Witam, wpadłem na pomysł bonusów setowych. Bonusy będą od 2, 4 i 5 części setu. Będą dodawać 5, 10 lub 15% do statystyk, które podnosi uzbrojenie. Przykład mam 4 części ogrzego setu to każdej dodaje 10%.
Witam, wpadłem na pomysł bonusów setowych. Bonusy będą od 2, 4 i 5 części setu. Będą dodawać 5, 10 lub 15% do statystyk, które podnosi uzbrojenie. Przykład mam 4 części ogrzego setu to każdej dodaje 10%.
Pomysł w sumie do niczego bo założę sobie najlepsze EQ i żadnego bonusu nie dostane. A do wampirzego EQ jak ty mówisz bonus byłby np.15% więcej odporności co to by było wtedy
.
Bonusy tylko do setów nieumikatowych były by ciekawą alternatywą. Unikatowe mogłyby mieć bonusy do rzeczy niezwiązanych z walką. Np tracisz 50% mniej złota po przegranej.
Właśnie nie wiem do końca w jakiej postaci mają być te bonusy. Możecie podsuwać pomysły i potem wybierze się kilka.
Kiedyś proponowałem to. Nie mogę tego tematu znaleźć, chyba usunięty, ale tak czy siak, pamiętam, że wielu ludzi było przeciwnych.
Bididididid!
Bonusy setowe były by zajebiste, ale jakby dawały nam odporności na statusy a nie statystyki, bo już jest płacz, że plusowcy mają przewagę za dużą. Jakby tak wampirzy set dawał 100% na zatrucie przykładowo.
2 drogi:
a) Trzymamy się 75% odporności max na wszystko.
albo
b) Trzymamy się 75%, ale unikatowe sety (całe) mogą robić wyjątki (tylko jeden, jedyny taki set w grze, tylko logicznie, musialby byc slabszy w innych statach).
Bididididid!
Nie będzie bonusów setowych - brak mechanizmu do wprowadzenia tego.
Z tego co pamiętam propozycja została odrzucona, potem jeszcze poszukam. Wniosek był taki, że praktycznie zablokowana będzie możliwość tworzenia własnych modyfikacji zmieniając 1 część, wszyscy będą wpierw zbierać do 1 konkretnego setu, aby go używać - będą chodzić ciągle z tym samym eq, póki nie uzbierają drugiego setu - najczęściej to wcale nie nastąpi. Kolejna przewaga dla gracza przy kasie, który zdobył cały set od takiego, któremu brakuje 1 części. Co prawda ten problem w części niweluje to, że przy mniejszej ilości części setu mamy tylko mniejszy bonus (ale nie zerowy), przez to można by pokombinować z % za każdy kawałek zestawu.
Jak znajdę w odrzuconych podobny temat, to ten pewnie zamknę i tam (odrzucone) go przeniosę, na razie jeszcze macie temat otwarty, może ktoś wymyśli coś ciekawego jak to rozwiązać lub poda jeszcze poważniejsze wady tego pomysłu.
@Up benerit - mi się wydaje, że dałoby radę to dodać - niektórym broniom dodać statystykę (niekoniecznie widoczną) określającą zestaw, posiadanie x tego daje y% czegoś
Zmienić stałe wartości bonusów do odporności. Mało kto się nimi będzie kierował w stosunku do PvP, a niech PvE też coś mają dla siebie.
Wampirzy set - odporności zombie / trucizna :
1 element - 10% zombie, 5% trucizna
2 elementy - 30 % zombie, 15% trucizna
3 elementy - 60 % zombie, 30% trucizna
4 elementy - 100 % zombie, 50% trucizna
Moim zdaniem mogło by wypalić. Dodatkowo można by dodać do setów istniejące już przedmioty, powiedzmy sygnet na Żółwi Sygnet, Pancerny Hełm na Żółwi Pancerny Hełm.
Nie przesadzajmy bo w ten sposób można by się bronić przed każdą zmianą. Dużo pracy nie ma z dodaniem parametrów do setów których w grze nie ma wcale tak dużo i na ich podstawie zaimplementować skrypt czy jak to sie tam nazywa ( nie jestem programistą ) do wyliczania bonusu z odporności. Przecierz to kilka działań
EDIT : DOWN
I co z tego wynika ?
Pozdro, Coni 3maj się niech słoik Cię prowadzi
Ostatnio edytowane przez TOMEK KŁAMIE GRACZY ; 05-05-2012 o 23:24
A gdyby tak, dodać stały bonus w % do statystyk bazowych?
Np
2 części setu bonus +2% do hp/mp/atak/atak m/obrona/ obrona m/ speed/ luck.
3 części setu bonus +3% do hp/mp/atak/atak m/obrona/ obrona m/ speed/ luck.
4części setu bonus +5% do hp/mp/atak/atak m/obrona/ obrona m/ speed/ luck.
Nie no nie da rady moim zdaniem, żeby set dawał bon w staty bo teraz wyobraź sobie walkę osób z setem i z + , z osobą bez setu i bez plusów
Ja wiem, że to by zdywersyfikowało poniekąd strategię w PvP, ale przy obecnyn poziomie niezadowolenia z różnicy pomiędzy osobami z ek+ a z ek bez +, nie ma szans.
Imo jak już, to każdy set musiałby mieć osobisty bonus, odpowiednio zbalansowany i wybrany. Benerit i spółka pewnie by to spokojnie ogarnięli i wyważyli bonusy, no, ale wiadomo...
Mechanizmu nie oszukamy :/.Nie będzie bonusów setowych - brak mechanizmu do wprowadzenia tego.
Bididididid!
Brednia zią![]()
Dodajesz do każdego elementu z setu wampirzego jakiś znacznik powiedzmy "a1"
Teraz przy zapisywaniu ekwipunku następuje wyliczenie stat - ta jest teraz.
Dodajemy, że gdy "a1" = 0, Zombie= +0, Trucizna =+0
gdy "a1"= 1 to zombie +10%, trucizna =+5%
I tak dalejSory za obnażenie prawdy ale jednak
Więcej czasu zająć powinno myślenie czy warto to zrobić, niż samo kodowanie tego
Tylko gdyby gracze wiedzieli że tak de facto z niektórymi małymi zmianami jest mało roboty, to poziom oczekiwań by urósł
Wiem wiem, nie powinienem, ale co zrobić![]()