdolność - Zwinność maga - zdolność leczy bossa za 1300hp i atakuje przeciwnika z pocisku magicznego 2*****, jak wyżej.
Miksturki Skupienia, osłonki i osłonki magiczne,podwójny drenaż
edit w najbliższym czasie, to nie koniec
Ostatnio edytowane przez Achaye ; 04-05-2012 o 13:41
Przeklęta Wróżka [ potwór unikatowy ]
HP:8000-14000
MP:500-1000
Ataki: Atak fizyczny bo atrybucie wiatru
Zdolności:
Normalizacja**
Atak Wróżki * [ new ]
Bryza**
Podwójny Drenaż*Błękitna bariera*** [ new ]
Atak Wróżki - zadaje ok.110% normalnego ataku , oraz nadaje status skamienienie [ ok.10% szans na trafienie ] , uśpienie [ ok.25% szans na trafienie ]
Błękitna Bariera - zwiększa obrony o 50% , nadaje status regeneracja oraz zwiększa obronę na lód na ok.75% na 4 tury.
Loot:
Magiczny Kij
Błękitna Bariera
Perłowa Szata
Kamienny Posąg
TYP: Potwór
HP: 2640
Ataki: Fizyczny bez atrybutu, Magiczny - Ziemia 3 *
Zdolności: Kamienne Przeczekanie **
Ziemny Atak *
Kamienny Golem
TYP: Mini Boss
HP: 30780
Ataki: Fizyczny bez atrybutu, Magiczny - Ziemia 3 **
Zdolności: Kamienne Przeczekanie ****
Ziemny Atak *
Zniszczenie *
Klątwa Golema *
Leczenie 3 **
Skupienie *
Mobilizacja *
OPISY ZDOLNOŚCI:
Kamienne Przeczekanie - Nadaje statusy Nietykalność, Regeneracja, Ślepota i Klątwa na 5 tur, oraz Obrona i Obrona magiczna na 10 tur.
Klątwa Golema - Redukuje hp do 1 oraz może nałożyć statusy Zombie i Spowolnienie na 10 tur.
Ostatnio edytowane przez Hide ; 18-05-2012 o 22:05
Pracuje nad nowym bossem tylko potrzebuje pomocy w sprawie grafiki bossa pytałem już wielu ale nikt nie chce się zmierzyć z tym wyzwaniem bo mam szczegółowe wskazówki co do wyglądu i jest to trochę trudne wyzwanie dlatego że to jeździec na koniu z 2 mieczami na plecach z kopią w ręce i tarczą w drugiej z chełm na głowie i też było by dobrze gdyby ktoś zrobił coś takiego w stylu animacji postaram się dostarczyć poszczególne wyglądy niektórych elementów jak tarczą postać w zbroji i takie tam a i proszę by ktoś mi przysłał link do strony gdzie mogę zobaczyć wszystkie potwory szukam nowych insuracji z góry dziękuję
Ostatnio edytowane przez Albard ; 24-05-2012 o 20:53
Nie trzeba podawać grafiki ...
Skrzydlaty Demon
Grafika kłóci się z mfo 2, ponieważ w tamtej wersji był "kobietopodobny" a teraz ?
Typ: Boss
Występowanie : Podziemia Devos( jak w mf2 ;d)
HP: 55420(myślę, że starczy , bo mini bossy już mają 15k, a na przykładzie langeburgu, mini bossy mają 2 razy mniej niż w urkaden. Eliar i Devos, ukończenie Devos, to trochę czasu, więc sporo musi mieć)
MP :19030 (jako, że w mfo2 mana to ok. 1/3 hp u niego)
Atak : Pocisk magiczny 3***** lub 4*****( zależy, jaki do tego czasu będzie), 25% na fizyczny o atrybucie bułki ;d (buławy), który połączony z dużym szczęściem daje mocnego kryta.
Opis : Silny atak magiczny, szybkość jest przeciętna, bo jego masa go spowalnia, a skrzydła przyśpieszają. Grube futro daje mu obronę 75% (jeżeli przeciętnie to 50, słabe to 0% a silna obrona to 100%)
Zdolności :
Na siebie:
Bryza(rzadko)
Umiejętne Lnienie(czy tam Linienie, chodzi o gubienie futra) - niżej podane osłabienie, ale za to daje regenerację,skupienie i refleks(ponieważ jest lżejszy bez futra i ma szybkie uniki.
