Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 75 z 85

Temat: Kowal

  1. #61
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,485
    Terens jak byś bił żółwie(ale chyba cię to nie interesuje) to z czasem jakiś 41lvl by się pewnie na ciebie skusił. Co prawda by zapewne zrobił atrybuty pod ciebie - ale walka przyszła by sama.

    @Bellator przez jeden zestaw eq chodzi mi o jeden item z każdego typu(nie będę ci tego tłumaczył bo wiesz o co chodzi tylko dalej jesteś przeciwny zmianą które ci nie pasują). Co do tych walk to łącznie u twoich sojuszników licząc każdemu ostatnie 10 bójek - sprowokowanych przez nich było 70% - nie uwzględniając remisów, czyli się trochę pomyliłem - ale nadal stanowią większość. Trochę zeszliśmy z tematu ale też mój ostatni post.

  2. #62
    Cytat Napisał aiszek Zobacz post
    Terens jak byś bił żółwie(ale chyba cię to nie interesuje) to z czasem jakiś 41lvl by się pewnie na ciebie skusił. Co prawda by zapewne zrobił atrybuty pod ciebie - ale walka przyszła by sama.
    I tu tak jak mówisz jest problem ,bije sobie dziennie JEDNE raz żółwia ,Ogra , Kobre , Wywerne , smoka mroku , a czasem nawet szczurołaka i moja gra Pve jest spełniona . Nie powiem ,że podziwiam ludzi którzy trzaskają 50 żółwi dziennie ,bo jest to dla mnie okropna monotonia ,dziwie sie ,że ludzie tym nie rzygają .. Trzaskac tego żółwia ,wampirzycy czy szczurołaka od tylu miesięcy i nadal widzą w tym jakiś sens gry.. nie ukrywam dla mnie liczy sie tylko PVP

  3. #63
    Użytkownik
    Dołączył
    26-04-2011
    Postów
    322
    aiszek brzmisz troche jakbys nam zazdroscil DDD
    nie no smiech na sali, jestesmy jedynym walczacym teamem ( bo dobieralismy team pod PvP), probujemy podniesc walki z podłgi, i jeszcze slysze wobec nas oskarzenia....
    nie chce nic mowic, ale po co mam siedziec na zolwiu, skoro nawet mojego mi sie bic, nie chce...

    do tego dodam fakt, ze nie boje sie nikogo ze wzgledu na to, ze nikt kto jest w moim przedziale, nie chce ze mna walczyc, bo widzi 600+ ranku i sra w garcie. Przegrywam walke, a gosc mi pisze ze nie bedzie wiecej ze mna walczyl bo ma 500 ranku i mysli ze jest najlepszy. Plakac mi sie czasami chce jak widze takie posty.

    Skoto tak przeszkadza wszyskim nasz jedne komplet eq (jeden dobry, kazdy ma swoje unikaty bez +), to czemu nie zrobicie tak samo? nei wiem czy sobie nie ufacie w druzynie czy jaki pies, ale mnie to guzik boli

    Czemu tu nikt nie ma ambicji ani honoru. Przegralem to chce sie odegrac, a nie majac 1 lvl wiecej marudzic, ze znam twoje staty, ale wszedles we mnie z ogniem -25, to czego sie dziwic... jesli sie mnie az tak boisz i trzymasz portale 24/7, to wyzeruj rank i dam Ci spokoj, bedziesz dla mnie randomem kolejnym

    arena jest, a i tak malo osob z niej korzysta... chcac wiecej walk, trzeba zmeikszyc ilosc lokacji z bojkami do wszyskich map, procz miast. Przyklad jest prosty - bedac zapisanym na arenie ktos sie pod nas ustawi, ale jesli wychodze poza miasto, to moze i sie nie spodziewam, ale ktos nie moze przez 10 minut patrzec w moje raporty, wbic moje arty, tylko widzi mnie gdzies to spontan - lece bo mi ucieknie.

    Poza tym pozdrwiam aicha - mistrza w przebyciu drogi to przycisku "Panel gracza", proponuje mu nagrdoe, ktroą moze u mnie odebrac

  4. #64
    Zapis na arenę tak naprawdę w praktyce niewiele się będzie różnił od wysyłanego wyzwania. Załóżmy, że są wyzwania (których nie da się przecież odrzucić) to każdy i tak będzie je wysyłał do wszystkich do których może i zawsze będzie nad nami wisiało zagrożenie niezapowiedzianej walki od kilku osób. Wprowadzimy to w końcu i zobaczymy czy zwiększy to liczbę walk.
    Tak , będzie miał to wyzwanie od kilku osób , ale jednak będzie różnica(spora) , ponieważ będzie można zobaczyć atry przeciwnika czy też samą profesję
    Wprowadzimy to w końcu i zobaczymy czy zwiększy to liczbę walk.
    Wiem , że ty tu jesteś adminem , ale dlaczego ( idąc tą logiką ) nie wprowadzimy systemu wyzwań ?
    "Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"

  5. #65
    Coni
    Konto usunięte
    Wyzerowanie ranku - osobiście polecam ;)

  6. #66
    Wyłączyć bójki, zostawić samą arenę ;)

  7. #67
    Szlug
    Konto usunięte
    Ogólnie stoję po stronie "bójkowców", dziwi mnie tylko tak skrajnie negatywna reakcja na reset ranku. Przecież jeśli ktoś już ma dobre staty i eq, to ten rank wbije z powrotem zyskując przy tym gold, exp, żetony, i n razy większą pulę przeciwników.

  8. #68
    W sumie , ranking zdobywa się po to , żeby go mieć , ale do cholery po co mi ranking jak nie będzie przeciwników Szlug dobrze gada. Jak jeszcze wejdą turnieje to większa ilość przeciwników = większa ilość żetonów = lepsze eq = wygrana z turnieju i hajs na eq. Dla mnie po wejściu turniejów będzie liczyć się bardziej wygrana turnieju niż pozycja w rankingu
    "Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"

  9. #69
    Szlug
    Konto usunięte
    Jak dobrze gadam to reput się należy ;p
    A pozytywne nastawienie do resetów wyniosłem z battlenetu na D2LoD, więc łatwiej mi było dostrzec zalety

  10. #70
    a jak ja widze debilne wypowiedzi ,zwolenników pve . To odrazu nasuwa sie prośba ,aby sie nie wypowiadały bez uprzednich 10 zastanowien jesli post nic nie wnosi do dyskusji
    Ostatnio edytowane przez Terens ; 16-04-2012 o 21:48 Powód: .

  11. #71
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,961
    Skutecznie tłamsisz krytykę i niepożądane przez ciebie propozycje. Jak rząd za komuny. Pamiętaj tylko, że jak nie idziesz za głosem graczy, to robisz sam sobie źle, nie nam. Że domagamy się zmian i walczymy o swoje, to Ty nam na złość zrobisz ? Brawo.
    Po pierwsze to słucham uważnie opinii graczy - a że opinie różne to i nie zawsze można wszystkim dogodzić. Myślisz, ze gracze chórem opowiedzą się za wszystkimi mapami z bójkami? Wręcz przeciwnie. Po prostu próbuję pokazać pewne sprzeczności - bo po co niby więcej plansz z bójkami? Żeby łapać graczy. Ale jakich graczy? O równym PvP czy innych? Rozumiem, że chodzi o chodzi o równych, więc nie ma sensu wywracać gry PVE'owiczom (zamieniając resztkę map na bójkowe) tylko zrobić mechanizm "łapanek" pomiędzy PVP'owiczami - a do tego arena nadaje się świetnie. Zawsze jak dochodzi do tego momentu w dyskusji to się zaczynają narzekania, że takie walki z zaskoczenia są be, bo do walki to się trzeba przygotować itd, itp. Tak więc zaczynamy dyskusję od "za mało bójek" z perspektywy "ja jako atakujący", a kończymy na tym, że jednak nie może być tak, że każdy nas będzie mógł łapać bez żadnego ostrzeżenia - perspektywa "ja jako ofiara". Jakie zasady by nie weszły to będą one dotyczyły wszystkich w równym stopniu - tak więc będziemy mogli łatwiej polować jak i być łatwiej upolowanymi, a chyba o to właśnie chodzi.