Na przeciwnika
Wyssanie - podwójny drenaż + dodaje atakowanemu status osłabienie ( redukuje obronę i obr magiczną o 50%)
Zaś zedytuję, bo czasu ni mam ;d
Ostatnio edytowane przez Achaye ; 28-05-2012 o 18:00 Powód: uzupełnienie braków,drobne poprawki
@Up Może gdyby go polepszyć, zmienić na Cerberus i dać go w Folhord jak w dwójce ;p
Harpia
Typ: Potwór(tak wiem, to nowość w tym temacie ;d)
HP : 2500
MP : Przyzwoicie na kilka przyzwoitych ataków Wiatrem 2 *****
Atak : Wind 2 on 5 stars level.
Loot: Potworek do expienia, więc może szansa równa szansie dwugłowego węża na wydropienie mixy 2. Tyle że tutaj dropią mixy 4.
Występowanie : Lasek na południu Nordii, w sumie jak w dwójce. Tyle że jako w tej wersji potworki nie biją na Arkadii, będzie to jakaś mapka z minibossem czy bossem zapewne.
Potwór (w jakimś grobowcu)
Strażnik Umarlaka
HP:1300
MP:50
Ataki:atak fizyczny atrybut topora obrażenia 400-500 700 z krytykiem
Skalny/Wietrzny/Lodowy/Ognisty Atak(w zależności od atrybutu maga)
Klątwa
Multi Cios**
MP Cios*
Średnio obrony
Dużo Szybkości
Średnio Szczęścia
Zdaję mi się, że najbliższe grobowce będą w Oasis, więc wątpie, żeby potworek o sile Syreny? był dosyć dosyć na tamte czasy
Czy tak trudno wymyslic prostego, acz wymagajacego potwora ?
Monstrualny Ślimak
Krótki opis: Potwór respiący się na Ślimaczym Bagnie, po ubiciu 100 jakichśtam ślimaków. Raz dziennie. Atakuje zarówno fizycznie o atrybucie topora lub magicznie o atrybucie ziemi lub bez atrybutu. Ma niewiele szczęścia i średnie ataki.
Ma niewiele szybkości (jeśli będzie na 50 poziom, to około 0,9 szybkości żólwia, jeśli na 60, to 1,1 szybkości żółwia). Ma dosyć mocne obrony - wali się mu mniej więcej tyle, co żółwiowi bez barier(a jest na wyższy poziom i ma więcej HP).
Używa zdolności Spowolnienie, Drzemka, Ślimaczy Śluz, (jakiś atak magiczny o atrybucie ziemi na przeciwników wszystkich), Ślimacze Wapno, Ryzykowny Cios ** na przeciwników oraz Zrzucenie Skorupy i Przeczekanie na siebie. Używa Mikstury Regeneracji
Opis zdolności:
Drzemka - nadaje wszystkim przeciwnikom status Nietykalność, bardzo często nakłada status Uśpienie (przy odporności 75% chybia raz na 5-6 razy) oraz Paraliż na 2 tury. Zdejmuje status Zatrucie, jeśli trafiona osoba go posiadała. Limit użyć - 1
Ślimaczy Śluz - atak fizyczny o atrybucie ziemi (sic!), może nałożyć statusy:Spowolnienie, Zatrucie, Zastój na 3 tury Limit użyć - brak
Ślimacze Wapno - atak magiczny o atrybucie topora (heh), może nałożyć status Paraliż i Zastój na 3 tury Limit użyć - brak
Zrzucenie Skorupy - Nadaje Ślimakowi status Przyspieszenie a na wszystkich Przeciwników może nałożyć status Spowolnienie. Limit Użyć - 1
Opis inteligencji:
Inteligencja jest kompletnie niewyważona, chodzi o zarys.
1.Moja postać. Procent HP< 33
Losowo. 50%
Użyj. Zdolność. Zrzucenie Skorupy
2. Moja postać. ma status. Regeneracja
Przeciwnik. nie ma statusu. Zatrucie
Losowo 75%
Moja postać. Zdolności.Drzemka.Liczba Użyć <1
Użyj ->Drzemka
3. Ilość Przeciwników >2
Moja postać -> Nie ma -> Regeneracja
Moja postać. HP < Przeciwnik. Średnie obrażenia
Użyj Przeczekanie (taki tam wredny warunek do myślenia ;d)
4. Moja postać.Zdolności.Ślimacze Wapno. Liczba Użyć <Walka.Liczba Przeciwników
Przeciwnik.nie ma statusu. Nietykalność
Przeciwnik. nie ma. Paraliż
Losowo 30%
Użyj Ślimacze Wapno
5.Moja postać.Zdolności.Ślimaczy Śluz. Liczba Użyć <Walka.Liczba Przeciwników
Przeciwnik.nie ma statusu. Nietykalność
Przeciwnik. nie ma. Spowolnienie
Losowo 40%
Użyj slimaczy Śluz
6. Przeciwnik. ma status. Zastój
Użyj Ryzykowny Cios
7. Losowo 10%
Ilość przeciwników > 2
Użyj Mikstura Regeneracji
8. Losowo 5%
Ilość przeciwników <3
Moja postać. Przedmioty. Miksa rege. Ilość użyć <1
9.Losowo 30%
Ilość przeciwników > 1
Przeciwnik nie ma jakiś status
Użyj zdolności atrybutowej obszarowej Ziemi nadającej jakiś status
10.Losowo 20%
Przeciwnik nie ma status spowolnienie
Użyj Spowolnienie
10. Losowo 50%
Użyj Zaklęcie Ziemia 3* (jesli będzie na 60, to ziemia 3***)
11. Losowo 50%
Użyj Zaklęcie Pocisk Magiczny 3* (j.w)
Drop:
Mikstura Odnowienia 3
Mikstura Mobilizacji
Mikstura Skupienia
Mikstura życia 5 (rzadko ;]. Takie tam dla zbieraczy. Ofc. jeśli będzie na 50 poziom. Jak bedzie na 60, to neich dropi często i x5 )
Kamień
Ślimacza Skorupa (przydzielana losowo, przedmiot kowalski czy cuś )
Gem - Atak Magiczny Plus
Gem - Atak Plus
Gem - Obrona Plus
Gem - Obrona Magiczna Plus
Gemy te rzadko dropią
Zwoje:
-Drzemka
-Spowolnienie
- Jakaś fikuśna zdolność
- Jeśli będzie na 60 poziom, to mega leczenie 3
Unikaty:
- Ślimakowe Buty
- Ślimaczy Hełm
-Ślimaczy Wisior
-Ślimacza Skorupa
- Śliska Różdżka
- Ślimakowa Włócznia
Opis unikatów:
Ślimakowe Buty
POZIOM max - 2 (czyli 48 lub 58)
Spowolnienie -25%
Szybkość -tyle co sklepowe buty na 50/60 poziom (ew. do balansu)
Obrona = Obrona Magiczna - coś koło 12
Nadaje autostatus Spowolnienie na 3 tury
Opis: Mocne Buty stworzone ze skorupy Ślimaka. nadają auto-status Spowolnienie na 3 tury
Ślimaczy Hełm - magdefowy hełm na 50/60 lv. Może nadawać status Bariera Magiczna.
Ślimacza Skorupa - Defowa zbroja z ujemnym speedem. Bonus do Zatrucia i do atrybutu Topora
Ślimaczy Wisior - dodatek luck na 50/60 lv. +8% do Ziemi, bonus do Paraliżu i Zastoju.
Rózga, Włócznia - do wyboru administracji.
I proszę jak łatwo stworzyć prostego minibossa. Pewnie i tak nie wejdzie do gry ;]
Gigantyczny ogr
Mini boss na lvl 60
--opis--
Dość trudny do pokonania miniboss(ciężko pokonać w 3 osoby lub mniej) żyjący w Szarej Dolinie po ubiciu 200 mobów tam występujących.(można dać jakieś gobliny) Można mieć maksymalnie 2 gigantyczne ogry dziennie.
--statystyki--
HP: 30 000(?)