    Nie . Stoisz na arenie, ja robię na Ciebie atry bo sprawdzam jakie masz, wbijam. Ty na auto, ja manual. - nie masz szans . Problem ?
    Dlaczego auto i manual? Można też ukryć dane na arenie takim osobom na siłe zapisanym, jak również zastanowić się nad ukryciem raportów w ogóle. Wszystko da sie dopracować, tylko trzeba zaakceptować założenia że: walczę z równorzędnymi, spodziewam się ataku w każdej chwili i walczę ze wszystkimi, bez przebierania.

  12. #72
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Ok, to trochę zmieniło mój punkt widzenia. Musisz jednak zrozumieć Tomi, że nam chodzi nie o to żeby było kogo łapać, tylko żeby było z kim walczyć. Żeby gra zachęcała bardziej do PvP. Jest wiele osób, które nie są przeciwnikami PvP, tylko nie walczą bo po co ? Może gdyby gra dawała osobom walczącym jakieś korzyści z tego, sytuacja wyglądała by innaczej. I mówię tutaj o korzyściach, których nie zastąpi gold.

    Można przegrać z kimś raz. Potem zmienić ek, strategię polepszyć, przegrać drugi raz. I się odechciewa. Dlatego rozumiem graczy którzy ze mną przegry.... Nie no to był żart oczywiście Po prostu ileż można walczyć wiecznie w tym super wąskim gronie między sobą. Za jakiś czas dojdzie do tego, że kilku graczy wybiję się w ranku tak wysoko ponad przeciętnego gracza, że już w ogóle będziemy odizolowani.

    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Dlaczego auto i manual? Można też ukryć dane na arenie takim osobom na siłe zapisanym, jak również zastanowić się nad ukryciem raportów w ogóle. Wszystko da sie dopracować, tylko trzeba zaakceptować założenia że: walczę z równorzędnymi, spodziewam się ataku w każdej chwili i walczę ze wszystkimi, bez przebierania.
    Czyli rozumiem, że postać zapisywała by się na manual tylko jak jest online ? Ok, w takim razie ja będę wchodził tylko wtedy, jak będę widział z drugiej postaci, że nie ma nikogo z moich przeciwników. Oczywiście bym tak nie robił, chciałem tylko pokazać, że da się.

    Ukrywanie danych nic nie da, bo sprawdzam osoby online i wiem kto to jest, zwłaszcza, że grono jest niesamowicie wąskie.

    Ukrycie raportów to będzie najgorsze z możliwych rozwiązań ! Sam byłem niepewny nad powodzeniem tego rozwiązania jak wszedłem na pierwsze testy, jednak spisało się to wyśmienicie. Gram już trochę i żadnego anty jeszcze nie spotkałem.

    Co do założeń. Walczę z równorzędnymi ok, raczej mało z osób walczących aktywnie PvP biega po wiekowym lesie za 13tymi lewelami.
    Co do tego, że nigdy nie mogę się spodziewać ataku, to się nie zgodzę. Przykładowo przygotowuję się na walkę z konkretnym graczem, ktoś mnie atakuję i jest kicha. Muszę walczyć z ustawieniami pod tego konkretnego gracza ( mówię o atrybutach oczywiście ). Gdy wychodzę nad jezioro powiedzmy, to wiadomo, że zbijam atry do mniej więcej równych wartości, wtedy już na przykład, mogę się wystawiać na ataki innych, jako że wiem, że szanse są w miarę wyrównane.