Bije atakiem fizycznym: 2000hp
Szybkość: taka, żeby była kolejka: gracz1, gracz2, gracz3, gracz4, miniboss i tak w kółko.
Szczęście: minimalne, tak żeby nie bił z krytyków
Uniki: 0%
Celność: 80%
Obrony: tak, żeby tracił 500hp za jeden atak
--ataki--
Atak fizyczny, atrybut buławy
Pewny cios
Precyzja+Mobilizacja+Drenujący atak(po kolei, jak z ogrem)
Mega normalizacja
Intensywny smród
Przeczekanie
Bryza
Anomalika
--opisy zdolności--
Drenujący atak - przyswaja ileś % zabranego hp
Mega normalizacja - normalizacja na wszystkich wrogów, bez limitu użyć
Intensywny smród - wali po 1000(IGNORUJE OSŁONY!), zatrucie+spowolnienie na wszystkich wrogów
Anomalika - nie zabiera hp, nadaje stany: zatrucie,zombie,ślepota,klątwa,uśpienie,spowoln ienie na 5 tur
--inteligencja--
Atak zwykły - jeśli jest w miarę spokojnie(nie spełnia się żaden z poniższych warunków)
Pewny cios - jeśli jakiś gracz ma poniżej 600 hp, a jeden atak go zabije, miniboss uderza pewnym ciosem właśnie tego gracza
Precyzja+Mobilizacja+Drenujący atak - kiedy ogr ma poniżej 60% hp(używa tej kombinacji tylko raz!)
Mega normalizacja - jeśli wszystkich razem statusów pozytywnych u graczy jest więcej niż 4
Przeczekanie - gdy ma poniżej 20% hp, 1 raz używa
Bryza - gdy ma poniżej 40% hp, 1 raz używa
Intensywny smród - kiedy średnia ilość hp graczy jest niższa od 51%
Anomalika - 25% szansy, że użyje zamiast ataku zwykłego
--drop--
Mikstura Odnowienia 3
Mikstura Precyzji/Refleksu/Przyspieszenia(do wyboru administracji)
Bumerang(?) - jest to odpowiednik kamienia, ale z atrybutem buławy
Zdolności:
Umagicznienie(nazwa pewnie do zmiany)
gwiazdki: 1(60 lv)
sloty: 1
mp: 40
użycia: 1
zastosowanie: ogólnie walki
dodatkowy efekt: status Magiczność na 5 tur (przyswaja 25% zadanych obrażeń)Normalizujący atak
gwiazdki: 1 (60 lv)
sloty: 1
mp: 35
użycia: 2
wali: tyle co atak fizyczny
efekt: 50% szans na zdjęcie statusu pozytywnego(jednego,losowego!), w przypadku bossów 25%
zastosowanie: ogólnie walkiUnikaty na 60lv:Normalizujący pocisk
gwiazdki: 1 (60 lv)
sloty: 1
mp: 45
użycia: 2
wali: tyle co trujący pocisk
efekt: 50% szans na zdjęcie statusu pozytywnego(jednego,losowego!), w przypadku bossów 25%
zastosowanie: ogólnie walki
Pałka zemsty(bardzo dużo bije, celność -20%, zadaje o 30% większe obrażenia gdy użytkownik ma hp mniejsze od 100)
Hełm zemsty(średnio obrony magicznej, mało fizycznej, odbija ostatnio otrzymane obrażenia gdy cios zabije użytkownika hełmu)
Kilkuwarstwowy hełm(obrony magicznej strasznie dużo, BARDZO ZNACZNIE obniża szybkość, obniża uniki o 20% oraz uniemożliwia nadanie statusu Refleks)
Kilkuwarstwowa zbroja(obrony fizycznej strasznie dużo, BARDZO ZNACZNIE obniża szybkość, obniża uniki o 20% oraz uniemożliwia nadanie statusu Refleks)
Kilkuwarstwowe buty(mało szybkości, sporo obron(magicznej i fizycznej tyle samo), 0% uników)
Amulet zemsty(trochę szczęścia i ataku fizycznego, wzmacnia ciosy krytyczne o 35%, nadaje autostatus Siła* na 3 tury)
--objaśnienia--
Siła - status zwiększający szansę na cios krytyczny o 15%