    Nie można ( moim zdaniem ) dopuścić do sytuacji, kiedy gracz X będzie mógł się przygotowywać specjalnie pod gracza Y, a następnie atakować go tak, że gracz Y nie będzie mógł się również przygotować do walki. Jak pisałem, teraz wychodząc z miasta da się wyśrodkować, aby być jak najlepiej przygotowanym na przyjęcie ataku od losowego przeciwnika.

    Prawda jest taka, że system wyzwań spisał by się tak samo dobrze. Nawet lepiej, bo zakończyło by to sytuacje, kiedy pewni gracze walczą tylko z osobami ze swojej dolnej granicy przedziału, następnie zaprzestają walk i czują się dumni z powodu xxx wbitych punktów.
    Ostatnio edytowane przez TOMEK KŁAMIE GRACZY ; 16-04-2012 o 22:41

  13. #73
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,961
    Tak więc zupełnie inną kwestia jest stworzenie mechanizmu:
    a) umożliwienia "łapania" graczy o równym PVP --> tu będę obstawał za dodaniem dreszczyku niezapowiedzianych walk - taka już natura człowieka, że jak nie musi to się nie stara.

    b) zachęcenie wszystkich pozostałych aby zaczęli walczyć --> tu pewnym krokiem są żetony, ale chyba największym będą turnieje z nagrodami. Rankingi miesięczne też nie były by głupie - co miesiąc każdy z równego pułapu może stanąć do wyścigu o jakąś nagrodę. To wcale nie musi oznaczać usunięcia rankingu ogólnego.

    Na pewno nie jest dobrą drogą to co w moim odczuciu zostało zaproponowane - łatwiejsze łapanie typowych PVE'owiczów przez PVP'owiczów - to tylko skutecznie zniechęci ich do spróbowania PvP.

  14. #74
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Tak więc zupełnie inną kwestia jest stworzenie mechanizmu:
    a) umożliwienia "łapania" graczy o równym PVP --> tu będę obstawał za dodaniem dreszczyku niezapowiedzianych walk - taka już natura człowieka, że jak nie musi to się nie stara.

    Tak my z top 10 się faktycznie nie musimy starać nic a nic. To nie jest dreszczyk emocji, tylko nieuczciwość. Sam wiesz, że są walki gdzie się przegrywa, a przeciwnik zostaje z 400HP. Czy uważasz, że w takiej walce przygotowanie atrybutów pod niemogącego się przygotować przeciwnika, to jest dobre rozwiązanie ? Nie sądze

    Cytat Napisał Bellator Zobacz post
    Tak my z top 10 się faktycznie nie musimy starać nic a nic. To nie jest dreszczyk emocji, tylko nieuczciwość. Sam wiesz, że są walki gdzie się przegrywa, a przeciwnik zostaje z 400HP. Czy uważasz, że w takiej walce przygotowanie atrybutów pod niemogącego się przygotować przeciwnika, to jest dobre rozwiązanie ? Nie sądze
    Tu mam inne zdanie, ale Ty masz doświadczenie i lepszy wgląd w pewne sprawy, więc pewnie wiesz lepiej.

  15. #75
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,961
    Tak my z top 10 się faktycznie nie musimy starać nic a nic. To nie jest dreszczyk emocji, tylko nieuczciwość. Sam wiesz, że są walki gdzie się przegrywa, a przeciwnik zostaje z 400HP. Czy uważasz, że w takiej walce przygotowanie atrybutów pod niemogącego się przygotować przeciwnika, to jest dobre rozwiązanie ? Nie sądze
    Ale to będzie działało w obie strony + nie sądzę aby kogoś było stać na ciągłe zmiany atrybutów. Polując na konkretnego gracza na mapie z bójkami tez się pod niego ustawiasz (a on na Ciebie nie) i tez może to być uznawane za "nieuczciwe". Pomyśl też, że dzięki temu zyskujesz wreszcie dostęp do maruderów i kiszących rank - jako aktywny i wszechstronny gracz wyjdziesz na tym tylko na plus. Ponadto pisałem o propozycji ukrycia zarówno danych jak i raportów skoro ich przeglądanie daje zbyt dużo informacji.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •